We zijn alweer een seizoen verderquote:Op maandag 11 juli 2005 13:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
* Spideyman maakt snel een topic aan over Koreaans voetbal
* rubbereend begint meteen met opscheppen over de mooie trap van Wing Pjo Hop en de kopballen van Hipo Wa Jasquote:Op maandag 11 juli 2005 13:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
* Spideyman maakt snel een topic aan over Koreaans voetbal
Niet te vergeten de rushes van Re Njer Ots Howquote:Op maandag 11 juli 2005 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
* rubbereend begint meteen met opscheppen over de mooie trap van Wing Pjo Hop en de kopballen van Hipo Wa Jas
Vermoedelijk doen we die 3 continentale awards dan ook maar niet, te lastig nomineren. Nog geen update, DD moet me nog mailen.quote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie die zou moeten krijgen, we volgen hier het voetbal daar nauwelijks
k bedoelde hem meer in de zin als naam voor de award voor meest iritante user aangezien sommige users die iritante users achter een fokblock hebben zitten, vandaarquote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
De Fokblock award heeft helemaal niks met voetbal te maken.
kan ik mijn veto uitspreken?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Dat wordt vermoedelijk Mourinho, maar DD heeft nog niet teruggemaild. Hij heeft het druk.
Mag een hekel aan een trainer ook, rubbereend?
is je stem te koop?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:35 schreef Dos37 het volgende:
hej wat een leuk topic. Eerste keer dat ik mee ga stemmen
Neej.quote:
Mag je ook niet nominerenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
Je mag niet zomaar stemmen, je moet kiezen uit 3 genomineerden per categorie.
dat wordt gedaan door een deskundige juryquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:50 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mag je ook niet nomineren![]()
ik bin dus wel heel erg nieuw
quote:Op maandag 11 juli 2005 15:09 schreef Cart_man het volgende:
Ik wil niet weer de Jack-van-Gelder award winnen.
is ook lastig twe weten, elke award in de subfora werkt weer anders en de algehele forum awards gaat wel zo dat iedereen een user per categorie mag noemen. In SPT gaat t op de VBL manier maar dan weer met openbaar stemmen....... oftewel altijd andersquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:00 schreef Dos37 het volgende:
oow dat wist ik niet ik wist wel dat er niet op het forum gestemt werd. maar via mail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |