quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:56 schreef Koos Voos het volgende:
Deel 1 : Turkije bij de EU
Deel 2 : Turkije toelaten tot de EU? 2
Deel 3 : Turkije bij de EU? [deel 2]
Deel 4 : Turkije bij de EU? [ deel 4]
In de vorige delen hebben wij er alles aan gedaan om zoveel mogelijk offtopic en negatief nieuws over Turkije aan de kaart te brengen. Dit is nodig om op FOK meer anti turken aan te trekken.
Zoals jullie weten is het zo dat als 10 mensen iets zeggen, het automatisch ook een feit is. Dus hoe meer zielen des te meer vreugd.
Dit niet transparante proces zal waarschijnlijk na 1 juli, wanneer Nederland voorzitter wordt van de Europese Unie, een versnelling laten zien.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:59 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he ??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Onder druk, uiteraard.
Ja hoor, doen we wel effequote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:07 schreef succubus het volgende:
Of ze moeten dat stukje soeverein maken.
quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:07 schreef succubus het volgende:
ik geloof dat er in de EU-wetgeving een clausule is opgenomen waarin staat dat kandidaat-lidstaten moeten liggen op Europees grondgebied.
Het aanzoek van Marokko is in het verleden om deze reden afgewezen.
Mijns insziens zou dat bij Turkije om precies dezelfde reden moeten gebeuren.
Eenieder die het daarmee niet eens is moet eens geologische kaarten van Europa bekijken waarop de platentektoniek en breuklijnen zichtbaar zijn. En ja dat ene stukje aan de 'goede' kant,.. jammer. Of ze moeten dat stukje soeverein maken.
wat dacht je van frankrijk?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:07 schreef succubus het volgende:
ik geloof dat er in de EU-wetgeving een clausule is opgenomen waarin staat dat kandidaat-lidstaten moeten liggen op Europees grondgebied.
Het aanzoek van Marokko is in het verleden om deze reden afgewezen.
Mijns insziens zou dat bij Turkije om precies dezelfde reden moeten gebeuren.
Eenieder die het daarmee niet eens is moet eens geologische kaarten van Europa bekijken waarop de platentektoniek en breuklijnen zichtbaar zijn. En ja dat ene stukje aan de 'goede' kant,.. jammer. Of ze moeten dat stukje soeverein maken.
uhm het gebeurde aan beide kanten jij bent zelf wel hypocriet dat je de militaire coup over het hoofd ziet. EN ER WOONDEN AL TURKEN DAAR VOOR DE INVALquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:09 schreef francia het volgende:
de Turken op dit forum zijn me toch een stelletje hypocriete nationalistische gastjes zeg.
kom je met een griekse bron over Cyprus, dan is het een propagandaverhaal..
maar zelf hebben ze geen bewijs..
komen ze zelf met een TURKSE bron over Koerdistan.. nee dat is zeker geen propaganda dan??!!
of nog leuker: komen ze met turksforum.nl als bewijs hahahahah hoe bedoel je propaganda.
Ik ben zelf Frans en ben de eerste om toe te geven dat Fransen zich schandalig hebben gedragen in Algerije en als slavenhandelaars en toch ben ik zo nationalistisch en trots als de pest op mijn Frankrijk. Waarom kunnen Turken niet tegen kritiek? Zit dat in de cultuur ofzo? Wedden dat een of andere nationalist weer begint te schelden zo. Amnesty International is 100% objectief en spreekt echt wel de waarheid, en feit is dat het Turkse leger zich schandalig gedraagt in Koerdistan (daarmee bedoel ik dus het gebied van de Koerden.. Cliosport joh het is - nog- geen zelfstandig land)
Ik heb nog geen bewijzen gezien die de waarheid omtrent Cyprus ontkrachten: de Turken zijn Cyprus zomaar binnengevallen en hebben Grieken die daar woonden uit hun huis verwijderd. Turkije is dus in dit geval de argressor/ bezetter.
Noem eens een land dat "Koerdistan" erkent ?? Koerdistan bestaat niet, halloooo dringt het niet tot je door ??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:09 schreef francia het volgende:
de Turken op dit forum zijn me toch een stelletje hypocriete nationalistische gastjes zeg.
kom je met een griekse bron over Cyprus, dan is het een propagandaverhaal..
maar zelf hebben ze geen bewijs..
komen ze zelf met een TURKSE bron over Koerdistan.. nee dat is zeker geen propaganda dan??!!
of nog leuker: komen ze met turksforum.nl als bewijs hahahahah hoe bedoel je propaganda.
Ik ben zelf Frans en ben de eerste om toe te geven dat Fransen zich schandalig hebben gedragen in Algerije en als slavenhandelaars en toch ben ik zo nationalistisch en trots als de pest op mijn Frankrijk. Waarom kunnen Turken niet tegen kritiek? Zit dat in de cultuur ofzo? Wedden dat een of andere nationalist weer begint te schelden zo. Amnesty International is 100% objectief en spreekt echt wel de waarheid, en feit is dat het Turkse leger zich schandalig gedraagt in Koerdistan (daarmee bedoel ik dus het gebied van de Koerden.. Cliosport joh het is - nog- geen zelfstandig land)
Ik heb nog geen bewijzen gezien die de waarheid omtrent Cyprus ontkrachten: de Turken zijn Cyprus zomaar binnengevallen en hebben Grieken die daar woonden uit hun huis verwijderd. Turkije is dus in dit geval de argressor/ bezetter.
What about it.. Frankrijk ligt geologisch gezien keurig op het continent.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:10 schreef Hitman_1985 het volgende:
[..]
wat dacht je van frankrijk?
OF CYPRUS????? zeur niet![]()
![]()
Ja wat "maar goed"??quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:15 schreef succubus het volgende:
[..]
What about it.. Frankrijk ligt geologisch gezien keurig op het continent.
Cyprus ligt er buiten, eigenlijk zouden ze er ook niet bij horen maargoed..
Onzin, stukje Irak en stukje Turkije.. het gaat echt nog een keer gebeuren...quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:13 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Noem eens een land dat "Koerdistan" erkent ?? Koerdistan bestaat niet, halloooo dringt het niet tot je door ??
Koerdistan" zal NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT een zelfstandig land worden binnen de grenzen van Turkije. Droom maar lekker verder.
in je dromen jaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:22 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Onzin, stukje Irak en stukje Turkije.. het gaat echt nog een keer gebeuren...![]()
Jij denkt dat er voor niks 30.000 mensen zijn omgekomen door die geitenherders ???quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:22 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
Onzin, stukje Irak en stukje Turkije.. het gaat echt nog een keer gebeuren...![]()
De EU dondert Turkije dan ook weer naar buiten, zoal ze ueberhaupt ooit bij de EU binnenkomen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:24 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij denkt dat er voor niks 30.000 mensen zijn omgekomen door die geitenherders ???
De dag dat dit gebeurt zorgt het Turkse volk er wel voor dat koerdistan eventjes buiten de grenzen wordt gedondert.![]()
![]()
wedden van welquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De EU dondert Turkije dan ook weer naar buiten, zoal ze ueberhaupt ooit bij de EU binnenkomen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |