Onzin mwoa, in een discussie probeer je met standpunten te overtuigen en als ze niet overtuigen breng je andere, betere, in stelling naar gelang de discussie duurt.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:27 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Waarom breng/verzin je dan eerder deze onzin:
Afgezien van de 1e WO speelde Turkije wel een rol van betekenis maar gaandeweg hebben ze zich geseculiert met Ataturk welke eerst nog een miljoen Armeniërs over de kling joeg en iets wat tot op de dag van vandaag niet door ze erkend is.quote:Oorlogen is de belangrijkste drijfveer geweest voor de oprichting van de EU. Het eeuwenoude conflict tussen Frankrijk en Duitsland over kolenrijk grondgebied is de reden geweest van de oprichting van de Europese Gemeenschap voor Kolen en Staal; de voorloper van de EU.
Misschien niet iets om over te pochen, maar het zit wel verwoven met de EU dat het oude vijanden bijelkaar brengt.
En Turkije is in het ercente verleden iig erg Europees gericht, wat natuurlijk nu wel noodzakelijk is.
Balkenende zegt dat er naar alle eerlijkheid naar gekeken zal worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:39 schreef Koos Voos het volgende:
[afbeelding]In de vorige delen zijn er zowel voor als tegen argumenten genoemd mbt een ' snelle ' toetreding van Turkije tot de EU, alsmede de laatste ontwikkelingen en nieuwsberichten betreffende het gehele proces.
Inmiddels is Nederland voorzitter van de Europese Unie en zal Balkenende, onder zware politieke druk, er alles aan doen om Turkije bij de EU te krijgen.![]()
Hoezo, werd dat ook bij de andere landen gedaanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:57 schreef Kaalhei het volgende:
Misschien helpt het als er eens een inventarisatie gemaakt wordt van de voor- en tegenargumenten.
Hou in Gods allah's naam eens op met het in- of explicitiet uitmaken van alle mensen waar je het niet mee eens bent voor racisten potentielen. Is dit echt het enige dat je kan? Ik heb nog geen zinnig argument van je gehoord in deze discussie, het enige dat je doet is flamen en flames uitlokken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:01 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Hoezo, werd dat ook bij de andere landen gedaan
Koosje kan ik hierom nog wel waarderen. Hij zegt tenminste wat hij bedoelt. Niet dat schijnheilige.
Be my guest.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:57 schreef Kaalhei het volgende:
Misschien helpt het als er eens een inventarisatie gemaakt wordt van de voor- en tegenargumenten.
Ik heb morgen mijn laatste tentamen LTS zwakstroom uiteraard. Na 13 jaar op de LTS gezeten te hebben heb ik nog steeds mijn eerste vak niet gehaaldquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:09 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Be my guest.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:17 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Ik heb morgen mijn laatste tentamen LTS zwakstroom uiteraard. Na 13 jaar op de LTS gezeten te hebben heb ik nog steeds mijn eerste vak niet gehaalddus ik zit even krap in de tijd. Volgens mij heeft de Fontys al vakantie, dus.......
Jij wilt horen dat we zeggen dat we Turken haten omdat ze Turk zijn en omdat ze moslim zijn en we moslims haten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:28 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Kom kom, niet zo bescheiden. Noem de echte reden eens waarom je Turkije niet nu, niet in 2015 en eigelijk ook niet over 30 jaar in de EU zou willen hebben?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:55 schreef Koos Voos het volgende:
Ik zou liever een direct en eerlijk NEE, NU NIET EN NOOIT NIET willen horen.. zo denkt een meerderheid van de Nederlanders en de Europeanen denken ik, en een aantal kompanen van mij op fok er over.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:41 schreef PJORourke het volgende:
Van mij mogen ze komen. Over 20 jaar. Als de economie wat sterker is. Als de kwestie-Cyprus is opgelost. Als de genocide op de Armeniers erkent wordt en we in Zwolle gewoon een monument kunnen plaatsen zonder dat allerlei Grijze Wolven uit de bocht vliegen.
Tja, als NieuwRechts en de LPF geen zetels weten te halen voor het Europese Parlement, dan is het maar de vraag of mensen dit issue belangrijk genoeg vinden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:54 schreef useroid het volgende:
Democratie wordt gewoon opzij geschoven in deze
Uitendelijk komt het hier toch op neer ja. 80 % van alle tegenstanders hier hebben het over 3200 jaar nog over mensenrechten die niet in orde zijn.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:54 schreef useroid het volgende:
[..]
Jij wilt horen dat we zeggen dat we Turken haten omdat ze Turk zijn en omdat ze moslim zijn en we moslims haten.
En terecht, je hebt toch gestemd of niet? Als je dit werkelijk zo belangrijk vond had je maar NieuwRechts moeten stemmen. Of desnoods je eigen partij oprichten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:54 schreef useroid het volgende:
Democratie wordt gewoon opzij geschoven in deze en de burger monddood gemaakt in de vorm van bindende referenda’s die niet komen![]()
Wat let jequote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:09 schreef ClioSporT het volgende:
Ik hoop zelf dat Turkije wel de eu in komt, wat jullie natuurlijk al door hadden, want dan kan ik eindelijk oppleuren uit dit debiele land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |