Fabian Barthez, altijsd leuke capriolenquote:Op donderdag 7 juli 2005 19:08 schreef tong80 het volgende:
Rob Witschge is niet leuk en van der Gijp ook niet. Noem hem de Bruce Grobbelaar award.
en aangepast. Ik moet echt minder haasten met typenquote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
opegreeogd?
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
mm gaat dit keer, gezien mijn volle programma en zijn vakantie, als duo-opstarter de VBL-Awards mee organiseren. Pascalheister, Lionheaad en Bjoro (tussen de luiers door) assisteren!
Later meer...
quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
mm gaat dit keer, gezien mijn volle programma en zijn vakantie, als duo-opstarter de VBL-Awards mee organiseren. Pascalheister, Lionheaad en Bjoro (tussen de luiers door) assisteren!
Later meer...
Tuurlijk: de nieuwe Awards met daarin de stemadressen volgen later en komen in een nieuw topic tzt.quote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]laat je nog weten welke van de suggesties wordt opgenomen in het programma?
Is dat besloten in hools ofzoquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
Later meer...
Dat moet je vooral in Hools vragen. Weet je tenminste zeker dat ik het niet leesquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, dacht het wel, er werd ook aan jou gevraagd of je weer mee wilde helpen aan de icoontjes.
whoei en daar staan natuurlijk meteen de nominaties bijquote:Op vrijdag 8 juli 2005 13:20 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Tuurlijk: de nieuwe Awards met daarin de stemadressen volgen later en komen in een nieuw topic tzt.
Wil jij de icoontjes maken?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:02 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat moet je vooral in Hools vragen. Weet je tenminste zeker dat ik het niet lees.
Foxy of Phoxy?quote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:24 schreef methodmich het volgende:
Overigens, voor de dames hier... We willen bij de VBL-awards dus wel een award voor beste vrouwelijke user, maar de benaming Sylvie Meis scheen niet echt aan te slaan. Wat zou een betere naam zijn, volgens clauwheee, Bluezz en JM, want dat zullen de genomineerden wel worden.
En de Foxy award voor de beste Hools-mascotte leek DD en mij ook leuk.
Misschien Andere tijden Award een betere optie??quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:19 schreef methodmich het volgende:
Enkele suggesties voor nieuwe awards:
Goddelijke Kanarie award: Voor de user die het meest voor het pure voetbal gaat en daardoor alle ellebogen, schwalbes, het shirtje trekken, fluitconcerten en spreekkoren per definitie afkeurt
Leuk als Axel dan wintquote:Op vrijdag 8 juli 2005 14:55 schreef methodmich het volgende:Phoxy is het idd, dat gekke beest van PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |