Waarom zou je niet gaan genieten van de zon in plaats van je energie in een wat degenererend uitwerkende klonenjacht te steken?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent zo doorzichtig als wat, sjuuun. Ik zou als ik jou was maar stoppen met de komedie die je hier speelt. Volgens mij ben je lichtelijk aan het doorslaan. Toch wat te weinig te doen op je werk, vrees ik.
Dat je dat allemaal uit mijn beperkte commentaar kon halen. Jij bent goed zeg.quote:een discussie over het aanwezig zijn van een moslimgemeenschap in Europa
Ik snap je opmerking niet helemaal? Is dit sarcastisch?quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:19 schreef De_Rode_Brigade het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal uit mijn beperkte commentaar kon halen. Jij bent goed zeg.
Beide geen politieke discussie. En het was eigenlijk een tweeledig topic, over de Abu Hafs al Masri Brigade, en over de meerderheid van Moslims. Over beide loopt zelfs al een topic in NWS.quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:16 schreef UnderWorld_ het volgende:
Abu Hafs al-Masri Brigade verklaard oorlog aan Europa
Europa kan een bloedige oorlog verwachten
Heb je het topic wel gelezen Sidekick? Het is een hele andere discussie. Het een is commentaar op actueel nieuws, het andere is een discussie over het aanwezig zijn van een moslimgemeenschap in Europa.
Ik weet waar je naartoe wilt met:quote:Ik snap je opmerking niet helemaal? Is dit sarcastisch?
quote:over het aanwezig zijn van een moslimgemeenschap in Europa
Idd klonenjacht is energieverspiling, maar waarom krijg ik de indruk dat jij een kloon bent?quote:Op donderdag 29 juli 2004 07:08 schreef aryan8 het volgende:
Waarom zou je niet gaan genieten van de zon in plaats van je energie in een wat degenererend uitwerkende klonenjacht te steken?
Daar ging het topic toch over? Jij zei dat door het aanwezig zijn van een grote groep moslims in de Europese Unie er meer conflicten zullen ontstaan waardoor we een instabieler klimaat krijgen. Toch?quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:27 schreef De_Rode_Brigade het volgende:
[..]
Ik weet waar je naartoe wilt met:
[..]
Nee hoor dat heb ik niet zo gezegd. Maar waarschijnlijk heb ik het inderdaad zo bedoeld...quote:Op donderdag 29 juli 2004 12:42 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Daar ging het topic toch over? Jij zei dat door het aanwezig zijn van een grote groep moslims in de Europese Unie er meer conflicten zullen ontstaan waardoor we een instabieler klimaat krijgen. Toch?
Heel goed dat je gaat mailen, en Dora zal vast blij zijn met je steunbetuiging.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:33 schreef Akkersloot het volgende:
(en nu even mailen aan Danny
Waarvan akte.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:33 schreef Akkersloot het volgende:
Waarom zijn discussies over de pedofieli van Mohammed taboe. We hoeven toch niet te verwachten dat God een pedofiel als een geloofwaardige boodschapper uit zou kiezen.
Iedereen zou dat wel kunnen gebruiken. Vooral als je geband wordt wegens "racistische uitlatingen jegens moslims".quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:44 schreef Sidekick het volgende:
Heel goed dat je gaat mailen, en Dora zal vast blij zijn met je steunbetuiging.
Toegegeven. Als Allah echt zou willen om 99.9 % van zijn schepping te laten branden in de hel.quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
[Waarom zijn discussies over de pedofieli van Mohammed taboe. We hoeven toch niet te verwachten dat God een pedofiel als een geloofwaardige boodschapper uit zou kiezen]
Waarvan akte.
Ik zal wel wat verwijderen. Bij nieuw topic is de kans groot dat de slowchat doorgaat, en dan grijp ik dus liever nu in, dan in een volgend deel.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 05:11 schreef sjun het volgende:
Kan de totaal niet op het onderwerp betrekking hebbende draadverziekende slowchat verwijderd worden uit Sterilisatie tegen cultuurvermenging II of zal ik maar een deel IIII aanmaken waarin ik de openingpost uit deel II herhaal?
Bedankt voor je leesbaarheidsactie. Ik zou het bijzonder jammer vinden als flames het subforum POL kwamen verzieken.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zal wel wat verwijderen. Bij nieuw topic is de kans groot dat de slowchat doorgaat, en dan grijp ik dus liever nu in, dan in een volgend deel.
Het gaat over Godett en ik plaats Godett-plaatjes. Wat is het probleem?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 13:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Hopelijk verneuk je het dan niet door onzin-plaatjes te spuien daar.
Het topic had toch al geen serieuze insteek, maar alleen omdat ik die plaatjes post worden ze weggemodereerd, zeer kinderachtig Sidekick.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:11 schreef pberends het volgende:
Ik postte eerder dit, maar Sidekick had natuurlijk geen argument meer over:
[..]
Het gaat over Godett en ik plaats Godett-plaatjes. Wat is het probleem?
Ik heb 1 reactie verwijderd dat totaal nergens op sloeg, de rest staat er nog. De overige plaatjes zijn op zich niet erg, alleen na 5 dergelijke plaatjes met semi-grappig commentaar begint het toch wat storend te werken. Vandaar mijn opmerking om niet de hele tijd door te gaan met zulke posts.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Het topic had toch al geen serieuze insteek, maar alleen omdat ik die plaatjes post worden ze weggemodereerd, zeer kinderachtig Sidekick.
Selectief gemod dusquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb 1 reactie verwijderd dat totaal nergens op sloeg, de rest staat er nog. De overige plaatjes zijn op zich niet erg, alleen na 5 dergelijke plaatjes met semi-grappig commentaar begint het toch wat storend te werken. Vandaar mijn opmerking om niet de hele tijd door te gaan met zulke posts.
Nee, de posts met plaatjes die er nu nog staan, zijn nog net ontopic te noemen. 1 reactie was dat niet, en die heb ik dus verwijderd. Dus gewoon consequent gemod.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Selectief gemod dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |