Done.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:03 schreef Tyrhraustur het volgende:
SP-man: "de SP steunt wel vaker ondergrondse activiteiten"
Zou deze nutteloze reactie verwijderd kunnen worden. bedankt.
Inmiddels is er nog een nutteloze bash reactie geplaatst...
Gooi er maar een slotje op. Ik heb alweer genoeg van zulke voor ingenomen mensen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Done.
Het is gewoon een slecht topic. Je maakt ook helemaal niet duidelijk je punt, ook niet na herhaald vragen - en vervolgens ga je tegen de andere users te keer.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:19 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Gooi er maar een slotje op. Ik heb alweer genoeg van zulke voor ingenomen mensen.
SK heeft een aantal bash-reacties verwijderd, begrijp ik ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:19 schreef Tyrhraustur het volgende:
Gooi er maar een slotje op. Ik heb alweer genoeg van zulke voor ingenomen mensen.
Geen discussie hier svp. Daarnaast ben jij niet iemand wie ik het waard vind om op te reageren.quote:Op maandag 9 augustus 2004 17:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
SK heeft een aantal bash-reacties verwijderd, begrijp ik ?
Ik zie verder niks vreselijks aan de kritiek die je krijgt.
Wat is die vooringenomenheid en waarom moet het topic op slot?
Ik ben minderwaardig voor je ?quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:06 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Geen discussie hier svp. Daarnaast ben jij niet iemand wie ik het waard vind om op te reageren.
Als het topic niet op slot gaat, verander de topic titel dan alstublieft.
Naar:
sp-man: wij doen wel vaker zaken buiten de boeken om.
Nou.... nou....quote:Op maandag 9 augustus 2004 19:14 schreef Tyrhraustur het volgende:
Ja jij bent een untermensch... zucht
Dat het een onzinnig topic is, lijkt me duidelijk. Daarnaast is er totaal geen politieke link te vinden. Ook de ONZ-mods wilden het niet hebben. Daarom is ie op slot.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:50 schreef pberends het volgende:
Wat een jodenstreek!...
Wederom waardeloze beargumentatie, je blijft bagger Sidekick.
Israël is politiek. Het topic van Arnie for Governator heb je toch ook niet gesloten? Dat had ook niks met politiek te maken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 11:55 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat het een onzinnig topic is, lijkt me duidelijk. Daarnaast is er totaal geen politieke link te vinden. Ook de ONZ-mods wilden het niet hebben. Daarom is ie op slot.
Dat is juist 1 van de voorwaarden om mod te worden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 12:45 schreef pberends het volgende:
De link tussen eerlijke moderatie en Sidekick is ook helemaal weg, en toch ben je mod
Ik vind het wel meevallen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:31 schreef SCH het volgende:
De Geus zet ramkoers inzake loonstijging door
Topic-vervuilende foto
Leg de relevantie dan even uit.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen.
Ik zie de Geus en de Waal op de foto staan. Het is een klein spotprentje, maar niet echt storend.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Leg de relevantie dan even uit.
Bashen mag dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik zie de Geus en de Waal op de foto staan. Het is een klein spotprentje, maar niet echt storend.
Nee, bashen mag niet, maar ik zie dat plaatje niet als bashen.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Bashen mag dus.
Nee.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:03 schreef pberends het volgende:
Mag ik een centraal "Frontpage-fokkers simpele kiezers reacties op politieke nieuwsberichten" openen?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:52 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee.
Misschien dat je in ONZ iets dergelijks kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |