abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 augustus 2004 @ 15:33:08 #1
96097 Tyrhraustur
Fenrir zal sterven
pi_21155770
Een imitatie van Anthony Godett belt Harry van Bommel om geld te bedelen. Luister wat Harry van Bommel allemaal verteld: hoe die gewillig is tegenover snoepreisjes, hoe hij zaken buiten de boeken wil houden en hoe hij verteld dat de SP zulke activiteiten wel vaker uitvoert en gevoerd heeft.

Rob Stenders: Anthony Godett & Harry van Bommel

[ Bericht 5% gewijzigd door Tyrhraustur op 09-08-2004 18:59:44 ]
Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
  maandag 9 augustus 2004 @ 15:57:53 #2
19974 Schuldige_Omstander
Ga maar veilig op pad, mensen
pi_21156397
gaat het nu om d echte Harry van Bommel, of is het weer een zogenaamd grappige imitatie van Rob Stenders?
[quote]Op maandag 8 mei 2006 @ 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Jong! wtf! Rot op stomme wietrokende boomknuffelaar die van rockmuziek houdt... Wat weet jij nou weer van voetbal
[/quote]
  maandag 9 augustus 2004 @ 16:01:54 #3
96097 Tyrhraustur
Fenrir zal sterven
pi_21156494
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 15:59 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gelukkig wordt het met zulke reacties vast wat anders.
Ach laat hem toch, elk punt van kritiek is blijkbaar bash
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 15:57 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
gaat het nu om d echte Harry van Bommel, of is het weer een zogenaamd grappige imitatie van Rob Stenders?
Dit is de echte Harry van Bommel.
Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
pi_21156651
Ja en?
pi_21156833
Die Harry! Ouwe anarchist.
pi_21156928
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:08 schreef SCH het volgende:
Ja en?
Als het waar is wat de topic-opener meldt en Van Bommel is serieus in het gesprek dan pleit dat natuurlijk niet bepaald voor Harry. Maar ik heb op de plek waar ik nu zit niet de mogelijkheid het fragment af te luisteren.

Heeft de SP of Van Bommel hier een nadere reactie op gegeven?
  maandag 9 augustus 2004 @ 16:20:00 #7
96097 Tyrhraustur
Fenrir zal sterven
pi_21156937
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:08 schreef SCH het volgende:
Ja en?
Nou het is niet bepaald netjes van de SP of meneer van Bommel.
Harry van Bommel slaat het snoepreisje zeker niet af wat hem wordt aangeboden. En verteld dat de de SP wel vaker heimelijke activiteiten steunt en dit buiten de boeken om. Als voorbeeld noemt meneer van Bommel het anc wat tegenwoordig geen illegale organisatie meer is, maar ik vermoed dat dit voorbeeld slechts diende als referentie kader voor de heer Godett. Wie daar ook op inspringt en zich zonder protest de nieuwe Mandele noemt.

En zoals meneer van Bommel zegt werd onder andere het ANC gesteund, dat betekent dus ook dat SP meerdere waarschijnlijk binnenlandse en buitenlandse illegale activiteiten steunt. Niet echt iets om met een “ja en” antwoord af te doen, lijkt mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tyrhraustur op 09-08-2004 19:00:38 ]
Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
pi_21156992
Harry van Bommel had ik al zo eng geschat, die gast is echt een sneaky bastard die niet te vertrouwen is. Maar waar is het 2e deel van het fragment dat Stenders van Bommel terugbeld??
pi_21157016
'Godett': Als u op de Antillen bent komt u logeren hè?
Bommel: Ja, zeker weten!

maandag 9 augustus 2004 @ 16:23:27 #10
96097 Tyrhraustur
Fenrir zal sterven
pi_21157018
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:19 schreef Kozzmic het volgende:
Er zit geen reactie van de heer Bommel opgenomen in het rtl4 fragment, en op het eerste gezicht biedt zowel de rtl4 site als de sp site hier verder geen informatie over.
Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
pi_21157088
Zo ff genieuwssubmit, ik ben alleen bang dat Kozzmic mijn submit weer delete omdat hij negatieve informatie tegen de PvdA en SP graag tegenhoud
pi_21157217
Je vindt het niet een beetje flauw om als imitatie op te bellen?
Wellicht had Harry het door en speelde het spelletje mee.
pi_21157220
Ik ben wel benieuwd naar het tweede deel.

En wat heeft hij nu toegezegd?? Dat hij bij Godett langs zou komen als hij daar weer zou zijn maar dat was voorlopig niet het geval en dat hij het erover zou hebben met andere mensen in de partij.....

TS'er wil inderdaad SP-bashen en ik ga er nog op in ook.....
pi_21157229
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:26 schreef pberends het volgende:
Zo ff genieuwssubmit, ik ben alleen bang dat Kozzmic mijn submit weer delete omdat hij negatieve informatie tegen de PvdA en SP graag tegenhoud
Kozz is allergisch voor de SP hoor
  maandag 9 augustus 2004 @ 16:32:52 #15
96097 Tyrhraustur
Fenrir zal sterven
pi_21157255
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:31 schreef SCH het volgende:
Je vindt het niet een beetje flauw om als imitatie op te bellen?
Wellicht had Harry het door en speelde het spelletje mee.
Denk je het echt? Met de kans dat duizende luisters het geloven?
daarnaast zijn er meerdere politici gebeld door deze imitatie.
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:31 schreef Arnem_ het volgende:
ja daag, ik wil niet bashen, als ik dat had gedaan had ik wel een mening in de openingspost verwerkt. Nou op houden over mogelijk gebash svp.
Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
pi_21157301
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:31 schreef Arnem_ het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar het tweede deel.

En wat heeft hij nu toegezegd?? Dat hij bij Godett langs zou komen als hij daar weer zou zijn maar dat was voorlopig niet het geval en dat hij het erover zou hebben met andere mensen in de partij.....

Rob Stenders is zeker een SP-basher
pi_21157419
Wat zegt Harry volgens jou dat hij niet had moeten zeggen of wat niet klopt? Van Bommel zegt ongeveer 10 woorden in dat hele stukje en dat doet ie heel fatsoenlijk.

De titel slaat helemaal nergens op trouwens. Hoezo steunt de SP ondergrondse activiteiten? Het ANC was in Zuid-Afrika verboden maar werd door de rest van de wereld volop gesteund.

Wat een sukkelig en stemmingmakend topic.
  maandag 9 augustus 2004 @ 16:43:40 #18
96097 Tyrhraustur
Fenrir zal sterven
pi_21157522
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:38 schreef SCH het volgende:
Wat zegt Harry volgens jou dat hij niet had moeten zeggen of wat niet klopt? Van Bommel zegt ongeveer 10 woorden in dat hele stukje en dat doet ie heel fatsoenlijk.

De titel slaat helemaal nergens op trouwens. Hoezo steunt de SP ondergrondse activiteiten? Het ANC was in Zuid-Afrika verboden maar werd door de rest van de wereld volop gesteund.

Wat een sukkelig en stemmingmakend topic.
Het was een voorbeeld van de heimelijke en illegale organisaties die de SP steunt en heeft gesteund, heer Bommel zegt dit zelf. Er is niks sukkeligs en stemmingmakends aan dit topic omdat ik de woorden van heer Bommel gebruik. Hij zegt ook meer dan 10 woorden, en dat doet hij zeer schlemielig.
Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
pi_21157622
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:43 schreef Tyrhraustur het volgende:

[..]

Het was een voorbeeld van de heimelijke en illegale organisaties die de SP steunt en heeft gesteund, heer Bommel zegt dit zelf. Er is niks sukkeligs en stemmingmakends aan dit topic omdat ik de woorden van heer Bommel gebruik. Hij zegt ook meer dan 10 woorden, en dat doet hij zeer schlemielig.
Ach - je basht gewoon - het gaat helemaal nergens over.

Wat zijn die heimelijke en illegale organisaties dan??? Het ANC hoort daar echt niet bij en wat dan nog.
pi_21157678
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:26 schreef pberends het volgende:
Uiteraard.
  maandag 9 augustus 2004 @ 16:50:08 #21
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21157681
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_21157712
Ik vind dat Van Bommel vrij correct blijft in het gesprek.
Hij voelt vast wel aan dat er iets niet klopt maar wimpelt de man op een fatsoenlijke manier af.

Om daar nou een topic over te openen....
  maandag 9 augustus 2004 @ 16:52:42 #23
96097 Tyrhraustur
Fenrir zal sterven
pi_21157734
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:48 schreef SCH het volgende:
Wat zijn die heimelijke en illegale organisaties dan??? Het ANC hoort daar echt niet bij en wat dan nog.
De heer van Bommel zegt zelf dat er meerdere zijn.
Wij kunnen alleen maar gokken. Misschien wel Castro, misschien Ceaucescu, misschien wel AFA.

Ik vind het walgelijk hoe sommigen hier reageren, als je geen kritiek op de SP kan hebben klik dit topic dan niet aan.
Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
pi_21157746
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:43 schreef Tyrhraustur het volgende:

[..]

Als dit enkel op het ANC slaat dan denk ik dat je te ver doordraaft. De SP steunde in de jaren tachtig in alle openheid Mandela en het ANC, o.m. door het organiseren van liefdadigheidsconcerten. Daar was weinigs illegaals aan, de SP was ook niet de enige organisatie die dat deed.
  maandag 9 augustus 2004 @ 16:54:14 #25
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_21157774
quote:
Beste mensen,
Vorige week heeft een parlementaire delegatie onder leiding van VVD-Kamerlid De Grave de Antillen bezocht en is tot de conclusie gekomen dat vier van de zes eilandbesturen geen toekomst meer zien in het landsverband van de Nederlandse Antillen. Omdat Aruba al een status aparte heeft blijft er weinig over van een draagvlak voor de Antillen. De regering van Godett in Curacao zal tot deze opvattingen wel het laatste zetje hebben gegeven. Dit is de uitgangspositie van de belangrijkste betrokken bestuurders in de Antillen in de belangrijke discussie over de toekomst van de Nederlandse Antillen die dit jaar tot een nieuw Koninkrijksstatuut moet leiden. De SP zal aan dat debat met graagte deelnemen. Dank aan de deelnemers voor hun bijdrage. Einde discussie

Harry van Bommel
http://www.sp.nl/interact(...)php?stelling_code=95

Helemaal niet zo gek dat hij eerst even wilde overleggen met de partijtop....
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_21157809
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:52 schreef Tyrhraustur het volgende:
misschien wel AFA.
Misschien? Ik weet het wel zeker.
pi_21157924
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:50 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Uiteraard.
Post het dan
pi_21157954
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Misschien? Ik weet het wel zeker.
De SP en AFA waren zeker in de jaren tachtig niet al te beste maatjes. Daarna ook niet zo. Er is me wel een actie uit de jaren tachtig bekend waarbij stakende mijnwerkers in Engeland werden ondersteund, ook niet echt illegaal. Ik denk dat de SP momenteel waarschijnlijk wel 'bevriende' organisaties ondersteunt, zoals XminY bijvoorbeeld. Ook niet illegaal.
pi_21157979
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 17:02 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

De SP en AFA waren zeker in de jaren tachtig niet al te beste maatjes. Daarna ook niet zo. Er is me wel een actie uit de jaren tachtig bekend waarbij stakende mijnwerkers in Engeland werden ondersteund, ook niet echt illegaal. Ik denk dat de SP momenteel waarschijnlijk wel 'bevriende' organisaties ondersteunt, zoals XminY bijvoorbeeld. Ook niet illegaal.
offtopic: Nederland Transparant heeft trouwens een site: http://www.nederland-transparant.nl/

maandag 9 augustus 2004 @ 17:03:53 #30
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_21157993
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:53 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Als dit enkel op het ANC slaat dan denk ik dat je te ver doordraaft. De SP steunde in de jaren tachtig in alle openheid Mandela en het ANC, o.m. door het organiseren van liefdadigheidsconcerten. Daar was weinigs illegaals aan, de SP was ook niet de enige organisatie die dat deed.
Van wat ik gehoord heb, gebruikte hij (Van Bommel) dat voorbeeld om aan te geven dat sommige zaken niet volgens het boekje hoeven.

Verder kwam Van Bommel weinig toe aan spreken, en was het meer het afwimpelen, maar hij wes wel erg gedreven om nog een gesprek te houden die morgen zou plaatsvinden.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_21158426
Wat is het grote schandaal nu ?
Van Bommel zit de nepGoddet aan het lijntje te houden met het smoesje dat hij moet overleggen.
Volgens Stenders had Rottenberg direct de nepperd aangevallen.
Veel mensen kiezen meer voor het subtiel afwimpelen...dat zou ook mijn aanpak geweest kunnen zijn.
pi_21159863
Ik vind het stuitend hoe die van Bommel reageert.

Hier een fragment met Felix Rottenberg, die reageert zoals het hoort.

http://media.rtl.nl/web/c(...)edia_WMA_128K_V9.asf
pi_21160067
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:22 schreef Brammetje het volgende:
Waarom precies?
pi_21160421
Post het gesprek eens. Ik heb geen geluid hier.
  maandag 9 augustus 2004 @ 19:11:02 #35
96097 Tyrhraustur
Fenrir zal sterven
pi_21160914
< Met Harry van Bommel.
> Goedenavond meneer van Bommel u spreekt met Anthony Godett.
< Dag menneer Godett.
> Goedenavond… ik uhhh… u heeft waarschijnlijk in de media vernomen waarom ik hier ben
< Ja inderdaad
> En ik benader u… informeren als politici onder elkaar
< Ja
> Uhh met een verzoek aan uw kant om uhh begrip te tonen aan de situatie waarin ik mij bevind op dit moment
< Mhm
> En dat is een hele lastige situatie, ik heb financieel grote problemen omdat ik in cassatie gaat bij de raad
< Heb ik begrepen ja
> En dat is een zeur treurige aangelegenheid vooral omdat het onterecht is wat er gebeurt, en u bent van een partij die zeer solidair is met allochtonen in het algemeen. En ik heb veel betekend voor de Antilliaanse gemeenschap, en zeker ook voor de gemeenschap hier in Nederland.
Dus ik had u willen vragen of het mogelijk was dat u een kleine donatie zou geven aan mijn fonds
< Dat is een verzoek wat ik neer moet leggen bij het bestuur van mijn partij
> Ja wacht even, ik wil het zoveel mogelijk uit de analen houden van partij politiek en dat soort zaken. Ik wil dat informelen basis van man tot man, mens tot mens
< Uhuh
Regelen. Zonder al te veel papierwerk of uhh… verantwoordig.
< Jaja dat is uhh opzich het probleem niet. Wij doen uhh wel vaker dit soort zaken. Maar het is dan altijd wel een zaak die binnen onze partij, uhh en dat is gewoon intern politiek even doorgesproken wordt, dus ik zal daar eerst overleg over moeten hebben.
> Maar begrijpt u mijn gevoeligheid op dat gebied want…
< Ja zeker zeker
>Want u snapt wat er gaat gebeuren wanneer u zegt meneer Godett heeft mij benadert. Dan gaat men meteen bleren… want ik ben een gevaarlijke neger laat ik het eerlijk zegge
< Uhehe
> Ik noem het beestje gewoon ik ben een gevaar… ik ben een educated negro.
< Jaja
> En dat is in deze tijd een ramp voor de gevestigde orde.
< ja
> Dat weet u uw net zogoed…
< Ja
> Als ik
< Jaja
> En ik vindt eigenlijk van nou kijk u gaat dit politiek bespreekbaar maken in uw partij
< Ja nee nee.
> Dan gaan ze zeg maar. Laat me even uitspreken. Die Godett dit, die Godett dat heeft met die boeken lopen knoeien. Dat soort zaken
< mhmm
> En dan ben ik bang dat ze gaan zeggen: nee dat moet allemaal verantwoord worden. Wat ik zeg is nou meneer van Bommel u geeft een bepaald bedrag en die ik dan op de bankrekening ontvangen. En u krijgt van een handgeschreven bewijs dat ik het heb gekregen van… maar ik wil het een beetje zijdelings houden van de… gangbare politiek.
< Ja Ik snap dat uhhm… uhhhh… dat is voor ons intern wel vaker… uhhh ook in de tijd dat het allemaal nog niet uhhh… laat maar zeggen populair was.. het anc gesteund. En dat zijn ook zaken die voor ons buiten de officiële kanalen om zonder dat daar rugbaarheid aan gegeven werd.
> anc van Mandela.
< ja zeker
> fantastisch
< en dat was in de tijd dat het anc nog een verboden organisatie was
> fantastisch
< dus dus in die zin weten wij wel hoe in die zin met soort dingen om moeten gaan.
> Ik wil geen dramatische zaken maar ik zie me zelf als de nieuwe anc van de west Indisch
< Mhhm.
> Snapt u, zo zie ik het he. Het is een strijd van onderdrukken tegen de onderdrukte
< ja ja
> en uhh…in die positie ik me niet vergelijken met grootheden als Mandela. Maar als ik heel eerlijk ben dan de achterban zegt ik kom daar heel in de buurt.
Want ik heb de zelfde uitstraling dezelfde flair. Maar ik heb ook dezelfde tegenwerking van gevestigde orde.
< uhhm uhhm
> Snapt u
< ja ja
> Dus ik ben heel blij dat ik nu iemand tref in Nederland die gewoon begrijpt wat ik bedoel
< ja
> en waar ik sta
< ja
(en het gaat door)

Poef wat een werk ik doe niet meer. Het is gelukkig iets genuanceerde dan dat ik in de topic titel suggereer. Doch blijft de boodschap hetzelfde.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tyrhraustur op 09-08-2004 19:18:33 ]
Audaces fortuna juvat.
Beati pauperes spiritu.
pi_21161073
Nou nog steeds niks op de frontpage, hypocriete kut-Kozzmic.
  maandag 9 augustus 2004 @ 19:24:31 #37
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_21161196
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:17 schreef pberends het volgende:
Nou nog steeds niks op de frontpage, hypocriete kut-Kozzmic.
Het is ook nieuws van likmeversje.
pi_21161441
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:24 schreef Sidekick het volgende:

[..]

De duivel is niet voor niks rood
pi_21161453
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:24 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het wel nieuwswaardig, ik verwacht toch wel tegen de 100 reacties van users. Behoorlijk nieuwswaardig dus.
  maandag 9 augustus 2004 @ 19:42:26 #40
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21161600
Maar ja, de SP mag natuurlijk niet negatief in het nieuws komen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  maandag 9 augustus 2004 @ 19:48:39 #41
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_21161773
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:42 schreef PJORourke het volgende:
Maar ja, de SP mag natuurlijk niet negatief in het nieuws komen.
Natuurlijk wel. Maar wat voor nieuwswaarde zie jij hierin? Van Bommel die op persoonlijke titel Godett wel een financieel handje wil helpen als hij binnen de partij concensus heeft.
  maandag 9 augustus 2004 @ 19:56:24 #42
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21161935
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:48 schreef Sidekick het volgende:

Natuurlijk wel. Maar wat voor nieuwswaarde zie jij hierin? Van Bommel die op persoonlijke titel Godett wel een financieel handje wil helpen als hij binnen de partij concensus heeft.
Geen enkele. Ik vind het ook maar gezeik. Maar ik zie genoeg mensen die meer sympathie hebben voor de SP dan objectiviteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door PJORourke op 09-08-2004 23:43:27 (typo) ]
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  maandag 9 augustus 2004 @ 20:14:53 #43
272 R@b
No-nonsens
pi_21162469
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 18:22 schreef Brammetje het volgende:

Hier een fragment met Felix Rottenberg, die reageert zoals het hoort.

http://media.rtl.nl/web/c(...)edia_WMA_128K_V9.asf
Tja, Rottenberg laat niet met zich sollen. Hulde.

Van Bommel laat zich wel erg kennen. Geen één kritische vraag. Die stelt hij kennelijk alleen aan de ministers, en dan voornamelijk onbenullige, zoals over het Koningshuis
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  maandag 9 augustus 2004 @ 20:18:41 #44
272 R@b
No-nonsens
pi_21162570
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 16:19 schreef Kozzmic het volgende:

Stenders belt Van Bommel terug, dat hoor je net voordat dit fragment stopt, maar dat is niet terug te beluisteren op internet. Om te weten wat daar gezegd is moet je al naar de radio hebben geluisterd.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_21163680
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 19:48 schreef Sidekick het volgende:
Van Bommel die op persoonlijke titel Godett wel een financieel handje wil helpen als hij binnen de partij concensus heeft.
Waar haal je dat nou vandaan. Hij zegt dat niet in het gesprek. Ik heb het zo beluisterd als dat hij de man niet meteen wil afpoeieren en hem aan het lijntje houdt. Dat is misschien niet zo vriendelijk maar ja, Rottenbergs manier is dat ook niet.

Als jij er geen nieuwswaarde in ziet, waarom blijft het dan open?

Het fuckt mij echt niks of het het om de SP gaat of niet, is niet eens mijn partij maar ik vind dit echt zo'n spijkers op laag water zoeken wat de ts doet.
  maandag 9 augustus 2004 @ 21:27:02 #46
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_21164037
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 21:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Waar haal je dat nou vandaan. Hij zegt dat niet in het gesprek. Ik heb het zo beluisterd als dat hij de man niet meteen wil afpoeieren en hem aan het lijntje houdt. Dat is misschien niet zo vriendelijk maar ja, Rottenbergs manier is dat ook niet.
Nee, hij doet geen belofte, maar het is wel het gespreksonderwerp waar van Bommel niet resoluut nee tegen zegt.
quote:
Als jij er geen nieuwswaarde in ziet, waarom blijft het dan open?
Het is wel discussiewaardig.
pi_21164078
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 21:27 schreef Sidekick het volgende:
Nee, hij doet geen belofte, maar het is wel het gespreksonderwerp waar van Bommel niet resoluut nee tegen zegt.
Precies, zoals het hoort. Er belt iemand met nogal een naam - dat overleg je dan even in de fractie, dat is toch niet zo gek. Al weet je de uitkomst al.
  maandag 9 augustus 2004 @ 22:24:23 #48
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_21165534
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 21:28 schreef SCH het volgende:

Al weet je de uitkomst al.
Oh?
pi_21167868
hahaha humor, waar is het vervolg, de reactie van van B., "wie durft van bommel te bellen" hahaha ikke wel
En wanneer heeft dit incident plaats gevonden?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_21172768
quote:
Op maandag 9 augustus 2004 20:18 schreef R@b het volgende:
Om te weten wat daar gezegd is moet je al naar de radio hebben geluisterd.
Nou R@b, geef eens een weergave van dit gesprek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')