willen wissen, het is een reactie op Lewis, die Joshua als avatar heeft, en ik vind het eigenlijk niet zo vriendelijk!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
quote verwijderd
Ik heb het ff gecontroleerd, en het was echt een reactie op Lewis.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:09 schreef mallemeid het volgende:
Was dat niet gewoon een reactie op een andere avatar? ...Als het niet zo is dan is het tamelijk beledigend ja.
Je was me al voor zie ikquote:Op zondag 25 juli 2004 21:34 schreef miss_sly het volgende:
MIsschien is kastanova's opmerking in het babybel goktopic niet zo op z'n plaats...
Vind ik ook, tis ongeveer gelijk aan doodsverwensing, maar dan nog ergerquote:Op zondag 25 juli 2004 21:47 schreef ThunderChild het volgende:
Permabannetje dan. Met zulk soort dingen moet je niet spotten . . .
yup ff in FOK kijken voor het wachtwoord en je kan er daar ook in, das vaak wel het snelstequote:Op zondag 25 juli 2004 22:52 schreef Rewimo het volgende:
O, daar heb ik helemaal niet bij stilgestaan. Ik zit niet zo vaak op IRC.
Zal eens even neuzen daar, tnx.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:54 schreef Magneet het volgende:
[..]
yup ff in FOK kijken voor het wachtwoord en je kan er daar ook in, das vaak wel het snelste
We zien de topicreports alleen als we in het forum kijken, dus niet in de AT ofzo.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht dat alle mods die Topicreports zagen, maar is dat niet zo??
ik kan je geen ongelijk geven hoorquote:Op zondag 25 juli 2004 23:06 schreef clauwheee het volgende:
Thanx Magneet heb mezelf ook al ff weer gecorrigeerd. Probeer het altijd maar te negeren maar ik was echt zoo boos nu (en echt, dat gebeurd me niet vaak hoor!) Maar net wat babyfeet zegt, dus heb ik mijn boze opmerking op maar weer gecorrigeerd. Het dringt tenslotte toch niet tot zn botte hersens door!
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:08 schreef Rewimo het volgende:
Het zal je goed doen om te lezen dat het hele stel een ban heeft (voor nog onbepaalde tijd)
Does the phrase "forever and ever" rings any bells ??quote:Op zondag 25 juli 2004 23:08 schreef Rewimo het volgende:
Het zal je goed doen om te lezen dat het hele stel een ban heeft (voor nog onbepaalde tijd)
Mooizo! Zo kon het ook niet langer!quote:Op maandag 26 juli 2004 06:23 schreef Lois het volgende:Danny
'MISKRAAM' en andere zieke opmerkingen in OUD = permbanNikky
Banmeldtopic deel 18.
En die is ook wegquote:Op zondag 25 juli 2004 17:17 schreef Rewimo het volgende:
Kan iemand DeViezeMan even aanpakken?
yup, ik had het ff op IRC gevraagdquote:Op maandag 26 juli 2004 21:05 schreef Lois het volgende:
Hij is dicht inmiddels zie ik.
Heb de twee topics even gelezen... dat er mensen zijn die zo ziek kunnen reageren als het om geboortes gaatquote:Op maandag 26 juli 2004 06:23 schreef Lois het volgende:Danny
'MISKRAAM' en andere zieke opmerkingen in OUD = permbanNikky
Banmeldtopic deel 18.
Die denken dat zoiets "grappig" isquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:06 schreef daniman het volgende:
[..]
Heb de twee topics even gelezen... dat er mensen zijn die zo ziek kunnen reageren als het om geboortes gaatVolgens mij ontbreekt elke vorm van socialiteit bij dergelijke users.
Ik denk dat die mensen er gewoon niet over nadenken....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:06 schreef daniman het volgende:
[..]
Heb de twee topics even gelezen... dat er mensen zijn die zo ziek kunnen reageren als het om geboortes gaatVolgens mij ontbreekt elke vorm van socialiteit bij dergelijke users.
Ik heb dus ook bewust mijn mond gehouden, omdat ik dacht dat de rest zich er niet zo aan 'stoorde', bovendien is het natuurlijk niet mijn topic, ik ben alleen een meelezer en als de vaste posters er geen problemen mee hebben.... ik ben ook wel blij dat het nu uitgesproken is!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 10:20 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb ook eerst een beetje gekeken, iets gereageerd, maar later niet meer op haar posten gereageerd, omdat het niet juist voelde. Ik heb haar dus wel degelijk genegeerd, maar dat leek me verstandiger dan zeggen wat ik dacht en voelde. Ik was eigenlijk best een beetje blij dat phileine besloot om het niet meer te negeren...maar waarschijnlijk is hier inderdaad wel verstandiger, want ik miste o.a. Slaapmeisje al wel en ik kan me voorstellen dat door de hele discussie meer mensen zich daar eventjes niet prettig voelde, en dat kan niet de bedoeling zijn.
Ik denk dat je dan in zo´n geval beter eerlijk je twijfels kan uiten en oprecht je excusus aan kan bieden als blijkt dat het niet goed zit, dan dat er niemand iets zegt/doet maar iedereen met een onbestemd gevoel blijft zitten. Zowiezo zal dit opheldering geven. of het klopt niet en iedereen weet waar hij aan toe is, of het klopt wel en dan zijn er veel mensen die sorry moeten zeggen en zich misschien even kat-met-een-u voelen, maar dan is er wel duidelijkheid.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:11 schreef phluphy het volgende:
Ben erg benieuwd naar de afloop, maar ik ben wel een beetje huiverig voor de mogelijkheid dat we er allemaal naast zitten....
Nou Phileine, ik ben het iig met je eens. Vond het een goed initiatief dat je ''openbaar'' uitgesproken hebt dat je zo je twijfels had, en ik had ook niet de indruk dat jij degene was met de bedoeling om Karin of Lois ergens op te attenderen, dat waren anderen die dat voorstelden. Waaronder mezelf trouwens, ik was wel benieuwd naar K. en L.'s mening, het minste wat ze konden doen was J. uitnodigen om zichzelf wat naderder te verklaren. Aan jouw oproep gaf ze tenslotte geen duidelijk gehoor.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:01 schreef phileine het volgende:
ik ben zelf een beetje bang dat het geen kwestie van bewust vervelen was, maar iemand die erg in de war is en waarschijnlijk wel gelooft in haar eigen verhaal. En dan zijn mijn opmerkingen natuurlijk enorm kwetsend. Hoe dan ook vond ik het belang van de posters in de betreffende topics groter dan het belang van justy alleen. Dat is zeker arrogant van mij om te besluiten, maar ik vond het t toch waard.
Even de discussie uit het Streepjestopic gehaald.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:39 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
Hoi aleemaal!
nee ik ben niet weg, en durf ook nog te posten.
vooral omdat ik het echt niet leuk vind dat er zo ge-oordeeld word terwijl ik het allemaal wel op probeer te helderen.
hierbij nog even het hele verhaal en hoop dat dat genoeg opheldert.
Voor degenen die denken dat ik iemand anders ben, stop maar met zoeken dat is niet waar!
ik post niet onder kloons oid, zo zit ik niet in elkaar,
ikprobeer zo eerlijk moegelijk te zijn, maar laat af en toe dingen weg, die belangrijk kunnen zijn, maar dat zie ik dan niet in.
Ik heb de stukjes na gelezen en na laten lezen door vriend en een vriendin, en zij werden lichtelijk kwaad omdat het wel duidelijk was, maar denk dat dat ook komt omat zij me goed kennen en het hier slechts woorden zijn.
Denk dat iemand die het hele verhaal kent en er met zijnneus boven op zit, het eerder snapt dan hier.
sorry daarvoor!
ok,
als eerste de pil:
je krijgt inderdaad een nep-cyclus met de pil. ik had het alleen nodig omdat ik door die hormoonpieken ontzettend depressief werd en ook drie weken last had van pms en dan ook vrij heftig.
dat was de reden om even met de pil het regelmatiger te krijgen en minder last te hebben van de buien.
de pil vergeten, ik ben het vergeten door dat het laat op de avond was, en vermoeidheid, en simpel weg omdat ik er niet aan gedacht heb.
Ik ben geen meid die een pil vergeet om zwanger te raken, daarmee zet ik een ander voor blok en dat vindik niet geoorloofd, en daar komt bij dat ik het ook gezegd heb tegen vriend de volgende dag. hij was dus van alles op de hoogte, en wou ook een kindje hebben als het kwam.
de derde miskraam waar ik het over had, kan me voorstellen dat het bij sommigen verkeerd schoot, omdat het inderdaad niet zo thuishoort in dit topic heb het er neer gezet omdat het me heel veel pijn heeft gedaan om het te moeten doen
omdat ik geen andere keus had! het was eenbewuste keus omdat ikhet niet KON houden!
en het ook een hele rare situatie zou zijn.
Ik kon het lichamelijk en gestelijk niet aan omdat ik een zwaar ondergewicht had, en het van een neef was, meer wil ik er niet over kwijt hier. sorry.
degene die meer wil weten, kan het vragen, maar wil he tniet op fok zetten, ivm bekenden.
dan verder met de verwarring:
Twee weken geleden heb ik een paar posts geplaatst over het tijdelijk uit elkaar zijn van vriend en mij.
Dat hij na moest denken en dingen op een rij moest zetten.
Was toen inderdaad erg verward en dat zou mn posts ook verward hebben gemaakt.
Het was niet uit tussen ons, maar even een adempauze die vriend heel erg nodig had omdat het hem teveel werd.
Later is hij erop teruggekomen en heeft ook aangegeven dat het geen stijl is, om zo te handelen.
We hebben veel gepraat en gehuild en er kwam voor beide uit dat er veel onbegrip was naar elkaar toe en heel veel verdriet om de miskraam waar ieder van ons zichzelf de schuld van gaf.
dat liep niet meer.
Ik kon geen liefde meer ontvangen en voelde me waardeloos, dat botste heel erg.
Ik heb het ook eerder hier neergezet maar kan zijn dat er over heen gelezen is oid.
IN ieder geval stond het buiten kijf dat we niet met elkaar verder zouden gaan.
Voor mij was het alleen heel erg onzeker omdat ik eerder een soortgelijke ervaring had en diegene ook van de ene op de andere dag is weggegaan omdat hij een ander had.
( dat was mn vader)
Dat maakte me heel erg in de war, en ook het zwanger zijn, de test dus die positief was en de dagen overtijd.
Ik sprak mn gedachten en gevoel hier soms hardop uit, maar ben er inderdaad niet zon kei in om mijn gevoel goed onder woorden te brengen en dan komt het zoals nu, erg verkeerd over.
Ik hou niet van liegen, weet wat er mee kapot kan gaan, en daarom doe ik het zelf niet,
ik laat wel eens dingen weg ja, zoals eerder, omdat ze dan in mijn ogen niet neergezet hoeven worden omdat het voor mij duidelijk isVergeet dan alleen dat het voor een ander verwarrend over kan komen, en dat is niet wat ik heb willen bereiken.
VInd alleen wel, dat die opmerkingen van een aantal ronduit gemeen, en niet terecht.
respect is iets wat niet iedereen op kan brengen, en als er een begint volgen er meer zonder het hele verhaal te kennen.
Ik heb af en toe ook mijn twijfels over een verhaal, maar zeg dat niet omdat ikweet dat niet iedereen alles hier neerzet ivm privacy en het woorden blijven die hier neer gezet worden.
Ik stop nu met de pil, dat klopt, maar ben er niet aangegaan om niet zwanger te raken maar om mn lijf even wat tot rust te laten komen.
En dat ik toch weer zwanger ben geraakt is iets wat ik niet had zien gebeuren, maar nam de blijdschap niet weg.
en de welkomheid ervan.
De dokter die een onderzoek heeft gedaan, was de vervanger, en die heeft aan de hand van het onderzoek gezegd dat het een vroege miskraam was, ook afgaand op wat ik hem vertelde en vriend.
De relatie tussen ons tweeen is nu goed, en we praten veel meer.
Ik weet niet of dit het heeft opgehelderd, en zo niet, vraag me dan wat er niet duidelijk is, want ik vind de manier waarop dit gaat ook niet leuk.
Ik kanme inderdaad heel ongelukkig uitdruken met woorden, en het is niet bedoeld om te kwetsen of iets dergelijks of om onwaarheden in de lucht te brengen
vind alleen niet altijd de woorden, die uitdrukken hoe ik me voel of hoe iets is.
echt mn excuses ervoor!!!!!
hoop echt dat het hierbij wat helderder is, en nogmaals vraag het ajb meteen als het niet duidelijk is, dan antwoord ik, maar ga niet oordelen zonder een antwoord!!!
zou me heel erg goed doen, als dat niet zou gebeuren, een oordeel is snel gedaan.
nadeel is daar alleen van, dat het vaak niet klopt.
zoals nu en dat doet mij echt heel veel pijn, dat het verdriet en de pijn die ik wel moest voelen weer, niet erkend lijkt te worden omdat het voor een aantal niet duidelijk over is gekomen.
en dat is niet wat iker mee wou bereiken.
Het enige doel was ik heb om hier te posten is om anderen te steunen en te begrijpen, en om zelf wat ideeen en tips te krijgen en waar ikmn verdriet kwijt kan, zonder meteen veroordeeld te worden of zonder meteen van die opmerkingen naar mn hoofd geslingerd te krijgen omdat ik niet meteen reageer.
Als ik niet reageer wil dat niet zeggen dat ik niet durf, of iemand anders ben, ik ben mezelf maar uit me nogal ongelukkig met woorden, vraag me dan ajb eerst om opheldering en vraag duidelijk wat er niet helder is, ik ben niet dom, maar kan woorden soms niet goed opvatten. (weet niet hoe ik dat uit moet leggen)
maar in dit geval reageerde ik niet omdat ik er niet aan toekwam, en niet meer op internet geweest ben omdat er wat anders aan de hand was!!!
hoop echt dat het bij deze klaar is en er gewoon weer verder gegaan kan worden, en dat mijn posts niet een vervuiling genoemd worden, dat vind ik niet helemaal terecht.
Ik kwetst niemand opzettelijk en val niemand aan.![]()
zal beter op de woorden letten, al kan ik niet garanderen dat het altijd meteen de goede woordkeuze is. :
![]()
Doe maar even naar mijn hotmail, fokadres komt pas als ik uit m'n proeftijd ben!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:54 schreef phluphy het volgende:
even "off topic" - lol
Brighteyes, wat is je email adres? Heb je al een FOK adres? Of zo lang nog naar je hotmail?
Ik heb namelijk een vraag![]()
![]()
toelichting: ik moest het doen, omdat ik het lichamelijk niet aankon, en geestelijk niet omdat het van een neef was, en hij erg dwingend was.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
Het enige dat ik nog niet helemaal begrijp, en ik denk meerderen met mij, dat je het hebt over je 3e miskraam, terwijl ik uit je verhaal begrijp dat je daar zelf actie in hebt ondernomen, dus abortus of morning after oid.
Ik denk dat dat mss nog wel verkeerd kan vallen... Je hoeft het hoe en waarom niet uit te leggen, dat is aan jou, maar mss kan je wel nog even toelichten wat je dan precies bedoeld met 'miskraam' daar...
Ik heb meerdere pillen vergeten, drie in totaal, en was te laat met innemen van de pillen erna.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:51 schreef miss_sly het volgende:
Als ik het goed begrijp uit dit verhaal, ben je dus maar 1 keer de pil vergeten op een avond en dat wist je de volgende dag. Je hebt het wel verteld tegen je vriend, maar niet de pil asnog geslikt, maar wel alle volgende pillen?
Geeft niks, met de tijd zal je het allemaal beter kunnen uitleggen . . .quote:Op zaterdag 31 juli 2004 12:01 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
... ik voel me er zelf ook echt niet happy bij, echt niet, wel intens verdrietig dat ik me niet goed uit kan drukken, en dat daar zon verwarring over ontstaat, van beide kanten!
sorry dat ik nu pas reageer, maar kon niet eerder reageren door omstandigheden!
quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:06 schreef Brighteyes het volgende:
Phileine, je omschrijft het heel erg goed.
Ik hoop dat het uitgezocht kan worden... Mss een IP check ofzoiets...
Hartstikke goed joh, gooi dicht de discussie, en laat het vooral niet over ethiek gaan.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 05:54 schreef Lois het volgende:
Dank je wel Phil voor het verwoorden van gevoelens die vele mensen hier hebben.
Thanks, ik hoopte al dat een van de whizzkids langs zou komen... Ik wist wel dat het kon, maar niet hoe. Weer wat geleerd op de zondagmiddag!quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:23 schreef rickmans het volgende:
klik op deze link: BABYBEL IS GEBOREN!
Kies vervolgens in het menu "Bestand" of "File" de optie "Opslaan als" of "Save as" en selecteer de optie "Complete webpagina" oid.
niet als je op de klikte die ik gafquote:Op zondag 1 augustus 2004 15:54 schreef daniman het volgende:
ehm maar rickmans, op jouw manier heeft ze alleen de eerste page en niet de anderen van het topic... dus voor elke page moet ze dat dan doen....
Justy: dat was dus een abortus en geen miskraam, blijf het dan geen miskraam noemen!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 11:39 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
de derde miskraam waar ik het over had, kan me voorstellen dat het bij sommigen verkeerd schoot, omdat het inderdaad niet zo thuishoort in dit topic heb het er neer gezet omdat het me heel veel pijn heeft gedaan om het te moeten doen
omdat ik geen andere keus had! het was eenbewuste keus omdat ikhet niet KON houden!
Nee! Ik heb zelfs al geantwoord. Ik ga even checken. Momentje....quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:47 schreef phluphy het volgende:
Brighteyes, ik heb je gisteren een mailtje gestuurd. Staat-ie misschien bij je ongewenste post?
Wat ik Triest hieraan vind is dat jij je er niet in kan plaatsen en blijft volhouden dat het een verwrongen versie van de waarheid is, je haalt niet eens de hele post aan.quote:Op zondag 1 augustus 2004 16:41 schreef Merisse het volgende:
[..]
Justy: dat was dus een abortus en geen miskraam, blijf het dan geen miskraam noemen!
Dit tekent m.i. de hele discussie met Justy; kennelijk ziet ze nog steeds niet in dat ze haar eigen, verwrongen versie van de waarheid vertelt. Triest.
Dat klopt ook, maar elke keer na een post, laait er weer een discussie op en volgens mij kom je op deze manier niet nader tot elkaar...quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:41 schreef shmoopy het volgende:
Justy reageert op alle anderen die weer reageren, dat kan ik me wel voorstellen.
Je bent me net voor Shmoopy.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:41 schreef shmoopy het volgende:
Justy reageert op alle anderen die weer reageren, dat kan ik me wel voorstellen.
Er is diverse malen verzocht er over op te houden maar het gaat maar door,
misschien dat het nu eens kan stoppen, want meer dan een welles/nietes-discussie wordt het toch niet meer.
Ehhmmmm . . . she's still on probationquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:27 schreef ikikke het volgende:
In de faq van ouders moet nog toegevoegd worden dat Brighteyes nu ook moderator is.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:27 schreef ikikke het volgende:
In de faq van ouders moet nog toegevoegd worden dat Brighteyes nu ook moderator is.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:35 schreef minoes1967 het volgende:
karin of lois,er staat een berichtje van ene little meanis ofzo in snoopy dr topic,met een niet zo'n leuke opmerking over de naam van haar baby.Kunnen jullie deze verwijderen?bvd,
Groetjes,Minoes
Tuurlijk. Wil je ook het jaartal nog vermelden of is dat geheimquote:Op zondag 8 augustus 2004 09:41 schreef m@x het volgende:
Lois, Karin of BE, mag mijn verjaardag (12 mei) in het verjaardagentopic?
Je staat erbijquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:32 schreef m@x het volgende:
Nee hoor, is niks geheims aan. 1973
Dat kan helaas niet Justy, usernames kunnen niet veranderd worden hier bij Fok!.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:01 schreef justy_the_chipmunk het volgende:
weet nie of dit goede plek is maar dan hoor ik het wel: k zit met t volgende ik zou het achterste deel graag vanmn naam willen krijgen, omdat ik me er heel erg aan irriteer. hoe en waar kn ik dat veranderen?
Het kán wel alleen mén wil het niet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat kan helaas niet Justy, usernames kunnen niet veranderd worden hier bij Fok!.
De enige manier is om je opnieuw te registreren met een geldig e-mail adres.
Precies. De eerste forum software waarbij het niet kan, moet ik nog tegenkomen (of het is een hele oude van tig jaar terug) . . .quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:02 schreef Kylee het volgende:
Het kán wel alleen mén wil het niet..
Toch wel jammer....quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:02 schreef Kylee het volgende:
[..]
Mén heeft wel wat beters te doen. Als er een zijn username laat veranderen, is het hek van de dam!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:02 schreef Kylee het volgende:
[..]
Dan moet mén dát zeggen en niet dat het niet kan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:32 schreef beefcake het volgende:
[..]
Mén heeft wel wat beters te doen. Als er een zijn username laat veranderen, is het hek van de dam!
Mén weet dat het niet gedaan word, for various reasons, en dus kan het niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:24 schreef Kylee het volgende:
[..]
Dan moet mén dát zeggen en niet dat het niet kan..
Niet willen of niet kunnen, het resultaat is hetzelfde, mopquote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:24 schreef Kylee het volgende:
[..]
Dan moet mén dát zeggen en niet dat het niet kan..
Nou dat vind ik nogal een beperkte opmerking. In Windows NT en andere professionele software kan het ook niet, en wel om hele duidelijke (security) redenen. In de meeste forum-software kan het dus ook niet, om dezelfde redenen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 17:06 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Precies. De eerste forum software waarbij het niet kan, moet ik nog tegenkomen (of het is een hele oude van tig jaar terug) . . .
Dan doe je iets niet goed, want ik heb er nog nooit problemen mee gehad om het te veranderen . . .quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:43 schreef Justy_ het volgende:
Nou dat vind ik nogal een beperkte opmerking. In Windows NT en andere professionele software kan het ook niet, en wel om hele duidelijke (security) redenen. In de meeste forum-software kan het dus ook niet, om dezelfde redenen.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 01:43 schreef Justy_ het volgende:
[..]
Nou dat vind ik nogal een beperkte opmerking. In Windows NT en andere professionele software kan het ook niet, en wel om hele duidelijke (security) redenen. In de meeste forum-software kan het dus ook niet, om dezelfde redenen.
het kan wel.. maar we doen het niet.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:29 schreef phileine het volgende:
Sorry, die Justy_ was ik, want ik heb even op een reserve e-mail adres een account voor haar aangemaakt. Maar toen stond m'n koekje natuurlijk nog verkeerd.
maar ThunderChild, het kan ECHT niet in NT hoor. Dat was juist altijd zo'n gedoe als iemand opeens een andere naam wou (meestal vanwege huwelijk of scheiding), dat we dan een heel nieuw account moesten aanmaken en alles verhuizen. Er wordt een uniek nummer aan die naam gekoppeld, en dat nummer kan dan nooit meer aan een andere naam gekoppeld worden. Da's één van de basis-beginselen van de NT-structuur.
Maar goed, dat wordt een beetje OT hier.
Kijk, dat is nou een direct antwoordquote:Op zondag 15 augustus 2004 17:52 schreef nikky het volgende:
het kan wel.. maar we doen het niet.
quotes die niet meer kloppen... dan wil die de naam anders en dan weer die.. onbegonnen werk.
als je je registreerd kan men beter twee keer goed over de naam nadenken![]()
NT is een lastige, geef ik toe, maar met een omweg (lees: de kluit besodemieteren) was het wel mogelijk. Ik weet alleen niet meer hoe, want sinds dat we zijn overgestapt op Win2000 5 jaar geleden hebben we NT de deur uit geschopt (Niet dat het een goeie beslissing was, maar dat ter zijde . . .)quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:29 schreef phileine het volgende:
maar ThunderChild, het kan ECHT niet in NT hoor. Dat was juist altijd zo'n gedoe als iemand opeens een andere naam wou (meestal vanwege huwelijk of scheiding), dat we dan een heel nieuw account moesten aanmaken en alles verhuizen. Er wordt een uniek nummer aan die naam gekoppeld, en dat nummer kan dan nooit meer aan een andere naam gekoppeld worden. Da's één van de basis-beginselen van de NT-structuur.
Als je een account maakt hoef je toch niet in te loggen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 09:29 schreef phileine het volgende:
Sorry, die Justy_ was ik, want ik heb even op een reserve e-mail adres een account voor haar aangemaakt. Maar toen stond m'n koekje natuurlijk nog verkeerd.
My toughs exactly,quote:Op maandag 16 augustus 2004 09:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Als je een account maakt hoef je toch niet in te loggen?
Je had toch ook het mailtje door kunnen sturen ofzo. Nu gaan er straks mensen denken dat jij Justy bent ofzo
En dat moesten we dan ook maar gewoon niet doen dus!quote:Op maandag 16 augustus 2004 11:45 schreef E.T. het volgende:
Je kan ook gewoon zeiken om het zeiken natuurlijk....
Thanks! Wat lief!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:32 schreef phluphy het volgende:
Brighteyes Ik wens je alvast een velige en aangename reis naar Argentinië en een plezierig en succesvol verblijf aldaar![]()
Ik ga precies 2 weken. Dus ik ben 2 September 's avonds weer terug.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 11:55 schreef Sugar het volgende:
Hoe lang ga je weg dan, Brighteyes? Argentinië, wauw!!!!!
weer op te nemen in de fototopics? Het is een paar keer in de OP gezet, maar daarna niet meer. In bijna elk fototopic komt wel een keer het verzoek tot resizen, dus misschien een ideetjequote:Op maandag 26 april 2004 14:09 schreef TheMarco het volgende:
It's back:
http://www.i-questo.com/resizer/
Let op: NIEUWE URL
heerlijkquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:50 schreef shmoopy het volgende:
Getverdemme, wat een ordinaaaaaire tvp, nikky.
Dat is ook een blijde boodschap toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:53 schreef bixister het volgende:o was dat 't. ik dacht al 'heeft nikky ons wellicht een blijde boodschap te verkondigen?'
verwijderd luchtbelquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:51 schreef Luchtbel het volgende:
Er staat een in mijn ogen redelijk ongepaste opmerking van Sessy in dit topic Nog verder studeren als je een ongepland kindje krijgt?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:57 schreef Luchtbel het volgende:
Oke
Wordt altijd zo blij als ik je Bartplaatje zie, ben zo blij dat ik even niet meer naar die gele inpakmeuk hoef te kijken
whahahaquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:39 schreef Luchtbel het volgende:
Jah, toen ik 38 weken zwanger was en nog steeds werkte dacht ik steeds dat ik wat mankeerde omdat ik als ik terug kwam van werken gele vlekken zag![]()
Ik heb nog een maand vrij en dan mag ik weer
Ze wilde er zelf niet meer bijstaan. Ik weet niet meer waaromquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:20 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ik zag dat Knor uit de lijst is gehaald van nog zwangeren dames. Volgens mij is er niks aan de hand met haar. Lois kun jij haar er weer bij zetten of is er een reden dat ze er niet bij staat.
Als ik het vuurtje had willen aanblazen had ik het wel in dat topic gepost denk je ook niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:27 schreef Sugar het volgende:
Misschien het vuurtje niet zo aanblazen, Troel?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:29 schreef Troel het volgende:
Als ik het vuurtje had willen aanblazen had ik het wel in dat topic gepost denk je ook niet?
quote:
En me dunkt heb ik niets met dit vuurtje te maken, maar anderen des te meer.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:28 schreef Geile_Harry het volgende:
Jullie zouden om een scheet nog tot in den treuren kunnen discussieren (lees miepen) ofniet?
Niet mee bemoeien johquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:28 schreef Geile_Harry het volgende:
Jullie zouden om een scheet nog tot in den treuren kunnen discussieren (lees miepen) ofniet?
gewoon, 1 downloadenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:33 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je geen sociaal leven hebt
![]()
dan download ik jou toch even, dan ben ik iig ontopicquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:23 schreef Lois het volgende:
Oke, en nu weer dit topic gebruiken waar het voor bedoeld is.
elke keer als hier iemand post krijg ik zowat een hartverknettering omdat ik denk dat er een of andere ruzie aan de gang is die me is ontgaan tijdens het bijlezen
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:35 schreef melonovy het volgende:
Als Karin terug is van vakantie heeft ze nog wel wat leuks te doen: http://frontpage.fok.nl/crew/2628
Ja, dat is hem.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
Bedoelde je deze? Creatieve uitspattingen # 6
Ik moest ook even denken hoor, maar toen bedacht ik dat het iets met Creatief was
Wordt het niet eens tijd om de bezem door het lijstje te halen, het is heel aardig bedoelt om alle jarige kindjes en ouders te feliciteren, maar als ze hier toch nooit komen, lijkt het me zo zinloos... Ik doe het iig niet meer...quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:25 schreef Jessicaa het volgende:
Jonas? Sweej komt hier toch al heel lang niet meer?
Dat is niet eens zo'n gek idee inderdaad. Zo had ik het niet bekeken maar dit is wel de netste oplossing. Dank je wel, ik zal het even met Karin en BE overleggen en dan voeren we het zo uit.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:42 schreef melonovy het volgende:
Ik zou het op gevoel doen, als iemand de afgelopen 6 maanden niet meer iets van zich heeft laten horen, zou je die kunnen wissen.
Je zou daarbij kunnen mededelen dat je de bezem erdoor hebt gehaald, en melden als er een naam te veel is weg gehaald, die er zonder problemen weer terug geplaatst kan worden.
Nogmaals, het is een suggestie hoor. Het is aan jou om deze actie wel of niet door te voeren.
Een ieder maakt zelf zijn/ haar keuzes om een (onbekende) user of kind te feliciteren, maar persoonlijk vind ik het onzin om iemand te feliciteren die ik nooit tegen kom in OUD.
ja zover waren we al inderdaadquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:50 schreef melonovy het volgende:grote schoonmaak in de OUD lijstjes
![]()
Ik heb nog wel een lijstje: het grote dreumes-peuter- en kleutertopic deel 17 voor als je het idee gaat uitvoeren
oh ja, met de muurschildering in de woonkamerquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:19 schreef daniman het volgende:
Ik weet toevallig dat Sannelotte een dochter is van iemand die ik hier in de afgelopen tijd nog wel heb zien posten...
ja daar zijn we nog steeds mee bezig maar we worden steeds afgeleidquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien is het wel handig om de lijstjes gelijk te houden aan het verjaardagstopic?
17 oktober 2003: Thomas, zoon van Lies en Zooi
19 november 2003: Job, zoon van Livelink
staan wel in het babietopic maar niet in het verjaardagstopic, om maar een paar voorbeelden te noemen.
Okéquote:Op zaterdag 4 september 2004 21:32 schreef Lois het volgende:
[..]
ja daar zijn we nog steeds mee bezig maar we worden steeds afgeleid
*aansluit*quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:30 schreef E.T. het volgende:
*spuit elf*
persoonlijk hoeven van mij de lijstjes uit het baby en peuter topic niet gelijk te zijn aan het verjaardagslijstje. In de baby en peutetopics kijk ik nog wel eens terug naar de openingspost om even te kjken hoe oud het betreffende kindje ook alweer is waarover gesproken word.
Gewoon voor mijn beeldvorming over de leeftijd bij bepaalde gedragingen om het zo maar te zeggen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:56 schreef pluisje het volgende:
[..]
*aansluit*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |