En daar kijken we ook allemaal naar en doen steeds weer meequote:Op woensdag 13 juli 2005 19:30 schreef Sloggi het volgende:
Toch allemaal vriendjespolitiek, net als dat Songfestival
quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daar kijken we ook allemaal naar en doen steeds weer mee
Ik ook.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ben benieuwd.
En die gekke Duitsers ons maar punten geven. Ze hebben het nog steeds niet door geloof ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daar kijken we ook allemaal naar en doen steeds weer mee
DG heeft nog geen @fok.nl mailadres, maar zijn contactgegevens staan in de FAQ.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Tevens wil ik Golfer en DutchGooner vragen of zij dat ook willen doen. Hun emailadressen heb ik, gewoon @fok.
Prima.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:50 schreef methodmich het volgende:
Daar kom ik ook wel achter natuurlijk. Maar jij wilt meedoen?
Mijn mail adres staat in m'n profiel. Kijk daar maar effe....quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
Okee, even een update.
DD en ik hebben de awards gecategoriseerd. Nu willen we een nominatieronde houden. Ik heb formulieren gemaakt, DD bekijkt ze nog even en dan zullen naast DD en ik ook Pascalheister en Lionhead als beloofd mogen nomineren.
[...]
van Lionhead wil ik het dan graag hebben. Die kan eventueel mij gewoon mailen, als je hier je adres niet wilt zetten.
[...]
Laat maar komenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:21 schreef methodmich het volgende:
. Ook van DG wil ik nog weten of ie mee wil nomineren.
Dat kloptquote:Op woensdag 13 juli 2005 19:03 schreef tong80 het volgende:
Kut Dutchgooner, dan kan ik het wel vergeten
volgende week worden de nominaties bekend gemaakt -> dan mogen we een week ofzo stemmen -> daarna de uitslagquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:27 schreef DeTolk het volgende:
Wanneer worden de uitslagen bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |