Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Geregistreerd op: donderdag 8 juli 2004 @ 14:07quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:15 schreef Dukesofheeries het volgende:
nou, in die openings topic staat toch dat ik mn e mail adres en mn username moet posten om in de lijst te komen??? of ben ik nou dom, of mis ik iets ofzow????
quote:Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:15 schreef Dukesofheeries het volgende:
nou, in die openings topic staat toch dat ik mn e mail adres en mn username moet posten om in de lijst te komen??? of ben ik nou dom, of mis ik iets ofzow????
quote:
Let op! Toelatingseisen!
Mensen met amper 1 of minder posts op forum of FP worden niet toegevoegd. Deze mensen zijn in 99 vd 100 gevallen alleen uit op de Gmail account en zullen niet terugkomen om invites uit te delen. Dit zien wij gelijk. We hebben je door. Doe dus geen moeite.
maar ook dat staat er:quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:15 schreef Dukesofheeries het volgende:
quote:Let op! Toelatingseisen!
je bent toegevoegd met je @fok.nl adresquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:24 schreef Vision het volgende:
* Jump wil ook een gmail account.
kan iemand me in de wachtrij pleuren of moet ik dat zelf ergens doen?
thx, ik had net mijn bericht geedit om mijn mail adres erbij te zetten (het fok.nl adres, dus)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:26 schreef Jump het volgende:
je bent toegevoegd met je @fok.nl adres
als het ander mailadres moet zijn laat maar ff weten
Heb je wat tegen me?? dat je zo stom loopt te zwaaienquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
kutnewbquote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:30 schreef Dukesofheeries het volgende:
[..]
Heb je wat tegen me?? dat je zo stom loopt te zwaaien
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 12:57 schreef Skv het volgende:
kutnewb
bagger != reputatiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:06 schreef jackson het volgende:
Ik dacht dat ik wel wat credits had verdient door mijn aantal posts ... toch sta ik nummer 130 ofzo. Erg jammer![]()
Ik denk ... eindelijk heb ik eens wat aan mijn fok! reputatie
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:30 schreef Vision het volgende:
[..]
bagger != reputatie
Sterkquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:30 schreef Vision het volgende:
[..]
bagger != reputatie
Vandaar ook je reputatiequote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Sterk
Ik laat me verder niet uit over moderators ... dat heb ik al teveel gedaan.
zal er even overgekeken hebbenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:49 schreef Nabarun het volgende:
Ik heb me in het vorige topic aangemeld, maar sta niet in de lijst. Hoe kan dat?
Dankjewel!!quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:51 schreef Jump het volgende:
[..]
zal er even overgekeken hebben![]()
maar je staat erbij nu
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:44 schreef kibber het volgende:
[..]
Vandaar ook je reputatie![]()
nopes, geen DPC member. post wel eens je mailadres anders kan ik je niet toevoegenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:03 schreef nero355 het volgende:
Hmm... leuk Topic ... mag ik er ook 1 danPlease Please
[offtopic]
Jump == DPC Memeber ??
[/offtopic]
Ow hehe OK : - knipt ookquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:12 schreef Jump het volgende:
nopes, geen DPC member. post wel eens je mailadres anders kan ik je niet toevoegen
toegevoegd.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:14 schreef nero355 het volgende:
[..]
Ow hehe OK : -knip-
Ik zou dus graag een -knip- ofzo adres willen lekker kort !!!
Ow hehe ook goedquote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:16 schreef Jump het volgende:
toegevoegd.
je gmail kan je zelf kiezen, maar moet minstens 6 chacarters lang/kort zijn. en de goeie namen zijn toch al bezte
onder de 10k posts heb je nog een levenquote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:01 schreef devzero het volgende:
[..]onder de 10K posts ben je zelf ook een newbie
zal erover gekeken hebben.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:42 schreef Cyberdogg het volgende:
Mag ik vragen waarom ik nog niet in de lijst sta?Ik heb me in het vorig deeltje, op pagina 10, aangemeld.
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:27 schreef Skv het volgende:
onder de 10k posts heb je nog een leven
Weinig, vorige week ging het ineens weer snel nu is het heel rustig...quote:Op vrijdag 9 juli 2004 15:58 schreef Vision het volgende:
hoe veel mensen krijgen (op fok) per dag een gmail account? Of ben ik nu te optimistisch en moet ik per week vragen?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:27 schreef Skv het volgende:
[..]
onder de 10k posts heb je nog een leven
Nee.quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:44 schreef Jump het volgende:
[..]
zal erover gekeken hebben.
at hotmail dot com
die remy, moet daar een punt achter of niet ?
stinissen (apenstaart) hotmail.comquote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:23 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Nee.
Lezen is blijkbaar niet je sterkste punt hč?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 07:43 schreef firstelaphe het volgende:
ok dit is me eerste bericht hier op het forum en ik kom speciaal voor de g-mail inv zou graag toegevoegd willen worden op de lijst. first-one(at)planet.nl
dan gaat ik nu ff jullie forum uitspitten waar het verder nog meer over gaat.
Heb hier hetzelfde hoor.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:32 schreef Vince22 het volgende:
Zeg wanneer krijg je eigenlijk invites om te versturen... heb nu al 3 weken gmail en nog geen invites gehadHoe zit dat?
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 07:43 schreef firstelaphe het volgende:
ok dit is me eerste bericht hier op het forum en ik kom speciaal voor de g-mail inv zou graag toegevoegd willen worden op de lijst. first-one(at)planet.nl
dan gaat ik nu ff jullie forum uitspitten waar het verder nog meer over gaat.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:32 schreef Vince22 het volgende:
Zeg wanneer krijg je eigenlijk invites om te versturen... heb nu al 3 weken gmail en nog geen invites gehadHoe zit dat?
dus jij ook ??quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:01 schreef devzero het volgende:
[..]onder de 10K posts ben je zelf ook een newbie
Wil je echt niet weten.quote:Op zondag 11 juli 2004 09:05 schreef De_Warme_bakker het volgende:
is er een kind of indicatie hoe snel de lijst groeit/oplost?
De eerst komende 4 jaar welquote:Op zondag 11 juli 2004 00:19 schreef mschol het volgende:
dus jij ook ??
Door uren social engineering heeft jump "gevoelige" informatie van google los weten te peuteren. Vooral onderstaand, schokkend plaatje is een bewijs dat google is gestopt met verstrekken van invites.quote:Op zondag 11 juli 2004 09:05 schreef De_Warme_bakker het volgende:
is er een kind of indicatie hoe snel de lijst groeit/oplost?
Lijkt me niet mogelijk, neequote:Op zondag 11 juli 2004 12:53 schreef fjs het volgende:
Is het mogelijk dat ik ook een gmail krijg?
fjs@macfreak.org
Thanks
Jij voldoet gewoon aan de toelatingseisen.quote:Op zondag 11 juli 2004 15:22 schreef Drikkiej het volgende:
Kan ik ook aan de lijst toegevoegd worden?
drik <at> drik.nl
post hier wel niet veel, maar lurk wel..
Weinig ze zijn er nog welquote:Op zondag 11 juli 2004 15:17 schreef De_Warme_bakker het volgende:
dus, devzero...
geen invites meer???
hmm dat zou raar zijn.... en volgens mij hoefde je geneens een locatie in te voeren bij het aanmelden van je account.....quote:Op maandag 12 juli 2004 10:32 schreef Funnie het volgende:
ik heb er ook nog maar 1 gehad, en ik heb hem ook alweer 3 weken. Schiet echt niet op.
Erg jammer. Ik wil er 1 naar vriend in Tsjechie doen, die sinds vorige week internet heeft, maar geen mail. En de rest naar hier. Maar zie het niet gebeuren. Ik hoop dat ze echt weer meer mensen nodig hebben!
Is het niet zo dat ze kunnen zien in welke landen hoeveel email adressen daar zijn? Dat "Nederland" nu genoeg heeft ofzo? Maar andere landen nog wel invites krijgt? Ach misschien ook wel te ver gezocht. We wachten af!
nergens, er worden er momenteel gewoon zéér weinig uitgedeeld dat je bijna kan spreken van geen.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:29 schreef kibber het volgende:
Waar haalt iedereen nou vandaan dat GMAIL geen invites meer geeft dan?
Kom nou eens met een bron...
Same here!!!quote:Op maandag 12 juli 2004 21:03 schreef DarkShine het volgende:
Al dik 2 weken gmail, geen 1 invite gezien.
zoiets heet IP nummer...quote:Op maandag 12 juli 2004 11:46 schreef whoops het volgende:
[..]
hmm dat zou raar zijn.... en volgens mij hoefde je geneens een locatie in te voeren bij het aanmelden van je account.....
Des te actiever je hem gebruikt des te meer invites.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:05 schreef Nkjez het volgende:
ff vraagje tussendoor:
ik heb nu al bijna een maand ongeveer een gmail adres, maar nog steeds geen invites ontvangen :S
Weten jullie de reden daarvoor?
Die van mij word zeker actief gebruikt, alleen 0,0 invites!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Des te actiever je hem gebruikt des te meer invites.
Ik heb ook nog niets na 2 weken.
Das dus onzin.. Kennis van me heeft dat gmail account nu 2 weken, stuurt tig mailtjes per dag er mee en ontvangt er minstens evenveel en heeft nog steeds geen invites kunnen versturen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Des te actiever je hem gebruikt des te meer invites.
tja, dat is wat ik er over gelezen heb (of die moest ook uit zn nek lullen). Don't shoot the messengerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:23 schreef Psycho_Flip het volgende:
[..]
Das dus onzin.. Kennis van me heeft dat gmail account nu 2 weken, stuurt tig mailtjes per dag er mee en ontvangt er minstens evenveel en heeft nog steeds geen invites kunnen versturen.
Er zijn genoeg beta testers nu. Ik heb al een tijdje 2 accounts. Op mijn eerste kreeg ik 2x6 invites en op die andere geen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:05 schreef Nkjez het volgende:
ff vraagje tussendoor:
ik heb nu al bijna een maand ongeveer een gmail adres, maar nog steeds geen invites ontvangen :S
Weten jullie de reden daarvoor?
quote:Op maandag 12 juli 2004 20:55 schreef Wawl het volgende:
Ik sluit me aan bij heijx.
Gaarne zou ik ook een Gmail-account bemachtigen.![]()
tberkel[@]hotmail.com.
Doei! Lees de Openings Post.quote:Geregistreerd op: maandag 12 juli 2004 @ 20:40
Laatste bezoek: 1 uur, 59 minuten geleden
Aantal posts: 6 (gemiddeld 6 per dag)
Een potentieel probleem voor google is dat bv sommige staten in de VS niet zo happig zijn op het automatisch scannen van email. Bijvoorbeeld in theregister.co.uk heeft een aantal keer een stuk gestaan over hoe "blij" california is met gmail (California Senator seeks Google Gmail ban en vrij recent nog Google's Gmail: spook heaven?(niet het slappe begin)). Nou is theregistry altijd redelijk zeikerig omtrent privacy, maar ik denk wel dat google hier nog een flinke kluif aan zal hebben. De opdrogende stroom invites kan hier ook mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 12:29 schreef Sharkdoggie het volgende:
Er zijn genoeg beta testers nu. Ik heb al een tijdje 2 accounts. Op mijn eerste kreeg ik 2x6 invites en op die andere geen.
dit staat toch al in de OP? ik kan me hier niet druk om maken. teneerste correspondeer ik voornamelijk in het nederlands, dat maakt het filteren al wat lastiger. ten tweede, je kunt het zelfde zeggen over telefoongesprekken (echelon).quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:35 schreef devzero het volgende:
Een potentieel probleem voor google is dat bv sommige staten in de VS niet zo happig zijn op het automatisch scannen van email. Bijvoorbeeld in theregister.co.uk heeft een aantal keer een stuk gestaan over hoe "blij" california is met gmail (California Senator seeks Google Gmail ban en vrij recent nog Google's Gmail: spook heaven?(niet het slappe begin)). Nou is theregistry altijd redelijk zeikerig omtrent privacy, maar ik denk wel dat google hier nog een flinke kluif aan zal hebben. De opdrogende stroom invites kan hier ook mee te maken hebben.
Dat gaat over die privacy stukken, dat boeit me niet. Het gaat er om dat sommige staten in de VS gmail willen verbieden om dat zij dat filteren niet toestaan. Wel lezen he.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:21 schreef Byte_Me het volgende:
dit staat toch al in de OP? ik kan me hier niet druk om maken. teneerste correspondeer ik voornamelijk in het nederlands, dat maakt het filteren al wat lastiger. ten tweede, je kunt het zelfde zeggen over telefoongesprekken (echelon).
quote:The answer is not so simple. California Penal Code, Section 631 makes it a crime to "by means of any machine, instrument, or contrivance, or in any other manner, ... willfully and without the consent of all parties to the communication, ... learn the contents or meaning of any message, report, or communication while the same is in transit or passing over any wire, line, or cable, or is being sent from, or received at any place within this state; or [to] use, or attempt to use, in any manner, or for any purpose, or to communicate in any way, any information so obtained."
So, if I send a mail to a Gmail user (let's assume I don't know anything about Gmail, and therefore can't be said to have "consented" to the examination) and Google's computers learn the meaning of the message without my consent, this action theoretically violates the California wiretap law. Google is based in California, but it's worth noting that other states, like Maryland, Illinois, Florida, New Hampshire and Washington State, also have so-called "all party consent" provisions that may also preclude this conduct.
tussen de regels van jouw post doorlezen zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat gaat over die privacy stukken, dat boeit me niet. Het gaat er om dat sommige staten in de VS gmail willen verbieden om dat zij dat filteren niet toestaan. Wel lezen he.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:45 schreef Byte_Me het volgende:
tussen de regels van jouw post doorlezen zul je bedoelen.
Waar moet je nou tussendoor lezen? Het gaat om het scannen op zich, ik betwijfel of ze zich druk maken om de privacy.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:35 schreef devzero het volgende:
Een potentieel probleem voor google is dat bv sommige staten in de VS niet zo happig zijn op het automatisch scannen van email.
bovenste uit de lijst, die staanin de OPquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:28 schreef Reintje het volgende:
Ik heb invites!
Wie moet ik nu mijn invites mailen?
Die heeft nog geen invite van een ander iemand gehad? (Dus die lijst word vaak genoeg ge-update?)quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:29 schreef Jump het volgende:
[..]
bovenste uit de lijst, die staanin de OP
Bij dezequote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:32 schreef -Odysseus- het volgende:
ik heb nog geen invite gehad nee
heb de lijst daarjuist geupdate, en aangezien het traag gaat nu, is die daardoor meestal up to datequote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:31 schreef Reintje het volgende:
[..]
Die heeft nog geen invite van een ander iemand gehad? (Dus die lijst word vaak genoeg ge-update?)
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 20:10 schreef Jump het volgende:
lijst up2date
Wawl: lees de openingspost eens
er is ook de FP posthistory: http://frontpage.fok.nl/zoek/user/18984quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:59 schreef dujour het volgende:
8 posts en al 3 jaar geregd?
Het ziet er redelijk koosjer uit (maar het is dan ook een israelisch bedrijf). Zo te lezen gebruiken ze ook content-based reclame. Het is alleen geen gmail hequote:Op woensdag 14 juli 2004 14:00 schreef DonChaot het volgende:
walla.com.
quote:In order to provide you with Walla!Mail's e-mail service, Walla! stores and maintains contents of your account on its protected servers. This information is processed for various purposes, including formatting and displaying the information, backing up your account, adding hyperlinks to selected words, and protecting it from unsolicited bulk e-mail (spam). Walla! employees do not access this information, including the content of your emails, unless specifically requested by you or if otherwise necessary, as further described below. .
Ja, open een topic met een poll. Leukquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:22 schreef dork22 het volgende:
Wie heeft er geen invite ontvangen die toch verstuurd is, naar een hotmail adres??
Je bent een held!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 17:53 schreef Sjillie het volgende:
kibber en Eastman hebben een invite ontvangen
Jawel hoor,alleen niet zoveel en regelmatig meer als een tijdje geleden.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:50 schreef reem het volgende:
ik dacht dat er geen nieuwe invites meer werden gegeven door google?
en binnen het uur reactie van GMail survey teamquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:48 schreef Jump het volgende:
hčhč, krijg ik van google zo'n mail met enquete over GMail, wil ik die eens invullen, blijkt dat ze al ingevuld is
Same here.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 01:32 schreef _joepie_ het volgende:
heb nu ruim een maand Gmail, maar geen invites mogen ontvangen tot nu ..![]()
![]()
Hmm ik niet...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:25 schreef Jump het volgende:
ik heb een rood linkje bovenaan
[afbeelding]
ff checken...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:25 schreef Jump het volgende:
[afbeelding]
ik ook maar krijg nu het volgende:quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:25 schreef Jump het volgende:
[afbeelding]
quote:Not Found
The requested URL /gmail/help/whatsnew.html was not found on this server.
Ik had een "mailing-list" optie voor je address book gevraagd, maar dat zit er nog niet in.quote:You asked. We said they were coming. And now, they're here:Import Contacts Signature options Safari browser support
ja maar als je daar op klikt krijg je aleen:quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:25 schreef Jump het volgende:
[afbeelding]
Jump, mag ik ook nog op de lijst?quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:28 schreef WheeleE het volgende:
Woei..laat ik het ook maar wagen...
martijn [at] gohn [dot] nl
Er zijn geen problemen met de site op dit moment, ik kom er gewoon op.quote:Op zondag 18 juli 2004 16:18 schreef AirRaid het volgende:
ik kom helemaal niet mee op gmail
kan wel nog inloggen maar daarna krijg ik een blanco scherm
ligt niet aan firewall want als ik die uitschakel krijg ik hetzelfde
misschien stikt ie op activeX ???quote:Op zondag 18 juli 2004 16:45 schreef AirRaid het volgende:
Error: uncaught exception: [Exception... "Component returned failure code: 0x80004003 (NS_ERROR_INVALID_POINTER) [nsIWebBrowserFind.findNext]" nsresult: "0x80004003 (NS_ERROR_INVALID_POINTER)" location: "JS frame :: chrome://global/content/finddialog.js :: onAccept :: line 104" data: no]
met Pop Goes The Gmailquote:Op maandag 19 juli 2004 05:58 schreef Hellrazor het volgende:
ff een domme vraag , hoe krijg ik Gmail in mijn outlook ?
Niet dat er nog invites vrij blijken te komen, maar goedquote:Op maandag 19 juli 2004 12:00 schreef Jump het volgende:
ik ga na een lange tijd de lijst nog eens updaten
edit: en gebeurd
kijk ff in dit topic voor vragen čn antwoorden Het algemene GMail topicquote:Op maandag 19 juli 2004 05:58 schreef Hellrazor het volgende:
ff een domme vraag , hoe krijg ik Gmail in mijn outlook ?
zal ik overgekeken hebbenquote:Op maandag 19 juli 2004 22:10 schreef nrg het volgende:
Mag ik niet in de lijst? Ik had mijn mailadres gepost op page 3....
Lul niet. Je hebt echt nog geen twee maanden een g-mail account. iig niet deze topic reeks. Je hebt je op 19 juni aangemeld. Minder dan een maand dus.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:00 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb nu echt al 2 maanden een gmail account en ik heb nog steeds geen invites gekregenMocht ik alsnog ooit invites krijgen add ik een paar fok!kers
je kunt toch aan de mail die wordt toegestuurd een label hangen (de + optie), kijk maar in het topic wat daarvoor is Het algemene GMail topic daar staat e.e.a. uitgelegd.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:29 schreef sop het volgende:
[..]
Lul niet. Je hebt echt nog geen twee maanden een g-mail account. iig niet deze topic reeks. Je hebt je op 19 juni aangemeld. Minder dan een maand dus.
Ik heb trouwens nog een feature request geplaatst bij de heren van GMail. Ik zou graag een optie zien dat je je contacts kunt koppelen aan 1 of meerdere labels. Een filtertje maken gaat nu gepaard met aardig wat klopwerk, terwijl ik filters toch het meeste gebruik om bepaalde e-mail adressen aan een label te hangen.
Okee, dan wacht ik wel even ...quote:Op maandag 19 juli 2004 21:00 schreef Jump het volgende:
kruimel_20: je hebt amper 3 posts
Dat is best handig, maar dan moet degene die een mail stuurt een + in mijn mailadres zetten, dat schiet ook niet op. Is wel handig als je ergens voor registreerd, zodat het meteen in het label zooi terecht komt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:11 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
je kunt toch aan de mail die wordt toegestuurd een label hangen (de + optie), kijk maar in het topic wat daarvoor is Het algemene GMail topic daar staat e.e.a. uitgelegd.
als je 100 post hebt ofzoquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:30 schreef kruimel_20 het volgende:
[..]
Okee, dan wacht ik wel even ...
wanneer mag ik me wel aanmelden dan??
quote:Hello,
Thank you for your message.
We apologize for the delayed response. Gmail is experiencing rapid growth.
We have been working hard to keep pace with the popularity of our service
while we respond to each individual message. We appreciate your patience.
Because Gmail is in a limited test period, we occasionally issue a small
number of new user invitations to a randomly selected group of Gmail
users. When Gmail issues invitations, a red link that says 'Invite a
friend to join Gmail!' appears at the top of your Gmail account.
The Gmail Team is gathering feedback and suggestions from our current
users, and as we make progress with our service, we issue more
invitations. We are unable to offer more invitations at this time. Thank
you for your patience while we work to make Gmail generally available.
Sincerely,
The Gmail Team
lees de openingspost eensquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:52 schreef Prep2Fight het volgende:
Misschien heel dom, maar waar meld je je aan voor gmail ?![]()
Nou dat lijkt me duidelijke. De mensen die nu op de lijst staan zullen even geduld moeten hebbenquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:52 schreef mschol het volgende:
vraag naar gmail gestuur over de invites, kreeg dit als antwoord:
heb je bij de gelukkigen geplaatstquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:58 schreef Nuek het volgende:
Ik mag van de lijst ktnx
quote:272. estranged
273. Estranged
volgens mij is dit de lijst van mensen die al gmail hebben...dus maakt toch niet zoveel uit?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:56 schreef WalfredGeesink het volgende:
Aan de mods: ik zag op http://fok.internix.be/gmail_g2.php 2x de naam 'estranged' staan. Namelijk op #272 en #273 (misschien zijn de nummers al veranderd)
[..]
Hotmail laat ze wel door, maar worden bij ongewenste zooi gedropt..quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:20 schreef Nuek het volgende:
Volgens mij laat hotmail de invites dus niet door...
Wie kan dit weerleggen?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:20 schreef Dromenvanger het volgende:
ik wil ook een accountje als het kan
dannysla@hotmail.com
ja, dat ga ik deze middag nog eens doenquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:05 schreef MI55ILLE het volgende:
wordt die lijst met wachtenden in de openings-post nog wel eens geupdate?
Herejezus.nl geeft inmiddels ook 1 gb aan ruimte...tis alleen de vraaag of je die wilquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:07 schreef finkelstien het volgende:
Ik wil ook heel graag op de lijst..Alleen heb ik ook nog een vraag..ik heb ergens gelezen dat Hotmail Gmail "blocked"..klopt dat?
Poeff..1 gb voor al mn grafische werk
e-mail = 42436@stu.glr.nl
Dat boeit mij dus niet, ik heb een soort afkeer een alles dat met microsoft te maken heeft. Vandaar dat ik niets wil hebben van die daar.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:29 schreef devzero het volgende:
En anders kun je nog de gratis 2 GB van hotmail nemen
Microsoft biedt 2.000MB-Hotmail-accounts aan - Update
jah lekker gratis als je zoveel euro zoveel per jaar moet betalen...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:29 schreef devzero het volgende:
En anders kun je nog de gratis 2 GB van hotmail nemen
Microsoft biedt 2.000MB-Hotmail-accounts aan - Update
Geregistreerd op: woensdag 21 juli 2004 @ 15:21quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:07 schreef finkelstien het volgende:
Ik wil ook heel graag op de lijst..Alleen heb ik ook nog een vraag..ik heb ergens gelezen dat Hotmail Gmail "blocked"..klopt dat?
Poeff..1 gb voor al mn grafische werk
e-mail = 42436@stu.glr.nl
...@islamiet.nl ook 1 gbquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:10 schreef jodzemanze het volgende:
[..]
Herejezus.nl geeft inmiddels ook 1 gb aan ruimte...tis alleen de vraaag of je die wil
t zelfde hierquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:51 schreef SuperRembo het volgende:
Ik heb die gmail accoutn nou toch al een maandje. Ik gebruik 'm echt wel, toch zeker de helft van m'n mail gaat er heen. Maar ik heb gvdgv nog steeds geen invites
Kijk ff hier voor de discussie over POP3 http://www.gmailforums.com/index.php?showtopic=697quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:26 schreef Ralpy het volgende:
Zou gmail nog met een echte pop3 mogelijk komen? Iemand toevallig iets over gehoord? Zou dat toch wel heel fijn vinden omdat ik het dan met mijn telefoon op kan halen.
Want bij hotmail plus komt wel pop3 ondersteuning zag ik.
tip:quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:33 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Kijk ff hier voor de discussie over POP3 http://www.gmailforums.com/index.php?showtopic=697
Voor de hanteerbaarheid en duidelijkheid gaarne alle technische vragen en opmerkingen in een ander topic dat ervoor aangemaakt is : http://forum.fok.nl/topic/567156
met dank.!
Maar nog neit de openingspost gelezen neem ik aan?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:25 schreef bigone het volgende:
Mocht iemand nog invites hebben liggen, dan houd ook ik me graag aanbevolen![]()
[afbeelding]
* GizartFRL heeft net gebrainstormd op een lijstje met mogelijke namen.
ff offtopic, als je het addres neerzet ook, (ook tussen url tags). Dat hij het soms niet doet is denk ik eerder een bug in de parser van replique.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:38 schreef Jump het volgende:
tip:
de tag [ topic=567156 ] (zonder spaties dan) past automatisch de link aan met de topictitel:
Het algemene GMail topic
Ik habe zeitquote:Op zondag 25 juli 2004 04:57 schreef The_Hives het volgende:
kan je een tijdje wachten
Ah das ist schön.quote:Op zondag 25 juli 2004 05:01 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik habe zeit
als je dit topic goed volgt, zul je gelezen hebben dat er nauwelijks meer invites worden uitgedeeld door Google en dus... zul je weinig opschieten in je lijstjequote:Op zondag 25 juli 2004 13:19 schreef paultje- het volgende:
nouw...ik sta nu al ruim een weekop nummer 10 geloof ik
quote:Op zondag 25 juli 2004 15:47 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
als je dit topic goed volgt, zul je gelezen hebben dat er nauwelijks meer invites worden uitgedeeld door Google en dus... zul je weinig opschieten in je lijstje![]()
Natuurlijkquote:Op maandag 26 juli 2004 13:02 schreef raymanonfok het volgende:
ik zou graag een invite zien : )
[afbeelding]
nick AbouIhsaan
Nee maar hij is wel geregistreerd op zaterdag 29 december 2001. Dus echt geregistreerd om een gmail account te krijgen heeft hij ook niet. Of hij had een wel erg vooruitziende blik.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Lees anders de openingspost nog eens...8 posts is niet echt veel...
ik zou het een twijfel geval noemen...quote:Op maandag 26 juli 2004 15:04 schreef sop het volgende:
[..]
Nee maar hij is wel geregistreerd op zaterdag 29 december 2001. Dus echt geregistreerd om een gmail account te krijgen heeft hij ook niet. Of hij had een wel erg vooruitziende blik.
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:37 schreef paultje- het volgende:
daarvoor is het ook de beta versie
Het zelfde verhaal hierquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:09 schreef HotFudge het volgende:
Niemand krijgt bijna meer invites. Ik heb al een tijdje Gmail, maar 1 invite gehad, die ik hier heb weggeven...
Jij hebt tenminste nog een invite weg kunnen geven...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:09 schreef HotFudge het volgende:
Niemand krijgt bijna meer invites. Ik heb al een tijdje Gmail, maar 1 invite gehad, die ik hier heb weggeven...
bij mij komt rechtsonder een stukje text (Gmail (0) ) waar 0 staat voor het aantal berichten. Je kan natuurlijk eerst kijken of ie correct geinstalleerd is. Kijk bij tools> extensions en dan zoeken naar gmail notifiere. Staat die er druk dan op het tandwieltje. En kijk of show status bar aanstaatquote:Op maandag 26 juli 2004 23:56 schreef Karina het volgende:
Vraagje over "Pop Goes the the GMail": de ene keer als ik een mail heb gelezen staat daarna het aantal "You have current 0 emails" goed (dus weer op nul). De andere keer blijft er staan dat er nog mail is. Ik ben er nog niet achter wat daar nou de oorzaak van is.
Iemand enig idee?
Die Mozilla Gmail notifier ook maar meteen geinstalleerd, wel handig.
Zal wel aan mij liggen maar die Mozillia Gmail notifier werkt niet bij mij (heb Firefox). Er wordt "iets" gedownload, maar in de browser verschijnt geen extra optie ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |