Veel engelstalig zeg, echt eng gewoon...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:16 schreef Gorro het volgende:
Eergisteren:
Super Size Me (2004)
(#422) Mon Oncle (1958)
Tesis (1996)
Gisteren:
Snow Walker, The (2003)
My Best Girl (1927)
13 Going on 30 (2004)
Deze heb ik vorige week gezien en ik ben het met je eens dat het einde niet bijster goed was. Vond het ook erg ver gezocht. Begin vond ik overigens wel de moeite waard, jammer van het einde.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:48 schreef kinky_queen het volgende:
TAKING LIVES
Niet bijster interessante thriller uit de Hollywood koker. De eerste 5 kwartier gaat het nog wel maar daarna ontspoort de film en wordt alleen nog maar voorspelbaarder
Sorry, ik ga nu wel weer wat Hongaars kijken danquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:24 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Veel engelstalig zeg, echt eng gewoon...
Je kunt ook gewoon eenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:46 schreef dolle_hond het volgende:
The Third Man
ik pas straks deze post wel aan voor een mening
is dit een vervolg op I Spit On Your Grave? Die vond ik best goed. Erg gaaf dat ze om het echter te maken geen background muziek gebruiktenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:25 schreef kinky_queen het volgende:
I'LL KILL YOU... I'LL BURY YOU... I'LL SPIT ON YOUR GRAVE TOO!
ja, ja is een linkje naar IMDB ja
Een vrij origineel uitgangspunt voor een slasher: Een groepje 'jongelui' wordt afgeslacht op een 'camp' waarvan men zegt dat er jaren geleden een aantal bloedige moorden plaats hebben gevonden.
[afbeelding]
Maar het ziet er beter uit dan je denkt, iedereen doet erg z'n best en vooral het acteerwerk is ver boven gemiddeld, jammer dat ze geen budget hadden, maar het is een talentvol groepje! serieus!
[afbeelding]
* Het wordt trouwens wel iets minder saai dan dit...![]()
Zeer goede film idd, vond het alleen wat jammer dat er wat geloof in moest worden geproptquote:Op woensdag 4 augustus 2004 20:06 schreef kinky_queen het volgende:
COOL HAND LUKE
Goede prisonflick met een uitstekende (zoals vaker het geval is) Paul Newman, het word voorgeschoteld als drama maar ik vond het meer een comedy, met als hoogtepunt de weddenschap met die 50 eieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kortom, een film voor de hele familie!
ow, ja....
* speciaal voor Califo:![]()
Zag hem staan bij de Boudisque.. toch maar aanschaffen.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:34 schreef furanku het volgende:
[afbeelding]
My Sassy Girl
Na lange tijd wachten, eindelijk eens begonnen aan deze film en voor mij is het een van de beste films in zijn genre (comedy/romance). Waarlijk, dit is een stukje koreaans meesterwerk die mij 2 uur en 17 minuten heeft kunnen boeien.
IMDB.com
8.2/10 (1,368 votes)
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:29 schreef kinky_queen het volgende:
ANGEL OF DEATH: FUCK OR DIE - THE DIRECTOR'S CUTKlinkt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekker wijfquote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:29 schreef kinky_queen het volgende:
Dit is inderdaad ook een hele leuke film, en de hoofdrolspeelster is ook erg leukquote:Op woensdag 4 augustus 2004 22:34 schreef furanku het volgende:
My Sassy Girl
Na lange tijd wachten, eindelijk eens begonnen aan deze film en voor mij is het een van de beste films in zijn genre (comedy/romance). Waarlijk, dit is een stukje koreaans meesterwerk die mij 2 uur en 17 minuten heeft kunnen boeien.
IMDB.com
8.2/10 (1,368 votes)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Mans Land
Dit plaatje was gisteravond laat nog te zien op de BBC, en ik ben blij dat ik er voor op ben gebleven. Niet je vrolijkste film, maar een indrukwekkend verhaal over vastzitten tussen de linies. De 2 hoofdrolspelers waren erg goed, maar buiten dat was de rol van Serge-Henri Valcke een echte verrassing. Het beste vond ik nog Georges Siatidis als de franse UNPROFOR soldaat die goed laat zien in welke machteloze positie hij zit. Het einde is wel triest maar laat volgends mij wel zien hoe de vork daar in de steel zat.Where facts are few, experts are many.
*ahum* : Welke film heb je vandaag pas/gezien?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:51 schreef scanman01 het volgende:
Net gekeken, na een paar maand kijken vanaf jaar 1, weer de laatste 4 afleveringen van Friends gekeken. Het blijft briljant.
Cijfer: 9,0
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:57 schreef kinky_queen het volgende:
ALMOST FAMOUS
Iedereen zal hem al wel gezien hebben, en ik vond het een leuke film
[afbeelding]
Ach ja.... er worden hier ook wel films gepost die de naam "film" eigenlijk niet eens mogen hebbenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 18:12 schreef Hare het volgende:
[..]
*ahum* : Welke film heb je vandaag pas/gezien?
Inderdaad! De remake van The Time Machine bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja.... er worden hier ook wel films gepost die de naam "film" eigenlijk niet eens mogen hebben
Dat hebben ze toch ook niet?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:54 schreef scanman01 het volgende:
Ach ja.... er worden hier ook wel films gepost die de naam "film" eigenlijk niet eens mogen hebben
Wat vond je van ssm?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 20:55 schreef MikeyMo het volgende:
Super size me
Children of the corn III
ja?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:45 schreef Norman het volgende:
21 Grams
Das Experiment
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 09:44 schreef Durbin het volgende:
Shaun of the Dead
Geweldige film. Lekkere droge humor en een mooie rol van Simon Pegg als Shaun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 11:15 schreef kinky_queen het volgende:
GRAVEYARD
Een hele leuke short van amper 22 min, die goed geacteerd is door de 2 hoofdrolspelers. Een erg originele en amusante zombiefilm! Het is nogal moeillijk om een btje te vertellen over de inhoud zonder te spoileren, dus here goes...moet jij niet druk bezig zijn met de huwelijksvoorbereidingen onderhand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[afbeelding]
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
ik ook.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:38 schreef devv05 het volgende:
Wrongfully Accused
Komedie met Leslie Nielsen. Lekker flauwe grappen die nergens over gaan, maar helaas lang niet zo goed als de 3 Naked Gun films.. Evengoed wel vermakelijk om te kijken met je verstand op nul.. ***
quote:
Dat was juist mooi .. . maar je moet wel goed oplettenquote:Op donderdag 5 augustus 2004 22:16 schreef Norman het volgende:
Was wel onder de indruk van de Das Experiment. Heftig verhaal.
21 Grams, ook een prima film, alleen vond ik die verhaalconstructie wat minder.
Ik geloof je graag .. maar wat een verschrikkelijke hoes ... welke gek verzint dat nu .. op zulke lappen tekst op de voorkant te zetten.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 02:13 schreef scanman01 het volgende:
IRIS
[afbeelding]
Wat een onwaarschijnlijk mooie en aangrijpende film. Dit is een film die naar mijn idee iedereen gezien moet hebben. Acteerwerk is subliem en het verhaal gaat ons allemaal aan. Magnifiek
Cijfer: 9
Als ik het zo gevolgd heb op het forum .. is iedereen verliefd na het zien van deze film ?!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
My Sassy Girl
![]()
Ik zou wat gedetailleerder kunnen zijn, maar ik ga het gewoon houden bij.
Absolute must see film, ongelooflijk mooie filmquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als ik het zo gevolgd heb op het forum .. is iedereen verliefd na het zien van deze film ?!!
Het was zo'n film waarvan ik na 2 minuten al wist dat het raak was.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als ik het zo gevolgd heb op het forum .. is iedereen verliefd na het zien van deze film ?!!
Zal ik hem ook maar eens snel gaan kijken, nog een dagje wachten ofzoquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het was zo'n film waarvan ik na 2 minuten al wist dat het raak was.
morgen dus:quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:07 schreef Durbin het volgende:
Ghoulies
Een prulwerk.
Zo zou je het kunnen stellenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hij is vrij vaag maar op het einde zou je het toch wel een beetje moeten snappen.. Ik vond Donnie Darko nog een heel stuk vagerquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:46 schreef weirdmiss het volgende:
heb net ff de butterfly effect gekeken.......zal wel aan mij liggen maar beetje vage film.....snapte er niet egt veel van....maar kan zijn dat ik nog een beetje moe was....kweet het niet...maar volgens mij is ie inderdaad vaag ja....
Hmmm, waarom heb ik daar nog niks van gehoordquote:Op zondag 8 augustus 2004 03:28 schreef devv05 het volgende:
Taking Lives
.. En natuurlijk Angelina Jolie naakt***
Wat versta je onder favoriet? Want op de hoes van mijn The Trial dvdtje staat toch het volgende: "Say what you like, but THE TRIAL is the best film I ever made." - Orson Wellesquote:Een van de laatste films van Orson Welles. Weer een prachtige cinematografie en sterk acteerwerk. Het verhaal is afkomstig uit verschillende stukken van William Shakespeare en dat taalgebruik wordt dan ook gebruikt. Daardoor is het soms wat lastig te volgen, maar de film is vooral grappig. Het is overigens Welles' eigen favoriet. ****
Volgens dit artikel was het z'n favoriete film uit z'n eigen oeuvre. Hoe je dat moet interpreteren weet ik niet, maar er zit wel een nouance verschil tussen een film z'n beste film en z'n favoriete film noemen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:49 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
[..]
Wat versta je onder favoriet? Want op de hoes van mijn The Trial dvdtje staat toch het volgende: "Say what you like, but THE TRIAL is the best film I ever made." - Orson Welles
Zit wat in ja.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:04 schreef Gorro het volgende:
[..]
Volgens dit artikel was het z'n favoriete film uit z'n eigen oeuvre. Hoe je dat moet interpreteren weet ik niet, maar er zit wel een nouance verschil tussen een film z'n beste film en z'n favoriete film noemen.
Vreemd. Ik vond deze film in tegenstelling tot z'n genre-genoten juist wel meer verhaal hebben. Het is in mijn ogen veel meer een karakterstudie dan een gangster-film zoals gebruikelijk is en vond dit binnen z'n subgenre juist één van de betere films.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:05 schreef devv05 het volgende:
Never die alone
Een of andere matige relneger film met DMX in een van de hoofdrollen. Veel gescheld, weinig verhaal.. Op een paar actiestukjes na niet de moeite waard. Een paar eerdere soortgelijke films vond ik wel goed, maar deze dus niet. **
Mja, smaken verschillen dus blijkbaarquote:Op maandag 9 augustus 2004 00:17 schreef Gorro het volgende:
[..]
Vreemd. Ik vond deze film in tegenstelling tot z'n genre-genoten juist wel meer verhaal hebben. Het is in mijn ogen veel meer een karakterstudie dan een gangster-film zoals gebruikelijk is en vond dit binnen z'n subgenre juist één van de betere films.
takashi shimura is echt ontzettend goed.quote:Op maandag 9 augustus 2004 00:44 schreef Hare het volgende:
Ikiru
Mijn god zeg, lang geleden dat ik zo onder de indruk ben geweest van een film.
Vooral de eerste anderhalf uur, tot z'n dood, zijn zeer emotioneel en zo goed neergezet. Z'n eenzaamheid, z'n tocht met die man, de korte relatie met dat meisje. Heel impressive.
Laatste uur, is een heel andere setting, waar ik even aan moest wennen, maar eenmaal weer in de film bleek weer hoe goed de tweede boodschap van de film werd overgebracht.
Prachtig gedaan allemaal en naar mijn idee verdient Ikiru dan ook echt het predikaat van meesterwerk!
Wat een acteur trouwens die Watanabe neerzet. Die kan nog eens zielig en gedeprimeerd kijken.
Dat is Brononsets Potyemkin neem ik aan?quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:40 schreef Eluc het volgende:
Броненосец Потёмкин (1925)
Hoeveel moet jij er nou nog voor je de top250 volledig hebt gezien?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:14 schreef sweek het volgende:
-knip-
86, alhoewel die IMDb-lijst een week of twee oud is en constant veranderd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Hoeveel moet jij er nou nog voor je de top250 volledig hebt gezien?
Bronenosets Potyomkin om precies te zijnquote:Op maandag 9 augustus 2004 17:34 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat is Brononsets Potyemkin neem ik aan?
ik hoop dat ik het goed heb geschreven![]()
Wel met een ventilator op je mik mag ik hopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:38 schreef sweek het volgende:
[..]
86, alhoewel die IMDb-lijst een week of twee oud is en constant veranderd..
Heb er meer dan 20 op m'n computer klaarstaan, morgen heel wat zien denk ik..
Idd, het is echt goed klote voor mij om film te kijken op dit moment, het is zo ontzettend warm op mijn zolderkamertje, dat gewoon al je zin om film te kijken bijna vaporizesquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:19 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wel met een ventilator op je mik mag ik hopen
Nou, nee, niet eens eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:19 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wel met een ventilator op je mik mag ik hopen
Dat ligt dan denk ik vooral aan jouw beeld van Spider-Man, want bij Spider-Man is het innerlijke conflict tussen de nerd Peter Parker en de held Spider-Man belangrijk. Hij heeft een fout gemaakt in het verleden en daarom heeft hij nu een soort obsessieve drang om dit nooit meer te laten gebeuren.quote:Spiderman 2
Tja, goeie film.. maar slechte verfilming van Spiderman. Als je denkt aan spiderman, verwacht je niet snel dat de superhero worstelt met ze binnenste gevoelens, al was dat wel goed gebracht.
:-) lekker zo'n verstand op 0 en genieten filmpje dat Versus. Vond vooral die politie agent erg komisch. Dat stukje dat ie The Matrix nadoet is cool.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:16 schreef Gorro het volgende:
Versus (2000)
Leuke Japanse horror-comedy van Ryuhei Kitamura. De humor is leuk, net als de actie, maar de film duurt wel wat te lang. Het wordt op een gegeven moment een herhaling van hetzelfde. Ook was het camerawerk soms storend, vooral in het begin, maar voor een keer zeker de moeite waard. ***
de halloween box van Anchor Bay, is dat niet wat voor jou?quote:Op woensdag 11 augustus 2004 13:35 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
:-) lekker zo'n verstand op 0 en genieten filmpje dat Versus. Vond vooral die politie agent erg komisch. Dat stukje dat ie The Matrix nadoet is cool.
Maar anyway gisteravond ook maar weer eens film gekeken.
Had 2 oudjes uit de kast gehaald.
Eerst:
Halloween 4: The Return Of Michael Meyers
http://www.imdb.com/title/tt0095271/
[afbeelding]
Blijf een zwak hebben voor deze film. Gewoon een lekkere horror film met wat meer diepgang dan een doorsnee slasher. Plus leuke characters en voor een horror film goed acteer werk. Met name bij de hoofdpersonages: Jamie, Loomis en Michael.
Verder zowaar een geslaagde sequel. Zie je niet vaak.
mijn cijfer: een 7.5
Tweede:
Halloween
http://www.imdb.com/title/tt0077651/
[afbeelding]
Wat kan je hier nog over vertellen. Degene waar het allemaal mee begon. Ijzersterke thriller/horror.
Ondanks dat ik Jamie Lee Curtis beetje te oud uit vind zien voor een tiener, blijft dit 1 van de beste films in zijn genre.
Toen ik hem als klein jochie voor het eerst zag heb ik dagenlang nachtmerries gehad en moest zeggen dat de schaduwen vanacht ook wel erg donker waren.
De film slaagt er goed in om onder je huid te kruipen en een gevoel van paranoia over te brengen.
Krijgt van mij een 8.5
tja opzich wel gezien dat remasterde me wel aanstaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 14:18 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de halloween box van Anchor Bay, is dat niet wat voor jou?
THRILLER!! Weehoo!!quote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Return of the Living Dead 2
Mooi he!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 01:27 schreef Atreidez het volgende:
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
How happy is the blameless Vestal's lot! / The world forgetting, by the world forgot / Eternal sunshine of the spotless mind! / Each pray'r accepted, and each wish resign'd
7, ik heb deel 666 nog op mijn HD staan, dan ben ik er doorheen. 7 heb ik nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 09:06 schreef Copycat het volgende:
Hoeveel Children of the Corn films zijn er gemaakt???
Heb gisteren eindelijk Shrek 2 gezien. Wat een leuke film! Lang geleden dat ik zo smakelijk heb moeten lachen in de bioscoop.
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 07:28 schreef Hare het volgende:
Mooi he!![]()
Waardeloos he pik?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:49 schreef MikeyMo het volgende:
Children of the corn 666 - Isaac's return
weer zo'n corny film. Het houdt maar niet op. Het gaat werklijk nergns over, ze hadden dus echt moeten stoppen na deel 1
inderdaad niet super. Wel leuk dat Isaac weer terug is. Die vond ik best cool in deel 1. Deel 2 vond ik ook nog wel leuk. 3 suckte, 4 kon er mee door, 5 keek ik vanwege die dame uit Almost Home en 6... zoals ik al zei.. niet super.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:49 schreef MikeyMo het volgende:
Children of the corn 666 - Isaac's return
weer zo'n corny film. Het houdt maar niet op. Het gaat werklijk nergns over, ze hadden dus echt moeten stoppen na deel 1
JA! Die is goed. heb ik ook op DVD. erg goeie film. En niet alleen vanwege de veelvuldig langskomende naakte damesquote:The Wicker Man (1973)
Politieagent gaat op een eiland op zoek naar een vermist meisje. Al snel blijkt dat de plaatselijke bevolking er vreemde rituelen op na houden en blijkt dat het meisje op het punt staat geofferd te worden. Erg goede film! Vooral het einde is verbluffend.
tsk tsk blasphemy... Misschien in deel 3. Ze zal allicht beter spelen als Sophia. maar dan nog... Blasphemyquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:27 schreef scanman01 het volgende:
Best wel een vermakelijke film, maar dat komt misschien door Alicia Silverstone. Als zij in een film speelt vind ik het al snel goed. Als Alicia in The Godfather had gespeeld zou ik dat zelfs een boeiende film vinden denk ik.
Cijfer: 7,5
Sorry. Belachelijk positief commentaar op een matig filmpje. Man, een film beoordelen op het strakke kontje van een actrice.........het moet niet zotter worden. Jemig.quote:Best wel een vermakelijke film, maar dat komt misschien door Alicia Silverstone. Als zij in een film speelt vind ik het al snel goed. Als Alicia in The Godfather had gespeeld zou ik dat zelfs een boeiende film vinden denk ik.
was best koewl opzich jaquote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:27 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Grappige film over een jongen en zijn ouders die 35 jaar in een schuilkelder hebben geleefd omdat de vader ervan overtuigd was dat de bom was gevallen. 35 jaar later gaat de wereldvreemde jongen de wijde wereld in met een doos zeer zeldzame baseballkaartjes.
Best wel een vermakelijke film, maar dat komt misschien door Alicia Silverstone. Als zij in een film speelt vind ik het al snel goed. Als Alicia in The Godfather had gespeeld zou ik dat zelfs een boeiende film vinden denk ik.
Cijfer: 7,5
Bizar.quote:Adolf Hitler.
Sometimes Credited As:
Der Führer
Hoezo? Heb jij geen favoriete acteurs die er voor kunnen zorgen dat je een film al snel goed vindt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 03:44 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
[..]
Sorry. Belachelijk positief commentaar op een matig filmpje. Man, een film beoordelen op het strakke kontje van een actrice.........het moet niet zotter worden. Jemig.
Waarom kijk je dan ook van die belachelijke kutfilms?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:35 schreef Durbin het volgende:
Vampyres, Daughters of Dracula (1974)
Wat een saaie, nietszeggende film. Twee vrouwelijke vampiers wonen in een groot kasteel en maken van lifters en incidentele voorbijgangers hun slachtoffer. Daarnaast vinden ze ook elkaar blijkbaar nogal interessant. Waarschijnlijk werd er geprobeerd Hitchcock-achtige suspense te creeeren, maar dat is miserabel mislukt waardoor minutenlange, nietszeggende scenes overblijven.
he who walks behind the roundsquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:53 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Waardeloos he pik?
en dan te bedenken dat ik het origineel al vreselijk vindt
![]()
Gebrek aan smaak, denk ik.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 18:57 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan ook van die belachelijke kutfilms?
Dat is voor mij ook een rede om een film te kijken .. BOTTOM100quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:12 schreef kinky_queen het volgende:
SOUL PLANE
Waardeloos, de enige reden waarom ik hem wilde zien is omdat hij in de IMDB BOTTOM 100 staat
kijk AIRPLANE! ipv dit gedrocht
[afbeelding]
ik heb 2001: a space travesty gekeken, ook om die reden en die was ook waardeloosquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 12:12 schreef kinky_queen het volgende:
SOUL PLANE
Waardeloos, de enige reden waarom ik hem wilde zien is omdat hij in de IMDB BOTTOM 100 staat
kijk AIRPLANE! ipv dit gedrocht
[afbeelding]
Maar wel een hele sfeervolle horror, met ongelooflijk mooie plaatjes.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:10 schreef Sai het volgende:
Vampire Circus: nogal overbodige Hammerhorror. De film heeft nog wel zijn momenten, maar het is allemaal nogal obligaat en geforcerd. 5+.
Ja zeg, het is Vampyr niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 21:48 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Maar wel een hele sfeervolle horror, met ongelooflijk mooie plaatjes.
Toch Sai?
nee, dat is waar, in VAMPIRE CIRCUS word geen zand achterover gegooid wat dan in reverse word afgespeeld...quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 22:17 schreef Sai het volgende:
Ja zeg, het is Vampyr niet..
Vind ik ookquote:Op zondag 15 augustus 2004 02:37 schreef Weakling het volgende:
P.S. Cool dat er nog mensen zijn die niet het einde van Planet of the Apes kenden!
Helemaal happy werd ik toen ik hoorde dat deze film in het vliegtuig werd gedraaid.quote:Op zondag 15 augustus 2004 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Wat een héérlijke film. Drew Barrymore is weer geweldig (om op slag verliefd op te worden) en zelfs Adam Sandler (die ik niet hoog heb zitten) speelt een leuke rol. Een playboy wordt verliefd op een meisje die door een ongeluk slechts 1 dag kan onthouden. Telkens als ze wakker wordt weet ze niet meer wat de dag ervoor is gebeurd. Ze weet alleen alles nog van vóór het ongeluk en haar vader probeert alles zo te regelen dat ze tijdens die dag ook niet achter de waarheid komt. Maar als Sandler in haar leven komt en haar iedere dag opnieuw moet versieren, komt daar langzamerhand verandering in. Niet dat ze opeens haar geheugen weer terug krijgt, maar wel de manier waarop ze het aanpakken.
Een echte "feel-good" movie met veel aandoenlijke en komische momenten. Ik heb genoten.
Cijfer: 8,0
En dat sluit weer naadloos aan bij de film die ik dus vanavond gezien hebquote:Op zondag 15 augustus 2004 02:40 schreef Hare het volgende:
Ik hoop nog dat er ooit eens een tijd komt waarin we gewoon ons geheugen kunnen wissen(tenminste, delen ervan
)
Mijn geheugen wordt steevast op vrijdag en zaterdagavond gewist hoorquote:Op zondag 15 augustus 2004 02:40 schreef Hare het volgende:
Ik hoop nog dat er ooit eens een tijd komt waarin we gewoon ons geheugen kunnen wissen(tenminste, delen ervan
)
ik heb hem nog nooit gezien, maarquote:Op zondag 15 augustus 2004 02:05 schreef Hare het volgende:
Planet of the Apes (1968)
OMFG!!! Hoe vet kan een film eindigen. Echt niet normaal. Is echt, echt, echt super bedacht en had het echt nooit aan zien komen. Mijn god, WAUW![]()
En de film was al zo goed, ontzettend mooi gemaakt allemaal. Eerst de natuur, die was werkelijk schitterend, en alle plekken waar ze filmden waren gewoon perfect gekozen. De make-up kan nu nog steeds met de besten mee, echt supermooi gedaan. Wat dat betreft was de film dus al breathtaking.
Maar het verhaal boeide ook van begin tot eind, om aan het einde echt met een bang uit te gaan. Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat ik zo met m'n bek vol tanden stond aan het eind van een film.
SCHIT-TE-REND!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Gorro op 15-08-2004 09:42:19 (dit is een ja) ][b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
die wil ik zienquote:Op zondag 15 augustus 2004 08:06 schreef kinky_queen het volgende:
THE STAR WARS HOLIDAY SPECIAL
Hij bestaat dus toch! George Lucas heeft het bestaan altijd ontkend heb ik gehoord maar ik heb toch echt net het bewijs gezien.
en het is werkelijk afgrijselijk.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 15 augustus 2004 08:48 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb hem nog nooit gezien, maarJepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde dat je het weet
The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
Misschien moet je hem maar eens in de bios gaan kijken, zo'n cam is ook niet alles hequote:Op zondag 15 augustus 2004 10:19 schreef MikeyMo het volgende:
alien vs predator, de regisseur mag wel eens war meer licht gebruiken. De hele film is een grote zwarte vlek waarin je zo nu en dan wat duidelijks ziet
ik heb de remake gezien, die draaide op hetzelfde concept alleen was het daar een abraham lincoln beeld wat nu vervangen is door een apenbeeld.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Jep
Zonde dat je het weet![]()
mjah, elke scene is gewoon duister gefilmd. Het einde met een compleet anatomisch incorrect ogende cgi-alien queen is tenenkrommend...quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:22 schreef Hare het volgende:
[..]
Misschien moet je hem maar eens in de bios gaan kijken, zo'n cam is ook niet alles he
Hmm, maar goed dat me daar niks van is bijgebleven dan, heb die heel vaag in het vliegtuig gezien (vond naar buiten kijken leuker).quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik heb de remake gezien, die draaide op hetzelfde concept alleen was het daar een abraham lincoln beeld wat nu vervangen is door een apenbeeld.
Volgens mij staat die scene met het vrijheidsbeeld op de voorkant van de dvd voor zover ikw eet. Daar staat me wel iets van bij althans. Het is trouwens ook nog later gespoofed in o.a. jay & Silent Bob strike back
ik kan het plaatje niet goed zien, maar als je de film nog nooit gezien hebt, zegt zo'n plaatje niet veel. Net als bij plaatjes achterop video/dvd hoezen. Leukd at ze er zijn en het helpt de sfeer maar ze verklappen eigenlijk nietsquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:35 schreef Hare het volgende:
[..]
Hmm, maar goed dat me daar niks van is bijgebleven dan, heb die heel vaag in het vliegtuig gezien (vond naar buiten kijken leuker).
Maar idd, op sommige versies staat het idd
[afbeelding]
Wat ontzettend slecht zeg, zo ga je toch niet lopen spoileren
Nee goed, maar als je de film aan het kijken bent en je ziet de hele film lang geen vrijheidsbeeld voorbij komen ga je toch lopen nadenken.quote:Op zondag 15 augustus 2004 10:39 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik kan het plaatje niet goed zien, maar als je de film nog nooit gezien hebt, zegt zo'n plaatje niet veel. Net als bij plaatjes achterop video/dvd hoezen. Leukd at ze er zijn en het helpt de sfeer maar ze verklappen eigenlijk niets
Op imdb staat er ook een hele discussie over. Erg foutquote:Op zondag 15 augustus 2004 10:35 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Wat ontzettend slecht zeg, zo ga je toch niet lopen spoileren
ik was geloof ik de enige in de bioscoop die de film goed vondquote:Op zondag 15 augustus 2004 14:20 schreef scanman01 het volgende:
bla
Goh, dat is dan ook voor het eerst dat we beide een film goed vinden.quote:Op zondag 15 augustus 2004 14:25 schreef kinky_queen het volgende:
ik was geloof ik de enige in de bioscoop die de film goed vond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |