op een meisje dat hier vlakbij woont... -sjucht- kan de hele tijd aan niks anders denkenquote:Op maandag 19 juli 2004 23:03 schreef IamPAIN het volgende:
Op wie Soulfly1983??
thnqquote:Op maandag 19 juli 2004 23:09 schreef IamPAIN het volgende:
Verliefd zijn is een mooie tijd,succes ermee soulfly1983![]()
![]()
![]()
Niet altijd...quote:Op maandag 19 juli 2004 23:09 schreef IamPAIN het volgende:
Verliefd zijn is een mooie tijd
Blegh, verliefd zijn zuigt grote tijd.quote:Op maandag 19 juli 2004 23:09 schreef IamPAIN het volgende:
Verliefd zijn is een mooie tijd
Kan het nog kloteriger??? Sterkte...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 07:16 schreef Yoni het volgende:
Nog meer klote
Alleen even wakker geworden om dat te melden!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 07:46 schreef teknomist het volgende:
Ik voel me brak na drie uur slaap en een six-pack bier. Dus ik ga nog maar eens slapen![]()
.
Mixed feelings.... wakker en slaap tegelijk??quote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tja wat moet ik zeggen? Heb nogal gemengde gevoelens..
Nee, was dat maar zo.. dan was het simpelquote:Op dinsdag 20 juli 2004 08:10 schreef miss_c het volgende:
[..]
Mixed feelings.... wakker en slaap tegelijk??
Me 2, nog 4 nachtjes slapen en dan zie ik hem weer. Nog wel steeds in de war van dit verliefde gevoel, en een beetje verdrietig, omdat ie op vakantie gaat......quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:41 schreef inXs het volgende:
flieft!
??quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:19 schreef Jumparound het volgende:
kut
gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:50 schreef Faithy het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEL goed
want ik heb mn RIJBEWIJS![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:21 schreef melismay het volgende:
De moed is me in de schoenen gezakt... dat je stemming zo om kan slaan in in zo'n korte tijd...
Dankjewel, het is al wel iets beter, heb gehoord dat hetgeen wat mij teleurstelde niet representatief hoeft te zijn voor de rest, gelukkig......quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:45 schreef inXs het volgende:
[..]
dan en veel geluk
![]()
Kee danquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:52 schreef melismay het volgende:
[..]
Dankjewel, het is al wel iets beter, heb gehoord dat hetgeen wat mij teleurstelde niet representatief hoeft te zijn voor de rest, gelukkig......
Dat dacht ik dus ook...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:55 schreef inXs het volgende:
[..]
Kee dan![]()
Dat klinkt wel heel erg. Ik weet niet wat er gebeurd is maar ik heb me een tijdje terug ook zo gevoeld.. je kan er helemaal niks me. Het enige wat je kan doen is het verwerken want er niet aan denken kan gewoon niet. Heb je het er wel eens met iemand anders over gehad?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:46 schreef gekke_sandra het volgende:
Voel me ong zoals vorig jaar rond deze tijd..btje alleen..
Wat moek nu weer... history repeats itself en alles wak doe heeft iets negatiefs.
Begin vorig schooljaar ontmoette k iemand die me even uit mn dal haalde,me t gevoel gaf dak niet alleen was.. *zucht.. nu gaat t voor de rest goed en pfff!!!!.. heb echt alles verziekt..
Ik probeer t uit mn hoofd te zetten, mr door r niet aan te denken.. denk ik r juist aan
Krijg n hekel aan mezelf... en begin me alleen mr kut te voelen
welke heb jij. de mijne helpen niet echt zo goedquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:15 schreef DarkElf het volgende:
leve de tabletten tegen hooikoorts
* DE heeft al bijna de hele dag niet geniest*
allerfreequote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:17 schreef -PassY- het volgende:
[..]
welke heb jij. de mijne helpen niet echt zo goed
Wat snap je niet dan ??quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:02 schreef Nuongirl het volgende:
Ik voel me goed, alleen snap ik sommige mensen niet
Hier ook, werkt hier ook perfect :-)quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
allerfree
*denk* *denk* *denk*quote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:56 schreef Hanneke1983 het volgende:
Erg blij
Nog een klein maandje wachten
Jawel... dat persoon zelf en mn beste vriend...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:27 schreef koekie_monster het volgende:
Dat klinkt wel heel erg. Heb je het er wel eens met iemand anders over gehad?
ikke oooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkquote:Op woensdag 21 juli 2004 01:04 schreef lovegrrl het volgende:
ik voel me nu goed![]()
Jahh laten we het is op trefwoorden gooien, mmmm:quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
eenzaam, bang, alleen, moe, verward
Ik denk dat hier ook meestal mensen posten als zich ongelovelijk kut voelen of ongelovelijk lekker.quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:21 schreef Stranger het volgende:
Wat is het toch trouwens in kut voelen, dat je er naar verlangt om je nog kutter te voelen, zit hier godverdomme helemaal in te kakken met die klote emotioneel geladen deprinummers, is het zwelgen nou echt zo lekker? blijkbaar wel.
Dat 'kutuser' klopt toch?quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:17 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oh ja? Kijk anders in mijn fotoboek...
Een ongelovelijk kutgevoel meldt zich.quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:38 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik denk dat hier ook meestal mensen posten als zich ongelovelijk kut voelen of ongelovelijk lekker.
Beterschap!quote:Op woensdag 21 juli 2004 08:56 schreef _Kimmie_ het volgende:
ziek en heel erg moe..
quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:44 schreef Untitled het volgende:
[..]
*denk* *denk* *denk*
*nog nieuwsgieriger wordt*
-OT-
Poeh, ik weet niet meer hoe ik me voel mentaal, wat een chaos de laatste week.
Ups and downs, zo vrolijk en verdriet tegelijk...
Ik voel me ook nerveus..zit op telefoon te wachten voor een uitnodiging voor een gesprek voor een nieuwe baan...quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:47 schreef Jo79 het volgende:
Nerveus, want ik heb een pittig gesprek op stapel voor vrijdag. Dat duurt alleen nog zo lang..........
Ik vermoed misselijk na zo'n schranspartijquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:11 schreef ParanoidEv het volgende:
Raad maar, ik heb net een halve verpakking Ben & Jerry's op zitten vreten en ik ben niet eens ongesteld.
Neequote:Op woensdag 21 juli 2004 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vermoed misselijk na zo'n schranspartij...
Nou? Heb ik het goed?!?
Ok, dan voel je je gewoon kut?quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:32 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee
Nee ik was boos, maar omdat het op mn vriend was lukte het me niet langer dan een half uurquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ok, dan voel je je gewoon kut?
Hier ook.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:48 schreef Rapid het volgende:
Nog steeds kut.
same here, ook helpdesk toevallig?quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:26 schreef TheRealFalcon het volgende:
Zit hier op me werk.. en het is zo'n baan waar je weinig moet doen... werkt nog al deprimerend... maar over een half uurtje is deze jongen vrij
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah, wat lief!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:46 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee ik was boos, maar omdat het op mn vriend was lukte het me niet langer dan een half uur
Ik had ook al zo'n idee, dat ik het wist, maar kan er niet meer op komen...quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:56 schreef Hanneke1983 het volgende:je weet het al geloof ik
hmmmm, mijn mailbox is altijd voor je open, dat weet je he
(klinkt een beetje stom, maar je weet wat ik bedoel)
OT:
steeds meer pijn
zit ik teveel achter de pc of heeft het weer hier invloed op??
Inderdaad, als het niet wederzijds is....quote:Op maandag 19 juli 2004 23:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Blegh, verliefd zijn zuigt grote tijd.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:16 schreef DarkElf het volgende:
ik voel een gapend gat in mij....
zit er al even en zal er nog blijven, tsjah....
Same here! Daarom net even een Valiumpje geslikt.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:17 schreef Riann het volgende:
moe alleen geen zin om naar bed te gaan.
Ditto.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:20 schreef Stranger het volgende:
Het gaat niet veel beter, voel me alsof ik op de rand sta van een mentale instorting, ook al weet ik niet precies hoe dat zou moeten voelen.
neem er nog een , stumperdquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:22 schreef TimeSplitter het volgende:
[..]
Same here! Daarom net even een Valiumpje geslikt.
met je goudvis??quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:02 schreef DarkElf het volgende:goed, leuk gesprek gehad.
nee met de muur.quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:25 schreef laffer het volgende:
[..]
met je goudvis??
neem er nog èèn (of een hele pot)![]()
zijn goudvis heeft zich uit pure fristratie opgehangenquote:Op donderdag 22 juli 2004 02:25 schreef laffer het volgende:
[..]
met je goudvis??
neem er nog èèn (of een hele pot)![]()
ik doe niks wat niet mag, waar ben jij mee bezig ???quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:28 schreef Harrie het volgende:
niet doen
[ Bericht 95% gewijzigd door DarkElf op 22-07-2004 02:29 ]
hoelaat ga jij slapen?quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:31 schreef DarkElf het volgende:
ik zei niet slowchatten. simpel. dus kappen
als ik tegen jou zeg dat je 2 potten valium pillen moet slikken doe je dat dan zomaarquote:Op donderdag 22 juli 2004 02:31 schreef DarkElf het volgende:
ik zei niet slowchatten. simpel. dus kappen
dan snap ik niet dat jij aan het editten gaat.quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:33 schreef DarkElf het volgende:
ja harrie je hebt gelijk.
Als ik zeg dat ik een dikke stijve leuter krijg van jou opmerking dan VOEL ik dat toch dus dan is het ONtopic DUS kun je het gewoon laten staan tochquote:Op donderdag 22 juli 2004 02:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
dan snap ik niet dat jij aan het editten gaat.
-> ongewenste info, edit ik niet alleen bij jou maar bij eenieder die zo post.
ik mail altijd rechtstreeks naar Crewleden en admins dus dat algemene adres dat laat maar lekker zitten.quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:41 schreef DarkElf het volgende:
whatever. als je je maar vermaakt en blijkbaar heb je zoiets sufs als R&P ervoor nodig
volgende domme opmerkingen gaan verwijderd worden. SimpelKlagen mag, stuur een maitlje naar forum@fok.nl.
ja hallo, ik begin me net thuis te voelen op R&Pquote:Op donderdag 22 juli 2004 02:45 schreef DarkElf het volgende:
ja moet je doen, leuke beesten ja
en r&p is 'nachts suf zoals je ziet, er post bijna niemand
en doe nou eens niet zo vervelend en ga niet overal op in, nergens voor nodig.
Luister eens ff goed naar me.quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:45 schreef DarkElf het volgende:
ja moet je doen, leuke beesten ja
en r&p is 'nachts suf zoals je ziet, er post bijna niemand
en doe nou eens niet zo vervelend en ga niet overal op in, nergens voor nodig.
Is ze al weer terug Cynix ?quote:Op donderdag 22 juli 2004 03:05 schreef Cynix ® het volgende:
Ga slapen allemaal.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:38 schreef Harrie het volgende:
Als ik zeg dat ik een dikke stijve leuter krijg van jou opmerking dan VOEL ik dat toch dus dan is het ONtopic DUS kun je het gewoon laten staan toch
In 3 minuten??quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Goed en actief. Heb mijn uurtjes slaap ingehaald.
Flauwerd, Nou zit ik met dat liedje in m'n hoofdquote:Op donderdag 22 juli 2004 17:31 schreef Frenkie het volgende:
God put a smile on my face![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |