quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:29 schreef Luchtbel het volgende:
Oke we hebben geen man in huis dus Jolie heeft de vreselijke taak, de bank en de afstandbediening bezet te houden maar op zich genomen!
Tja, kleine meisjes (en jongetjes) worden groot . . .quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:21 schreef Meaghan het volgende:
Effe zonder gekheid; waar zijn m'n kleine babie'tjes toch gebleven
Roze??? Hij staat al voor de deurquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:08 schreef Meaghan het volgende:
Een wc zijn ze vergeten, maar Christan mag altijd het knalroze potje van Jillian lenen hoor
Ik heb een Casio QV-3500EX. Het is een 3.3 megapixel camera, dus dat is op zich voldoende om mooie foto's mee te maken. Je hebt ze nu al met 8 megapixel en die zou ik toch weleens willen proberenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tja, kleine meisjes (en jongetjes) worden groot . . .![]()
Scherpe foto's zijn dat trouwens, wat voor camera heb je ??
Oh, dan kan ie hier z'n hart ophalen met twee meidenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Roze??? Hij staat al voor de deurHij is gek op roze
Zelfs een douchebak is hier niet aanwezig, tis meer een tegelvloer-met-sproeier-achter-een-deurtje!quote:in het vorige topic schreef Rewimo het volgende:
Luckepuk, ik heb ook alleen een douche. Maar er zit een extra diepe douchebak in, en Christan baddert daarin. Prima oplossing! Zal wel eens een foto maken (en even dat eendje van Coolbabe lenen ).
In principe is 3.3 meer dan genoeg om afdrukken tot 10 bij 15 cm te maken. 8 megapixel is alleen nodig als je posters wil gaan afdrukken. Op gewone foto's en zeker op foto's die je alleen digitaal bekijkt zie je geen verschil.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:14 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Ik heb een Casio QV-3500EX. Het is een 3.3 megapixel camera, dus dat is op zich voldoende om mooie foto's mee te maken. Je hebt ze nu al met 8 megapixel en die zou ik toch weleens willen proberen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |