Je hebt het zwaar als modquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:06 schreef Sidekick het volgende:
Het blijft een hoogtepunt hoor:
Ik bedoel , de vrouw hoeft niet ongesteld te worden, maar legt gewoon een ei elke week, of maand. Als het ei niet bevrucht is kan je het nog eten ook
Fêfdêf?quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:06 schreef Sidekick het volgende:
Het blijft een hoogtepunt hoor:
Ik bedoel , de vrouw hoeft niet ongesteld te worden, maar legt gewoon een ei elke week, of maand. Als het ei niet bevrucht is kan je het nog eten ook
BHFH.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:07 schreef Monidique het volgende:
[..]
Fêfdêf?
[POL SC #396] Nu met politieke insteek!quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:09 schreef George-Butters het volgende:
[..]
:S waar heb je het over?
Ik ben zeker de laatste week absoluut een meester in het verbergen van mijn mentale verzuim, maar eigenlijk voer ik geen flikker uit. Ik wil vakantie...quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
He wat doe jij hier onder de baas z'n tijd??? Stuk mentaal verzuim dat je bent!
Hup go, an die Arbeid!
Klinkt goed,quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:19 schreef George-Butters het volgende:
Kunnen we niet s met een grote POL groep tegen elkaar gaan CIVen?
Je moet s bij mij in de fabriek gaan staanquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:10 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben zeker de laatste week absoluut een meester in het verbergen van mijn mentale verzuim, maar eigenlijk voer ik geen flikker uit. Ik wil vakantie...
Jij verliest zelfs nog van de Mongolen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Klinkt goed,.
Kom dan ook eens in #POL van irc.fok.nlquote:Op donderdag 29 juli 2004 13:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter wat prettiger is simultaan of op je beurt wachten. What's your opinion?
Simultaan lijkt sneller te gaan, maar is zo'n raar concept, dus, omdat iedereen toch een lage ping heeft, is turn-based het best. Dat vind ik dus.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:21 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet achter wat prettiger is simultaan of op je beurt wachten. What's your opinion?
Ik heb onlangs nog een diplomatieke overwinning behaald. Maar het niveau was ook niet zo hoog.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij verliest zelfs nog van de Mongolen.
Ja, zeker. Ik zie een goede analyse hoe wij die oorlog gaan winnen omdat "wij hier nogal wat ervaring hebben opgedaan in het opsporen , interneren en vernietigen van specifieke bevolkingsgroepen (Duitsland WO2) en nog meer ervaring hebben met het opsporen en 'laten verdwijnen' van 'gevaren voor de staat' (Sovjet Unie, jaren 30, 40 en 50)"quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:39 schreef Johan_de_With het volgende:
De NSDFP valt nog mee, wat betreft reacties op het dreigement van sub-Al Kaida.
Maar doorgaans volgen vijf van dergelijke berichten elkaar op.quote:Op donderdag 29 juli 2004 13:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ja, zeker. Ik zie een goede analyse hoe wij die oorlog gaan winnen omdat "wij hier nogal wat ervaring hebben opgedaan in het opsporen , interneren en vernietigen van specifieke bevolkingsgroepen (Duitsland WO2) en nog meer ervaring hebben met het opsporen en 'laten verdwijnen' van 'gevaren voor de staat' (Sovjet Unie, jaren 30, 40 en 50)"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |