Voor mij natuurlijk niet, hij wilde het zo graag...quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:19 schreef RichardQuest het volgende:
Dora, Ypje kost wel 10 euro.
quote:De politie van Friesland is op zoek naar een man die met een valse identiteit meisjes bikini's liet passen. De man lokte in en om Heerenveen meisjes met een toekomst als fotomodel. De man liet het voorkomen alsof hij een medewerker van een modellenbureau was en hield zo meisjes aan op straat. Hij vroeg de dames met hem mee te gaan naar verschillende kledingwinkels om ze daar bikini's te laten passen.
Het modellenbureau ATP Models uit Zoetermeer bracht de politie gisteren van deze praktijken op de hoogte omdat de man zich uitgaf als medewerker van dit bureau. De politie onderzoekt de zaak.
Voor mooie vrouwen is dat mijn standaard-tarief.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:19 schreef RichardQuest het volgende:
Dora, Ypje kost wel 10 euro.
Johan_de_Withquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:20 schreef Sidekick het volgende:
Ik zie hier wel eens 6 users posten.
Jou bewerk ik voor de helft.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Voor mij natuurlijk niet, hij wilde het zo graag...
Ah, je betaalt Maerycke 10 euro per wip?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:21 schreef Ype het volgende:
[..]
Voor mooie vrouwen is dat mijn standaard-tarief.
Alleen jammer dat er niemand komt he. Fatima Elatik heeft ook een standaardtarief van 15 euro, alleen is er niemand die wat met haar wil :').quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:21 schreef Ype het volgende:
[..]
Voor mooie vrouwen is dat mijn standaard-tarief.
Vorige keer ging het toch anders, jij was een stuk passiever.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Jou bewerk ik voor de helft.
Ype en ik bedrijven slechts de hoofse liefde.. en zelfs dat niet meer.. want hij heeft het van de week uitgemaakt...quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ah, je betaalt Maerycke 10 euro per wip?
Valse hoop, want de Deocratische conventie gaat morgen nog door.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:22 schreef pberends het volgende:
Zo is die ranzige kwal eindelijk uitgelult.
Welke?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:22 schreef pberends het volgende:
Deocratische conventiequote:Op woensdag 28 juli 2004 23:24 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Valse hoop, want de Deocratische conventie gaat morgen nog door.
Johannquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Welke?
Die z'n bek niet kan houden over meisjes, terwijl hij 100% homo is.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:24 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Welke?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:23 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ype en ik bedrijven slechts de hoofse liefde.. en zelfs dat niet meer.. want hij heeft het van de week uitgemaakt...
Die doe ik gratis.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:22 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ah, je betaalt Maerycke 10 euro per wip?
Hoe weet jij nou weer voor hoeveel % hij homo is?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Die z'n bek niet kan houden over meisjes, terwijl hij 100% homo is.
Vind je het erg dat ik je niet helemaal snap?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Die z'n bek niet kan houden over meisjes, terwijl hij 100% homo is.
Psychische analyse van zijn postgedrag.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:26 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer voor hoeveel % hij homo is?.
Hij zag er geen toekomst meer in...quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]Was hij niet gediend van het materieel dat je ineens meebracht?
Toch mag ik je wel.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:22 schreef pberends het volgende:
Je zou nog iets voor me doen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:26 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik je niet helemaal snap?
Hoeveel procent ben ik homo?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Psychische analyse van zijn postgedrag.
Mooi, ik ga morgen toevallig naar het Anne Frankplantsoen (serieus), dus als je even langswipt?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:27 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hij zag er geen toekomst meer in... :'(
Maar ik ben nu wel weer vrijgezel!![]()
Ik hou ook, maar jij doet ook al mee met zijn soort geijl over niks. Het mastrubatiecentrum is verderop in B&Hquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:27 schreef Ype het volgende:
[..]
Toch mag ik je wel.
En ja, ik mail je het zometeen wel.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Je zou nog iets voor me doen.
Voor moslims 100%.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:27 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoeveel procent ben ik homo?
Er zit een luchtje aan.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:25 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Deocratische conventie.
En voor jou?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor moslims 100%.
Hoeft niet, ik kan het zelf ook bekijken natuurlijkquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
En ja, ik mail je het zometeen wel.
0%quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
En voor jou?
Eerder vandaag schreef hij al frapantquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Jij mag dat ook doen hoor.
Je hoeft niet voor elk statment een topic aan te maken, zoals Zyklon A of B.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:29 schreef pberends het volgende:
[..]
0%
Internetprivacy bestaat niet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik kan het zelf ook bekijken natuurlijk
Ik dacht in eerste instantie dat je het over mij had.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik hou ook, maar jij doet ook al mee met zijn soort geijl over niks. Het mastrubatiecentrum is verderop in B&H
Sorry.. geen tijd, ik moet werken..quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mooi, ik ga morgen toevallig naar het Anne Frankplantsoen (serieus), dus als je even langswipt?
Jou kwalheid verbleekt bij zijn Kwalheid.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:30 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat je het over mij had.
Ik zou niet gokken op een carriere als waarzegger, als ik Sidekick was.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:30 schreef RichardQuest het volgende:
Hahaha, politieke insteek.
Zijne Kwalheid.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Jou kwalheid verbleekt bij zijn Kwalheid.
Stelletje incompetente kneuzen, hij heeft het over Johann. Isn't that bloody obvious? Nee, maar jullie zijn te achterlijk om hem te begrijpen. Jezus, ga een brein aanschaffen of zo, kost tegenwoordig niet zoveel meer.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Iz U talking about me?
Niets tegen mijn kwalheid he.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Jou kwalheid verbleekt bij zijn Kwalheid.
Oh ja Johan. Natuurlijk. Maar goed je bent pas zeker als alle opties bekeken zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Stelletje incompetente kneuzen, hij heeft het over Johann. Isn't that bloody obvious? Nee, maar jullie zijn te achterlijk om hem te begrijpen. Jezus, ga een brein aanschaffen of zo, kost tegenwoordig niet zoveel meer.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Internetprivacy bestaat niet.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Stelletje incompetente kneuzen, hij heeft het over Johann. Isn't that bloody obvious? Nee, maar jullie zijn te achterlijk om hem te begrijpen. Jezus, ga een brein aanschaffen of zo, kost tegenwoordig niet zoveel meer.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:37 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, het is vrij menselijk om dat te denken. Ze denken dat ze allemaal zo belangrijke rol vervullen in POL
Als iemand in het algemeen spreekt van Zijne Kwalheid zal iedereen denken dat het over zichzelf gaat
Ik niet hoor. Hoewel ik bij "100% homo" een beetje begon te twijfelen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:37 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, het is vrij menselijk om dat te denken. Ze denken dat ze allemaal zo belangrijke rol vervullen in POL
Als iemand in het algemeen spreekt van Zijne Kwalheid zal iedereen denken dat het over zichzelf gaat
Ik heb schrikbarend veel typo's vanavond.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sidekick's Engels:
[..]
Eerder vandaag schreef hij al frapant.
Hij is erg arrogant, maar ook wel een beetje leuk, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:39 schreef Harry_Sack het volgende:
waarom is Johan eigenlijk meer kwal dan de rest?
Ja, flikker aub opquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:39 schreef Maerycke het volgende:
Gezellige boel hier...Ik heb geen idee waar het over gaat..ik wil het ook niet weten. Truste derhalve
Zo en nu eerst een bavariaquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:40 schreef pberends het volgende:
Maar met dat eindeloze voorspelbare gezeik van Johan_de_With, Ype en Mearyke of hoe je die klotenaam ook spelt lijkt POL's levenlied godverdomme wel "Dikke Lul Band - Pijpen, Beffen, Neuken.mp3" te worden. Echt diep triest. En dan hebben diezelfde mensen commentaar op mijn niveau, nou krijg embola achter je teringhart vuile mafkezen
Nee man, jij bent origineel. Die anderen durven niet op hun bek te gaan en verschuilen zich achter termen die ze ergens bij Nova hebben opgepikt (waar ze zich vervolgens tegen afzetten zodat jij niet weet waar ze het over hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:40 schreef pberends het volgende:
Maar met dat eindeloze voorspelbare gezeik van Johan_de_With, Ype en Mearyke of hoe je die klotenaam ook spelt lijkt POL's levenlied godverdomme wel "Dikke Lul Band - Pijpen, Beffen, Neuken.mp3" te worden. Echt diep triest. En dan hebben diezelfde mensen commentaar op mijn niveau, nou krijg embola achter je teringhart vuile mafkezen
hmja, het is apart volk dat hier komtquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:40 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hij is erg arrogant, maar ook wel een beetje leuk, moet ik zeggen.
hihihiquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Atheist: Mohammed is een pedofiel.
Moslim: Wat zzzeg je? Echt, ik zzzweer het je, ik vermoord je, ik verkracht je zzzzus. Biedttttd je ekszzcuszzes aan of ik vermoord je, kafir.
Atheist: Oke. Het spijt met dat Mohammed een pedo is.
Moslim: Goed zzzo. Nu noggg even mijn autkering verlengen.
Heb jij die net zelf verzonnen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Moslim: Wat zzzeg je? Echt, ik zzzweer het je, ik vermoord je, ik verkracht je zzzzus. Biedttttd je ekszzcuszzes aan of ik vermoord je, kafir.
Nee, hadden ze het godverdomme maar is over politiek, een gemiddelde klant van de fucking peuterspeelzaal heeft het meer over politiek dan die 3 labiele ex tbs patienten bij elkaar, ik snap echt niet wat die mensen hier in POL doenquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee man, jij bent origineel. Die anderen durven niet op hun bek te gaan en verschuilen zich achter termen die ze ergens bij Nova hebben opgepikt (waar ze zich vervolgens tegen afzetten zodat jij niet weet waar ze het over hebben)
Nee, was gewoon een ervaring van me.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:45 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heb jij die net zelf verzonnen?![]()
zomerreces denk ik ...quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, hadden ze het godverdomme maar is over politiek, een gemiddelde klant van de fucking peuterspeelzaal heeft het meer over politiek dan die 3 labiele ex tbs patienten bij elkaar, ik snap echt niet wat die mensen hier in POL doen
Je zegt niet dat de atheist spijt heeft dat hij gezegd heeft dat Mohammed een pedo is.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Woensdag gehakt dag....... ?!quote:Al-Quada bedreigt Europese landen
Uitgegeven: 28 juli 2004 23:21
DUBAI - Moslimmilitanten die zeggen dat ze verbonden zijn met het terroristennetwerk al-Qaeda hebben de Europese landen woensdag gedreigd met een "bloedige oorlog", nu ze een "vredesaanbod" van Osama Bin Laden naast zich neer hebben gelegd.
De verklaring van de Abu Hafs al-Masri Brigade is te lezen op een Arabische website. Bin Laden bood op 15 april het bestand aan. Voor vrede stelde de terroristenleider als voorwaarde dat alle Europese troepen in landen als Irak en Afghanistan binnen drie maanden zouden worden teruggetrokken.
Op 15 juni liep het bestand af. Europa heeft van meet af gaan geweigerd op het aanbod in te gaan. De groep die nu met het dreigement komt, heeft eerder de verantwoordelijkheid voor de treinaanslagen in Madrid op 11 maart opgeëist. Daarbij vielen ruim 190 doden.
Exactquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Je zegt niet dat de atheist spijt heeft dat hij gezegd heeft dat Mohammed een pedo is.
Nou wij werken politiek gezien toch ook gewoon doorquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zomerreces denk ik ...
Ja, precies, het zal godverdomme helemaal mooi zijn, dat viert maar vakantie...quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou wij werken politiek gezien toch ook gewoon door
Watquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Johan_de_With
pberends
Ype
George-Bottom
Maerycke
Sidelick
Meki (AQ-Osdorp)
Dora_van_Crizadak
doe maar ergens waar rechts fok het zeker leestquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:48 schreef George-Butters het volgende:
In de intermediair stond nog een mooi stuk over het feit dat meer werken niet tot hogere productiviteit lijdt. Ik weet nog niet waar ik dat moet laten. In welk topic zal ik m droppen?
Topic : [B&H] wordt hij zeker gelezen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:48 schreef George-Butters het volgende:
In de intermediair stond nog een mooi stuk over het feit dat meer werken niet tot hogere productiviteit lijdt. Ik weet nog niet waar ik dat moet laten. In welk topic zal ik m droppen?
Productie zal stijgen bij langer werken, de productiviteit niet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:48 schreef George-Butters het volgende:
Kusje op je bolletjequote:Op woensdag 28 juli 2004 23:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Watlief
dat je met mij begint, en hoe beleefd om met jezelf te eindigen.
Hey kwal, B&H is een paar subfora verder, en nu wegwezenquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Watlief
dat je met mij begint, en hoe beleefd om met jezelf te eindigen.
Sidekick;
Ach, het is maar een triviaal spelfoutje toch?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Productie zal stijgen bij langer werken, de productiviteit niet.
Eindelijk, hopelijk kan het nu weer over politieke zaken gaan ipv nonsens.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:50 schreef Ype het volgende:
Okay, omdat ik p zo'n toffe gast vind, ben ik weg.
Ik wilde wel dat ik de puntjes op de i door hartjes kon vervangen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Hey kwal, B&H is een paar subfora verder, en nu wegwezen
Meer productie is leuk, maar dan moet je ook afzet er voor hebben. Is die er niet zullen de kosten van opslag stijgen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ach, het is maar een triviaal spelfoutje toch?
Heb je echt 'intermediair' nodig om er achter te komen dat dat niet stijgt bij langer werken?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:51 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik. productiviteit= productie / manuur
Productiviteit zal natuurlijk per uur afnemen bij langer werken, dus effectief gezien is het niet echt handig.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:51 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik. productiviteit= productie / manuur
veel te simpel geschetst plaatje. Je moet inderdaad kijken naar de structuur van de markt:quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Meer productie is leuk, maar dan moet je ook afzet er voor hebben. Is die er niet zullen de kosten van opslag stijgen.
Het gaat ook niet om de productie, maar om de macht die je kunt uitoefenen op iemand die gelooft dat hij beter is doordat hij meer werkt. Zo iemand is betrouwbaar en werkgevers hebben nou eenmaal graag mensen die zo voorspelbaar mogelijk in het leven staan.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Meer productie is leuk, maar dan moet je ook afzet er voor hebben. Is die er niet zullen de kosten van opslag stijgen.
Is dit een kreet uit de Revolutie, of de Vijf Jaren Plannen, of zeg je gewoon gedag?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Разрушьте мусульманство!
Het gaat om domme beslissingen van de regering. De werkgevers zijn zelf tegenquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:56 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de productie, maar om de macht die je kunt uitoefenen op iemand die gelooft dat hij beter is doordat hij meer werkt. Zo iemand is betrouwbaar en werkgevers hebben nou eenmaal graag mensen die zo voorspelbaar mogelijk in het leven staan.
Precies.quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het gaat om domme beslissingen van de regering. De werkgevers zijn zelf tegen![]()
Flexibilisering en educatie zijn de trefwoorden. Niet meer werken. Nee slimmer werken.
dat is nog maar de vraag. Ik denk niet dat Nederland dezelfde situatie als Duitsland zal krijgen waarbij je gewoon een in een memo kan lezen dat je vanaf maandag langer moet doorwerken (aldi), maar ik denk dat de werkgeversbonden de kat uit de boom kijken. Zij hebben niets te maken met het beleid van dit kabinet en hebben er ten alle tijde baat bij om de discussie open te houden met andere partijen. Ik denk wel dat ze op 2 paarden gokken..quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het gaat om domme beslissingen van de regering. De werkgevers zijn zelf tegen![]()
Flexibilisering en educatie zijn de trefwoorden. Niet meer werken. Nee slimmer werken.
Door de oppergoeroe himself!quote:Op donderdag 29 juli 2004 00:48 schreef zakjapannertje het volgende:
Banmeldtopic deel 18.
en
Banmeldtopic deel 18.
ook
Jij wilt ook geband worden?quote:ik ook dan maar,
voor geen goudquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Door de oppergoeroe himself!
[..]
Jij wilt ook geband worden?
Geen goud?quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:10 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
voor geen goud![]()
Tot over een week?quote:nu ben ik echt weg
De 'oppergoeroe' weet overduidelijk niet wat generalisatie en racisme isquote:Op donderdag 29 juli 2004 00:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Door de oppergoeroe himself!
het heeft iets korter geduurd :')quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:19 schreef Sidekick het volgende:
Tot over een week?
http://www.hetvolk.be/Nie(...)C&cat=LIFESTYLEINDEXquote:Houston, we have a problem - 29/07/2004
In het Amerikaanse Texas is een op drie inwoners dodelijk dik
Al drie jaar op rij is Houston de dikste stad ter wereld, in het dikste land, Amerika. Twee op de drie Texanen zijn te dik, een op de drie is zelfs dodelijk dik. De cijfers zijn onthutsend, maar nog onthutsender is hoe ze ermee omgaan: het kan hen gewoon niets schelen. Ook in ons land lijden steeds meer mensen aan obesitas. Koppen schetst een toekomstbeeld vanuit Houston.
,,Wie vindt dat ik moet afvallen, kan de pot op. Ik ben het echt niet van plan.'' Diane Roscoe weegt 283,5 kg. Gaan kan ze niet meer, ze beweegt zich voort in een elektrische rolstoel. Voor alles heeft ze hulp nodig. Diane is dodelijk dik, maar in Houston (Texas) is ze niet de enige. En dat terwijl obesitas uitgegroeid is tot een epidemie. En Europa volgt met rasse schreden: in ons land is meer dan de helft van de mannen te dik, en bijna veertig procent van de vrouwen.
,,Ik ben veruit de meest luie man ter wereld'', zegt Bud Caudil, 120 kilo. ,,Ik weiger te voet mijn brievenbus te lichten, al staat ze op zes meter van mijn voordeur. Ik wacht tot ik ergens met de auto naartoe moet, en dan haal ik de bus leeg.'' Bud start de dag met drie donuts, om tien uur eet hij een hamburger, om één uur lunch, het liefst in een restaurant waar je voor een vaste prijs zoveel mag eten als je kan. ,,Ik ben een vreetmachine, en daar win ik ook prijzen mee. Ik heb geen trofeeën voor racen of zo, wel voor eten.'' Zijn laatste uitdaging: een megahamburger opeten. 700 gram rundvlees, 500 gram spek, 125 gram kaas en garnituur, goed voor 5.000 calorieën - terwijl je er per dag minder dan tweeduizend nodig hebt.
,,Als ik eet, weet ik niet van ophouden'', bekent Linda Meeker, die 1,65 meter is en 125 kilo weegt. ,,Daarbij heb ik geen besef van maat meer. Als ik mezelf bekijk, zie ik geen dikke mens. Net zoals mensen die aan anorexia lijden in de spiegel ook geen dunne mens zien.'' Linda laat haar zoon niet eens naar de bushalte wandelen. ,,De bushalte is hier 15 meter vandaan, maar toch zetten we hem er 's morgens met de auto af. Tja, zo zijn we gewoon.''
Levensgevaarlijke operatie
Geen beweging en veel te veel en veel te vet eten. Maar niet iedereen wil dik door het leven gaan. Tiffany Clark-Owen is 34. Ze weegt 138 kilo, en heeft er genoeg van. ,,Mijn kast hangt vol kleren die ik niet meer kan aantrekken. Natuurlijk wil ik er beter uitzien, maar ik wil ook gezonder zijn.'' Omdat diëten niet lukt, gaat Tiffany onder het mes: ze laat haar maag dichtnieten in een hoogtechnologische operatie, die haar het leven kan kosten. ,,Ik neem het risico, zo ellendig wil ik niet meer leven.'' Ook haar zoon Jordan is te dik: ,,Ik ben elf en weeg 76 kilo, terwijl ik eigenlijk 43 kilo mag wegen. Ik word ermee gepest, en dat haat ik, en dus wil ik afvallen.'' Dat betekent letten op wat hij eet en bewegen, al mag hij voorlopig niet meespelen tijdens de rugbywedstrijden omdat hij te dik is.
Comfort heeft een hoge prijs: dik zijn veroorzaakt een waslijst aan ziektes, van diabetes tot hartziekte, die veel voorkomen en duur zijn. In Texas alleen al gaat vier miljard dollar per jaar op aan doktersrekeningen ten gevolge van obesitas. En als het zo doorgaat, sterven binnenkort in Amerika meer mensen aan zwaarlijvigheid dan aan roken. Maar ook Europa moet uitkijken: als we niets doen aan onze levensstijl, zullen twee op de drie Europeanen in 2030 te dik zijn, en dat zal de ziekteverzekering tussen 70 en 130 miljard euro per jaar kosten.
door Marc COPPENS
Wat een mooie site, doraatje.quote:Op donderdag 29 juli 2004 01:47 schreef ACLU het volgende:
En oh ja: www.dorac.tk
Wa'n onzin, er zijn namelijk tientallen andere redenen om ons aller Dora te bannen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
om je site geband worden![]()
Ach, wij worden geindoctrineerd door Dikkie Dik verhalen, dus hier gaat die epidemie ook wel komen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:57 schreef zakjapannertje het volgende:
verontrustend bericht uit de VS:
[..]
http://www.hetvolk.be/Nie(...)C&cat=LIFESTYLEINDEX
Triest.....quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
om je site geband worden![]()
als je iemand in elkaar geslagen ziet worden, schop dan lawaaiquote:Op donderdag 29 juli 2004 11:15 schreef RichardQuest het volgende:
LOL @ Geweld-op-straatreclame![]()
![]()
"Hey jij daar, hou eens op" (belager vlucht weg)
Ik weet niet meer helemaal, in ieder geval mensen die op z'n kinds getekend zijn.quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:18 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
als je iemand in elkaar geslagen ziet worden, schop dan lawaai
die?
ben jij tegen zinloos geweld...? Doe d'r dan wat aan..! Door zo'n rotkind dat je het liefst zelf een draai om haar oren wil geven en dan zie je een tegeltje met een lieveheersbeestje?quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik weet niet meer helemaal, in ieder geval mensen die op z'n kinds getekend zijn.
Goede ontwikkelingenquote:Kosten mentaal verzuim; miljoenen euro's
Werknemers die wel aanwezig zijn op de zaak, maar mentaal niet bezig zijn mét de zaak, kosten het bedrijfsleven enorm veel geld. Zo zou een bedrijf met honderd werknemers jaarlijks een ton tot 180.000 euro verliezen op elke procent mentaal verzuim, aldus Hans Visser van het Organisatiebureau United Sense woensdag in het NRC.
Niet het praatje bij de koffieautomaat, maar zaken als drie kwartier internetten voor privé-doeleinden, tegen een collega klagen over de chef, kopietjes maken voor de sportvereniging, alvast een boodschappenlijstje maken of de telefoon niet opnemen omdat een ander dat maar moet doen, kunnen volgens Visser een bedrijf grote schade toebrengen.
“Mentaal verzuim wordt veroorzaakt door spanningen, onvrede, onmacht en zelfbescherming of een combinatie daarvan”, aldus Visser, en het verspreidt zich als een virus. Mentaal verzuim gebeurt niet altijd bewust. Het komt voor dat werknemers ertoe worden verleid door de heersende bedrijfscultuur of omdat niemand ingrijpt. Leidinggevenden die niet informeren wanneer iemand vaak een dagje ziek is of conflicten die niet voldoende worden uitgesproken kunnen ertoe bijdragen.
Het gaat niet om iets nieuws maar nu het een naam heeft gekregen worden organisaties er langzaam maar zeker alerter op. Het ministerie van Economische Zaken heeft een subsidie beschikbaar gesteld voor middelgrote en kleine bedrijven om het probleem aan te pakken, maar er is tot nu toe pas één bedrijf dat van deze regeling gebruik heeft gemaakt.
Dit komt door onbekendheid van veel directies met de omvang van het probleem, maar ook omdat managers bevreesd zijn de vuile was buiten te hangen en afdelingschefs bang zijn eruit te vliegen wanneer het mentaal verzuim hoog blijkt te zijn, volgens Visser. Maar dat het belangrijk is om het aan te pakken staat volgens Visser onomstotelijk vast, want volgens hem bepaalt mentaal verzuim meer dan vijftig procent van de instroom naar ziekte.
Nu ja, discussie siert den mens, maar dat gezeik over snorren en stinken en homo's en joden werd wel enigzins vermoeiend.quote:Op donderdag 29 juli 2004 11:15 schreef Harry_Sack het volgende:
wat een rust... dat ge-eikel over moslims begon ik zo langzamerhand spuugzat te worden
hm, waarvoor wordt dat potje ingezet dan vraag je je af, het is vast niet om een tafeltennistafel op de zaak voor neer te zettenquote:Op donderdag 29 juli 2004 12:23 schreef George-Butters het volgende:
Uit de Fb en die weer uit de NRC
[..]
Goede ontwikkelingenEen gelukkige roker is geen onruststoker
(lees roker=werknemer)
quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:43 schreef Monidique het volgende:
Chirac isfrans
.
Help!quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
UBERLOL
vind ik ookquote:'Je moet nooit losgeld betalen'
Van onze verslaggeefster Lidy Nicolasen
AMSTERDAM - Buitenlandse Zaken daagt Artsen zonder Grenzen voor de rechter. Eis: terugbetaling van het losgeld ('een lening') voor AzG-medewerker Arjan Erkel. Dat losgeld had gewoon nooit moeten worden betaald, vindt ex-AzG-directeur De Milliano.
de kwalquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Help!
Pberends heeft het account van Johan gekaapt!
Je hebt het zwaar als modquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:06 schreef Sidekick het volgende:
Het blijft een hoogtepunt hoor:
Ik bedoel , de vrouw hoeft niet ongesteld te worden, maar legt gewoon een ei elke week, of maand. Als het ei niet bevrucht is kan je het nog eten ook
Fêfdêf?quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:06 schreef Sidekick het volgende:
Het blijft een hoogtepunt hoor:
Ik bedoel , de vrouw hoeft niet ongesteld te worden, maar legt gewoon een ei elke week, of maand. Als het ei niet bevrucht is kan je het nog eten ook
BHFH.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Fêfdêf?
[POL SC #396] Nu met politieke insteek!quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
:S waar heb je het over?
Ik ben zeker de laatste week absoluut een meester in het verbergen van mijn mentale verzuim, maar eigenlijk voer ik geen flikker uit. Ik wil vakantie...quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
He wat doe jij hier onder de baas z'n tijd??? Stuk mentaal verzuim dat je bent!
Hup go, an die Arbeid!
Klinkt goed,quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:19 schreef George-Butters het volgende:
Kunnen we niet s met een grote POL groep tegen elkaar gaan CIVen?
Je moet s bij mij in de fabriek gaan staanquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:10 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben zeker de laatste week absoluut een meester in het verbergen van mijn mentale verzuim, maar eigenlijk voer ik geen flikker uit. Ik wil vakantie...
Jij verliest zelfs nog van de Mongolen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klinkt goed,.
Kom dan ook eens in #POL van irc.fok.nlquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter wat prettiger is simultaan of op je beurt wachten. What's your opinion?
Simultaan lijkt sneller te gaan, maar is zo'n raar concept, dus, omdat iedereen toch een lage ping heeft, is turn-based het best. Dat vind ik dus.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter wat prettiger is simultaan of op je beurt wachten. What's your opinion?
Ik heb onlangs nog een diplomatieke overwinning behaald. Maar het niveau was ook niet zo hoog.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij verliest zelfs nog van de Mongolen.
Ja, zeker. Ik zie een goede analyse hoe wij die oorlog gaan winnen omdat "wij hier nogal wat ervaring hebben opgedaan in het opsporen , interneren en vernietigen van specifieke bevolkingsgroepen (Duitsland WO2) en nog meer ervaring hebben met het opsporen en 'laten verdwijnen' van 'gevaren voor de staat' (Sovjet Unie, jaren 30, 40 en 50)"quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:39 schreef Johan_de_With het volgende:
De NSDFP valt nog mee, wat betreft reacties op het dreigement van sub-Al Kaida.
Maar doorgaans volgen vijf van dergelijke berichten elkaar op.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, zeker. Ik zie een goede analyse hoe wij die oorlog gaan winnen omdat "wij hier nogal wat ervaring hebben opgedaan in het opsporen , interneren en vernietigen van specifieke bevolkingsgroepen (Duitsland WO2) en nog meer ervaring hebben met het opsporen en 'laten verdwijnen' van 'gevaren voor de staat' (Sovjet Unie, jaren 30, 40 en 50)"
Ja, alleen niet van hun presidentskeuze.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:05 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Zei Jan M. nou gisteren op Netwerk dat hij een fan van de V.S. was?
Je zult mij de komende tijd wel vaker zien posten op de NSDFP.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:39 schreef Johan_de_With het volgende:
De NSDFP valt nog mee, wat betreft reacties op het dreigement van sub-Al Kaida.
Flink zo.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:39 schreef ACLU het volgende:
[..]
Je zult mij de komende tijd wel vaker zien posten op de NSDFP.
En ik ben Civilization 3 aan het downloaden, dat spel heb ik al een tijdlang niet gespeeld.
Nee.quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Sidekick, word hier nou is gemot volges de TT?!
Stel iedereen stapt over naar de goedkoopste leverancier. Dan zouden de rest van de bedrijven failiet gaan en heb je geen marktwerking weer. Lang leve deze onzinquote:Meer concurrentie: consument kan 150 euro besparen op energie
Een zuinige consument kan jaarlijks meer dan 150 euro op zijn elektriciteits- en gasrekening besparen. Niet door zuiniger te stoken, maar te zoeken naar de goedkoopste leverancier.
Dat blijkt uit donderdag gepubliceerde cijfers van de toezichthouder DTe.
Besparen
De Dienst uitvoering en toezicht Energie (DTe) heeft voor het eerst een kwartaalonderzoek gehouden. Het blijkt dat consumenten de besparing kunnen realiseren bij een gemiddeld energieverbruik. Dat is mogelijk nu consumenten sinds de liberalisering van de energiemarkt zelf hun leverancier mogen kiezen.
Grijze en groene stroom
Volgens de toezichthouder is het verschil tussen de hoogste en de laagste tarieven voor grijze stroom tussen de 25 en 35 euro. Voor groene stroom is dat tussen de 65 en 85 euro. Gas kan 100 euro goedkoper. DTe zegt hierbij dat het gaat om uitersten. De toezichthouder raadt de consumenten aan kritisch te kijken naar de energierekening.
Verder roept de DTe consumenten goed te kijken bij het zoeken naar tarieven of de internetsite niet in handen is van een energieleverancier. De onafhankelijke sites leveren naar verwachting de meest volledige en objectieve informatie op.
In welke hoedanigheid?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:11 schreef RichardQuest het volgende:
Ik = morgen in AD.
Daar had ik het gister nog over met een vriend, hij had het er over dat hij voor de kleinste maatschappij ging, want die geeft tenminste niet onnodig veel geld uit aan reklame en levert groene stroom tegen hetzelfde bedrag als dat de nuon doet.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Stel iedereen stapt over naar de goedkoopste leverancier. Dan zouden de rest van de bedrijven failiet gaan en heb je geen marktwerking weer. Lang leve deze onzin
21-07-2004 • De SP heeft minister Brinkhorst van Economische Zaken om een reactie gevraagd op het onderzoek van adviesbureau Ronald Berger waaruit blijkt dat de liberalisering van de energiemarkt leidt tot hogere stroomprijzen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:30 schreef RichardQuest het volgende:
Welke marktonderzoeken?
Bron + onderzoek?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
21-07-2004 • De SP heeft minister Brinkhorst van Economische Zaken om een reactie gevraagd op het onderzoek van adviesbureau Ronald Berger waaruit blijkt dat de liberalisering van de energiemarkt leidt tot hogere stroomprijzen.
SC + #POLquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Bron + onderzoek?
Dat is slechts een mening...nu nog onderbouwing?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
SC + #POL![]()
Iedereen kan het bedenken, maar alsjeblief, here you go:
http://www.sp.nl/db/nieuws/kamernieuwspage.html/2563
quote:Stroom duur door vrije markt
Van onze verslaggever Xander van Uffelen
AMSTERDAM - Door de liberalisering van de stroommarkt gaan de kosten van elektriciteit juist omhoog. Een doorsnee huishouden is jaarlijks twintig euro duurder uit. Energiebedrijven maken kosten vanwege investeringen in IT-systemen en door het verdwijnen van overcapaciteit van opwekcentrales, zo blijkt uit onderzoek van adviesbureau Roland Berger.
De voordelen van liberalisering wegen niet op tegen de kostenstijgingen. Stroombedrijven besparen per klant weliswaar zo'n vijftien euro op jaarbasis. Maar zelfs als dit geringe voordeel rond 2008 wordt bereikt, zijn consumenten voor hun stroom zo'n vijf euro duurder uit.
'Het effect van liberalisering op de prijzen is eigenlijk drie keer niks', constateert Arnoud van der Slot van Roland Berger. 'Stijgende kosten van brandstof of een verhoging van belastingen, hebben veel meer invloed op prijzen.'
Daarmee is liberalisering niet onzinnig, nuanceert Van der Slot. 'Het goede nieuws blijft dat consumenten kunnen kiezen.' Sinds 1 juli mogen consumenten voor hun gas en stroom een andere leverancier selecteren.
Het geringe effect op prijzen wordt veroorzaakt door de prijsopbouw van elektriciteit. Energiebedrijven hebben geen invloed op de hoogte van belastingen en het tarief van transport. Ook de grondstof van stroom - kolen of gas - is niet te beïnvloeden. Slechts 116 euro van de totale 501 euro die een huishouden per jaar kwijt is aan stroom, wordt beïnvloed door de vrije markt.
De aanloop naar de vrije markt leverde evenmin een kostenvoordeel op. Door hogere belasting steeg de prijs van elektriciteit fors.
De verbetering van efficiency ging op aan extra uitgaven voor marketing. Aan reclame geven bedrijven jaarlijks naar schatting acht à tien euro per klant uit .
Bij gasprijzen is er nog wel enig voordeel; naar schatting zo'n 55 euro per jaar.
Preciesquote:De verbetering van efficiency ging op aan extra uitgaven voor marketing. Aan reclame geven bedrijven jaarlijks naar schatting acht à tien euro per klant uit .
zo simpel is dat niet, de Nuon (=vitesse) heeft zijn zaakjes niet op orde, dus krijg je daar ook weer gezeik met het overstappen naar een ander. Bovendien ontstaan er ineens spookfacturen waar niemand verantwoordelijkheid voor wil nemen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:45 schreef RichardQuest het volgende:
Als het te duur is, dan ga je naar een ander. Simpel. Zo zal de prijs vanzelf omlaag gaan.
quote:Nuon drijft klant tot grote razernij
Van onze verslaggever Harry Linde
AMSTERDAM - Overstappen van de ene energieleverancier naar de andere is slechts een kwestie van 'even regelen'. Dat belooft Nuon Groene Energie op zijn website. De realiteit is volgens de Utrechtse advocaat Bernard Tomlow verpletterend anders. 'Wat Nuon doet, is te vergelijken met stalken.'
Tomlow doelt op de vergeefse pogingen die zijn cliënt Henny van der Laan deed om haar energierekening bij Nuon te voldoen. Van der Laan stapte in november 2003 over naar Eneco Groene Stroom, en kreeg daarna liefst zeven facturen van Nuon die iedere keer een andere eindstand aangaven. De berekeningen van Nuon liepen uiteen van een teruggave van 46,12 euro tot een betaling van 389,05 euro.
Van der Laan protesteerde , waarna Nuon incassobureau Intrum Justitia op haar afstuurde. Het bureau reageerde volgens advocaat Tomlow niet inhoudelijk op de vragen van Van der Laan, maar beperkte zich tot het sturen van dreigbrieven.
'Cliënte is zeer ontdaan over het feit dat niet serieus op haar brieven wordt gereageerd', aldus Tomlow. ' Betrokkene krijgt een opgejaagd gevoel: ben ik nou gek, of mis ik iets. '
Tomlow zegt niet te kunnen doordringen tot Nuon. 'Hun callcenter kon mij niet het nummer van de directie geven. Het bij de Kamer van Koophandel vermelde nummer bleek van een dochterbedrijf.' Tomlow dreigt met een kort geding als Nuon zijn cliënte opnieuw ongevraagd benadert.
Ook de Consumentenbond laat zich regelmatig kritisch uit over de klantenservice van Nuon. De bond publiceert maandelijks een topvijf van bedrijven waarover klachten binnenkomen. Sinds april staat Nuon daar onafgebroken in.
Nuon geeft toe dat Van der Laan gelijk heeft. Het bedrijf kan nog niet zeggen hoe het de kwestie gaat oplossen. Wel benadrukt de woordvoerster dat 'Nuon maandelijks tussen de vier- en negenhonderd klachten krijgt. Dat is niet veel, want we hebben drie miljoen klanten.' Advocaat Tomlow gelooft er niets van. 'Ik denk eerder aan vierhonderd klachten per dag
Dan neem je een ander.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zo simpel is dat niet, de Nuon (=vitesse) heeft zijn zaakjes niet op orde
Daar zorgt de NMA voor, zoals het dat heeft gedaan bij mobiele telefonie.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:49 schreef Harry_Sack het volgende:
dus krijg je daar ook weer gezeik met het overstappen naar een ander.
Dat hoeft dan ook niet. Als je als klant ontevreden bent ga je naar een ander.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:49 schreef Harry_Sack het volgende:
Bovendien ontstaan er ineens spookfacturen waar niemand verantwoordelijkheid voor wil nemen.
Heb je het stukje eigenlijk wel gelezen?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:52 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dan neem je een ander.
[..]
Daar zorgt de NMA voor, zoals het dat heeft gedaan bij mobiele telefonie.
[..]
Dat hoeft dan ook niet. Als je als klant ontevreden bent ga je naar een ander.
zelf wetenquote:Op donderdag 29 juli 2004 17:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Dat dus.
quote:Speelgoedwinkels halen Scoubidou uit handel
ANP
AMSTERDAM - Speelgoedwinkels stoppen massaal met de verkoop van de populaire Scoubidou-touwtjes. Uit een steekproef van TNO blijkt dat de plastic knooptouwtjes giftige weekmakers bevatten. Wegens onzekerheid over de gevaren hebben grote winkelketens het speelgoed uit de schappen gehaald.
Deze Scoubidou?quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]![]()
Vanwaar eigenlijk de naam Scoubidou voor een stukje gevlochten touw dat je aan je sleutelbos hangt ..
Is dat een weekmaker?quote:
Daarom worden vanaf 2007 (?) de netwerken en stroomleveranciers uit elkaar gehaald. Het overstappen naar een andere leverancier moet gebeuren via een op te zetten orgaan genaamd Price Clearing House. Hierdoor moet overstappen versoepelt worden. Ook de fysieke aansluiting kan hierdoor beter beheert worden; het wordt uitgevoerd door het netwerkbedrijf.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zo simpel is dat niet, de Nuon (=vitesse) heeft zijn zaakjes niet op orde, dus krijg je daar ook weer gezeik met het overstappen naar een ander. Bovendien ontstaan er ineens spookfacturen waar niemand verantwoordelijkheid voor wil nemen.
Ik zal nog een stukje volkskrant quoten dat niet uniek is voor liberalisering van de stroommarkt, maar voor de markt in het algemeen:
[..]
Had men dan niet beter kunnen wachten tot 2007?quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:36 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Daarom worden vanaf 2007 (?) de netwerken en stroomleveranciers uit elkaar gehaald. Het overstappen naar een andere leverancier moet gebeuren via een op te zetten orgaan genaamd Price Clearing House. Hierdoor moet overstappen versoepelt worden. Ook de fysieke aansluiting kan hierdoor beter beheert worden; het wordt uitgevoerd door het netwerkbedrijf.
welke conventie?quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:39 schreef pberends het volgende:
Bertje Koenders van de PvdA was ook bij de conventie![]()
![]()
Het lijkt mij een beetje voorbarig om nu conclusies te trekken. Een eerste evalutatie lijk mij op z'n vroegst pas na een aantal jaar mogelijk.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:42 schreef Harry_Sack het volgende:
en hier heb je nog meer, uit de Volkskrant dit keer:
[..]
Er wordt geinvesteerd. Kwaliteit van de dienstverlening gaat omhoog.quote:Energiebedrijven maken kosten vanwege investeringen in IT-systemen
Kosten worden bespaard en naar de consument doorgerekent. Ook voor energie denk ik dat in de toekomst een daling zal inzetten.quote:Bij gasprijzen is er nog wel enig voordeel; naar schatting zo'n 55 euro per jaar.
Misschien, ik denk echter dat de huidige situatie een goede overgang is (de voordelen zijn er al). Je kan niet alles van het ene op het andere moment correct afhandelen. Je moet passen en meten hoe het in de praktijk past.quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:39 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Had men dan niet beter kunnen wachten tot 2007?
Ik vind het een beetje verneukeratief dat je op het nieuws verschillende begrippen door elkaar hoort, besparen en verdienen. Het klinkt aantrekkelijk 150 euro, maar je moet er wel zelf voor gaan zitten boekhouden.quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:43 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Misschien, ik denk echter dat de huidige situatie een goede overgang is (de voordelen zijn er al). Je kan niet alles van het ene op het andere moment correct afhandelen. Je moet passen en meten hoe het in de praktijk past.
Allemaal moslims als cursisten.quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:41 schreef Harry_Sack het volgende:
lol @ rtl4. explosievenles
quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
welke conventie?
O dat ja, daar wil ik me zover mogelijk vandaan houden, daar word je sowieso de komende maanden toch mee dood gegooid en het zegt helemaal niets, het is pure show. Waarom Jan M. zich daarvoor laat lenen, is me ook een raadsel, hij zou net als een hoop anderen beter druiven kunnen plukken in Z-Frankrijk in ruil voor een certificaatje ofzoquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:46 schreef pberends het volgende:
[..]
![]()
Democraten in de VS natuurlijk.
Welke conventie is er nu veel in het nieuws en welke andere evenementen worden conventies genoemd?
![]()
CDA: Voelt zich niet geroepen om zich uit te sprekenquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:39 schreef KieWie het volgende:
Ach, die types waren tenminste zo netjes om hun voorkeur aan je terug te mailen
Welke politicus vind jij een slet?quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maar wat moest slet Koenders daar dan?
wat zei D66 ?quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:50 schreef pberends het volgende:
[..]
CDA: Voelt zich niet geroepen om zich uit te spreken
PvdA: voor Kerry
VVD: Meningloos, dat moeten kamerleden maar zelf uitmaken
SP: voor Kerry
GroenLinks: geen reactie
LPF: geen reactie
ChristenUnie: mail is doorgestuurd
SGP: geen reactie (moeten nog uitvinden hoe ze moeten reply'en)
Kortom na een week is het weer feest met die 2e kamer partijen van Nederland![]()
![]()
Het blijven een stel kontdraaiers
Jan M. doet alles om de wereld linkser te maken, ook al moet dat via de showmedia.quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O dat ja, daar wil ik me zover mogelijk vandaan houden, daar word je sowieso de komende maanden toch mee dood gegooid en het zegt helemaal niets, het is pure show. Waarom Jan M. zich daarvoor laat lenen, is me ook een raadsel, hij zou net als een hoop anderen beter druiven kunnen plukken in Z-Frankrijk in ruil voor een certificaatje ofzo
Maar wat moest slet Koenders daar dan?
Ow ja die laat ik standaard buiten beschouwing omdat ze geen mening hebben, maar vooralsnog geen reactie. En dat is een partij die zich actief inzet voor het internet (zogenaamd). Hypocriete honden.quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat zei D66 ?![]()
Jan M. is voor Kerry? Ach, het is de minst slechte van de 2..quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Jan M. doet alles om de wereld linkser te maken, ook al moet dat via de showmedia.
PvdA gelooft in internationale sociaal-democratie ofzo
Het was dan ook min of meer een inkoppertjequote:Op donderdag 29 juli 2004 19:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Ow ja die laat ik standaard buiten beschouwing omdat ze geen mening hebben, maar vooralsnog geen reactie. En dat is een partij die zich actief inzet voor het internet (zogenaamd). Hypocriete honden.
Ik snap er niets van als partij wil je toch goed communiceren met kiezers, wat bezield ze om zo laat of helemaal niet te reageren? Echt ongelovelijk hoe zij de democratie verloederenquote:Op donderdag 29 juli 2004 19:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Het was dan ook min of meer een inkoppertje![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:50 schreef pberends het volgende:
SGP: geen reactie (moeten nog uitvinden hoe ze moeten reply'en)
Da's waar. Met de uitmarkt zetten ze zich ook in tegen de Cultuurafbraak in Nederland. Waarschijnlijk als enige of je komt er misschien nog wel iets van Groenlinks tegen, maar daar blijft het dan bij.quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik snap er niets van als partij wil je toch goed communiceren met kiezers, wat bezield ze om zo laat of helemaal niet te reageren? Echt ongelovelijk hoe zij de democratie verloederenSP is vooralsnog qua moraal de beste partij van Nederland.
GroenLinks is een elitaire partij, ik snap niet dat mensen nog op die stel zwevende stemmen. De enige partij in Nederland die relatief meer zwevende kamerleden telt dan zwevende stemmers. Maar ik snap niet dat de VVD op de SP-manier het liberalisme verdedigd. Waarom doen ze dat niet?quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:58 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Da's waar. Met de uitmarkt zetten ze zich ook in tegen de Cultuurafbraak in Nederland. Waarschijnlijk als enige of je komt er misschien nog wel iets van Groenlinks tegen, maar daar blijft het dan bij.
Huh? Verdedigt de VVD het liberalisme nou wel of niet op de SP-manier?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:00 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar ik snap niet dat de VVD op de SP-manier het liberalisme verdedigd. Waarom doen ze dat niet?
volgens mij:quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:00 schreef pberends het volgende:
[..]
GroenLinks is een elitaire partij, ik snap niet dat mensen nog op die stel zwevende stemmen. De enige partij in Nederland die relatief meer zwevende kamerleden telt dan zwevende stemmers. Maar ik snap niet dat de VVD op de SP-manier het liberalisme verdedigd. Waarom doen ze dat niet?
Heb je ook zo'n hekel aan conserfoutieven?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
De VVD is vervuild met mensen uit het bedrijfsleven, ze zouden zich inderdaad meer op progressieve manier moeten presenteren, da's beter voor iedereen![]()
Zou je je niet eens netjes voorstellen ?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:03 schreef ACLU het volgende:
[..]
Huh? Verdedigt de VVD het liberalisme nou wel of niet op de SP-manier?
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:03 schreef ACLU het volgende:
[..]
Huh? Verdedigt de VVD het liberalisme nou wel of niet op de SP-manier?
Heb ik al gedaan. Zie mijn eerste post in dit topic.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zou je je niet eens netjes voorstellen ?
Ja hoor, maar weet je, vroeger werden dat soort vervelende mensen geschilderd en die kun je nu nog steeds in musea bekijkenquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:03 schreef ACLU het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hekel aan conserfoutieven?
Hersentumor van de wereld zijn conservatieven.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:03 schreef ACLU het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n hekel aan conserfoutieven?
Hij kent mijn term "quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? Ik heb in je history gekeken en je bestaat pas.... Niet dat ik je ergens van beschuldig ofzo, ben gewoon nieuwsgierig
Hallo, zie mijn eerste post in dit topic en houd dan weer je mond. Oke?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:06 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? Ik heb in je history gekeken en je bestaat pas.... Niet dat ik je ergens van beschuldig ofzo, ben gewoon nieuwsgierig
da's de ballotagecommissie, wen er maar vast aanquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:07 schreef ACLU het volgende:
[..]
Hallo, zie mijn eerste post in dit topic en houd dan weer je mond. Oke?
Die post was nog van voor mijn ban. Nu post ik met deze nick, maar houd het wel een beetje stil, oke?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je al weer terug bent na een ban van een maand?
American Civil Liberties Union.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
He stinkafkorting,
Snotaap? Maak jij maar eerst eens die studie van je af, voordat je dit soort denigrerende benamingen bezigt.quote:ik vroeg het toch vriendelijk...? Damn snotaap![]()
![]()
het is toch veel leuker dat hij op zijn teentjes moet lopen...quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:12 schreef Bluesdude het volgende:
Dora...ouwe islamietenhater..noem mij een goede reden om het stil te houden..
Ben je dan een NSB'er?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:12 schreef Bluesdude het volgende:
Dora...ouwe islamietenhater..noem mij een goede reden om het stil te houden..
Ah, dat wilde ik horen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:14 schreef Bluesdude het volgende:
natuurlijk....
21 juni heb ik de verdediging van mijn afstudeerscriptie gehouden. En met een 7 gehaaldquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:13 schreef ACLU het volgende:
[..]
American Civil Liberties Union.
[..]
Snotaap? Maak jij maar eerst eens die studie van je af, voordat je dit soort denigrerende benamingen bezigt.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:15 schreef George-Butters het volgende:
[..]
21 juni heb ik de verdediging van mijn afstudeerscriptie gehouden. En met een 7 gehaald
20 september heb ik mijn bul uitreiking.
Doe jij nou maar gewoon wat je goeddunkt, dan doe ik hetzelfde.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:16 schreef Bluesdude het volgende:
Je bent toch wel Dora van weetikveel en niet stiekem RQ..
Komt er nog een reden?
Zelfs ik lees hierquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:18 schreef Bluesdude het volgende:
Ben je nu echt zo ziek dat je deze stunt riskeer voor een 2maandsban?
Sidekick en de fa's lezen hier ook ..
ga eens naar een therapeut man
Sidekick, nou ja, misschien knijpt die wel een blauw oogje dicht. En ik vertrouw er maar gewoon op dat de FA's het niet zien.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:18 schreef Bluesdude het volgende:
Ben je nu echt zo ziek dat je deze stunt riskeer voor een 2maandsban?
Sidekick en de fa's lezen hier ook ..
ga eens naar een therapeut man
Oh, jij ook?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:20 schreef gelly het volgende:
[..]
Zelfs ik lees hier
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:22 schreef Bluesdude het volgende:
Dora...met wat geluk slijm je er doorheen in dit topic die bijna vol zit..
maar morgen of overmorgen kom je weer...en dan hang je toch...
nee..ik meld niks...je graaft je eigen kuil wel
Ach...quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:22 schreef Bluesdude het volgende:
Dora...met wat geluk slijm je er doorheen in dit topic die bijna vol zit..
maar morgen of overmorgen kom je weer...en dan hang je toch...
Je kent me goedquote:nee..ik meld niks...je graaft je eigen kuil wel
Muzelmannen ?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij bent Dora helemaal niet. Zeg eens iets dat geen ander dan Dora schrijven kan.
Johan_de_With, waarom twijfel je aan mijn sublieme aanwezigheid? Je bent toch niet zo'n Massachusetts liberal geworden he?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:27 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij bent Dora helemaal niet. Zeg eens iets dat geen ander dan Dora schrijven kan.
Mwoah. Nogmaals, nu met felheid.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:28 schreef ACLU het volgende:
[..]
Johan_de_With, waarom twijfel je aan mijn sublieme aanwezigheid? Je bent toch niet zo'n Massachusetts liberal geworden he?
Johan heeft de Verstand ve Babyquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mwoah. Nogmaals, nu met felheid.
Nee, dat is hij niet.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:30 schreef Bluesdude het volgende:
He RQ..ben jij Aclu ?
Dat zeg je vast tegen alle jongens.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:30 schreef ACLU het volgende:
[..]
Johan heeft de Verstand ve Baby.
Nee, je bent zelf al erg genoegquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik kloon niet.
Jongens plagen, zoentjes vragen?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat zeg je vast tegen alle jongens.
oja..je mag je niet voortplanten..je staat op de castratielijst..quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:30 schreef RichardQuest het volgende:
Ik kloon niet.
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
oja..je mag je niet voortplanten..je staat op de castratielijst..
Jij weet Donnersgoed waar ACLU voor staat, gristen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:
AtheistCrizadakLovesUranus.
AntiChristLovesUranus.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:33 schreef ACLU het volgende:
[..]
Jij weet Donnersgoed waar ACLU voor staat, gristen.
Weet je het al zeker?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
AntiChristLovesUranus..
Daar zul jej e met zo'n avatar niet geliefd maken.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:36 schreef Johan_de_With het volgende:
Het kan me ook niet schelen. UCLA is veel interessanter.
Dan compenseer ik dat maar met mijn kwaliteiten als quarter back.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:39 schreef ACLU het volgende:
[..]
Daar zul jej e met zo'n avatar niet geliefd maken.
Jij en kwaliteit?quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan compenseer ik dat maar met mijn kwaliteiten als quarter back..
Nu weet ik het zeker, jij bent Dora.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:44 schreef ACLU het volgende:
[..]
Jij en kwaliteit?
Ik moest wel heel erg mijn best doen hoorquote:Op donderdag 29 juli 2004 20:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, jij bent Dora.
Er staat een fout in je onderschrift.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:46 schreef ACLU het volgende:
[..]
Ik moest wel heel erg mijn best doen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |