ok ok... kreeg er zelf ook wel genoeg vanquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:47 schreef zakjapannertje het volgende:
1 keer is wel leuk, db70, vooral in slowchattopics, maar niet constant dit gedoe
Heb jij mijn mailtje nog gelezen van tig etmalen geleden, yvonne?quote:Op maandag 30 augustus 2004 11:53 schreef yvonne het volgende:
Kunnen beide heren zichgewoon gedragen?
Hoef ik niets te editten en niet in te grijpen.
Discussieren doe je met argumenten, niet met gescheld.
welke dood van welke 3 miljoen moslims eigenlijk?quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Is het normaal dat een ultra-rechtse racist hier de dood van 3.000.000 moslims als 'normaal' af doet en er op geilt als iets leuks of normaals?
Spreekt voor zich:quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:41 schreef woordenaar het volgende:
[..]
welke dood van welke 3 miljoen moslims eigenlijk?
quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:18 schreef woordenaar het volgende:
Och, 3 miljoen tegen 80 miljoen. Lijkt me een gelopen (hihi) zaak.
Dat is niet gebeurd noch gepland.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:44 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Spreekt voor zich:
[..]
Niemand heeft gezegd dat het gebeurd is. Het gaat erom dat dat jouw hartewens is.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:46 schreef woordenaar het volgende:
[..]
Dat is niet gebeurd noch gepland.
Nee, maar ik ben dan ook niet geboren uit een moeder die zoveel mannen heeft gehad dat je niet meer weet wie je echte vader is, zoals jij dat wel bent.quote:Integendeel tot de dood van de Armeniers waar jij extreem-rechtse turk zich op afrukt. Hebben ze met je voorhuid ook het grootste gedeelte van je hersens weggesneden?
Huh?quote:Op woensdag 29 september 2004 10:27 schreef Shark.Bait het volgende:
nieuwe meet...yvonne had een leuke suggestie voor een museum in den haag waar je dingen kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |