Is dit niet duidelijk genoeg dan?quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:03 schreef IkKooK het volgende:
[..]
Als ik FAQ/Policy aanklik en daarna op:
Die oude? Uit het Topix-tijdperk? Die vind je hier. Dat is de complete...
Dan doen al die hyperlinks het niet, en de plaatje/icoontjes VOOR die hyperlinks en in de tekst zie ik ook niet, tevens als jou plaatje onder je naam, zie ik ook hetzelfde als daar (wit 4-kant met rood kruisje)![]()
enne kwam er net achter dat het Usericoon Manager het niet doet(En ik wil ook een plaatje bij mijn naam
) Zeikerd ben ik he!!
![]()
Kijk maar wat je ermee doet! Veel succes iig.
Voor iemand met 27 posts heb je die /.me tag wel erg snel doorquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:47 schreef IkKooK het volgende:
...
ga naar wijzig profiel als je een plaatje wilt uploaden ga je naar iconmanager let op dat je plaatje niet groter mag zijn dan 60x60 pixels en niet meer dan 100 kb. klik op bladeren en zoek het plaatje op op je pc en klik dan op uploaden. lukt het uploaden niet dan kun je hier ook wel eventjes kijken [Forum] Usericons - diverse problemen en daar om tips vragenquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:55 schreef IkKooK het volgende:
het wordt al laat, nu snap ik jou niet meer, tot morgen
Het slimme, edoch nerd zusje van Ruk.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:59 schreef nikky het volgende:
[..]
ga naar wijzig profiel als je een plaatje wilt uploaden ga je naar iconmanager let op dat je plaatje niet groter mag zijn dan 60x60 pixels en niet meer dan 100 kb. lukt het uploaden niet dan kun je hier ook wel eventjes kijken [Forum] Usericons - diverse problemen en daar om tips vragen
wil je een plaatje uploaden dan ga je naarwijzig profiel en dan zie je staan webicon en daar zet je de url neer van je plaatje dus http://en dan de url. ook niet meer dan 100 kb
http://forum.fok.nl/user/profile klik voor wijzig profiel
Ik moest lachenquote:Op maandag 9 augustus 2004 22:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je moet even vragen naar Ruk, die gaat over de plaatjes.
altijd hulpvaardig onze nikkyquote:Op maandag 9 augustus 2004 23:59 schreef nikky het volgende:
ga naar wijzig profiel als je een plaatje wilt uploaden ga je naar iconmanager let op dat je plaatje niet groter mag zijn dan 60x60 pixels en niet meer dan 100 kb. lukt het uploaden niet dan kun je hier ook wel eventjes kijken [Forum] Usericons - diverse problemen en daar om tips vragen
wil je een plaatje uploaden dan ga je naarwijzig profiel en dan zie je staan webicon en daar zet je de url neer van je plaatje dus http://en dan de url. ook niet meer dan 100 kb
http://forum.fok.nl/user/profile klik voor wijzig profiel
Welnee joh.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:02 schreef nikky het volgende:
ik geloof dat ik nu in de maling word genomen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Welnee joh.
We hebben het wel even gequote, om het even in de archieven te kunnen plaatsen.
zo zijn wij namelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:04 schreef nikky het volgende:
Hoi Nikky. Ik droomde van de week van je :') Was it as good for yuo as it was for me?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:04 schreef nikky het volgende:
[..]
:')
Sterk. Editten en het dan nog fout schrijven.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:08 schreef Snakey het volgende:
Hoi Nikky. Ik droomde van de week van jeWas it as good for yuo as it was for me?
![]()
Lulquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Sterk. Editten en het dan nog fout schrijven.
Twee dingen:quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:15 schreef WAik het volgende:
heej modjes!
de homoreeks gaan binnenkort naar de 1000ste topic! momenteel zitten we in de 999ste...
zijn we nu de eerste die deze grens behalen? en is het mogelijk dat we eventueel (*puppy eyes kijkend*) net zo'n leuk kleurtje en dingetjes krijgen als toen met GPD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben kleurenblind, dus weet ik veelquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Twee dingen:
1) De kleur was bruin, dus wil je dat wel?
2) GPD
Nachtbarquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Twee dingen:
1) De kleur was bruin, dus wil je dat wel?
2) GPD
ik heb gekeken bij je profiel ruk maar zie daar niks staan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:08 schreef ruk het volgende:
hoe kreijg ik me plaadtje weg dan niky???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |