Jou kwalheid verbleekt bij zijn Kwalheid.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:30 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat je het over mij had.
Ik zou niet gokken op een carriere als waarzegger, als ik Sidekick was.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:30 schreef RichardQuest het volgende:
Hahaha, politieke insteek.
Zijne Kwalheid.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Jou kwalheid verbleekt bij zijn Kwalheid.
Stelletje incompetente kneuzen, hij heeft het over Johann. Isn't that bloody obvious? Nee, maar jullie zijn te achterlijk om hem te begrijpen. Jezus, ga een brein aanschaffen of zo, kost tegenwoordig niet zoveel meer.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:32 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Iz U talking about me?
Niets tegen mijn kwalheid he.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Jou kwalheid verbleekt bij zijn Kwalheid.
Oh ja Johan. Natuurlijk. Maar goed je bent pas zeker als alle opties bekeken zijn.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Stelletje incompetente kneuzen, hij heeft het over Johann. Isn't that bloody obvious? Nee, maar jullie zijn te achterlijk om hem te begrijpen. Jezus, ga een brein aanschaffen of zo, kost tegenwoordig niet zoveel meer.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:30 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Internetprivacy bestaat niet.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Stelletje incompetente kneuzen, hij heeft het over Johann. Isn't that bloody obvious? Nee, maar jullie zijn te achterlijk om hem te begrijpen. Jezus, ga een brein aanschaffen of zo, kost tegenwoordig niet zoveel meer.
quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:37 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, het is vrij menselijk om dat te denken. Ze denken dat ze allemaal zo belangrijke rol vervullen in POL
Als iemand in het algemeen spreekt van Zijne Kwalheid zal iedereen denken dat het over zichzelf gaat
Ik niet hoor. Hoewel ik bij "100% homo" een beetje begon te twijfelen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:37 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, het is vrij menselijk om dat te denken. Ze denken dat ze allemaal zo belangrijke rol vervullen in POL
Als iemand in het algemeen spreekt van Zijne Kwalheid zal iedereen denken dat het over zichzelf gaat
Ik heb schrikbarend veel typo's vanavond.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Sidekick's Engels:
[..]
Eerder vandaag schreef hij al frapant.
Hij is erg arrogant, maar ook wel een beetje leuk, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:39 schreef Harry_Sack het volgende:
waarom is Johan eigenlijk meer kwal dan de rest?
Ja, flikker aub opquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:39 schreef Maerycke het volgende:
Gezellige boel hier...Ik heb geen idee waar het over gaat..ik wil het ook niet weten. Truste derhalve
Zo en nu eerst een bavariaquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:40 schreef pberends het volgende:
Maar met dat eindeloze voorspelbare gezeik van Johan_de_With, Ype en Mearyke of hoe je die klotenaam ook spelt lijkt POL's levenlied godverdomme wel "Dikke Lul Band - Pijpen, Beffen, Neuken.mp3" te worden. Echt diep triest. En dan hebben diezelfde mensen commentaar op mijn niveau, nou krijg embola achter je teringhart vuile mafkezen
Nee man, jij bent origineel. Die anderen durven niet op hun bek te gaan en verschuilen zich achter termen die ze ergens bij Nova hebben opgepikt (waar ze zich vervolgens tegen afzetten zodat jij niet weet waar ze het over hebbenquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:40 schreef pberends het volgende:
Maar met dat eindeloze voorspelbare gezeik van Johan_de_With, Ype en Mearyke of hoe je die klotenaam ook spelt lijkt POL's levenlied godverdomme wel "Dikke Lul Band - Pijpen, Beffen, Neuken.mp3" te worden. Echt diep triest. En dan hebben diezelfde mensen commentaar op mijn niveau, nou krijg embola achter je teringhart vuile mafkezen
hmja, het is apart volk dat hier komtquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:40 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hij is erg arrogant, maar ook wel een beetje leuk, moet ik zeggen.
hihihiquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Atheist: Mohammed is een pedofiel.
Moslim: Wat zzzeg je? Echt, ik zzzweer het je, ik vermoord je, ik verkracht je zzzzus. Biedttttd je ekszzcuszzes aan of ik vermoord je, kafir.
Atheist: Oke. Het spijt met dat Mohammed een pedo is.
Moslim: Goed zzzo. Nu noggg even mijn autkering verlengen.
Heb jij die net zelf verzonnen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Moslim: Wat zzzeg je? Echt, ik zzzweer het je, ik vermoord je, ik verkracht je zzzzus. Biedttttd je ekszzcuszzes aan of ik vermoord je, kafir.
Nee, hadden ze het godverdomme maar is over politiek, een gemiddelde klant van de fucking peuterspeelzaal heeft het meer over politiek dan die 3 labiele ex tbs patienten bij elkaar, ik snap echt niet wat die mensen hier in POL doenquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nee man, jij bent origineel. Die anderen durven niet op hun bek te gaan en verschuilen zich achter termen die ze ergens bij Nova hebben opgepikt (waar ze zich vervolgens tegen afzetten zodat jij niet weet waar ze het over hebben)
Nee, was gewoon een ervaring van me.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:45 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heb jij die net zelf verzonnen?![]()
zomerreces denk ik ...quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, hadden ze het godverdomme maar is over politiek, een gemiddelde klant van de fucking peuterspeelzaal heeft het meer over politiek dan die 3 labiele ex tbs patienten bij elkaar, ik snap echt niet wat die mensen hier in POL doen
Je zegt niet dat de atheist spijt heeft dat hij gezegd heeft dat Mohammed een pedo is.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Woensdag gehakt dag....... ?!quote:Al-Quada bedreigt Europese landen
Uitgegeven: 28 juli 2004 23:21
DUBAI - Moslimmilitanten die zeggen dat ze verbonden zijn met het terroristennetwerk al-Qaeda hebben de Europese landen woensdag gedreigd met een "bloedige oorlog", nu ze een "vredesaanbod" van Osama Bin Laden naast zich neer hebben gelegd.
De verklaring van de Abu Hafs al-Masri Brigade is te lezen op een Arabische website. Bin Laden bood op 15 april het bestand aan. Voor vrede stelde de terroristenleider als voorwaarde dat alle Europese troepen in landen als Irak en Afghanistan binnen drie maanden zouden worden teruggetrokken.
Op 15 juni liep het bestand af. Europa heeft van meet af gaan geweigerd op het aanbod in te gaan. De groep die nu met het dreigement komt, heeft eerder de verantwoordelijkheid voor de treinaanslagen in Madrid op 11 maart opgeëist. Daarbij vielen ruim 190 doden.
Exactquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Je zegt niet dat de atheist spijt heeft dat hij gezegd heeft dat Mohammed een pedo is.
Nou wij werken politiek gezien toch ook gewoon doorquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
zomerreces denk ik ...
Ja, precies, het zal godverdomme helemaal mooi zijn, dat viert maar vakantie...quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Nou wij werken politiek gezien toch ook gewoon door
Watquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:22 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Johan_de_With
pberends
Ype
George-Bottom
Maerycke
Sidelick
Meki (AQ-Osdorp)
Dora_van_Crizadak
doe maar ergens waar rechts fok het zeker leestquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:48 schreef George-Butters het volgende:
In de intermediair stond nog een mooi stuk over het feit dat meer werken niet tot hogere productiviteit lijdt. Ik weet nog niet waar ik dat moet laten. In welk topic zal ik m droppen?
Topic : [B&H] wordt hij zeker gelezen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:48 schreef George-Butters het volgende:
In de intermediair stond nog een mooi stuk over het feit dat meer werken niet tot hogere productiviteit lijdt. Ik weet nog niet waar ik dat moet laten. In welk topic zal ik m droppen?
Productie zal stijgen bij langer werken, de productiviteit niet.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:48 schreef George-Butters het volgende:
Kusje op je bolletjequote:Op woensdag 28 juli 2004 23:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Watlief
dat je met mij begint, en hoe beleefd om met jezelf te eindigen.
Hey kwal, B&H is een paar subfora verder, en nu wegwezenquote:Op woensdag 28 juli 2004 23:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Watlief
dat je met mij begint, en hoe beleefd om met jezelf te eindigen.
Sidekick;
Ach, het is maar een triviaal spelfoutje toch?quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Productie zal stijgen bij langer werken, de productiviteit niet.
Eindelijk, hopelijk kan het nu weer over politieke zaken gaan ipv nonsens.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:50 schreef Ype het volgende:
Okay, omdat ik p zo'n toffe gast vind, ben ik weg.
Ik wilde wel dat ik de puntjes op de i door hartjes kon vervangen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:50 schreef pberends het volgende:
[..]
Hey kwal, B&H is een paar subfora verder, en nu wegwezen
Meer productie is leuk, maar dan moet je ook afzet er voor hebben. Is die er niet zullen de kosten van opslag stijgen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:50 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ach, het is maar een triviaal spelfoutje toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |