Dat bestrijd ik ook niet, maar als ze post gaan maken die een meta opmerking zijn over de diskussie, terwijl ze eigenlijk het gebruiken als het doodslaan van een niet aanstaande mening is men fout bezig.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh boehoe. Ik zou er een topic over openen of gaan huilen in FB.
Voor jouw info: Ook mods mogen een mening hebben en geven. Ze zijn er om de regeltjes in de gaten te houden, niet om als een domme scheidsrechter alleen maar topics te sluiten. Het zijn niet meer dan users met wat extra knopjes. ook een mod mag meedoen in discussies.
Mee eens, maar dat is in dit geval zeker niet het geval. SK geeft zijn mening en ik zie nergens staan dat hij jou daarmee de mond wil snoeren.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat bestrijd ik ook niet, maar als ze post gaan maken die een meta opmerking zijn over de diskussie, terwijl ze eigenlijk het gebruiken als het doodslaan van een niet aanstaande mening is men fout bezig.
Ik geef aan dat een discussie weinig zin heeft als de discussiepartner met ongefundeerde zaken aan komt zetten. Die mening mag ik als "prive-persoon" toch wel hebben?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat bestrijd ik ook niet, maar als ze post gaan maken die een meta opmerking zijn over de diskussie, terwijl ze eigenlijk het gebruiken als het doodslaan van een niet aanstaande mening is men fout bezig.
Lees nog maar eens, en het is niet doodslaan van mijn mening, maar die van Podium.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat is in dit geval zeker niet het geval. SK geeft zijn mening en ik zie nergens staan dat hij jou daarmee de mond wil snoeren.
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lees nog maar eens, en het is niet doodslaan van mijn mening, maar die van Podium.
Irritant getroll eerder.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:39 schreef Tyrhraustur het volgende:
Beledigende antisemitisme:
Sharon: 'Franse joden, verhuis naar Israël'
Misschien zou je dan een topic kunnen openen met bronvermelding naar dat bericht om te pleiten voor een verlaging van de vennootschapsbelasting om zodoende bedrijven hier te kunnen houden ofzo.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:11 schreef pberends het volgende:
Belastingen 0,01% verlagen.
Waarom komt: http://www.tweakers.net/nieuws/33488
dan wel in het nieuws![]()
Heeft de Turks-volksnationalistische moslimfundamentalistische antisemitische Nederlandsche burger: KirmiziBeyaz(sche?). Hier problemen mee?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:23 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of beweer je maar wat omdat hij Turk is.quote:Op zondag 25 juli 2004 11:02 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Heeft de Turks-volksnationalistische moslimfundamentalistische antisemitische Nederlandsche burger: KirmiziBeyaz(sche?). Hier problemen mee?
Ongefundeerd gal spuwen is gebruikelijk in Nederland en zeker op Fok.quote:Op zondag 25 juli 2004 11:02 schreef Tyrhraustur het volgende:
U spuwde uw ongefundeerde gal in het bewuste topic. En u en ik weten dat wij hier al eens half over hebben gehad maar nogmaals: hier in Nederland is het doorgaans niet gebruikelijk om problemen constant op anderen af te schuiven.
Zeg je dat ook tegen nederlandse users die zitten te zieken of wil je hem onder zijn neus wrijvenquote:Op zondag 25 juli 2004 11:02 schreef Tyrhraustur het volgende:
Dus gedraagt u zich alstublieft als een goede Nederlander
Nee, omdat hij Turks-nationalistisch is, kun je niet lezen?quote:Op zondag 25 juli 2004 12:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist of beweer je maar wat omdat hij Turk is.
Ja, dat zeg ik ook tegen Nederlandse users.quote:Zeg je dat ook tegen nederlandse users die zitten te zieken of wil je hem onder zijn neus wrijven
dat hij nietnederlands genoeg is en derhalve ongewenst....
quote:Zeg je dat ook tegen nederlandse users die zitten te zieken of wil je hem onder zijn neus wrijven
Het moet niet uitlopen op een disucssie hier, echter wil ik je op hart drukken dat KirmiziBeyaz heeft geschreven en toegeven, moslim fundamentalisitsch en een Turks-volksnationalist te zijn. Mijn toevoeging is antisemitisch (de reden waarom ik een melding maakte bij de schoonmakers) en Nederlandse burger. (wat hij ook is). Dus ja ik denk dat je wat gemist hebt.quote:Op zondag 25 juli 2004 12:31 schreef Bluesdude het volgende:
Heb ik iets gemist of beweer je maar wat omdat hij Turk is.
Nee hoor.quote:Ongefundeerd gal spuwen is gebruikelijk in Nederland en zeker op Fok.
Inclusief problemen op anderszijnden schuiven, anderszijnden als zondebok gebruiken.
En KB geeft vaker wel argumenten dan jij beargumenteerd doet tav hem.
Als ik jouw een pen geef kun je gelijk een heel boek schrijven niet, als men eens ophield andere mensen te willen typeren doormiddel van hun eigen hokjesgeest zal het land al een stuk prettiger zijn. Wanneer ik jouw suggestieve schrijven achterwege laat hou ik jouw vraag over het waarom ik het Nederlanderschap van KirmiziBeyaz benadruk. Dit wil ik ook best wel voor je beantwoorden echter nogmaals is het niet de bedoeling dat hier een discussie ontstaat, mijn antwoord is zeer kort:quote:Zeg je dat ook tegen nederlandse users die zitten te zieken of wil je hem onder zijn neus wrijven
Ik heb niet eens weet van enige relatie.quote:Btw ken je het verband tussen germanendweperij enerzijds en volksnationalisme en antisemitisme anderzijds?
Pas dat principe vn hokjesgeest eens op jezelf toe.quote:Op zondag 25 juli 2004 12:50 schreef Tyrhraustur het volgende:
Als ik jouw een pen geef kun je gelijk een heel boek schrijven niet, als men eens ophield andere mensen te willen typeren doormiddel van hun eigen hokjesgeest zal het land al een stuk prettiger zijn. Wanneer ik jouw suggestieve schrijven achterwege laat hou ik jouw vraag over het waarom ik het Nederlanderschap van KirmiziBeyaz benadruk. Dit wil ik ook best wel voor je beantwoorden echter nogmaals is het niet de bedoeling dat hier een discussie ontstaat, mijn antwoord is zeer kort:
KirmiziBeyaz waardeert het Nederlandschap niet.
GoddelijkE geschenk? Die meisje jaquote:Op zondag 25 juli 2004 13:04 schreef Bluesdude het volgende:
geen goddelijke geschenk
Oh, islamitische fundamentalisten hebben recht om kritiek te uiten op de Nederlandse samenleving?quote:Net als iedere ander heeft hij het recht kritiek te hebben op de nederlandse samenleving, maar jij vindt dat hij minder rechten heeft..
Nogmaals een discussie is hier niet op zijn plaats, maar ten tweede is een discussie niet eens gegrond. Als je dat ‘bewuste’ topic wilt aanhalen, moet je het eerst eens inkijken. Het was een topic over racisme ‘out of the blue’ (zie geen Germanenfetisch) zei ik dat artikel één wel afgeschaft of herzien mocht worden. KirmiziBeyaz ging mij toen voor van alles uitmaken, ongegrond en tot het beledigende toe, om deze posting is hij geband geweest. Wanneer ik KirmiziBeyaz had aangevallen om welke reden dan ook (de suggestieve reden die jij aanhaalt is wederom ongefundeerd) was ik gebanend en niet hij.quote:Op zondag 25 juli 2004 13:04 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Pas dat principe vn hokjesgeest eens op jezelf toe.
Ipv iemand die jij in een ander hokje zet direct af te katten.
Jij was pas actief op Fok en begon direct KB aan te vallen dat hij niet nederlands is.
Ik weet niet meer in welk topic dat was....maar KB ziekte terug en kreeg daarvoor een ban.
Het nederlandsschap is geen goddelijke geschenk waar je blij en blij mee moet zijn.
Net als iedere ander heeft hij het recht kritiek te hebben op de nederlandse samenleving, maar jij vindt dat hij minder rechten heeft..
Het begrip volksnationalist word vooral in nazi-achtige kringen gebruikt, daarom is het een beladen woord...quote:Op zondag 25 juli 2004 13:24 schreef Tyrhraustur het volgende:
KirmiziBeyaz is net zoals vele van de Nederlandse burgers geboren in Nederland, doch verkiest hij het om een Turkse volksnationalist te zijn in Nederland.
Dora heeft gelijk. Je kunt niet lezen.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:02 schreef Bluesdude het volgende:
Ik heb nooit veel gemerkt van extreem nationalisme van KB...maar met dit woord zet jij hem in een extreem hokje.
Waar, maar dat in combinatie met getroll laat hem fundementalistisch overkomen. En dat is nou juist waar alle ergernis vandaan komt.quote:Ook zie ik niet veel fundamentalisme in zijn standpunten, wel de nodige orthodoxie en konservatisme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |