Que?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Heleen van Rooyen
de godin van de jacht en Rob Oudkerk's gelegenheidsdamequote:Op zondag 25 juli 2004 20:24 schreef Ype het volgende:
[..]
Que?
Ach, zolang je Atheïst bent, ben je een soort van übermensch en mag je er de walgelijkste ideeën op nahouden. Zo niet, dan ben je een fundamentalist.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit is bijvoorbeeld hedendaags humanisme.
Dat soort termen zijn inderdaad afkomstig van 'humanisten' als Marcel van Dam.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:31 schreef Ype het volgende:
[..]
Ach, zolang je Atheïst bent, ben je een soort van übermensch en mag je er de walgelijkste ideeën op nahouden. Zo niet, dan ben je een fundamentalist.
Nu je het zegt.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:53 schreef Flumina het volgende:
[..]
Dat soort termen zijn inderdaad afkomstig van 'humanisten' als Marcel van Dam.
van dam, de uitvinder van de term ubermensch ?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:53 schreef Flumina het volgende:
Dat soort termen zijn inderdaad afkomstig van 'humanisten' als Marcel van Dam.
en wat dan ?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:07 schreef pberends het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op de eerste muzelman als NOS-journaal presentator.
Wil je terroristen dood hebben?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:10 schreef Ype het volgende:
De enige oplossing is denk ik een brein-chip die slechte gedachtes beloont met een flinke schok.
In het brein van die AIVD-man ?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:10 schreef Ype het volgende:
De enige oplossing is denk ik een brein-chip die slechte gedachtes beloont met een flinke schok.
Zijn AIVD-ers dan terroristen...quote:Op zondag 25 juli 2004 21:12 schreef pberends het volgende:
Wil je terroristen dood hebben?
Hmm. Untermensch dan. Maar Marcel van Dam zou zelf minderwaardig hebben gezegd. Maar laat ik er vooral geen PF-topic van maken.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
van dam, de uitvinder van de term ubermensch ?
Bron ?
Het was Pim himself die begon over untermensch: Marcel heeft mij untermensch genoemd...quote:Op zondag 25 juli 2004 21:13 schreef Flumina het volgende:
Hmm. Untermensch dan. Maar Marcel van Dam zou zelf minderwaardig hebben gezegd. Maar laat ik er vooral geen PF-topic van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |