Arme Vom!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:33 schreef Vom het volgende:
Gefeliciteerd winnaars
![]()
Feliciteer je nu jezelfquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Alle winnaars gefeliciteerd!
Heee bedankt man !!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:33 schreef Vom het volgende:
Gefeliciteerd winnaars
![]()
Ik heb een avatar met LFC logo gewonnen,kopen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:51 schreef Doc het volgende:
Fantastisch icoontje: ik denk dat ik 'm ga gebruiken ipv het oude LFC-logo icoontje. Of kan iemand een bewegend icoontje maken waarin het oude LFC log, hetnieuwe LFC log en het Award logo staat?
De YNCA award!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:58 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb een avatar met LFC logo gewonnen,kopen?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Heee bedankt man !!
Ik wil tevens mijn ouders bedanken en mijn vriendin en alle mensen die op mij hebben gestemd !!
Yeahinho...alle lof voor de icoontjes !
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:31 schreef Yeahinho het volgende:
nog meer mensen die zoiets willen?
Heb je de originelen van je huidige plaatjes toevallig nog?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:32 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]![]()
*aanmeldt*quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:31 schreef Yeahinho het volgende:
Beetje reflectie is okay.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Misschien ligt het aan mij hoor maar waarom krijg ik 3 van zulke vervelende awards toebedeelt?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:34 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Misschien ligt het aan mij hoor maar waarom krijg ik 3 van zulke vervelende awards toebedeelt?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:31 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]
Ik word er helemaal vrolijk van, jij op 1 en ik op 2 - ik ga het snel mijn Deense vrienden vertellenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:56 schreef tong80 het volgende:
Oh en de Clarence Seedorf award voor de meest onbegrepen user, maar dat begrijp ik dan weer niet.
Volgens mij stemde ik op Red of op mezelf.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb nog 1 stem voor de John Frederikstadt.. ik denk dat dat is omdat MM niet op zichzelf wilde stemmen.
Mijn concurrent voor de Shew-Atjon kende ik niet, dus dan zal het wel terecht zijn
De adrenaline stroomt langzaam weer weg nu. Houdoe en bedankt!
Hij is mooi man, dank je!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:31 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]
Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:10 schreef methodmich het volgende:
Overigens, kan DD de hele lijst van alle gekozen paren voor de KABEL award nog vrijgeven?
Daar won ik de Weird All Yankowitz award.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:25 schreef PogueMahone het volgende:
muziek
Dat duurde vijf maanden voor ze dat rond hadden.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:25 schreef PogueMahone het volgende:
muziek
En daar zou ik trots op zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar won ik de Weird All Yankowitz award.
Ben ik ook.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:31 schreef Mindlight het volgende:
[..]
En daar zou ik trots op zijn
Hier je eigen awards: Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 10quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mooie awards.
Ik ben vergeten te stemmen, ik had ook lang niet bij elke award een goed oordeel gehad.
Mooi om te zien dat de best-of-the-rest-award naar een FC Groningen-fan gaat.![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:47 schreef Mindlight het volgende:
Ohh en Yeahinho, zou jij mijn excelsior icon bewegend kunnen maken met mijn huidige icon?
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij voorbaat dank
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:51 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]![]()
Mooi!! Heb ik eindelijk eens de kans om iets aan de bagger-kwaliteit van jouw icoontje te doen!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*aanmeldt*
kuch...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik kon em niet langer aanzien...
Waag het trouwens eens te zeggen dat je op jezelf hebt gestemd....
En je denkt dat dat geen reden heeft...?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:03 schreef methodmich het volgende:
Hij gaat wel snel, die van DD. Deco moet langer.
Nu wordt het helemaal zuur!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
kuch...
Ik zeg niks...
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik ben blij dat ik mij award met succes heb verdedigd..
Dylan Dog heeft op zichzelf gestemd.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:07 schreef methodmich het volgende:
Tuurlijk snap ik de reden, maar DD verdient hem toch ook?
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:45 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Hier je eigen awards: Upgrade je icoon: klaar terwijl u wacht # 10
dankjewelllllllllllquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
En ook voor hellmondunited......
[afbeelding]
Ikke wel hoor,bescheidenheid siert de mensquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:53 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Waag het trouwens eens te zeggen dat je op jezelf hebt gestemd....
Nee: als voorlaatste.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:11 schreef methodmich het volgende:
DD stemde als allerlaatste.
HAHAHA, dat doe ik altijd hoor, wees maar niet bang. Probleem is dat ik bij thuiskomst mn PC nog wel eens aanzet...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:53 schreef methodmich het volgende:
Erik, je moet drinken met maten!
hij is mooi, maar ik zie liever mijn hbc golfje met mijn award dan die foto van sneijder....is dat misschien nog mogelijk ???quote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Mooi!! Heb ik eindelijk eens de kans om iets aan de bagger-kwaliteit van jouw icoontje te doen!
[afbeelding]
Ondankbaar kreng!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij is mooi, maar ik zie liever mijn hbc golfje met mijn award dan die foto van sneijder....is dat misschien nog mogelijk ???
Thnx ga ik gelijk in gebruik nemenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 19:49 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik had ook op je gestemd!
Dan moet ik nog naar het lelijke onderdeel van je icon kijken...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:15 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hij is mooi, maar ik zie liever mijn hbc golfje met mijn award dan die foto van sneijder....is dat misschien nog mogelijk ???
lol, je zit een beetje verkeerd!!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:07 schreef Mindlight het volgende:
[verhaal over nieuwe Excelsior-speler]
Ja daarom is ie ook weg inmiddelsquote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
lol, je zit een beetje verkeerd!!
Zodra je terug bent!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:27 schreef SCH het volgende:
Franky, gaan we onze award nog samen vieren?
2 x geklopt door Golfer. Da's een birdie zeker?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:23 schreef golfer het volgende:
Net terug van het golfen en ik zie dat ik in alle drie de categoriën waar ik voor genomineerd was ook daadwerkelijk de winnaar ben geworden.
Hartelijk dank voor de stemmen op mij.
Ik ben tevreden met mijn Galasek, Litmanen en Jol-awards.
DD bedankt voor de organisatie en Yeahinho bedankt voor de mooie icoontjes.
Ik had nog wel op jou gestemd voor de 666-award...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:17 schreef pekel het volgende:
Geen award....
Volgend seizoen beter..
Troost je je bent niet de enigequote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:17 schreef pekel het volgende:
Geen award....
Volgend seizoen beter..
Daar heb ik inderdaad óók op jou gestemd. Leek me vooraf een uitgemaakte zaakquote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik had nog wel op jou gestemd voor de 666-award...
Die móét echt gewoon naar jou vind ik!!
Jij was in ieder geval nog genomineerd.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:49 schreef aldostuta het volgende:
In mijn beide genomineerde awards laatste geeindigd
Maar niet in de meest fijne categorieenquote:Op zondag 25 juli 2004 14:07 schreef pfaf het volgende:
[..]
Jij was in ieder geval nog genomineerd.
Der Lothar Award!quote:Op maandag 26 juli 2004 13:21 schreef zjroentje het volgende:
Kan die Franz Beckenbauer Award niet omgeturnd worden tot de Ewald Lienen Award, want tja, Franz .....
quote:Op maandag 26 juli 2004 17:26 schreef methodmich het volgende:
Yeahinho wil de "Rebecca Loos"-award. Voor de user ie er maar niet overheen komt.
Zo, jij ook een Award, dan mag je de Deco ook fatsoenlijk gaan makenquote:Op maandag 26 juli 2004 17:12 schreef Yeahinho het volgende:
/yeahinho is er nog altijd niet overheen :'(.
Dat siert je Quasar...quote:Op maandag 26 juli 2004 23:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik draag ze toch maar. Met tegenzin, dat wel.
quote:Op maandag 26 juli 2004 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zo, jij ook een Award, dan mag je de Deco ook fatsoenlijk gaan maken
Coole Award Yeahinho
40 kb, maar dan heb je ook wat!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:23 schreef golfer het volgende:
Yeahinho, kan je nog iets behoorlijks maken van de 3 door mij gewonnen awards in combinatie met mijn user-icongifje of wordt dat te groot?
Ook goedemiddag ja.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:14 schreef Yeahinho het volgende:
Oja wacht! [afbeelding]
Ik moest nog wat icoontjes fixen geloof ik.
Prachtig, bedankt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:27 schreef Yeahinho het volgende:
40 kb, maar dan heb je ook wat!
[afbeelding]
Ik niet begrijp!quote:Fout bestandstype: het bestand met type '.JPG' is niet toegestaan voor plaatsing op de server.
Hoofdlettergevoeligheid is niet okquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:21 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Ik niet begrijp!![]()
help plz....
Ja sorry....je mag ook wel wat anders maken !!!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:07 schreef Yeahinho het volgende:
Dan moet ik nog naar het lelijke onderdeel van je icon kijken...
Lekker late reactie, maar met dat logo kan ik wel wat ja (alles beter dan dat waaiende HBC-tekstje!!)quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:25 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja sorry....je mag ook wel wat anders maken !!!
misschien kun je hier iets mee in combinatie met mijn award !!!
[afbeelding]
mag een mens ook op vakantie....pater !!!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 12:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Lekker late reactie, maar met dat logo kan ik wel wat ja (alles beter dan dat waaiende HBC-tekstje!!).
[afbeelding]
quote:Fout bestandstype: het bestand met type 'application/octet-stream' is niet toegestaan voor plaatsing op de server.
Jaaaaaaja...quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:01 schreef Bjoro het volgende:
uuuhhhh.....
[..]
laat maar hij is nu anders...als het goed is !!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Jaaaaaaja...
nog nooit gezien!
Zonder foto geen Awardquote:Op maandag 2 augustus 2004 14:13 schreef Bjoro het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen (bv Mia Hamm) Award voor beste vrouwelijke poster in VBL of een officiele Hools Chick/Paaldans award... voor de vrouwen in Hools ??
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:17 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Zonder foto geen Award
Als ze kans willen maken op een Award, dan moeten ze die plaatsen. Niks geen gezoek...;)quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]van tuindwerg en Bluezz heb ik wel foto's gezien
en JustMe ooit een kleine foto na de ogenlift
quote:Op maandag 2 augustus 2004 14:59 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als ze kans willen maken op een Award, dan moeten ze die plaatsen. Niks geen gezoek...;)
Ik met m'n kabeltje naar Docquote:Op zaterdag 31 juli 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
Komen alle koppels van de Kabel-award nog langs?
dit wil zeggen dat het wederzijds is ???quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:30 schreef Dylan Dog het volgende:
De kabeltjes:
Franky-SCH
SCH-FrankyMcG
Mooi lijstje.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:30 schreef Dylan Dog het volgende:
De kabeltjes:
FrankyMcG-Speed1971
methodmich-Dylan Dog
Yeahinho-hellmondunited
SCH-FrankyMcG
DutchGooner-FrankyMcG
Golfer-JustMe
stpan-mindlight
Da_Sandman-TonyMontana_67
TonyMontana_67-zjroentje
DutchGooner-Doc
DIGGER-Doc
En ? Beviel het ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 20:03 schreef JaWi het volgende:
Uitgelezen, beter laat dan nooit.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:36 schreef JaWi het volgende:
Ja, het was leuk om eindelijk eens de geschiedenis, de verschillende awards en de winnaars te bekijken. Nadat MM een stukje geschiedenis had gegeven. Integreren kan niet zonder de geschiedenis te kunnen kennen.
die award kan ook voor de user die meeste oude koeien uit de sloot haalt (Genee haalt ook altijd interviews aan die de gast jaren daarvoor heeft gegeven)quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:19 schreef methodmich het volgende:
Enkele suggesties voor nieuwe awards:
Wilfred Genee award: Voor de beste discussievoerder
die is mooi jaquote:Hedwiges Maduro award: Voor de nieuwkomer die snel een bepalende rol kreeg
vind Rene van der Gijp dan toepasselijker of Mario Been kan ookquote:Rob Witschge award: Voor de meest humoristische / clowneske VBL-user
die kunnen we ook per direct geven na de hools van gisterenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:44 schreef DeTolk het volgende:
Robin Van Persie Award Voor de Meest Sexistiche user
klopt jaquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:42 schreef methodmich het volgende:
Puskas is er al als Deco.
Franse competitie is groot genoeg om apart te doen idd, nu zat die inbegrepen bij de "restlanden" meen ik.
En Been of Van der Gijp ipv Rob Witschge zou zeker kunnen, al is Rob nu alleen bij Oranje gehaald voor de grappen en grollen.
* terug gaat lezenquote:Op donderdag 7 juli 2005 11:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die kunnen we ook per direct geven na de hools van gisteren
Daar kan je beter van maken 'voor de user die het minst te benijden was'quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:43 schreef DeTolk het volgende:
Ruud Gullit Award: Voor de User met het grootste ego
Fabian Barthez, altijsd leuke capriolenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:08 schreef tong80 het volgende:
Rob Witschge is niet leuk en van der Gijp ook niet. Noem hem de Bruce Grobbelaar award.
en aangepast. Ik moet echt minder haasten met typenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
opegreeogd?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
mm gaat dit keer, gezien mijn volle programma en zijn vakantie, als duo-opstarter de VBL-Awards mee organiseren. Pascalheister, Lionheaad en Bjoro (tussen de luiers door) assisteren!
Later meer...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
mm gaat dit keer, gezien mijn volle programma en zijn vakantie, als duo-opstarter de VBL-Awards mee organiseren. Pascalheister, Lionheaad en Bjoro (tussen de luiers door) assisteren!
Later meer...
Tuurlijk: de nieuwe Awards met daarin de stemadressen volgen later en komen in een nieuw topic tzt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]laat je nog weten welke van de suggesties wordt opgenomen in het programma?
Is dat besloten in hools ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Later meer...
Dat moet je vooral in Hools vragen. Weet je tenminste zeker dat ik het niet leesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, dacht het wel, er werd ook aan jou gevraagd of je weer mee wilde helpen aan de icoontjes.
whoei en daar staan natuurlijk meteen de nominaties bijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk: de nieuwe Awards met daarin de stemadressen volgen later en komen in een nieuw topic tzt.
Wil jij de icoontjes maken?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat moet je vooral in Hools vragen. Weet je tenminste zeker dat ik het niet lees.
Foxy of Phoxy?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:24 schreef methodmich het volgende:
Overigens, voor de dames hier... We willen bij de VBL-awards dus wel een award voor beste vrouwelijke user, maar de benaming Sylvie Meis scheen niet echt aan te slaan. Wat zou een betere naam zijn, volgens clauwheee, Bluezz en JM, want dat zullen de genomineerden wel worden.
En de Foxy award voor de beste Hools-mascotte leek DD en mij ook leuk.
Misschien Andere tijden Award een betere optie??quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:19 schreef methodmich het volgende:
Enkele suggesties voor nieuwe awards:
Goddelijke Kanarie award: Voor de user die het meest voor het pure voetbal gaat en daardoor alle ellebogen, schwalbes, het shirtje trekken, fluitconcerten en spreekkoren per definitie afkeurt
Leuk als Axel dan wintquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:55 schreef methodmich het volgende:Phoxy is het idd, dat gekke beest van PSV.
Die moet juist blijven! Veel te veel 'fans' hier op Fok die nooit in een stadion te vinden zijn....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:03 schreef methodmich het volgende:
Die kan er wel uit, wat mij betreft. Loek is toch weg.
Tja, maar ik heb zelfs een uitpassquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die moet juist blijven! Veel te veel 'fans' hier op Fok die nooit in een stadion te vinden zijn....
Don't ask me!quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:09 schreef methodmich het volgende:
Waarom ben je dan genomineerd??
jij komt wel in aanmerking voor andere awards misschienquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:23 schreef aldostuta het volgende:
De Etienne Shew Atjon-award kan er ook wel uit. Kan ik mooi mijn plaatje houden.....
Wie?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij komt wel in aanmerking voor andere awards misschien
Net als vorig jaar de grootste klootzak-award zekerquote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij komt wel in aanmerking voor andere awards misschien
die is voor jou toch...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:31 schreef appelsientje het volgende:
Je kan 1 nemen voor de user die het langst op vakantie gaat
Idd...quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die moet juist blijven! Veel te veel 'fans' hier op Fok die nooit in een stadion te vinden zijn....
Waarom? Je bent toch geen klootzak?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 15:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Net als vorig jaar de grootste klootzak-award zeker![]()
Kennelijk denken anderen daar anders over. Terwijl ik zo mijn best doe........quote:
quote:Voor jou de Peter Boeve-Award, voor de user met het minste verstand van voetbal terwijl hij denkt er veel van te snappen.
![]()
Joehooeequote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:05 schreef Lionheaad het volgende:
Hugo Borst Award voor de user met de meest irritante usericon
Doe ik ook aan meequote:
]quote:
Agh ik win welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
]
van die van jou wordt alleen genoten, die van Cultheld is iri, die was de helft van de tijd weg enzo..... alweer Cultheld
Afblijven die is voor mijquote:
quote:
Ik ben bang dat ik te vroeg gepiekt hebquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Er zijn wel kandidaatzuipers, zoals Vom.
allemaal nepquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Er zijn wel kandidaatzuipers, zoals Vom.
poste hij met een baco in de hand en de spelling correctquote:
Sta p indan !!!!!quote:
Als je meee waas gewwesest dg had je net zo kort geweest als ik nu ben. liegen mag ik niet gvan m'n lmoeder!!!!!quote:
klets,ik kom net van een feest rollen met de nodige alcohol op en zie,voilaquote:Op zondag 10 juli 2005 03:28 schreef Vom het volgende:
[..]
Als je meee waas gewwesest dg had je net zo kort geweest als ik nu ben. liegen mag ik niet gvan m'n lmoeder!!!!!
Als ik een award had gewonnen wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:31 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]
Deze week zal er meer duidelijkheid komen. Heb DD al een "voorlopig werkplan" gemaild, maar hij kan alleen op zijn werk mail lezen, dus morgen zal er meer duidelijk zijn. Morgenavond dan, aangezien ik overdag naar een diploma-uitreiking ga. Ik vermoed dat we binnen een week wel kunnen starten.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nieuwe awards! Heb destijds wel in dit topic gepost, maar hij verscheen niet in MyAT. Interessant. Ben benieuwd met welke awards de 'jury' komt aanzetten.
Het merendeel van de keren als ik hier 's nachts ben heb ik ook een aardige sloot naar binnengewerkt, maar typen gaat dan nog wel... Heb het slechts een paar keer gehad dat ik echt niet meer kon typen...quote:Op zondag 10 juli 2005 05:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
klets,ik kom net van een feest rollen met de nodige alcohol op en zie,voila
Ik vraag me af wie die zou moeten krijgen, we volgen hier het voetbal daar nauwelijksquote:Pak Do-Ik award: Voor de grootste kenner / liefhebber van Aziatisch voetbal
* Spideyman maakt snel een topic aan over Koreaans voetbalquote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie die zou moeten krijgen, we volgen hier het voetbal daar nauwelijks
We zijn alweer een seizoen verderquote:Op maandag 11 juli 2005 13:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
* Spideyman maakt snel een topic aan over Koreaans voetbal
* rubbereend begint meteen met opscheppen over de mooie trap van Wing Pjo Hop en de kopballen van Hipo Wa Jasquote:Op maandag 11 juli 2005 13:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
* Spideyman maakt snel een topic aan over Koreaans voetbal
Niet te vergeten de rushes van Re Njer Ots Howquote:Op maandag 11 juli 2005 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
* rubbereend begint meteen met opscheppen over de mooie trap van Wing Pjo Hop en de kopballen van Hipo Wa Jas
Vermoedelijk doen we die 3 continentale awards dan ook maar niet, te lastig nomineren. Nog geen update, DD moet me nog mailen.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie die zou moeten krijgen, we volgen hier het voetbal daar nauwelijks
k bedoelde hem meer in de zin als naam voor de award voor meest iritante user aangezien sommige users die iritante users achter een fokblock hebben zitten, vandaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
De Fokblock award heeft helemaal niks met voetbal te maken.
kan ik mijn veto uitspreken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Dat wordt vermoedelijk Mourinho, maar DD heeft nog niet teruggemaild. Hij heeft het druk.
Mag een hekel aan een trainer ook, rubbereend?
is je stem te koop?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:35 schreef Dos37 het volgende:
hej wat een leuk topic. Eerste keer dat ik mee ga stemmen
Neej.quote:
Mag je ook niet nominerenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Je mag niet zomaar stemmen, je moet kiezen uit 3 genomineerden per categorie.
dat wordt gedaan door een deskundige juryquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mag je ook niet nomineren![]()
ik bin dus wel heel erg nieuw
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:09 schreef Cart_man het volgende:
Ik wil niet weer de Jack-van-Gelder award winnen.
is ook lastig twe weten, elke award in de subfora werkt weer anders en de algehele forum awards gaat wel zo dat iedereen een user per categorie mag noemen. In SPT gaat t op de VBL manier maar dan weer met openbaar stemmen....... oftewel altijd andersquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:00 schreef Dos37 het volgende:
oow dat wist ik niet ik wist wel dat er niet op het forum gestemt werd. maar via mail
En daar kijken we ook allemaal naar en doen steeds weer meequote:Op woensdag 13 juli 2005 19:30 schreef Sloggi het volgende:
Toch allemaal vriendjespolitiek, net als dat Songfestival
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daar kijken we ook allemaal naar en doen steeds weer mee
Ik ook.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd.
En die gekke Duitsers ons maar punten geven. Ze hebben het nog steeds niet door geloof ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daar kijken we ook allemaal naar en doen steeds weer mee
DG heeft nog geen @fok.nl mailadres, maar zijn contactgegevens staan in de FAQ.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Tevens wil ik Golfer en DutchGooner vragen of zij dat ook willen doen. Hun emailadressen heb ik, gewoon @fok.
Prima.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Daar kom ik ook wel achter natuurlijk. Maar jij wilt meedoen?
Mijn mail adres staat in m'n profiel. Kijk daar maar effe....quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Okee, even een update.
DD en ik hebben de awards gecategoriseerd. Nu willen we een nominatieronde houden. Ik heb formulieren gemaakt, DD bekijkt ze nog even en dan zullen naast DD en ik ook Pascalheister en Lionhead als beloofd mogen nomineren.
[...]
van Lionhead wil ik het dan graag hebben. Die kan eventueel mij gewoon mailen, als je hier je adres niet wilt zetten.
[...]
Laat maar komenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:21 schreef methodmich het volgende:
. Ook van DG wil ik nog weten of ie mee wil nomineren.
Dat kloptquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:03 schreef tong80 het volgende:
Kut Dutchgooner, dan kan ik het wel vergeten
volgende week worden de nominaties bekend gemaakt -> dan mogen we een week ofzo stemmen -> daarna de uitslagquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:27 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer worden de uitslagen bekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |