Herejezus.nl geeft inmiddels ook 1 gb aan ruimte...tis alleen de vraaag of je die wilquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:07 schreef finkelstien het volgende:
Ik wil ook heel graag op de lijst..Alleen heb ik ook nog een vraag..ik heb ergens gelezen dat Hotmail Gmail "blocked"..klopt dat?
Poeff..1 gb voor al mn grafische werk
e-mail = 42436@stu.glr.nl
Dat boeit mij dus niet, ik heb een soort afkeer een alles dat met microsoft te maken heeft. Vandaar dat ik niets wil hebben van die daar.quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:29 schreef devzero het volgende:
En anders kun je nog de gratis 2 GB van hotmail nemen
Microsoft biedt 2.000MB-Hotmail-accounts aan - Update
jah lekker gratis als je zoveel euro zoveel per jaar moet betalen...quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:29 schreef devzero het volgende:
En anders kun je nog de gratis 2 GB van hotmail nemen
Microsoft biedt 2.000MB-Hotmail-accounts aan - Update
Geregistreerd op: woensdag 21 juli 2004 @ 15:21quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:07 schreef finkelstien het volgende:
Ik wil ook heel graag op de lijst..Alleen heb ik ook nog een vraag..ik heb ergens gelezen dat Hotmail Gmail "blocked"..klopt dat?
Poeff..1 gb voor al mn grafische werk
e-mail = 42436@stu.glr.nl
...@islamiet.nl ook 1 gbquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:10 schreef jodzemanze het volgende:
[..]
Herejezus.nl geeft inmiddels ook 1 gb aan ruimte...tis alleen de vraaag of je die wil
t zelfde hierquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:51 schreef SuperRembo het volgende:
Ik heb die gmail accoutn nou toch al een maandje. Ik gebruik 'm echt wel, toch zeker de helft van m'n mail gaat er heen. Maar ik heb gvdgv nog steeds geen invites
Kijk ff hier voor de discussie over POP3 http://www.gmailforums.com/index.php?showtopic=697quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:26 schreef Ralpy het volgende:
Zou gmail nog met een echte pop3 mogelijk komen? Iemand toevallig iets over gehoord? Zou dat toch wel heel fijn vinden omdat ik het dan met mijn telefoon op kan halen.
Want bij hotmail plus komt wel pop3 ondersteuning zag ik.
tip:quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:33 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Kijk ff hier voor de discussie over POP3 http://www.gmailforums.com/index.php?showtopic=697
Voor de hanteerbaarheid en duidelijkheid gaarne alle technische vragen en opmerkingen in een ander topic dat ervoor aangemaakt is : http://forum.fok.nl/topic/567156
met dank.!
Maar nog neit de openingspost gelezen neem ik aan?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:25 schreef bigone het volgende:
Mocht iemand nog invites hebben liggen, dan houd ook ik me graag aanbevolen![]()
[afbeelding]
* GizartFRL heeft net gebrainstormd op een lijstje met mogelijke namen.
ff offtopic, als je het addres neerzet ook, (ook tussen url tags). Dat hij het soms niet doet is denk ik eerder een bug in de parser van replique.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:38 schreef Jump het volgende:
tip:
de tag [ topic=567156 ] (zonder spaties dan) past automatisch de link aan met de topictitel:
Het algemene GMail topic
Ik habe zeitquote:Op zondag 25 juli 2004 04:57 schreef The_Hives het volgende:
kan je een tijdje wachten
Ah das ist schön.quote:Op zondag 25 juli 2004 05:01 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ik habe zeit
als je dit topic goed volgt, zul je gelezen hebben dat er nauwelijks meer invites worden uitgedeeld door Google en dus... zul je weinig opschieten in je lijstjequote:Op zondag 25 juli 2004 13:19 schreef paultje- het volgende:
nouw...ik sta nu al ruim een weekop nummer 10 geloof ik
quote:Op zondag 25 juli 2004 15:47 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
als je dit topic goed volgt, zul je gelezen hebben dat er nauwelijks meer invites worden uitgedeeld door Google en dus... zul je weinig opschieten in je lijstje![]()
Natuurlijkquote:Op maandag 26 juli 2004 13:02 schreef raymanonfok het volgende:
ik zou graag een invite zien : )
[afbeelding]
nick AbouIhsaan
Nee maar hij is wel geregistreerd op zaterdag 29 december 2001. Dus echt geregistreerd om een gmail account te krijgen heeft hij ook niet. Of hij had een wel erg vooruitziende blik.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:54 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Lees anders de openingspost nog eens...8 posts is niet echt veel...
ik zou het een twijfel geval noemen...quote:Op maandag 26 juli 2004 15:04 schreef sop het volgende:
[..]
Nee maar hij is wel geregistreerd op zaterdag 29 december 2001. Dus echt geregistreerd om een gmail account te krijgen heeft hij ook niet. Of hij had een wel erg vooruitziende blik.
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:37 schreef paultje- het volgende:
daarvoor is het ook de beta versie
Het zelfde verhaal hierquote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:09 schreef HotFudge het volgende:
Niemand krijgt bijna meer invites. Ik heb al een tijdje Gmail, maar 1 invite gehad, die ik hier heb weggeven...
Jij hebt tenminste nog een invite weg kunnen geven...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:09 schreef HotFudge het volgende:
Niemand krijgt bijna meer invites. Ik heb al een tijdje Gmail, maar 1 invite gehad, die ik hier heb weggeven...
bij mij komt rechtsonder een stukje text (Gmail (0) ) waar 0 staat voor het aantal berichten. Je kan natuurlijk eerst kijken of ie correct geinstalleerd is. Kijk bij tools> extensions en dan zoeken naar gmail notifiere. Staat die er druk dan op het tandwieltje. En kijk of show status bar aanstaatquote:Op maandag 26 juli 2004 23:56 schreef Karina het volgende:
Vraagje over "Pop Goes the the GMail": de ene keer als ik een mail heb gelezen staat daarna het aantal "You have current 0 emails" goed (dus weer op nul). De andere keer blijft er staan dat er nog mail is. Ik ben er nog niet achter wat daar nou de oorzaak van is.
Iemand enig idee?
Die Mozilla Gmail notifier ook maar meteen geinstalleerd, wel handig.
Zal wel aan mij liggen maar die Mozillia Gmail notifier werkt niet bij mij (heb Firefox). Er wordt "iets" gedownload, maar in de browser verschijnt geen extra optie ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |