Hoho! In het algemeen dus he! Ik heb het niet specifiek over jou en wil je ook zeker nergens van beschuldigen. Ik geef alleen aan dat dat soort topics vaak op postopkrikkerij uitlopen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:24 schreef TheDeadGuy het volgende:
geen vragen, wel opmerking
postopkrikkend? Wat denk je niet van me...dat ik de hele tijd zit te kijken hoeveel posts ik wel niet heb? Dat is dus niet zo, ik heb zelfs geen flauw id hoeveel posts ik heb, zal het zometeen ff checken.
In elk topic wat ooit op slot is gegaan, beleeft er minimaal één persoon plezier aan. Dus ik begrijp dat jullie het met een klein groepje leuk hadden, maar ONZ is daar gewoon te groot en massaal voor. Anders worden namelijk het soort topics die we wel heel graag in ONZ willen zien, weggeduwd door topics waar 3 of 12 mensen lol in hebben.quote:Je hebt gelijk dat het voor buitenstaanders geen interessant topic was, maar ik en de medeposters beleefden er wel lol aan dacht ik.
Dank je! Fijn om te lezen. En het is wederzijds, fijn dat je de moeite neemt om uitgebreid te reageren.quote:Nu snap ik dat modden van dit forum erg moeilijk is, heb zelf jaren gemod in een software/ tweakers forum (engelstalig) en ik weet hoeveel tijd er gaat zitten in eikels die de regels niet begrijpen. Daarom sowieso mijn dank voor jouw tijd. Het spreekt me ook aan dat je open staat voor discussie.
Die opmerking is dan wel weer jammer.quote:Nu om niet teveel in geslijm te vervallen eindig ik maar hiermee, Inso, voortaan zal ik toestemming vragen voordat ik een post open.....
Joh, ik was zelfs al druk aan het typen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:27 schreef TheDeadGuy het volgende:
inso, heb je mijn reactie nog gelezen voordat het slotje erop ging?
Groet,
Menno (ik dus)
GEWOON DOEN!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:32 schreef Houzer het volgende:
Mag ik nou nog wat vragen?
*Ook doetquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:34 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
*Peukje opsteekt
Wanneer ga je me bellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
GEWOON DOEN!
* Al opgestoken heeftquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*Ook doet
Ik ook. Ik ging al editen omdat ik dacht dat ik iets fout had gedaan, maar de URL en tags kloppen gewoon.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:38 schreef Croupouque het volgende:
Mijn smileys werken niet.
Dat vind ik jammer.
Waarschijnlijk als ik dronken ben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:35 schreef Houzer het volgende:
[..]
Wanneer ga je me bellen
Zuip ff door danquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk als ik dronken ben.
Jij drinkt al net zoveel als ik. Hehehehequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:39 schreef Insomaniac het volgende:
Waarschijnlijk als ik dronken ben.
Ik ben stiekem altjd een beetje jaloers op van die verschrikkelijke foute opmerkingen makende non-subtiele vrouwenversierders zoals jij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Zuip ff door dan
Ik ben heel subtiel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:41 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Jij drinkt al net zoveel als ik. Hehehehe
Dank je, het mooie is dat het vaak nog werkt ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:43 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben stiekem altjd een beetje jaloers op van die verschrikkelijke foute opmerkingen makende non-subtiele vrouwenversierders zoals jij.
Dat mag je best weten.
Precies, daarom ben ik ook zo jaloers.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:48 schreef Houzer het volgende:
[..]
Dank je, het mooie is dat het vaak nog werkt ook
En de kwaliteit? Is die ook gegarandeerd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:48 schreef Houzer het volgende:
Dank je, het mooie is dat het vaak nog werkt ook
Wellicht kunnen wij gezamenlijk bij hem in de leer gaan!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:49 schreef Croupouque het volgende:
Precies, daarom ben ik ook zo jaloers.
Volgens mij heb ik gewoon een verkeerd beeld van vrouwen en hoe je met ze om moet gaan.
Je moet blijven veranderen en gaan denken als een vrouwquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
En de kwaliteit? Is die ook gegarandeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |