T is mn eerstequote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:22 schreef Tjabbo het volgende:
Die had ik ook gevonden voor de SC. je bent me net voor,
Scheelt mij weer werk![]()
* Tjabbo zit buiten met laptopjequote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:22 schreef Fugie het volgende:
mooi weer buiten
* Fugie zit binnen achter een pc, beetje nutteloos te zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tjabbo zit buiten met laptopje
mag nu in PTA?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
volgens mn verloofde ben ik nu PTA SC TS ontmaagd
over mn verloofde gesproken.. die mag nutot straks!
So what else is newquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Tjabbo zit binnen achter een pc, beetje nutteloos te zijn
kan met de karbouploadquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:28 schreef ook_gek het volgende:
Hij is aan
Nu effe foto,s online knallen
uhm, dat ik net true crime streets of la heb rondgespeelt met een dragon kick op general lee kim ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:28 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
So what else is new
maar 1 pedaal in de auto ?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:47 schreef ook_gek het volgende:
Zal maandag effe proberen om beteren te maken![]()
Lijp ding man. Je moet eerst 3 knoppen omzetten wil je kunnen starten met een pendaal in het midde![]()
Nee in het midden van de auto zit een klein pedaaltje waar je mee de auto startquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:57 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
maar 1 pedaal in de auto ?
Alleen gas. remmen doe je tegen een groepje Medelanders aan![]()
dat zeg ik. de vreter vullen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:37 schreef Fugie het volgende:
was ff etenLekker pizzatjuh
Newbiequote:Op zaterdag 31 juli 2004 18:58 schreef Fugie het volgende:
nee, jij zegt vreter vullen, ik zeg pizza eten. Wezenlijk verschil hoor.
valt het zo op?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
niet lekker gegeten ?
quote:Summary of this scan
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Total scanning time :00:05:16:625
Objects scanned :50344
Objects identified :211
Objects ignored :0
New objects :211
teveel pr0n gekeken joh!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:03 schreef ook_gek het volgende:
Effe ad-ware gedraaid![]()
krijg ik dit als gevolg![]()
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:11 schreef MutZ het volgende:
en dan doe jijquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
teveel pr0n gekeken joh!![]()
imago enzoquote:
waar is je vrouw danquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Helaas helaas, ik heb 2 films gehuurd en heb bier en popcorn, en een lekker wijf om mee op de bank te zitten, dus je zult de rel voor me moeten afmaken.
]quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:timbobs versieren
kansloosquote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand anders moet timbob maar versieren
ik ga naar huis fietsen.. flinke tocht, en aangezien ik geen lamp op mn fites heb moet ik voor het donker thuis zijn, want bij gebrek aan criminaliteit word hier flink gecontroleerd op niet correcte fietsverlichting
Was heel erg leukquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Welkom terug MutZ. Leuk weg geweest?
mn verloofde mocht internetten
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]!
hoe was't ?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:24 schreef Herr.Flick het volgende:
* Tjabbo is weer trug van vakantie
![]()
Veels te goed,voorband van m'n motor is nu helemaal kaal,met een beetje mazzel ga ik in september terug voor een paar dagen om vanuit daar door te rijden naar de pirineeen.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe was't ?
te weinig vrouwenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:01 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Veels te goed,voorband van m'n motor is nu helemaal kaal,met een beetje mazzel ga ik in september terug voor een paar dagen om vanuit daar door te rijden naar de pirineeen.
Wat kan er eigenlijk mis gaan aan schnitzels bier en heeeeele mooie bochtige wegen?
![]()
Als ik ga motorrijden dan moet ik dat gejengel niet aan m'n hoofd hebben...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
te weinig vrouwen?
Je komt toch niet alleen om met je auto te patsen he?quote:Op zondag 1 augustus 2004 10:59 schreef Ballebek het volgende:
Nou, na 2 dagen mijn nieuwe auto te hebben ben ik erachter wat ik allemaal ga versleutelen:
- Achterraam en achterste zijramen worden 25% coated; ziet er iets strakker uit naar mijn mening.
- Waarschijnlijk gaat 2,5 CM naar beneden; vind het gat een beetje groot tussen de wielbakken
- Misschien sloop ik de originele grille eruit en vervang ik hem voor zwart gaas ?!
- Denk nog aan een andere chip erin voor 180PK...
- Andere spreakers (Boston Acoustics) omdat het fabrieks ingebouwde geluid een beetje tegenvalt Done
- Koplamp lampen vervangen voor Philips Bluevision (zowel groot als dimlicht) kost wat, heb je zeker wel wat! Zie foto DONE
Toch wel heeel chill: 120 is 2000RPM, 160 nog net geen 2700RPM, en het is zo stil in die auto
Wat ook grappig is: Als ik hem op slot doe klappen de spiegel in.
Zij iemand iets over een einde zomer PTA meet???
nee hoor hij neemt mij mee om te patsenquote:Op zondag 1 augustus 2004 11:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je komt toch niet alleen om met je auto te patsen he?
Wat de neuk is bluevision? ik dacht altijd dat het normaal halogeen licht was met een blauwe xenon look?
quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee hoor hij neemt mij mee om te patsen
Buevision is een lamp die kutblauwlicht uitstraalt waarmee mensen denken dat ze xenon verlichting hebben,in feite hebben ze alleen 2 dingen : kutlicht en een lege knip.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je komt toch niet alleen om met je auto te patsen he?
Wat de neuk is bluevision? ik dacht altijd dat het normaal halogeen licht was met een blauwe xenon look?
leuk leesvoer *gaat 307 topic op dezelfde manier verneuken*quote:Op zondag 1 augustus 2004 12:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
BMW zet V8- en V12-rijders aan de kant
wat een triest gedoe.
Post je wat informatiefs ipv spam krijg je dit![]()
bedankt hequote:Op zondag 1 augustus 2004 13:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
leuk leesvoer *gaat 307 topic op dezelfde manier verneuken*
graag gedaanquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
bedankt he
TF gooi die topicjes ff dicht.. zielig gedoe daarzo
ik toch nie....quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
van mij mag hij die topic's ook deleten..
hypocriete ventjes hierzo!!
jij niet nee.quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:26 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
ik toch nie....![]()
![]()
En ik doe mee!quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jij niet nee.![]()
koel manquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:31 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
En ik doe mee!
Kawasaki roept ZX-10R terug
![]()
Nog ff en dan staat alles stil.quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
koel man
check het bmw topic.. staat nog een recall van bmw in
lolquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:33 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Nog ff en dan staat alles stil.
![]()
Ach dan kennuh zu wel iedere toyota trugroepuh,die dinguh zijn niet door de bocht te krijguh!quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Stuurprobleem voor Toyota Avensis
quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:47 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ach dan kennuh zu wel iedere toyota trugroepuh,die dinguh zijn niet door de bocht te krijguh!
![]()
En nu ga ik naar het terras een biertje kopen!![]()
gooi gewoon dicht.. dat bmw topique en dat Lexus ding slaat ook nergens op.quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:28 schreef ThaFreak het volgende:
wat een bagger weer in de terugroepactietopic zeg.....![]()
kop koffie zetten en dan ga ik eens kijken wat ik ermee ga doen.....
owja, eerst aanzet tot topic verbaggeren en dan er over NSB'en roeleert niet![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2004 14:56 schreef Steve-O het volgende:
Hoi
quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
hoooooi vakantiegangerquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:27 schreef MutZ het volgende:
Das heel flink klote Steve-O, beterschap...
Hoooooooooooooooooi!!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoooooi vakantieganger
Dan moet je met links en rechts rukken dan komen je schouders losquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:14 schreef Steve-O het volgende:
echt klote zeg al 3 dagen stront verkouden en me schouders zitten muurvast
ervaring??quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan moet je met links en rechts rukken dan komen je schouders los
ja. De laatste keer was het meisje binnen een uur lekker los toen ze klaar was bij me met rukkenquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
ervaring??
Zie je nou wel dat je naar me luistertquote:Op zondag 1 augustus 2004 16:22 schreef MutZ het volgende:
Ik ga er weer vandoor... Tot later
durf jij zomaar Toyota busjes af te kraken??quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:33 schreef Hugster het volgende:
Die busjes
ik ga de auto nu wassen, polijsten en waxxe. Voor een deel danquote:Op zondag 1 augustus 2004 18:09 schreef Thermo het volgende:
auto weer gewassen
Laat maar weten wanneer het een meeting is
Vaselinequote:Op zondag 1 augustus 2004 20:29 schreef Ballebek het volgende:
Iemand trouwens nog een tip waarmee ik me velgen in kan smeren zodat ik het remslijpsel en andere drek er makkelijk af kan halen?
Was dat geen kloon dan?quote:Op zondag 1 augustus 2004 19:39 schreef Ballebek het volgende:
Vraagje: Komt Bier2k3 hier nog wel eens rellen of is ie "dood"???
Ik heb 1 of andere duitse velgenreiniger, tis net vergif maar je moet het dus niet laten intrekkenquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:29 schreef Ballebek het volgende:
Iemand trouwens nog een tip waarmee ik me velgen in kan smeren zodat ik het remslijpsel en andere drek er makkelijk af kan halen?
houdoe en bedankt ole, ole, houdoe en bedankt, houdoe en bedankt ole, ole..quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:06 schreef Herr.Flick het volgende:
Eindhoven kermis + terras + trappist = ooooookeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyy
![]()
Ff mezelf quoten.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:25 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vaseline [afbeelding]
Net als bij de fiets in de winter, tegen het zout!
Moet je niet zoveel vreten varken...quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:11 schreef ook_gek het volgende:
hoi ik val om van de slaap
Zeg is oink?quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:45 schreef ook_gek het volgende:
was wel lekker
wat doe je hier danquote:Op maandag 2 augustus 2004 09:02 schreef ook_gek het volgende:
ZO en weer hard werken
Werkenquote:Op maandag 2 augustus 2004 09:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wat doe je hier dan
quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Werken
Het enige waar jij je druk om hoeft te maken is of je nou Wiener Melange, Chocolademelk of Koffie uit het DE apparaat gaat halen...quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
idd
Nee nee zo ongecompliceerd is mijn leven niet.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Het enige waar jij je druk om hoeft te maken is of je nou Wiener Melange, Chocolademelk of Koffie uit het DE apparaat gaat halen...
RESPECTquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Nee nee zo ongecompliceerd is mijn leven niet.
Ik heb ook nog keuze uit Cappucino en espresso
Maar mij hoor je niet klagen hoor!quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:27 schreef Ballebek het volgende:
[..]
RESPECT
Dat jij je staande kan houden in deze harde doch gecompliceerde wereld!
nu nog aan de koffiequote:Op maandag 2 augustus 2004 12:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Bier
Doe erquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
er gaat 5,5 liter olie in mijn crazy Express
Stel je ziet een auto onder een doek staan. Wat komt dan als eerst in je hoofd opquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:53 schreef Thermo het volgende:
Ik ga trouwens donderdagochtend naar Saalburg, naar Sonne mond & sterne met mijn auto, is een techno-festival
Ik ga daarom toch maar een auto-doek halen, zodat hij toch niet zo opvalt, het is wel oost-dland
Kut bedrijfquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:23 schreef Xtreem het volgende:
middag...
hard aan de werk is....
wel i'net toegang ... maar alle (ja, zelfs gmail) webbased mail is geblockt
weer weg is
true true... maar er zullen ook wel een hoop mensen niet onder het doek kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stel je ziet een auto onder een doek staan. Wat komt dan als eerst in je hoofd op![]()
WTF zit er onder dat doek. Dat moet wel ERG speciaal zijn. Effe kijken.
Whoooooo een alfa GT
Is maar een idee![]()
Ik wil je niet bang maken. Maar veel mensen zouden toch wel kijkenquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:32 schreef Thermo het volgende:
[..]
true true... maar er zullen ook wel een hoop mensen niet onder het doek kijken
Zie het zo, je ziet een doos staan en je vraagt je af wat er in zit, maar je loopt door.
Of je ziet een gouden ring liggen ...
Zolang ik er maar rustiger van slaap
Méér dan eensch is met ook_gekkiequote:Op maandag 2 augustus 2004 14:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik wil je niet bang maken. Maar veel mensen zouden toch wel kijken
ja gaaf hequote:Op maandag 2 augustus 2004 15:02 schreef ondeugend het volgende:
* spemt met het oog op de Topi-titel even dit : Willys Jeeps.
Vergeet je niet ietsquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:02 schreef ondeugend het volgende:
* spemt met het oog op de Topi-titel even dit : Willys Jeeps.
ja idd.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vergeet je niet iets![]()
HIJ HIJ HIJ WTF het is een vrouw hoorquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:01 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja idd.
hij gaat niet offtopic
ja hallohow. als je frusty bent moet je je maar eens flink laten nemen en dat niet hier afreageren.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
HIJ HIJ HIJ WTF het is een vrouw hoor![]()
Ik stalk haar al enkele maanden. En normaal reageerd ze ook wel.
Maar deze keer niet!
En nu ben ik boos. Wacht maar. Ik jat wel 1 van je dingetjes die in de vensterbank staat. JE weet wel die ZZZZZZ zeggen
Deze is andersquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja hallohow. als je frusty bent moet je je maar eens flink laten nemen en dat niet hier afreageren.
En ik kan me goed voorstellen dat vrouwen niet op jou reageren, dat zou ik ook niet doen als ik hen was
dat zei je bij de vorige ookquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Deze is anders![]()
Maar deze is nog meer andersquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
dat zei je bij de vorige ook
Dan zal ze nog eerder weg zijn denk je nietquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar deze is nog meer anders![]()
Nee want dit loopt al een tijdjequote:Op maandag 2 augustus 2004 16:26 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dan zal ze nog eerder weg zijn denk je niet
Een normaal mens doet datquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:16 schreef MutZ het volgende:
Tis saai hier... Iedereen van het mooie weer aan het genieten??
Ligt eraan hoeveel Watts hij trekt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:32 schreef Thermo het volgende:
Iemand trouwens een idee hoelang je iets maximaal @ 12V aansluiting van de auto kan aansluiten als hij gewoon stil staat?![]()
Over een 12volt aansluitingquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:58 schreef Tjabbo het volgende:
Waar praten we over?
No shit sherlockquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Over een 12volt aansluiting![]()
Ik denk ik zeg het maar evenquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
No shit sherlock![]()
Klein 12v koelkastje.. alleen is hij niet van mij en weet niet hoeveel hij verbruikt...quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel Watts hij trekt.
een ledje houdt het langer vol dan je koplampen op groot licht.
Waar praten we over?
* ook_gek Tommy_Kuklinski een schaar aan geeftquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
* ook_gek heeft een nieuw oliefilter gekocht
maar die is groter dan de gene die er nu opzit (komt wel bij de reno dealer vandaan) en ik kan moeilijk ff testen of deze past
dus morgen maar weer ff bellen/terugrijden.
wil jij knippen in een metalen geval?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* Tommy_Kuklinski Tommy_Kuklinski een schaar aan geeft![]()
Waar een wil is. Is een wegquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wil jij knippen in een metalen geval?
Staat er toch vaak wel onder/achterop ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:09 schreef Thermo het volgende:
[..]
Klein 12v koelkastje.. alleen is hij niet van mij en weet niet hoeveel hij verbruikt...
Heerlijk handig weer
Hard werk maar het resultaat is geweldig.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:08 schreef Fugie het volgende:
auto voor groot deel gewaxt, alleen bumpers en aan de zijkant onder me stootstrips nog niet. Ziet er echt superstrak weer uitGeen krasjes meer enzo en blinken als nooit tevoren
* ook_gek blij is met resultaat, alleen wel rsi heeft nu
danooooonnttjeeehhhh powwwwweeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hard werk maar het resultaat is geweldig.
En dat geeft je een goed gevoel. TJAKKAAAAAAA![]()
Heb je vaseline,anders kan het zeer doen bij jequote:Op maandag 2 augustus 2004 22:59 schreef Ballebek het volgende:
Neuken?!?!?!?
Ben wel wat gewendquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:15 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Heb je vaseline,anders kan het zeer doen bij je
![]()
Ja hoor, ik ben wel een flink gat gewend,ga maar liggen, ik kom er zo aan.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:17 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ben wel wat gewend![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buk maar voor over en zet je handen plat op de grond. Dan sta je precies goedquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:28 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben wel een flink gat gewend,ga maar liggen, ik kom er zo aan.
![]()
Ja sorry ik heb het drukker gekregen met andere dingequote:Op maandag 2 augustus 2004 23:18 schreef Ballebek het volgende:
Tijd om te slapen; morgen (en rest van de week) een cursus dus ik zal proberen het postingsaantal te verhogen hier in de SC; is buitengewoon weinig!!!
Vroegah deden we er 1,5 of 2 per dag!!!
SCHANDE!!!
wacht maar ze gaan straks weer gemeen doenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:41 schreef ondeugend het volgende:
Wie pest jou ook_gek ?
Ze gaan allemaal over de knie !
[afbeelding]
Bek houwe, kip!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 07:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wacht maar ze gaan straks weer gemeen doen
Zeker die tjabbo gaat gemeen doen
Girl Powerrrrrrrquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Bek houwe, kip!
ik tril en ik beefquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Girl Powerrrrrrr![]()
Nu ben je bang he
Zal je vrouw wel waarderenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik tril
chat zonder extreme is okay (Y)quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 09:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zal je vrouw wel waarderen
morguh...
werk zonder mail zuigt.
werk zonder werk is okay
Dan moet je in haar vensterbank staanquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 08:59 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ik tril en ik beef
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan moet je in haar vensterbank staan
Vertel het maar ondeugend![]()
Ik had het over de electro tandenborstelquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 11:33 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hey ... dat je me af en toe stalkt is tot daar aan toe, maar je hoeft niet alle info door te spelen![]()
Dus gedraag je kippie![]()
Dat is mijn !stalk meisje hihihiquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:05 schreef Steve-O het volgende:
ondeugend
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:11 schreef Steve-O het volgende:
was dat die met die borsten icon?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:11 schreef ondeugend het volgende:
Meisje zegt ie !
Daar ligt mijn zwak voor het kippie dus
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:11 schreef Steve-O het volgende:
was dat die met die borsten icon?
Wanneer jij je piemeltje naar normale proporties laat vergrotenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wanneer gaan we nou eens sex hebben
![]()
Denk dat maar. Gerust blijven denken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 13:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wanneer jij je piemeltje naar normale proporties laat vergroten
Tja, ken weinig lullen van 1.90m.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Denk dat maar. Gerust blijven denken.
Niet gek op kijken als je vrouw opeens commentaar gaat geven over de lengte van die van jou.
Want na mij is alles klein![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Denk dat maar. Gerust blijven denken.
Niet gek op kijken als je vrouw opeens commentaar gaat geven over de lengte van die van jou.
Want na mij is alles klein![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:22 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tja, ken weinig lullen van 1.90m.
* ook_gek is geen 1.90 meterquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:22 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Tja, ken weinig lullen van 1.90m.
Je hebt altijd grote praatjesquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* Ballebek is geen 1.90 meter![]()
Ja maar geen 1.90 meterquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 14:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Je hebt altijd grote praatjes
Dan 4,5 kuub...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar geen 1.90 meter![]()
Ja anders blijf je even raden. Dan kom je er van zelf wel een keer opquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:39 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Dan 4,5 kuub...
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 15:52 schreef Domi het volgende:
past hij net in z'n zand vrachtwagen van het tuinbedrijf
Jij moet nog veel leren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:12 schreef Domi het volgende:
alsof de rest wel belangrijk is :s
Zal je zo is ff op komen zoeken om die kapsones uit je herses te rammen!!!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij moet nog veel leren.
Ik ben ALTIJD belangrijk![]()
pics?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:17 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zal je zo is ff op komen zoeken om die kapsones uit je herses te rammen!!!
Dan word de eerst volgende meeting wel saai hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:17 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Zal je zo is ff op komen zoeken om die kapsones uit je herses te rammen!!!
Je bedoelt dat jij wel goed zat, zo tussen Xtreem en mij inquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Xtreem ik tjabbo t0n zaten toch wel goed dacht ik zo![]()
Volgende keer mag je naast mij zitten
Xtreem zat niet naast me suffequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij wel goed zat, zo tussen Xtreem en mij in
tegenover enzoquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Xtreem zat niet naast me suffe
Daar zat t0nquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
tegenover enzo
heey, ik heb de namen clickable, is het oke als ik op wijzigen druk of ben je nog bezig??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:25 schreef MutZ het volgende:
* ThaFreak schopt Tjabbo richting FB enzo...
Stukje techniek he dat msnquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heey, ik heb de namen clickable, is het oke als ik op wijzigen druk of ben je nog bezig??
Doe maar... Ik moest eten en heb dit ff snel gedaan...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 18:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heey, ik heb de namen clickable, is het oke als ik op wijzigen druk of ben je nog bezig??
msn... dat woord ken ik ergens van... maar waarvan ook alweer??quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stukje techniek he dat msn
Dat geval waar je net mee online komtquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
msn... dat woord ken ik ergens van... maar waarvan ook alweer??
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat geval waar je net mee online komt
En ik dacht toch echt dat ik je geblockt had HMMMMM![]()
Je zegt het verkeerd om kneus! als je iemand geblocked hebt kun je die persoon nog wel online zien komenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat geval waar je net mee online komt
En ik dacht toch echt dat ik je geblockt had HMMMMM![]()
Scooter probleempje / vraagjequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:58 schreef Tjabbo het volgende:
Scooter probleempje / vraagje
OMG moet je daar es kijken, bijna iedereen die daar reageert heeft een BrEeZaH Naam.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:09 schreef ThaFreak het volgende:
vriend van me zus heeft hem verkocht![]()
[afbeelding]
Jij doet je naam echt eer aan!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Scooter probleempje / vraagje
Kon het niet laten
Ze begrijpen het ook nietquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]![]()
Jij ooit op gereden?
dat geluid van die dingen alleen al
[..]
Jij doet je naam echt eer aan!![]()
![]()
geen motor-rijbewijs en dan ga ik echt niet op zo'n ding zittenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]![]()
Jij ooit op gereden?
dat geluid van die dingen alleen al
tja, da's hun probleem. niet?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze begrijpen het ook niet![]()
koel!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
geen motor-rijbewijs en dan ga ik echt niet op zo'n ding zitten![]()
vanavond pics van het nieuwe gadget wat de plaatsvervanger is......![]()
quote:Motortype: Viertakt, ééncilinder, vloeistofgekoeld
Cilinderinhoud: 660 cc
Boring x slag: 100 x 84 mm
Compressieverhouding: 9,2 : 1
Lubrication: Natte platen
Carburettor: Mikuni 33 BSR (2)
Startsysteem: Elektrisch
Tankinhoud: 12 liter
Transmissie: 5 versnellingen met achteruit
.... BLING!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:14 schreef ThaFreak het volgende:
Nieuwe gadget van de vriend van me zus...
Jamaha 660R
specs
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
you meen bop bop bop, vroeeeemquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:18 schreef Thermo het volgende:
[..]
.... BLING!
zo'n 160 tot 180 km/u standaard.....quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:26 schreef Steve-O het volgende:
hoe hard gaat ie!
yupz mag gewoon de weg op, tis een auto eigenlijk niet echt een motor, je hebt er ook gewoon een autorijbewijs voor nodig........quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:29 schreef Steve-O het volgende:
mag je met dat ding trouwens een snelweg op?
vetttt relaaaxxxeeeddddddddquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:14 schreef ThaFreak het volgende:
Jamaha 660R
specs
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
why not, is erg stabiel en grip als de beste met die huge achterbandenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:32 schreef Steve-O het volgende:
leuk om boeren mee op te fokken
alleen zou ik niet met dat ding de snelweg op gaan
Shit, ik heb dus op zo'n ding eens gereden ( veel minder krachtig overigens, 125cc )quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
you meen bop bop bop, vroeeeem![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:45 schreef Steve-O het volgende:
ok ik ben weg doom 3 spelen![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:45 schreef Steve-O het volgende:
ok ik ben weg doom 3 spelen![]()
Je Loopt achterquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:11 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
die is toch nog niet uit....![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
was de skoda geen leen auto van de meeting
ik zie daar de skoda
hmmz blijkt wel weer, even zoeken waar ik hem kan kopenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:12 schreef Boink het volgende:
[..]
Je Loopt achter
was het maar een leen autoquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:14 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
was de skoda geen leen auto van de meeting
ik zie daar de skoda
Hij weet niet dat ik hem zojuist unblocked heb...quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 19:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je zegt het verkeerd om kneus! als je iemand geblocked hebt kun je die persoon nog wel online zien komen
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:23 schreef ook_gek het volgende:
ik zweer toch echt dat het een leen auto was
Hoe verkracht je een Ferrari 308GTSI <-- de eigenaar doet nu ook mee in dit topic
mooi hequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:27 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat jij toestemming aan mij hebt gevraagd voor dat topic...
Yamaha!! jopiequote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:14 schreef ThaFreak het volgende:
Jamaha 660R
specs
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Skoda is een leenbakquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Yamaha!! jopie
verder wel een koel ding, op die skoda na![]()
je geheugen laat je in de steekquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:23 schreef ook_gek het volgende:
ik zweer toch echt dat het een leen auto was
Ik heb een goed geheugenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
je geheugen laat je in de steek![]()
FOEI mag nietquote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:11 schreef Tjabbo het volgende:
Hey TF ik weet wel waar je doom3 kunt eh.. kopen... zeg maar.
goedemorgen vriendjes en vriendinnies
ah jij wilt hem ook.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 08:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
FOEI mag niet
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah jij wilt hem ook.
RUKKENquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:46 schreef Xtreem het volgende:
*verveeld*
ah! leven... eindelijk!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
*hoi zegt*
geen inspiratie voor hier......quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
RUKKEN![]()
Nee daar maak je die gozer blij meequote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
*hoi zegt*
ga dan je bureau opruimen!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ah! leven... eindelijk!
ik zit al een half uur uit het raam te staren en te fokken, omdat er nog ff geen werk is
*hoi terug zegt*
'k heb nog geen kans gehad om er een zooi van te maken... er liggen 2 papieren die ik zo nodig heb, en een bak koffie.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ga dan je bureau opruimen!
Clean deskquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ga dan je bureau opruimen!
kom op man ga nou wat doen!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k heb nog geen kans gehad om er een zooi van te maken... er liggen 2 papieren die ik zo nodig heb, en een bak koffie.
Waar werk je dan en wat voor werk doe jequote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
'k heb nog geen kans gehad om er een zooi van te maken... er liggen 2 papieren die ik zo nodig heb, en een bak koffie.
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:58 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kom op man ga nou wat doen!
je lijkt wel een ambtenaar zo
Bij een grote Verzekeraar uit Tilburgquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waar werk je dan en wat voor werk doe je
Beter werk voor zo'n korte periode zonder diploma kon ik niet vinden, en is volgens mij ook nauwelijks te krijgen.....quote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:06 schreef ook_gek het volgende:
is maar wat je leuk vind![]()
Ja kappen met zwaaien. En ga dat filmpje regelen. Die van uit monacoquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:06 schreef Boink het volgende:
Hoi Tjabbo!!![]()
Als het maar leuk verdiendquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Beter werk voor zo'n korte periode zonder diploma kon ik niet vinden, en is volgens mij ook nauwelijks te krijgen.....
Glashelderquote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bij een grote Verzekeraar uit Tilburg
Omdat dat nieuwe rage is :xquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja kappen met zwaaien. En ga dat filmpje regelen. Die van uit monaco
En waarom heb je zo een homo scooby do touwtjes ding om je pols
[..]
Als het maar leuk verdiend![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |