Kun je niet ergens anders gaan bekvechten met Akkersloot? Het wordt een beetje eentonig en vervelend enzo.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hetzelfde onderwerp, Akkerriool, niet hetzelfde topic. Je hebt al 81 topics geopend over je angst voor de islam met steeds de zelfde waardeloze "argumenten" waarom de islam zo slecht is en waarom Mohammed in jouw ogen een Untermensch is en mensen die in hem geloven dus ook. Je zit al 81 topics lang mensen verrot te schelden als ze het niet met je eens zijn. je zit al 81 topics lang hetzelfde afgedraaide riedeltje uit te kotsen, zonder dat je ook maar een flinter respect toont voor de mening van andere mensen in die topics.
Het wordt vervelend. Sterker nog, het is al minimaal 76 topics lang vervelend. En het wordt steeds vervelender als je elke keer dat er weer een topic met dezelfde insteek en dezelfde "argumenten" dichtgaat, je weer in allerlei FB topics gaat lopen jammeren dat je vervolgd wordt.
Als je nou nog steeds niet doorhebt dat je op de verkeerde manier bezig bent, mankeert er toch echt wat aan je perceptievermogen.
Waarom kan jij je fatsoen niet houden en ga je me gelijk weer gelijk stellen met een nazi (Untermensch).quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hetzelfde onderwerp, Akkerriool, niet hetzelfde topic. Je hebt al 81 topics geopend over je angst voor de islam met steeds de zelfde waardeloze "argumenten" waarom de islam zo slecht is en waarom Mohammed in jouw ogen een Untermensch is en mensen die in hem geloven dus ook.
Dit hoef ik dus niet te nemen vuile klootzak.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
en waarom Mohammed in jouw ogen een Untermensch is en mensen die in hem geloven dus ook.
En dan hoef ik het ineens niet over de islam te hebben om iemand helemaal van lotje te makenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:45 schreef Alicey het volgende:
Kun je niet ergens anders gaan bekvechten met Akkersloot? Het wordt een beetje eentonig en vervelend enzo.
Ja Ja.. lol...Ik zal me voortaan beheersenquote:
Mij maak je niet van het lotje hoor, het is alleen beetje jammer dat een serieuse discussie te gronde wordt gericht door je houding. Vandaar dat ik dan maar je moet negeren. Helaas daarbij iswel dat meer mensen dat doen waardoor dit forum als maar onzinniger wordt.quote:Op zondag 22 augustus 2004 22:27 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En dan hoef ik het ineens niet over de islam te hebben om iemand helemaal van lotje te maken![]()
"Maar het is God die oordeelt". (Hou je bek dan).
Ha ha. Je hebt de verkeerde vrienden gekozen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:17 schreef Boomstam het volgende:
Mij maak je niet van het lotje hoor, het is alleen beetje jammer dat een serieuse discussie te gronde wordt gericht door je houding. Vandaar dat ik dan maar je moet negeren. Helaas daarbij iswel dat meer mensen dat doen waardoor dit forum als maar onzinniger wordt.
Tenzij we allemaal jouw negeren en gewoon zonder jouw verder intressant doen![]()
Mwah, ik vind het ook wel een beetje komisch. Sorryquote:Boomstam:
Laf om daar over te lachen, je voelt je eigen zeker wel super goed nu he?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:16 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik word bijna elke week geband, nu loopt nog een ban in NWS
Maar ja wil je met dit soort moderatoren.
Nouja, het was te verwachten.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:33 schreef Boomstam het volgende:
Het zijn niet de moderatoren die bannen hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:16 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik word bijna elke week geband, nu loopt nog een ban in NWS
Maar ja wil je met dit soort moderatoren.
Voor de goede orde. Ik lachte omdat je je gelijk mede dacht te halen door het postgedrag van db70 ("ach ook ik reageer niet meer op je" of zo iets) terwijl je heldin nu dus geband blijkt.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:33 schreef Boomstam het volgende:
Ben je er nog? Met je aan mij het etiquetje plakken van de untermensch doctrine, vuillak. (zie LV-post hier boven)quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh dat wist ik niet.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zijn niet de moderatoren die bannen hoor.
Het zijn de forum admins en administrators (Uit mijn hoofd Danny, Breuls, Highlander, yvonne, nicky en Cynix).quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:41 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.
Dan zijn het zeker de censors achter de schermen.
Is het crew-overleg dan altijd éénrichtings verkeer.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:36 schreef Alicey het volgende:
Het zijn niet de moderatoren die bannen hoor.
ja das wat anders, boeit me verder ook niet. Vond plaatjeszelf ook onnodig.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, het was te verwachten.
je bent niet de enige die nog nooit geband is dus je hoeft je niet het liefste jongetje te voelen. één van de lieve jongetjes !quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:14 schreef Haushofer het volgende:
Wist trouwens niet dat er zoveel mensen werden geband, elke week....Dan voel ik me weer zo' n liefste jongetje van de klas. Walgelijk ej?
mwa.. heb wel ergere dingen gezien hiero...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 15:39 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat heeft deze troll in WFL te zoeken eigelijk
ik ook, maar nee de modjes zien niets fouts behalve als er een gekkt word of met plaatjes wordt gereageerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:59 schreef Bensel het volgende:
[..]
mwa.. heb wel ergere dingen gezien hiero...
Goed idee. Lionsguy18. Even in het banmeld topic kijkenquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
waarom de islam zo slecht is en waarom Mohammed in jouw ogen een Untermensch is en mensen die in hem geloven dus ook.
Dus Lord_Vetinari is een Ubermensch in deze?quote:yvonne (Administrator) schreef op dinsdag 24 augustus 2004 @ 12:42 het volgende
spexz, mag gaan leren te discussieren zonder met Nazi beschuldigingen te gooien
Ach het zal wel het neefje van de baas zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:45 schreef lionsguy18 het volgende:
Akkersloot toch, je speelt met vuur![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:31 schreef Bensel het volgende:
@akkersloot: word het dan ook niet eens tijd dat je je kruistocht tgen geloof stopzet? je kunt nl ook verbaal geweld uitlokken..
Wat heb je met je icoon en signature gedaan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:48 schreef Schorpioen het volgende:
Zullen we dit topic weer gewoon gaan gebruiken waar het voor bedoeld is, anders hadden we dit wel het akkersloot topic of het bespreek hier bans topic genoemd.
Let even goed op de titel, dit topic heeft als titel slowchatloos feedback topic.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:00 schreef lionsguy18 het volgende:
Vertel me eens Schorpioen, ik ben nog niet zo lang bij Fok, waar is de slowchat voor bedoeld?
Ik dacht dat je daar n.l. alles in kwijt kon wat je wilde.
daarom staat er in de topictitel ook specifiek slowchatloosquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:00 schreef lionsguy18 het volgende:
Vertel me eens Schorpioen, ik ben nog niet zo lang bij Fok, waar is de slowchat voor bedoeld?
Ik dacht dat je daar n.l. alles in kwijt kon wat je wilde.
Ik vin die sig nogal coolquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat heb je met je icoon en signature gedaan?
Ik heb het niet zo op frans.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:02 schreef Boomstam het volgende:
[..]
Ik vin die sig nogal cool
Wanneer de vinger de hemel toont, kijkt de dwaas naar de vinger.
tenminste zo heb ik dat kunnen vertalen
buiten dat om, wat vin je van de sig van hem?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:05 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op frans.
Zo de vertaling correct is, best een sterke.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:07 schreef Boomstam het volgende:
[..]
buiten dat om, wat vin je van de sig van hem?
Het schijnt af en toe te gebeuren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
Kan er een slotje op Islam vs christendom of kunnen er een hoop posts gedelete worden?
Het zou volgens de TS moeten gaan om de verschillen en overeenkomsten tussen de twee religies, maar o.a. dankzij het geziek van Akkersloot gaat het nu alweer over moslims die in vliegtuigen flatgebouwen binnenvliegen.
Ik wilde het eerst opschonen maar dan bleef er niet zo veel meer van het topic over dus ik heb het toch dicht moeten gooien. Erg jammer van het topic. Met Akkersloot heb ik het nu wel gehad iig, die hoef ik niet meer te zien hier.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:12 schreef DennisMoore het volgende:
Kan er een slotje op Islam vs christendom of kunnen er een hoop posts gedelete worden?
Het zou volgens de TS moeten gaan om de verschillen en overeenkomsten tussen de twee religies, maar o.a. dankzij het geziek van Akkersloot gaat het nu alweer over moslims die in vliegtuigen flatgebouwen binnenvliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |