quote:Op zondag 25 juli 2004 17:48 schreef schatje het volgende:
Welkom terug HAL...en sp3c veel succes.
Ach, ik heb zelf nooit in het leger gezeten, ik en ook maar twintig, en ik zal het ook niet snel doen, maar het is zeker een noemenswaardige deelname van hen. Natuurlijk, "held" is zo subjectief, maar dat zij hun leven wagen, dat doen zij immers, vind ik wel een spreekwoordelijk applaus waard.quote:Op maandag 26 juli 2004 01:48 schreef JimmyJames het volgende:
Zijn het helden of zo ?
quote:Op zondag 25 juli 2004 17:44 schreef AchJa het volgende:
Hal welkom terug! Enne Sp3c veel succes daar!
ik niet maar hal9000s welquote:Op maandag 26 juli 2004 01:48 schreef JimmyJames het volgende:
Zijn het helden of zo ?
quote:Op maandag 26 juli 2004 12:57 schreef sp3c het volgende:
nee nee nee nee sp3c is geen piloot en sp3c gaat daar niet heen want luchtmachtpersoneel kost te veel geld en aangezien die basis vol italianen en amerikanen zit die voor minder geld minder werk afleveren vind het kabinet het ok ... sp3c begint wel aan een nieuwe opleiding binnenkort
anyways ... wb Hal9000s
Thanx SCHquote:Op zondag 1 augustus 2004 13:42 schreef SCH het volgende:
Welkom terug HAL9000S - ondanks onze verbale strubbelingen heb ik je bijdragen gewaardeerd en hopelijk zet zich dat voort. Misschien kan je nog iets over de nazorg e.d. vertellen. Fahrenheit al gezien?
Ik ben blij dat sp3c er niet heen hoeft.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:28 schreef Hum-Veee het volgende:
Er bestaat niets nobelers dan het dienen in het leger, van welk Westers land dan ook.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 18:21 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
quote:journalist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |