abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19833852
Deel 1 : Turkije bij de EU
Deel 2 : Turkije toelaten tot de EU? 2
Deel 3 : Turkije bij de EU? [deel 2]
Deel 4 : Turkije bij de EU? [ deel 4]

In de vorige delen zijn er zowel voor als tegen argumenten genoemd mbt een ' snelle ' toetreding van Turkije tot de EU, alsmede de laatste ontwikkelingen en nieuwsberichten betreffende het gehele proces.
Dit niet transparante proces zal waarschijnlijk na 1 juli, wanneer Nederland voorzitter wordt van de Europese Unie, een versnelling laten zien.

respect
pi_19833920
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:56 schreef Koos Voos het volgende:
Deel 1 : Turkije bij de EU
Deel 2 : Turkije toelaten tot de EU? 2
Deel 3 : Turkije bij de EU? [deel 2]
Deel 4 : Turkije bij de EU? [ deel 4]

In de vorige delen hebben wij er alles aan gedaan om zoveel mogelijk offtopic en negatief nieuws over Turkije aan de kaart te brengen. Dit is nodig om op FOK meer anti turken aan te trekken.
Zoals jullie weten is het zo dat als 10 mensen iets zeggen, het automatisch ook een feit is. Dus hoe meer zielen des te meer vreugd.
Dit niet transparante proces zal waarschijnlijk na 1 juli, wanneer Nederland voorzitter wordt van de Europese Unie, een versnelling laten zien.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_19833958

Abdullah Gül

ANKARA (CIHAN) - The Turkish Foreign Minister and Deputy Prime Minister Abdullah Gül received on Friday freed former Kurdish ex-lawmakers.
The recently released Leyla Zana, Hatip Dicle, Orhan Dogan and Selim Sadak arrived in Turkish Foreign Ministry in Ankara on Friday afternoon and held 45-minute with the Turkish Foreign Minister Abdullah Gül.

No statement was made following the meeting.
pi_19833975
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 13:59 schreef ClioSporT het volgende:

[..]
so treu
"The Turks are the hero of heroes. There is no impossibility for the Turkish Brigade."
General Douglas MacArthur - United Nations Forces Commander in Chief
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2004 @ 14:03:09 #5
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19833984
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_19834014
onder druk????

het heeft niks met politiek te maken. De rechters deden het zelf
"The Turks are the hero of heroes. There is no impossibility for the Turkish Brigade."
pi_19834046
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Onder druk, uiteraard.
Het is ook nooit goed he ??
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
  zaterdag 12 juni 2004 @ 14:07:17 #8
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_19834059
ik geloof dat er in de EU-wetgeving een clausule is opgenomen waarin staat dat kandidaat-lidstaten moeten liggen op Europees grondgebied.
Het aanzoek van Marokko is in het verleden om deze reden afgewezen.
Mijns insziens zou dat bij Turkije om precies dezelfde reden moeten gebeuren.
Eenieder die het daarmee niet eens is moet eens geologische kaarten van Europa bekijken waarop de platentektoniek en breuklijnen zichtbaar zijn. En ja dat ene stukje aan de 'goede' kant,.. jammer. Of ze moeten dat stukje soeverein maken.
pi_19834078
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:07 schreef succubus het volgende:
Of ze moeten dat stukje soeverein maken.
Ja hoor, doen we wel effe
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2004 @ 14:08:09 #10
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19834080
quote:
ik geloof dat er in de EU-wetgeving een clausule is opgenomen waarin staat dat kandidaat-lidstaten moeten liggen op Europees grondgebied.
Eenieder die het daarmee niet eens is moet eens geologische kaarten van Europa bekijken waarop de platentektoniek en breuklijnen zichtbaar zijn. En ja dat ene stukje aan de 'goede' kant,.. jammer. Of ze moeten dat stukje soeverein maken.
pi_19834107
de Turken op dit forum zijn me toch een stelletje hypocriete nationalistische gastjes zeg.

kom je met een griekse bron over Cyprus, dan is het een propagandaverhaal..
maar zelf hebben ze geen bewijs..
komen ze zelf met een TURKSE bron over Koerdistan.. nee dat is zeker geen propaganda dan??!!
of nog leuker: komen ze met turksforum.nl als bewijs hahahahah hoe bedoel je propaganda.

Ik ben zelf Frans en ben de eerste om toe te geven dat Fransen zich schandalig hebben gedragen in Algerije en als slavenhandelaars en toch ben ik zo nationalistisch en trots als de pest op mijn Frankrijk. Waarom kunnen Turken niet tegen kritiek? Zit dat in de cultuur ofzo? Wedden dat een of andere nationalist weer begint te schelden zo. Amnesty International is 100% objectief en spreekt echt wel de waarheid, en feit is dat het Turkse leger zich schandalig gedraagt in Koerdistan (daarmee bedoel ik dus het gebied van de Koerden.. Cliosport joh het is - nog- geen zelfstandig land)

Ik heb nog geen bewijzen gezien die de waarheid omtrent Cyprus ontkrachten: de Turken zijn Cyprus zomaar binnengevallen en hebben Grieken die daar woonden uit hun huis verwijderd. Turkije is dus in dit geval de argressor/ bezetter.
.
pi_19834110
quote:
wat dacht je van frankrijk?
OF CYPRUS????? zeur niet
pi_19834161
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:09 schreef francia het volgende:
de Turken op dit forum zijn me toch een stelletje hypocriete nationalistische gastjes zeg.

komen ze zelf met een TURKSE bron over Koerdistan.. nee dat is zeker geen propaganda dan??!!
of nog leuker: komen ze met turksforum.nl als bewijs hahahahah hoe bedoel je propaganda.

Ik ben zelf Frans en ben de eerste om toe te geven dat Fransen zich schandalig hebben gedragen in Algerije en als slavenhandelaars en toch ben ik zo nationalistisch en trots als de pest op mijn Frankrijk. Waarom kunnen Turken niet tegen kritiek? Zit dat in de cultuur ofzo? Wedden dat een of andere nationalist weer begint te schelden zo. Amnesty International is 100% objectief en spreekt echt wel de waarheid, en feit is dat het Turkse leger zich schandalig gedraagt in Koerdistan (daarmee bedoel ik dus het gebied van de Koerden.. Cliosport joh het is - nog- geen zelfstandig land)

Ik heb nog geen bewijzen gezien die de waarheid omtrent Cyprus ontkrachten: de Turken zijn Cyprus zomaar binnengevallen en hebben Grieken die daar woonden uit hun huis verwijderd. Turkije is dus in dit geval de argressor/ bezetter.
uhm het gebeurde aan beide kanten jij bent zelf wel hypocriet dat je de militaire coup over het hoofd ziet. EN ER WOONDEN AL TURKEN DAAR VOOR DE INVAL
pi_19834167
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:09 schreef francia het volgende:

Noem eens een land dat "Koerdistan" erkent ?? Koerdistan bestaat niet, halloooo dringt het niet tot je door ??

Koerdistan" zal NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT een zelfstandig land worden binnen de grenzen van Turkije. Droom maar lekker verder.
  zaterdag 12 juni 2004 @ 14:15:20 #15
46305 succubus
helhoer in het nederlands
pi_19834213
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:10 schreef Hitman_1985 het volgende:

[..]

wat dacht je van frankrijk?
OF CYPRUS????? zeur niet
What about it.. Frankrijk ligt geologisch gezien keurig op het continent.
Cyprus ligt er buiten, eigenlijk zouden ze er ook niet bij horen maargoed..
pi_19834261
wat dacht je van guyana en al die eilandje's in atlantische oceaan????
pi_19834286
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:15 schreef succubus het volgende:

[..]

What about it.. Frankrijk ligt geologisch gezien keurig op het continent.
Cyprus ligt er buiten, eigenlijk zouden ze er ook niet bij horen maargoed..
Ja wat "maar goed"??

Toch wel moeilijk om objectief te blijven dus.
pi_19834377
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:13 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Noem eens een land dat "Koerdistan" erkent ?? Koerdistan bestaat niet, halloooo dringt het niet tot je door ??

Koerdistan" zal NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT een zelfstandig land worden binnen de grenzen van Turkije. Droom maar lekker verder.
Onzin, stukje Irak en stukje Turkije.. het gaat echt nog een keer gebeuren...
pi_19834391
voor francia

hoe is het eigenlijk met de mensenrechten in frankrijk tegenover marokkanen
pi_19834417
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:22 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

in je dromen ja
pi_19834426
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:22 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

Jij denkt dat er voor niks 30.000 mensen zijn omgekomen door die geitenherders ???
De dag dat dit gebeurt zorgt het Turkse volk er wel voor dat koerdistan eventjes buiten de grenzen wordt gedondert.
  † In Memoriam † zaterdag 12 juni 2004 @ 14:29:09 #22
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_19834500
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:24 schreef ClioSporT het volgende:

[..]

Jij denkt dat er voor niks 30.000 mensen zijn omgekomen door die geitenherders ???
De dag dat dit gebeurt zorgt het Turkse volk er wel voor dat koerdistan eventjes buiten de grenzen wordt gedondert.
De EU dondert Turkije dan ook weer naar buiten, zoal ze ueberhaupt ooit bij de EU binnenkomen.
pi_19834516
Ja hoor sure.
pi_19834535
quote:
Op zaterdag 12 juni 2004 14:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

De EU dondert Turkije dan ook weer naar buiten, zoal ze ueberhaupt ooit bij de EU binnenkomen.
wedden van wel
pi_19834539
Ja, Turkije erbij, na navolging van Kopenhagen-protocol
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')