quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:23 schreef BarBaar het volgende:
Nooit verwacht dat er op fok en topic zou verschijnen dat echt te moeilijk voor mij is
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:23 schreef Abbadon het volgende:
distensueren? ik neem aan dat je distantiėren bedoelt?
maar toch goed dat je het probeert!
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:23 schreef Abbadon het volgende:
distensueren? ik neem aan dat je distantiėren bedoelt?
maar toch goed dat je het probeert!
quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:25 schreef lurf_doctor het volgende:
Wat ik vind wil je weten: Kuttopic![]()
Wat een kutreactie zegquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:25 schreef lurf_doctor het volgende:
Wat ik vind wil je weten: Kuttopic![]()
ik probeer het een beetje positief te brengenquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:25 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik zei net al tegen hem van, he! 3 x 3 = 9, ga je billen vegen. Toen was ie wel even gedist!quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:30 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Wat een kutreactie zeg![]()
Tja, logisch, die arme jongen doet er toch zo zijn best voor hequote:Op maandag 9 augustus 2004 10:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik probeer het een beetje positief te brengen
en het wilt maar niet lukkenquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:32 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Tja, logisch, die arme jongen doet er toch zo zijn best voor he
Dus... Nu is het wachten tot de slotjesman het topic dicht komt spijkeren.quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:33 schreef Skaai het volgende:
Dus.
wat heb je gestemd?quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:33 schreef Skaai het volgende:
Dus.
slotjesman jogy is zijn billen aan het vegenquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:34 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Dus... Nu is het wachten tot de slotjesman het topic dicht komt spijkeren.
Maar bijf proberen! Dan lijkt het in ieder geval of je je best doetquote:Op maandag 9 augustus 2004 10:33 schreef EL_REY het volgende:
[..]
en het wilt maar niet lukken![]()
geef het de tijd!quote:Op maandag 9 augustus 2004 10:34 schreef BarBaar het volgende:
niet echt veel stemmen alleen.. so far
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |