quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:40 schreef DJ-Maurits het volgende:Toekomst!
Als je er nu nog de tijd voor hebt om er "zonder paniek" er over na te denken, is denk ik stukken prettiger.quote:[b]
Maar ik zou me pas hierover zorgen gaan maken als daadwerkelijk blijkt dat je zwanger bent.
Je hebt nog 9 maandenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 18:15 schreef kless het volgende:
[..]
Als je er nu nog de tijd voor hebt om er "zonder paniek" er over na te denken, is denk ik stukken prettiger.
Jij gaat ervan uit dat ik indien zwanger abortus wil laten plegen. Ik heb deze topic net gepost omdat ik géén abortus wil plegen. Voor de rest heb ik een erg stabiele relatie van 2 jaar en 3 maanden met een jongen die 27 is, maar momenteel werkloos is. We willen binnen korte termijn gaan samenwonen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:58 schreef Miguel het volgende:
Ja als je wilt studeren kun je dat maar net betalen als je de rest van je vrije tijd werkt... Het lijkt me dat dit niet te combineren is met een studieIndien echt zwanger raad ik je alleen aan om de abortus niet te laten plegen bij dezelfde kliniek als die vrouw uit Engeland
![]()
Mocht je inderdaad zwanger zijn, dan vind ik dat een dapper keuze van je. Het lijkt mij erg moeilijk om studie en een pasgeboren kind te combineren, maar ik heb al diverse posts gezien dat het niet onmogelijk is. Hoofdzaak is natuurlijk wel dat je vriend je daar OOK in steunt.quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:11 schreef diawlke het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat ik indien zwanger abortus wil laten plegen. Ik heb deze topic net gepost omdat ik géén abortus wil plegen. Voor de rest heb ik een erg stabiele relatie van 2 jaar en 3 maanden met een jongen die 27 is, maar momenteel werkloos is. We willen binnen korte termijn gaan samenwonen.
Mijn kinderwens is zowiezo heel groot, maar natuurlijk was het niet de bedoeling om er al aan te beginnen voordat ik werk had.
Ik neem al 4 of 5 jaar de pil zonder problemen. Nu is er iets mis gegaan omdat ik in de eerste week eentje ben vergeten. Dat wil zeggen dat als je 7 dagen ervoor nog seks hebt gehad, dit een risico kan zijn. Erna hebben we veilig gevreën; maar van daar voor is er dus nog een kans dat het raak was.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:47 schreef loveli het volgende:
...
Enne... je weet wat de gevolgen van seks kunnen zijn, dus nadenken onder verantwoordelijkheid en de gevolgen kan echt geen kwaad.
Misschien een onnozele vraag, maar is het niet tijd om wat zekerheid te krijgen? Oftewel, een test te doen?quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:24 schreef diawlke het volgende:
Ik weet dat mijn vriend zijn moeder erg graag kleinkinderen wil, het lijkt zelfs alsof ze het erg vindt dat ze nog moet wachten totdat ik afgestudeerd ben. Zijn vader is onlangs gestorven, maar hij had daar al een tijdje geen contact meer mee (heeft iets met de echtscheiding te maken). Zijn moeder zit trouwens thuis, want ze is op vervroegd pensioen omdat ze een spierziekte heeft (ze is 51). Ik denk wel dat ik bij haar terecht kan voor eventuele opvang ofzo.
Dat kan nog niet meteen hoor, pas vanaf de dag dat je ongesteld moet worden kan je testen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:51 schreef GM het volgende:
Misschien een onnozele vraag, maar is het niet tijd om wat zekerheid te krijgen? Oftewel, een test te doen?
Inderdaad, ik heb nog een strip pillen om te nemen tot donderdag en dan duurt het tot maandag ongeveer dat ik ofwel een geldige test kan doen ofwel dat ik mijn regels (ten laatste) krijg.quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:58 schreef Angeles het volgende:
[..]
Dat kan nog niet meteen hoor, pas vanaf de dag dat je ongesteld moet worden kan je testen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |