Doe ik ook aan meequote:
]quote:
Agh ik win welquote:Op vrijdag 8 juli 2005 16:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
]
van die van jou wordt alleen genoten, die van Cultheld is iri, die was de helft van de tijd weg enzo..... alweer Cultheld
Afblijven die is voor mijquote:
quote:
Ik ben bang dat ik te vroeg gepiekt hebquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Er zijn wel kandidaatzuipers, zoals Vom.
allemaal nepquote:Op vrijdag 8 juli 2005 19:25 schreef methodmich het volgende:
Er zijn wel kandidaatzuipers, zoals Vom.
poste hij met een baco in de hand en de spelling correctquote:
Sta p indan !!!!!quote:
Als je meee waas gewwesest dg had je net zo kort geweest als ik nu ben. liegen mag ik niet gvan m'n lmoeder!!!!!quote:
klets,ik kom net van een feest rollen met de nodige alcohol op en zie,voilaquote:Op zondag 10 juli 2005 03:28 schreef Vom het volgende:
[..]
Als je meee waas gewwesest dg had je net zo kort geweest als ik nu ben. liegen mag ik niet gvan m'n lmoeder!!!!!
Als ik een award had gewonnen wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:31 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]
nog meer mensen die zoiets willen?
Deze week zal er meer duidelijkheid komen. Heb DD al een "voorlopig werkplan" gemaild, maar hij kan alleen op zijn werk mail lezen, dus morgen zal er meer duidelijk zijn. Morgenavond dan, aangezien ik overdag naar een diploma-uitreiking ga. Ik vermoed dat we binnen een week wel kunnen starten.quote:Op zondag 10 juli 2005 03:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nieuwe awards! Heb destijds wel in dit topic gepost, maar hij verscheen niet in MyAT. Interessant. Ben benieuwd met welke awards de 'jury' komt aanzetten.
Het merendeel van de keren als ik hier 's nachts ben heb ik ook een aardige sloot naar binnengewerkt, maar typen gaat dan nog wel... Heb het slechts een paar keer gehad dat ik echt niet meer kon typen...quote:Op zondag 10 juli 2005 05:06 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
klets,ik kom net van een feest rollen met de nodige alcohol op en zie,voila
Ik vraag me af wie die zou moeten krijgen, we volgen hier het voetbal daar nauwelijksquote:Pak Do-Ik award: Voor de grootste kenner / liefhebber van Aziatisch voetbal
* Spideyman maakt snel een topic aan over Koreaans voetbalquote:Op maandag 11 juli 2005 00:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie die zou moeten krijgen, we volgen hier het voetbal daar nauwelijks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |