nu al???????quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:30 schreef BMWM3 het volgende:
Mooie OP
Mag dadelijk voor de 5e keer
Huh zo snel?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:30 schreef BMWM3 het volgende:
Mooie OP
Mag dadelijk voor de 5e keer
maar je mag je rijexamen toch niet aanvragen wanneer je niet in het bezit bent van je theorie?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:55 schreef UFOtje het volgende:
Zo... ondertussen heb ik 17 lessen van 1 uur gehad.
A.s. donderdag ga ik voor m'n theorieexamen.
Dinsdag 20-07 heb ik een TTT-toets bij het CBR en op 30-07 gaat het dan echt bebeuren.
Ik zie het (zeker na de 2 goede lessen van vandaag) positief tegemoet, maar zoals bij iedereen gaat het natuurlijk met pieken en dalen.
Tuurlijk wel........het is alleen niet slim, stel je voor dat je zakt voor theorie dan heb je en probleemquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:13 schreef speert.flies het volgende:
[..]
maar je mag je rijexamen toch niet aanvragen wanneer je niet in het bezit bent van je theorie?
ok,, zit dat zoquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Tuurlijk wel........het is alleen niet slim, stel je voor dat je zakt voor theorie dan heb je en probleem
Eind juli begin augustusquote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:33 schreef bugeye het volgende:
[..]
nu al???????
hopen maar voor je dat je het gaat halen,
en moedig van je dat je toch nog verder bent gegaan
Precies dat klopt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Tuurlijk wel........het is alleen niet slim, stel je voor dat je zakt voor theorie dan heb je en probleem
Zal ik het in de OP zettenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:58 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Eind juli begin augustus
Het is echt flink klote.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:20 schreef Youssef het volgende:
Jeetje, lijkt me echt klote om zo vaak te zakken. Wat gaat er dan telkens fout? Je houding, ingrepen?Nou ja, flink feesten voor je als je het eindelijk wel haalt, kost wel weer geld..
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:27 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Het is echt flink klote.
Het lijkt wel of iedereen mij haat
Ik zak telkens op het kijken![]()
![]()
hey bij welke rijschool had je gelest in Amsterdam??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:20 schreef Youssef het volgende:
Jeetje, lijkt me echt klote om zo vaak te zakken. Wat gaat er dan telkens fout? Je houding, ingrepen?Nou ja, flink feesten voor je als je het eindelijk wel haalt, kost wel weer geld..
[afbeelding]
aaaaah, ik zal je even troostenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:27 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Het is echt flink klote.
Het lijkt wel of iedereen mij haat
Ik zak telkens op het kijken![]()
![]()
http://www.rijschoolsociety.nlquote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:34 schreef LoverBoy het volgende:
[..]
hey bij welke rijschool had je gelest in Amsterdam??
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:44 schreef bugeye het volgende:
[..]
aaaaah, ik zal je even troosten
[afbeelding]
zo zou jouw rijbewijs eruitzien
met je mooie handtekening
Succesquote:Op woensdag 14 juli 2004 09:13 schreef Devils_Child het volgende:
mên. nmog nhalf uurtje...
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:22 schreef errorken het volgende:
Ik ben ook net geslaagd voor men moto praktijk examen
Ben er dus in gelukt om alles (auto/moto) maar één keer te doen. Zowel praktijk als theorie , wiiii !!!
Nu hopelijk nooit meer te maken hebben met die achterlijke afzet rijscholen en examinatiecentrum nest.
Chevelisiteertquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:59 schreef Devils_Child het volgende:
Geslaagd zonder op en aanmerkingen alles ging PERFECT!!!![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:16 schreef BMWM3 het volgende:
Snap het echt niet meer
Geef gewoon een klein beetje gas voordat je de koppeling laat opkomen en daarna steeds meer en sneller gasquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:00 schreef MillFreak het volgende:
LOL @ Spandoek
Morgenmiddag om 14 uur weer rijles.. heeft iemand nog tips hoe je vlotter kan wegrijden bij een verkeerslicht? Als ik gewoon in een straat zonder overig verkeer moet optrekken gaat het prima, maar zodra ik bij een verkeerslicht ben ik bang dat ik te snel ben en dat de motor afslaat.. Iemand tips?
Ligt eraan of je in een diesel of benzine auto lest?quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:00 schreef MillFreak het volgende:
LOL @ Spandoek
Morgenmiddag om 14 uur weer rijles.. heeft iemand nog tips hoe je vlotter kan wegrijden bij een verkeerslicht? Als ik gewoon in een straat zonder overig verkeer moet optrekken gaat het prima, maar zodra ik bij een verkeerslicht ben ik bang dat ik te snel ben en dat de motor afslaat.. Iemand tips?
En??quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:02 schreef Meimeltje het volgende:
Ik moet morgenochtend afrijden
Gezaktquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:59 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
En??
die frustratiesquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:34 schreef BMWM3 het volgende:
Kut zooi
1 fout en je hangt.
Ik walg van CBR
ach ja, daar kan ik altijd op rekenen als ik in dit topic komquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:48 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
die frustraties![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:48 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
die frustraties![]()
hehe tsja...ken dit soort dingen..quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:30 schreef UFOtje het volgende:
Vandaag theorie gedaan!
7 fout!![]()
A.s. dinsdag moet ik de TTT-toets doen, waar ik theorie voor moet hebben. Nu moet ik dus a.s. maandag een hele dag op het CBR rondhangen om bij elke ronde te vragen of ik er nog tussen kan.
Anders kan ik mijn TTT-toets dus in de prullenbak gooien.
Dus ik MOET maandag theorie doen en ik MOET slagen.... En natuurlijk nog een grote kans dat er geen ruimte is.
Hoezo gefrustreerd?![]()
Dank je voor de steun!quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:34 schreef tjAb het volgende:
[..]
hehe tsja...ken dit soort dingen..
je hebt het als ik heel eerlijk ben ook niet zo lekker gepland....daar ben ik zelf ook al tijd zo'n ster in...alles op het laatste moment..
kan je morgen er ook niet alvast rondhangen? of doen ze die examens nooit op vrijdag...voor de rest....suc6! en ga er ff goed voor zitten
Succes alvastquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:18 schreef UsurPia het volgende:
18 augustus mijn eerste praktijk examen voor motorrijbewijs (algemene voortuigbeheersing)
het gaat best lekker, maar toch de zenuwen ...
Dus we kunnen zoiezo "Gefeliciteerd" roepen, ook al zak jequote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:41 schreef Heliospan het volgende:
Oeh, ik wist niet dat hier een topic voor wasIk moet 19 juli afrijden, op mijn verjaardag. 40 lessen gehad en vandaag de laatste. Ik ben niet zo'n geweldig talent geweest met rijlessen, maar ik hoop toch wel dat ik het maandag ga halen, anders ben ik al verhuisd naar een andere stad voor ik mijn rijbewijs heb.
Hahaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:53 schreef bugeye het volgende:
[..]
Dus we kunnen zoiezo "Gefeliciteerd" roepen, ook al zak je
Tsja, ik was mooi aan de linkerbaan gaan staan, zodat ik niet achter die vrachtwagen zou komen als we weer aan konden rijden. Gaat het licht op groen, begint die mongool ineens naar de linkerbaan te gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:18 schreef Bak_Beest het volgende:
En PimD, gefeliciteerd, die actie van dat stoplicht
.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:06 schreef PimD het volgende:
Zojuist geslaagd (examen 9:50 Nijmegen)
Ik had mijn eerste les op 21 juni - heb in totaal 27 lesuren gehad. Theorie in 1x gehaald, zonder theorielessen. Praktijk ook in 1x gehaald - bijna verneukte ik het door een !@!#%!@ van een vrachtwagen die meteen na de stoplichten naar links kwam en waardoor ik dus vol op de rem moest.... Maar ik had voor de rest heel goed gereden, dus dat zag ie door de vingers
Gelukkig niet Keizer Karelplein 5/6 rond - ik mocht de 2e afslag nemen
Eén ingreep gehad, stonden voor stoplicht en ging op groen - dus ik reed aan, maar was ff vergeten dat we rechtsaf moesten
Wat ben je nu van plan dan??quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:52 schreef BMWM3 het volgende:
Ik kom jullie even vertellen dat mijn 5e afrijdatum niet doorgaat. Ik heb hem gecancelled!
Ik ben toch echt geen vrouw hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:29 schreef BMWM3 het volgende:
Mewbie
Je mag blij zijn dat je het haalt. Alleen vrouwen slagen in 1 x
Dan heb je mazzelquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:06 schreef PimD het volgende:
[..]
Ik ben toch echt geen vrouw hoor![]()
Mah, misschien niet zo aardig tegenover BMWM3?quote:Op zondag 18 juli 2004 19:17 schreef bugeye het volgende:
mag ik aan BMWM3 nog doorgeven dat mijn beide zussen ook in een keer zijn geslaagd?
quote:Op zondag 18 juli 2004 19:17 schreef bugeye het volgende:
mag ik aan BMWM3 nog doorgeven dat mijn beide zussen ook in een keer zijn geslaagd?
Relaxed hequote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:29 schreef GangstaX het volgende:
Vandaag paar uurtjes alleen gereden in de auto van mijn pa, boh zeg zwaar relaxed zonder dat gezeur van je instructeur![]()
tja, vrouwen die altijd in 1x slagen is blijkbaar wel een feitquote:Op zondag 18 juli 2004 19:21 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Mah, misschien niet zo aardig tegenover BMWM3?![]()
Leuke zussen?![]()
Yup, geen opgejaagd gevoel niksquote:Op zondag 18 juli 2004 20:31 schreef PimD het volgende:
[..]
Relaxed he
Ik heb ook al een paar (weliswaar kleine ritten) erop zitten, zonder gezannik van "waarom schakel je terug, je kunt die bocht ook in de 3 nemen", "geef eens wat gas!" enzo
ik heb dat gezeur nietquote:Op zondag 18 juli 2004 20:31 schreef PimD het volgende:
[..]
Relaxed he
Ik heb ook al een paar (weliswaar kleine ritten) erop zitten, zonder gezannik van "waarom schakel je terug, je kunt die bocht ook in de 3 nemen", "geef eens wat gas!" enzo
Succes iig. Je hebt mijn zegenquote:Op zondag 18 juli 2004 21:43 schreef Heliospan het volgende:
Morgenvroeg 8 uur... ben benieuwd
Ik had 16 lessen toen ik voor de 1e keer opgingquote:Op zondag 18 juli 2004 22:15 schreef MewBie het volgende:
ik ben een man hoor BMWM3
en tja 18 lesuur, laat ik gewoon zeggen dat ik talent heb
ik heb nou eenmaal goede oog-handcoordinatie, als ik de luchtmacht keuringen mag geloven, en dan zal alles wat makkelijker gaan
Zet hem opquote:Op zondag 18 juli 2004 21:43 schreef Heliospan het volgende:
Morgenvroeg 8 uur... ben benieuwd
Kijken en positie op de weg waren de belangrijkste punten. Kijken kan ik het enigzins mee een zijn, positie op de weg is flauwekul. Maar goedquote:Op maandag 19 juli 2004 10:09 schreef BierKoning het volgende:
Bah, tis idd klote, maar helemaal waarom, om egeltjes?Ja oke, je moet ze niet dood gaan rijden enzo, maar jij bent toch ook niet zo scheel dat je in de berm rijdt...
Nja, wel nog gefeliciteerd met je verjaardag
dat was in principe de reden tot zakken ja :/quote:Op maandag 19 juli 2004 10:49 schreef Heliospan het volgende:
Dát is het verschil tussen wel en niet slagen? Jezus, wat klote voor je zeg. Welkom in de 'gezakt-door-kut-examinatoren'-groep
Sorry MewBie, ik vind het erg rot voor je dat je gezakt bent... maar dat ie in zn 2 schiet in plaats van din de 4 is levensgevaarlijk..quote:Op maandag 19 juli 2004 10:23 schreef MewBie het volgende:
En ik was gewoon geslaagd als ie op de afrit niet naar zn 2 schoot ipv zn 4![]()
![]()
zie mijn uitleg hierbovenquote:Op maandag 19 juli 2004 11:03 schreef No-Li-Ta het volgende:
[..]
Sorry MewBie, ik vind het erg rot voor je dat je gezakt bent... maar dat ie in zn 2 schiet in plaats van din de 4 is levensgevaarlijk..
Ik ga een club oprichten voor mensen die op een lompe reden gezak zijnquote:Op maandag 19 juli 2004 11:46 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
en ik ben vrouw en ben ookal 2 keer gezakt om kutredenen...
zullen we ook een lijst maken met examinatoren waar Fok!kers bij gezakt zijnquote:Op maandag 19 juli 2004 12:16 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik ga een club oprichten voor mensen die op een lompe reden gezak zijn
Meld je aan bij: Club voor gehate afrijders
Members:BMWM3
quote:Op maandag 19 juli 2004 12:25 schreef MewBie het volgende:
[..]
zullen we ook een lijst maken met examinatoren waar Fok!kers bij gezakt zijn
quote:Op maandag 19 juli 2004 12:31 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
![]()
Ook goed
gezakt.... niet geslaagdquote:Op maandag 19 juli 2004 13:28 schreef krullenbol het volgende:
Rotterdam
Geslaagd in 1x
-Meulstee :d :d
Hij hoort niet bij onsquote:Op maandag 19 juli 2004 13:31 schreef MewBie het volgende:
[..]
gezakt.... niet geslaagd![]()
Gefeliciteerd Dudequote:Op maandag 19 juli 2004 13:28 schreef krullenbol het volgende:
Rotterdam
Geslaagd in 1x Ik ben een man
Mn zus moet over 1 week. Ben benieuwd
kan je instrukteur dat misschien niet voor je doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:24 schreef UFOtje het volgende:
Niemand die toevallig het annuleringsnummer van het CBR voor theorie-examen weet?
Ik dacht gehoord te hebben, dat je daarvoor een nummer kon draaien, maar het is nergens te vinden.
En van die telefoonnummers met bandje wordt je ook helemaal gek!![]()
Ja, ik was het vergeten te vragen.... morgen even aan denken.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:32 schreef bugeye het volgende:
[..]
kan je instrukteur dat misschien niet voor je doen?
maar misschien staat hier wel ietshttp://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=123
ja klopt, en het is nog een 0900 nummer ookquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:37 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Ja, ik was het vergeten te vragen.... morgen even aan denken.
Met dat nummer kan je dus echt alleen maar reserveren.![]()
eej ik heb ook 1e keer meulstee gehad.. zakte alleenquote:Op maandag 19 juli 2004 13:28 schreef krullenbol het volgende:
Rotterdam
Geslaagd in 1x Ik ben een man
Mn zus moet over 1 week. Ben benieuwd
Dit geld vast niet voor iedereen, maar ik merk bij mezelf dat als ik Red Bull of een andere energy drink neem net voor het rijden, dat ik dan juist overdreven scherp en gespannen ben. De cafeïne en taurine verhogen niet alleen je alertheid, maar je wordt er ook gestresster van. Ik rij beter als ik geen cafeïnehoudende drankjes neem van te voren. Misschien helpt het jou ookquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:56 schreef Bak_Beest het volgende:
Mijn rijles vanochtend ging weer lekker slecht ondanks de red bull.
ik reed al tegen de 50/60 toen ik ging terugschakelen, en tja dat red mijn lesauto wel in zn 2quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:37 schreef JAY-T het volgende:
dat kan ook wel.. maar als je met zo´n snelheid rijd, en je schakelt ineens zo 2 versnellingen terug dan remt de auto enorm af, en kunnen die lui achter je dus bovenop je knallen
Succes in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:52 schreef Timmai het volgende:
Morgen rond deze tijd kan ik evt mn rijbewijs hebben.
Morgen om 13 uur na 31 lessen ga ik het voor de eerste keer proberen... theorie wel in 1x gehaald.
Dus.. wish me luck (zal ik nodig hebben)
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:10 schreef JAY-T het volgende:
eet een banaan voordat je gaat rijden..
schuiijn je rustig van te worden ofzo? :p
hehe ik stapte op een gegeven moment bij een jongedame (sorryquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:55 schreef MillFreak het volgende:
Vandaag weer rijles gehad en heb een stukje snelweg gehad nu.. Ging opzich wel goed..Maar was gelukkig niet zo druk op de snelweg..![]()
Na het rijden een bij een nieuwe leerling achterin gezeten.. Leek wel of we in Engeland reden.. Nou weet ik dat ik de eerste keer ook niet 100% goed stuurde, maar een beetje inschatten kan je toch wel?![]()
Ja. Maar ik ga nu voor de 5e keerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:36 schreef Sport_Life het volgende:
Ach faity heeft er ook 4x over gedaan.
Ach iedereen kan het.. toch?quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:28 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ga nu voor de 5e keer![]()
![]()
![]()
Ja, het is echt te zien !! KUT CBR!!!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 00:29 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ach iedereen kan het.. toch?.
dat was wel mn bedoeling eerst nog een paar lessen van 2 uurquote:Op woensdag 21 juli 2004 13:02 schreef Heliospan het volgende:
Andere auto lijkt me wel lastig, niet alleen met bediening, maar ook met inschatten van de lengte en breedte ervan. Maar misschien valt het heel erg mee, ik heb het maar 1x gedaan bij een andere rij-instructeur. Ik zou er wel voor gaan. Kun je dan nog een paar lesjes krijgen om even in te rijden in die auto?
Vlak voor mijn examen ging mn instructuer met vakantie, dus heb 2 weken geen les gehad, toen op n woensdag 2 lessen, donderdag examen en geslaagdquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:59 schreef MewBie het volgende:
Jullie gaan me echt voor gek verklaren. Als het me lukt mn oom of tante zo ver te krijgen het geld voor mn herexamen voor te schieten en ik vandaag nog langs mn rijschool ga, gaan ze kijken of ze me voor mn vakantie nog een herexamen kunnen laten doen, dat is dus binnen 10 dagen (ik doe dan dus binnen 2 weken 2 keer examen
). Ik moet dan alleen wel over op een andere instructeur, de mijne is nu met vakantie of die gaat over een paar dagen, en ik heb dan dus ook een andere auto
En....quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:02 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Hmm om 5 voor half 3 word ik opgehaald, mijn 4de keer...
Ga nu gewoon nergens meer vanuit en mn best doen, ben het behoorlijk zat maar ik moet het gewoon kunnen!
Jup! Yeaaah!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:05 schreef UFOtje het volgende:
[..]
En....![]()
Vast wel gelukt!![]()
Ik heb er 33 euro voor betaald, maar het kan per gemeente verschillen meen ik...quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:41 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Jup! Yeaaah!. * GangstaX is vrolijk!
Zelfde examinatrice ( ? ) als bij mijn 2de poging. Staat hier geloof ik in Zeeland bekend als een van de strengste. Maar ze kon zich mij geloof ik niet meer herinneren omdat ze niet snapte waarom ik de eerste keer niet was geslaagd!![]()
Owja, wat kost het precies om het rijbewijs te halen? Op de site van het cbr kon ik t zo snel even niet vinden! Maar goed, morgenochtend richting Delft om het te halen (sta ik sindskort ingeschreven)
ik moet iets van 22 euro ofzo betalenquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:07 schreef GangstaX het volgende:
[..]
Ik heb er 33 euro voor betaald, maar het kan per gemeente verschillen meen ik...
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:41 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Jup! Yeaaah!. me is vrolijk!
Zelfde examinatrice ( ? ) als bij mijn 2de poging. Staat hier geloof ik in Zeeland bekend als een van de strengste. Maar ze kon zich mij geloof ik niet meer herinneren omdat ze niet snapte waarom ik de eerste keer niet was geslaagd!![]()
Owja, wat kost het precies om het rijbewijs te halen? Op de site van het cbr kon ik t zo snel even niet vinden! Maar goed, morgenochtend richting Delft om het te halen (sta ik sindskort ingeschreven)
kijk even op de website van je gemeente waar je woont. Daar staat het misschien ook inquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:07 schreef GangstaX het volgende:
[..]
Ik heb er 33 euro voor betaald, maar het kan per gemeente verschillen meen ik...
vaag hoorquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tering wat ben ik genaaid
Fucking 47 euro
Ook gefeliciteerd!quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:30 schreef Dezz het volgende:
Ik ben vandaag geslaagd!!!!! Ik moest voor de 2e keer op en het ging perfect
me is blij
Ik zou nog ff wachten tot je thuis bent en eens goed oefenen..quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:31 schreef Youssef het volgende:
Jeetje, BWMW3 is wel een trouwe aan dit topic![]()
![]()
Ik ben meteen de volgende dag vertrokken naar Marokko maar durfe het stuur niet over te nemen van mijn vader omdat ik nog geen 1 keer in de benzine auto en dan nog volgeladen en door bergen heen ook had gereden. Mijn vader wil dood zeker![]()
Ach ja, de terugweg zullen ik en mijn broertje misschien wel het klokje rond rijden zodat we niet bij een benzinepomp hoeven te slapen, op de heenweg kon dit sowieso niet vanwege iemand anders die meeging![]()
Heb wel 2 keer op grote parkeerplaatsen hier even een rondje mogen rijden, leuk, dat gas intrappen zonder ;zeikende; rijinstructeurHeeft iemand nog tips hoe je nu moet rijden met een benzine auto, en ook wat betreft bergen?
![]()
Gefeli!quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:30 schreef Dezz het volgende:
* Sport_Life is blij
felicitaties voor Dezzquote:Op woensdag 21 juli 2004 21:30 schreef Dezz het volgende:
* bugeye is blij
Het boeit mij toch allemaal niet meerquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:02 schreef bugeye het volgende:
[..]
nog meer huillie voor BMWM3(sorry jongen
Volgende week tegen deze tijd, kan ik mijn rijbewijs ook alweer hebben opgehaald bij het gemeentehuis. Of…. Tja, of niet!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:34 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
volgende week om deze tijd ben ik misschien wel geslaagd... hmz of gezakt..
Volgende week deze tijd kan ik al cruisen in mn pa's autoquote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:55 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Volgende week tegen deze tijd, kan ik mijn rijbewijs ook alweer hebben opgehaald bij het gemeentehuis. Of…. Tja, of niet!![]()
Ik heb in 3 maanden tijd 4 examens gedaanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:06 schreef BMWM3 het volgende:
leuk thetruth.
maar ik kan nooit 4 examens in 1 maand doenEr zit bij mij telkens 2 maanden tussen
met zo'n instelling red je het natuurlijk nooit.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:17 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Het boeit mij toch allemaal niet meer![]()
zus ook in 1x geslaagd gisterquote:Op maandag 19 juli 2004 18:05 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Dude
Enne, heb je een leuke zus
Inderdaad... Ik heb ook een ingreep gehad, maar hij lulde vrolijk verder over z'n nieuwe huis, vroeg nog naar mijn studie (cliché, maar goed).... Volgens mij omdat ik goed meelulde en dus niet krampachtig achter het stuur zat heeft ie me toch laten slagen - heb ook maar 1 speciale verrichting (of weet ik veel hoe het heet) gehad, fileparkeren - dat ook helemaal fout gingquote:Op zaterdag 24 juli 2004 09:36 schreef Ridocar het volgende:
[..]
tip: straal een beetje zelfverzekerd uit. Niet arrogant of zo. ik denk dat ik zo ben geslaagd. Zelfs een ingreep gehad.
Leukquote:Op zaterdag 24 juli 2004 11:03 schreef krullenbol het volgende:
[..]
zus ook in 1x geslaagd gister![]()
quote:Wel na heeeeel veeeeel lessen, maargoed het resultaat is er. CBR is zo slecht nog niet![]()
wat leuk dat je blij bent voor zijn zusquote:Op zondag 25 juli 2004 01:03 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Leuk
[..]
quote:Op zondag 25 juli 2004 02:18 schreef bugeye het volgende:
[..]
wat leuk dat je blij bent voor zijn zus![]()
foksmileys blijven zo prachtigquote:Op zondag 25 juli 2004 03:07 schreef BMWM3 het volgende:
[..]Sorry hoor
Ik bedoelde eigenlijk de![]()
dan is het wel handig als we weten waar je woont (ongeveer)quote:Op maandag 26 juli 2004 01:07 schreef sdk het volgende:
Ik wil beginnen met lessen alleen ik heb geen idee waar ik het beste rijlessen kan nemen, op cbr wordt ik niet veel wijzer meeste rijscholen zitten rond 55 procent en anwb lijkt me opzich wel wat maar ik weet eigenlijk niet of dat wel goedkoop blijft naja ik zoek nog wat verder
Succesquote:Op maandag 26 juli 2004 01:13 schreef aKra het volgende:
9 Augustus T.T.T.
19 Augusts eindexamen...
*ril*
Een benzineauto heeft naar verhouding meer vermogen dan een dieselmotor. Maar een dieselmotor heeft een enorm koppel, vooral bij lage toeren. Dit heb je waarschijnlijk al gemerkt toen je aan het uitproberen was op de parkeerterreinen. Kwestie van blijven oefenen dus.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:31 schreef Youssef het volgende:
[knip]
Heb wel 2 keer op grote parkeerplaatsen hier even een rondje mogen rijden, leuk, dat gas intrappen zonder ;zeikende; rijinstructeurHeeft iemand nog tips hoe je nu moet rijden met een benzine auto, en ook wat betreft bergen?
![]()
amersfoortquote:Op maandag 26 juli 2004 01:36 schreef MewBie het volgende:
[..]
dan is het wel handig als we weten waar je woont (ongeveer)
hoi plaatsgenootquote:Op maandag 26 juli 2004 03:09 schreef sdk het volgende:
[..]
amersfoort
Als ik slaag, slaag jij vast ookquote:Op maandag 26 juli 2004 01:49 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Succes
Tja.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:23 schreef aKra het volgende:
[..]
Als ik slaag, slaag jij vast ook![]()
thx plaatsgenootquote:Op maandag 26 juli 2004 10:08 schreef bugeye het volgende:
[..]
hoi plaatsgenoot
Ik heb zelf bij Andre Hufman gereden. Opzich wel een goede rij-instructeur, maar als ik op de site van http://www.hufman.nl bekijk, vallen de percentages toch een beetje tegen.
En als je Andre als rij-instructeur hebt, hou maar rekening mee dat hij niet zonder zijn mobieltje kan.
Hopelijk heb je hier wat aan:
Moerkerk Amersfoort
De Jong Hoogland
Venhuizen Amersfoort
Autorijschool Floors
T: (033) 455 65 33
Al deze rijscholen zijn ongeveer van dezelfde prijs 36 tot 37,50 euro per lesuur.
Alleen Adrem is 30 euro.
Adrem Amersfoort
succesquote:Op maandag 26 juli 2004 14:05 schreef sdk het volgende:
[..]
thx plaatsgenoot
welke rijschool 't wordt weet ik nog niet maar dat zoek ik nog wat verder uit
feliquote:Op maandag 26 juli 2004 18:09 schreef speezend het volgende:
geslaagd vandaag!!! Eindelijk, dit was al de derde keer dat ik moest, alles ging deze keer gwn goed, heb meteen me rijbewijs al opgehaald
Gefeliciteerdquote:Op maandag 26 juli 2004 18:09 schreef speezend het volgende:
geslaagd vandaag!!! Eindelijk, dit was al de derde keer dat ik moest, alles ging deze keer gwn goed, heb meteen me rijbewijs al opgehaald
welke instructeurs heb je daar nog meer ? En weet je ook of het wat is ?quote:Op maandag 26 juli 2004 10:08 schreef bugeye het volgende:
[..]
hoi plaatsgenoot
Ik heb zelf bij Andre Hufman gereden. Opzich wel een goede rij-instructeur, maar als ik op de site van http://www.hufman.nl bekijk, vallen de percentages toch een beetje tegen.
En als je Andre als rij-instructeur hebt, hou maar rekening mee dat hij niet zonder zijn mobieltje kan.
Mar hoelangquote:Op maandag 26 juli 2004 20:52 schreef speezend het volgende:
thnxMeteen al gereden vandaag, in een bezine, had les in een diesel. Het ging eigenlijk perfect, motor niet afgeslagen enzo, me tant voelde zich veilig bij mij in de auto
Is dat niet bij elke instructeur zo.. Bij die van mij iig wel.. je wordt er af en toe echt gek van idd!!quote:Op maandag 26 juli 2004 10:08 schreef bugeye het volgende:
Hoezo eigenlijk?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:44 schreef Willy84 het volgende:
[..]
welke instructeurs heb je daar nog meer ? En weet je ook of het wat is ?
Heel veel succesquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:00 schreef Bak_Beest het volgende:
Whaha ik was het helemaal vergeten, maar vrijdag dus examen. Spanneeeeend![]()
Tnx!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:06 schreef NFSUndergroundII het volgende:
vrouwtjetrouw
UFOtje
Bak_Beest
quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:13 schreef MewBie het volgende:
Woei, dalijk lekker rondcruisenin mn lesauto met airco
nope, morgen mag ik weerquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:21 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dacht dat je hem al had
Succes!!quote:Op woensdag 28 juli 2004 14:50 schreef MewBie het volgende:
[..]
nope, morgen mag ik weer
Succes gastquote:Op woensdag 28 juli 2004 14:50 schreef MewBie het volgende:
[..]
nope, morgen mag ik weer
En ik hoop dat je eerder slaagt als ikquote:Op woensdag 28 juli 2004 19:15 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Succes gast, hopelijk lukt het je!
gefelcidingesquote:Op donderdag 29 juli 2004 10:38 schreef JaFFe het volgende:
Ik heb net mijn theorie gehaald met 1 fout nu ben ik blij..
Gefeliciteerd, dat is een heel mooi resultaat!quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:38 schreef JaFFe het volgende:
volgende week vrijdag rijd ik af (1ste poging)quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:37 schreef MewBie het volgende:
WOEI, GESLAAGD
bijna foutloze rit
alleen bij het stoplicht had stond ie in zn vrij terwijl ik dacht dat ie in 1 stond, en verder wat kijkfoutjes
congratsquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:37 schreef MewBie het volgende:
WOEI, GESLAAGD
bijna foutloze rit
alleen bij het stoplicht had stond ie in zn vrij terwijl ik dacht dat ie in 1 stond, en verder wat kijkfoutjes
daar zei hij ook niks over aan het eindquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:52 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
congrats [afbeelding]
als je je gas intrapt als die in z'n vrij staat is dat toch geen 'fout'? (als het 1 keer gebeurd)
Jammer The_Squote:Op donderdag 29 juli 2004 14:25 schreef The_S het volgende:
gisteren rijexamen gedaan, gezakt helaas, naja, volgende keer beter
![]()
feliquote:Op donderdag 29 juli 2004 10:38 schreef JaFFe het volgende:
Laat je je koppeling rustig opkomen met een flinke pleur gas erbij om hem maar niet af te laten slaan wil hij nog niet vooruitquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:37 schreef MewBie het volgende:
WOEI, GESLAAGD
bijna foutloze rit
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 juli 2004 15:37 schreef MewBie het volgende:
WOEI, GESLAAGD
bijna foutloze rit
Deutschland natuurlijk!quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:55 schreef MewBie het volgende:
En het leukste is nu dat ik dus ook in Noorwegen, Denemarken, Zweden, Duistland mag rijden van me pa als we op vakantie zijn
Hij vroeg al waar ik het liefst zou willen rijden![]()
Super dude... Feli!!quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:37 schreef MewBie het volgende:
WOEI, GESLAAGD
bijna foutloze rit
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 07:31 schreef UFOtje het volgende:
Spannend!
Nog 1,5 uur!
Duim voor me!![]()
jammer. maar volgende keere beter!quote:Op vrijdag 30 juli 2004 11:24 schreef UFOtje het volgende:
![]()
![]()
Volgende keer beter.
Nu nam ik kruispunten te voorzichtig, terwijl ik tijdens m'n lessen het volgens m'n instructeur altijd veel te snel deed.
Bij het eerste verkeersplein moest de examinator al bijremmen, omdat er 1 of andere klootzak met 80 km/u door rood komt zetten!![]()
Ik remde dus volgens hem niet sterk genoeg.
Verder wat kleine schoonheidsfoutjes door denk ik toch wel de zenuwen....
Ik kan opzich wel begrijpen dat hij mij niet liet slagen.... ik kan gewoon veel beter.![]()
Jammer ik had het graag nog in de vakantie gehaald.... nu gaat het weer even duren, omdat ik een aantal weken niet kan.
Helaas!
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:30 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
IK BEN GESLAAAGD!!!
T ging voor mn gevoel helemaal niet zo goed... Had eigenlijk het gevoel dat ik t weer niet zou hebben. T ging voorm n gevoel niet zo vloeiend als anders en had een voetganger niet voor laten gaan... en heb zelfs nog een stoepje geraakt!!
Gelukkig zijn er ook nog aardige examinatoren
Had mn instructeur meegenomen en die liep maar met mn examinator te lullen was wel lache...
Ga zo mn rijbewijs halen en dan rijden met mn vader
Jammer UFOtje.. weet precies hoe je je voelt...
Bak_Beest.. heb jij t gered?? Ben benieuwd!!
als je in die mondeo rijdt is het net alsof je in een slagschip zitquote:Op vrijdag 30 juli 2004 21:19 schreef Bak_Beest het volgende:
Haha jongens allemaal bedankt voor de felicitaties en natuurlijk jullie steun tijdens het examen voor zowel mij als alle andere kandidaten.
Vanmiddag een rondje gecruised in de auto van een vriend (een suzuki swift) en dat ging best aardig! Zonder instructeur rijdt toch een stuk relaxter, en lekker doortrappen met dat ding. Morgen denk ik ff met pa's auto rijden, een ford mondeo. Ik ben benieuwd hoe dat ding dan weer rijdt. Ik zit iig niet meer op de fiets voorlopig.
al dat verkeer van rechts op die gelijkwaardige kruispunten daar he?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 13:07 schreef Bak_Beest het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA GESLAAGD![]()
![]()
. Lekker langs de boulevard van Katwijk gereden
quote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:33 schreef MewBie het volgende:
[..]
als je in die mondeo rijdt is het net alsof je in een slagschip zithad ik ook met de Astra station van mn pa
Ja precies! Ik was er nog niet geweest met rijles maar het is wel relaxt daar, zonnetje erbij, wat fietsertjes en af en toe wat voorrang verlenen van rechts. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:02 schreef Timmai het volgende:
[..]
al dat verkeer van rechts op die gelijkwaardige kruispunten daar he?![]()
daar heb ik ook te vaak gereden met rijlessen
ik heb nog nooit in een automaat geredenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:45 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind automaat ook veel chiller rijden, ik snap niet waarom iedereen er zo minderwaardig over doet.
Mijn volgende auto moet toch wel'n automaat worden vind ik hoor.. Net zoals de brandweervoertuigen waar ik op rij: vrijwel allemaal automaat en dat is toch echt heel veel fijner dan handgeschakeld hoor..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 16:45 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind automaat ook veel chiller rijden, ik snap niet waarom iedereen er zo minderwaardig over doet.
Geen idee, en als er iemand was hoop ik voor diegene dat ie geslaagd isquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:01 schreef bugeye het volgende:
moest er vandaag niet iemand een examen doen?
En wie mag dat zijn?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:50 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Geen idee, en als er iemand was hoop ik voor diegene dat ie geslaagd is![]()
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Zonde van je tijd en het geld he!! Want je neemt rijlessen om nog een beetje in de routine te blijven, maar niet omdat je bepaalde dingen niet kan.. want voor je gevoel heb je waarschijnlijk t idee dat je alles wel beheerst.. dat maakt t zo irritant om dan weer in die lesauto te stappen.. Ff doorzetten nog en dan kan je strax lekker zelf rijden... T is super relaxed kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:37 schreef Heliospan het volgende:
Woensdag begin ik weer met rijles (pauze van twee weken nadat ik gezakt ben), dan twee weken lessen en herexamen. Ben benieuwd. Ik ben het inmiddels schijtziek na 40 lessen
volgens mij is heel Nederland al klaar behalve jijquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:25 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Moeten nog mensen binnenkort afrijden?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:17 schreef bugeye het volgende:
[..]
volgens mij is heel Nederland al klaar behalve jij![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:17 schreef bugeye het volgende:
volgens mij is heel Nederland al klaar behalve jij![]()
Inderdaad! Ik moet zeggen dat het wel aardig bagger ging vandaag, als je elke week minimaal één keer lest en dan twee en een halve week niet, dan merk je dat wel. Naja, ik dan. Allemaal domme fouten vandaag, eerst op een situatie afrijden en in plaats van van te voren bedenken wat ik er aan kan doen om het te overleven het ter plekke nog even doen. Het ging echt opmerkelijk slecht. Als ik nou zo examen had gereden was ik het er wel mee eens geweest dat ik gezakt wasquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 10:03 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
[..]
Ik snap helemaal wat je bedoelt. Zonde van je tijd en het geld he!! Want je neemt rijlessen om nog een beetje in de routine te blijven, maar niet omdat je bepaalde dingen niet kan..
Dat valt altijd op.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:26 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik moet zeggen dat het wel aardig bagger ging vandaag, als je elke week minimaal één keer lest en dan twee en een halve week niet, dan merk je dat wel. Naja, ik dan. Allemaal domme fouten vandaag, eerst op een situatie afrijden en in plaats van van te voren bedenken wat ik er aan kan doen om het te overleven het ter plekke nog even doen. Het ging echt opmerkelijk slecht. Als ik nou zo examen had gereden was ik het er wel mee eens geweest dat ik gezakt wasMaar goed, even inkomen weer denk ik.
Vervelend is wel dat ik voordat ik op kamers zou gaan eigenlijk mijn rijbewijs wou hebben, maar het wordt nu heel lastig. Over drie weken heb ik een introductieweek (in Leeuwarden, en ik woon in Emmen) en daarna begint de eerste week. Omdat ik nog geen OV heb wordt het nog wat om te kunnen blijven rijlessen. Ik ben benieuwd hoe ik dat op ga lossen. Ik had gehoopt dat het herexamen nog voordat ik weg ging zou plaats vinden, maar dat blijkt niet zo te zijn.
maar jij bent geloof ik amerikaans (je avatarquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:33 schreef flyin-hawk het volgende:
[..]
nee hoor
ik ga vrijdag voor 't eerst
may the luck be with me![]()
Jazeker, zijn er nog een paar afgereden dan?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:46 schreef Sport_Life het volgende:
Alle geslaagden gefeliciteerd!!!
ben net terug van vakantiequote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:26 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Jazeker, zijn er nog een paar afgereden dan?![]()
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:58 schreef bugeye het volgende:
maar jij bent geloof ik amerikaans (je avatar)
good luck
bedankt!! ik hoop echt dat het gewoon in 1 keer goed gaat dan ben ik er van af.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 14:27 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Succes over 2 dagen Flying-hawk!!
je avatar roeleert hevig alle potten en pannen uitquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:58 schreef bugeye het volgende:
maar jij bent geloof ik amerikaans (je avatar)
good luck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |