http://www.alexiasoft.nl/omerta21/roadmap.htmquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:47 schreef -Sum- het volgende:
is er nog een roadmap eigk?
hoop WIPjes nogquote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:51 schreef Gabez het volgende:
[..]
http://www.alexiasoft.nl/omerta21/roadmap.htm
iets meer vertrouwen mag wel in Mortiz en Coquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:10 schreef Wendigo het volgende:
Ze hebben gewoon minomerta gekopieerd,
Je bedoelt: Ze gaan ons hopelijk weer vele uren tijdverdrijf geven.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:12 schreef Firetiger het volgende:
[..]
iets meer vertrouwen mag wel in Mortiz en Co, ze geven ons weer uren tijdverdrijf
![]()
Dat is gewoon het ultieme aantal urenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:22 schreef Gabez het volgende:
uren ? Ik was toch van plan om mijn hele leven er aan te wijden.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:10 schreef Wendigo het volgende:
Ze hebben gewoon minomerta gekopieerd,
Like it's laat nu?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:09 schreef Wendigo het volgende:
Hmm morgen ff bijslapen
Maar waar ben je moe van geworden dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:10 schreef Wendigo het volgende:
Morgen staat er toch ? Lekker uitslapen dus
Morgen al Omerta!!!!!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:13 schreef Wendigo het volgende:
Neuh maar we moeten wel nachie doorhalen zondag, dus eigenlijk voorslapen.
Niet morgenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:14 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Morgen al Omerta!!!!!![]()
NIET gerealiseerd
Mja daarom ga ik ook ondergrondsquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:28 schreef shilizous_88 het volgende:
one day to go.... ik wil graag beginnen!
het is nu al bekend dat alle oude families met hun oude naam niet lang te leven hebben..
te veel fanatiekelingen met hun vinger aan de trekker
Och ik durf voorlopig nog vanaf me kamer te spelen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:30 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Mja daarom ga ik ook ondergronds
:'Dquote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:30 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Och ik durf voorlopig nog vanaf me kamer te spelen.
Ik ga mezelf helemaal leegtanken in 2.1quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:33 schreef Wendigo het volgende:
Tommygun naast je stoel en alvast bloed ingeslagen. Ik zie je ook al zitten :p
Ja het heeft een beperkte houdbaarheidsdatum he?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:35 schreef Wendigo het volgende:
Hehe en dan word je bloed niet verkocht, zodat je constant op 10% health zit en er nog niks aan hebt.
De hype of de drank?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:40 schreef Wendigo het volgende:
Hmm iemand al de thuisbasis van sake gevonden
Nee maar het maakte toch niet uit wat het antwoort was want als jij had gezegd de drank dan had ik gezegd nee, en de hype ook dus dan kan ik het beter meteen zeggen dat ik het beide niet weet..quote:Op zaterdag 3 juli 2004 00:51 schreef Wendigo het volgende:
Quote jij altijd jezelf
Gotti?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:14 schreef Wendigo het volgende:
Ik had ze gevonden maar ben de link weer kwijt, dat word dus een berg logs doorspitten
Joh, je wilt weer door iedereen aardig gevonden worden hequote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:32 schreef Wendigo het volgende:
neuh, ik ga geen beschuldigingen plaatsen hier
ga eens slapen ofzo, zatlapquote:Op zaterdag 3 juli 2004 01:14 schreef Wendigo het volgende:
Ik had ze gevonden maar ben de link weer kwijt, dat word dus een berg logs doorspitten
Hehe wat denk jij ?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:27 schreef -Sum- het volgende:
gaat iedereen nou vannacht bruut uit omdat het voorlopig de laatste keer is?![]()
:'Dquote:Op zaterdag 3 juli 2004 10:31 schreef Wendigo het volgende:
Tss, dat 88 slaat zeker op je geboortejaar ? :p
Mag ik u bedanken voor deze zeer nuttige en gewaardeerde bijdrage in deze toch al niet hoogstaande discussie ?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 14:09 schreef Fuxl het volgende:
[..]
:'D:'D
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:35 schreef Gabez het volgende:
heheh vanavond op tijd op bed en de klikvinger in een speciaal jasje doen
DE Teckna!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:32 schreef teckna het volgende:
Helaas, de codes zullen blijven. dit ivm cheatscriptjes e.d.
Immer en altijdquote:Op zondag 4 juli 2004 11:41 schreef AntiHero het volgende:
Ghehe jij zit zeker ook op irc
Tsjah het is wel zuur, extra wekker gezet enzo :/quote:Op zondag 4 juli 2004 12:03 schreef Wendigo het volgende:
Hmm ik ga me nog een keer haasten om om 12.00 achter de comp te kunnen zitten.
3 GMT is drie uur 's middags GMT, maar wij zitten 1 tijdzone verder dus voor ons is het 4 uur 's middagsquote:Op zondag 4 juli 2004 14:25 schreef wazamaza het volgende:
3 pm GMT is toch 3 uur 's middags? of heb ik het weer fout ( ben net wakker)
Daar hebben we die faler weerquote:Op zondag 4 juli 2004 14:32 schreef SuperUli het volgende:
Ik ga me ook maar weer eens inschrijven.
Dat je me nog überhaupt herkent.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:39 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Daar hebben we die faler weer
Maar vergeven en vergeten hoor![]()
Terracotta falerquote:Op zondag 4 juli 2004 14:41 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Dat je me nog überhaupt herkent..
SuperUli =SuperUliquote:Op zondag 4 juli 2004 14:49 schreef Gabez het volgende:
SuperUli = welke faler ? (ik ken er zooooveel)
Ahhh een Terracotta faler, eerst nog onze aartsvijand, maar jullie bleken zo omver geblazen te zijnquote:Op zondag 4 juli 2004 14:49 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Terracotta faler
jaja.....falerquote:Op zondag 4 juli 2004 14:51 schreef SuperUli het volgende:
Faler? Ik deed niks meer, toen heb ik mijn geld aan iemand hier gegeven, en is mijn account ongebruikt gebleven.
Je hebt wel een grote bek voor zo'n kutnewbie.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:52 schreef Gabez het volgende:
[..]
jaja.....faler![]()
Je bent gebruiktquote:Op zondag 4 juli 2004 14:51 schreef SuperUli het volgende:
Faler? Ik deed niks meer, werd ik uit de familie gezet, toen heb ik mijn geld aan iemand hier gegeven, en is mijn account ongebruikt gebleven.
Misschien omdat ik geen geld meer doneerde etc.?quote:Op zondag 4 juli 2004 14:53 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Je bent gebruikt![]()
Newbie waaro ?!quote:Op zondag 4 juli 2004 14:53 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote bek voor zo'n kutnewbie..
Dan had je niet bij die falende familie moeten gaanquote:Op zondag 4 juli 2004 14:54 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Misschien omdat ik geen geld meer doneerde etc.?
Stoerrrrrrrrrrrrr!quote:Op zondag 4 juli 2004 14:54 schreef Gabez het volgende:
[..]
Newbie waaro ?!
Post maar ff lekker je ingame nick, dan zullen we zien wie hier weer opnieuw kan gaan reggen over een weekje.
en toch blijf je een faler, het ex-terracotta staat je goedquote:Op zondag 4 juli 2004 14:55 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Stoerrrrrrrrrrrrr!.
Zoek anders effe een leven, staat je slecht dat je zoveel status afleid uit een online spelletje.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:55 schreef Gabez het volgende:
[..]
en toch blijf je een faler, het ex-terracotta staat je goed
ohw sorry, ingame faler danquote:Op zondag 4 juli 2004 14:58 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Zoek anders effe een leven, staat je slecht dat je zoveel status afleid uit een online spelletje..
Ik hou nog van je hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 14:58 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Zoek anders effe een leven, staat je slecht dat je zoveel status afleid uit een online spelletje..
Als dat tegen de rules was.quote:Op zondag 4 juli 2004 14:54 schreef SuperUli het volgende:
[..]
Misschien omdat ik geen geld meer doneerde etc.?
quote:Op zondag 4 juli 2004 15:02 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Als dat tegen de rules was.
Maarre kom op irc en idereen wordt een stuk aardiger tegen je
irc.barafranca.com #vaffanculoquote:Op zondag 4 juli 2004 15:47 schreef SuperUli het volgende:
Server/channel?
was te verwachten, en morgen komt er ws een enorme rollback ofzoquote:Op zondag 4 juli 2004 15:42 schreef wazamaza het volgende:
We can't tell right now when we're going to be up, we prolly have to reinstall 2 operating systems and reconfigure them
I know you all are very upset that we're postponing AGAIN (although I think that the crew is more upset about it).
At least 2 hours before the exact launch time we will post a message again.
Please have (again) a little patience, and don't message the admins, they're working themselves to death to get you playing the game tonight!
Regards and Apologies,
Moritz
![]()
Zo erorm kan ie niet zijn na 1 dagquote:Op zondag 4 juli 2004 15:51 schreef Xrenity het volgende:
[..]
was te verwachten, en morgen komt er ws een enorme rollback ofzo
Is Deevay's place nog up?quote:Op zondag 4 juli 2004 16:49 schreef Gabez het volgende:
hehe zowieso is het slimmer om dat niet te doen op een public plaats he
De status is nu: Live and let live..quote:Op zondag 4 juli 2004 16:43 schreef Patron het volgende:
c'mone
Wat is de status van de relatie met Messina eigenlijk? Ze komen hier ook voorbij op Fok! ?
Ik stel dan maar voor hier mijn ingame niet te roepen, net als velen hier
joh je MEENT het?quote:Op zondag 4 juli 2004 21:10 schreef _GdR_ het volgende:
[code]
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.31 Server at www.barafranca.com Port 80
[/code]
Ah dat had je wel doorquote:Op zondag 4 juli 2004 21:27 schreef _GdR_ het volgende:
oh sorry praat hier natuurlijk tegen de die-hard kern van barafranca.
sjongejonge...
Dat kan ff durenquote:Op maandag 5 juli 2004 01:19 schreef MeAndMyself het volgende:
Heb me geprobeerd aan te melden maar krijg maar geen e-mail
"We zien wel waar het schip strand"quote:Op maandag 5 juli 2004 01:20 schreef Wendigo het volgende:
Rank Picciotto
Bust outs 1
Crime attempts 80
Car nicking attempts 47
Op naar de eerste reset
Hehe tot op irc en nog gefeliciteerdquote:Op maandag 5 juli 2004 05:32 schreef DJKoster het volgende:
Geregistreerd, nu maar wachten op de mail en vanmiddag spelen... (eerste uitslapen..)
Welk channel zitten jullie ?quote:Op maandag 5 juli 2004 06:45 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Hehe tot op irc en nog gefeliciteerd
dit staat op de site :quote:Op maandag 5 juli 2004 10:56 schreef NeoDweezil het volgende:
k heb geen mailtje gehad maar kan nu wel spelen :|
ik heb net wel een mail gekregen, dus inmiddels zal het wel opgelost zijn!quote:Everyone who has registered is activated, activation emails weren't sent!
je zou is op de hoofdpagina van de site kunnen kijken.quote:Op maandag 5 juli 2004 10:56 schreef NeoDweezil het volgende:
k heb geen mailtje gehad maar kan nu wel spelen :|
Ja, er zitten veel mysql errors in. Moet je het gewoon ff opnieuw doen.quote:Op maandag 5 juli 2004 11:43 schreef green_day het volgende:
ik probeer te registreren maar hij doet het niet, ik krijg dit te zien
Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '192.168.0.2' (49) in /usr/home/omerta/public_html/mysql.php on line 2
couldnt connect to mysql
???????????????????
Keep tryingquote:Op maandag 5 juli 2004 11:43 schreef green_day het volgende:
ik probeer te registreren maar hij doet het niet, ik krijg dit te zien
Warning: mysql_connect(): Can't connect to MySQL server on '192.168.0.2' (49) in /usr/home/omerta/public_html/mysql.php on line 2
couldnt connect to mysql
???????????????????
nee ik ben nu wel ingelogd maaruh je komt er gewoon niet meer door...quote:Op maandag 5 juli 2004 12:04 schreef Dark_Killah het volgende:
Nu kom ik er even helemaal niet meer tussen
Waarom dat nou wee r}:|quote:Op maandag 5 juli 2004 12:12 schreef White__Tiger het volgende:
servers liggen nu plat.
quote:Op maandag 5 juli 2004 12:51 schreef Dark_Killah het volgende:
Nee, hij doet het nu wel weer. Kan Fok! geen eigen family starten ?
Hehe kom maar op irc.barafranca.com #vaffanculo. Daar hanger meer van fok rondquote:Op maandag 5 juli 2004 12:51 schreef Dark_Killah het volgende:
Nee, hij doet het nu wel weer. Kan Fok! geen eigen family starten ?
ik kom zometeen wel even langs!quote:Op maandag 5 juli 2004 13:02 schreef Gabez het volgende:
Adminitr8or !
KOm op IRC !! :p
Neeee nuuuuu!quote:Op maandag 5 juli 2004 13:04 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ik kom zometeen wel even langs!
Je moet je comeback nu gaan maken hoor. Anders is t al te laatquote:Op maandag 5 juli 2004 13:04 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ik kom zometeen wel even langs!
hmmmquote:Op maandag 5 juli 2004 13:23 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Je moet je comeback nu gaan maken hoor. Anders is t al te laat
nope hij ligt eruitquote:Op dinsdag 6 juli 2004 07:37 schreef Goldboy het volgende:
Ligt \\\'t aan mij of ligt ie d\\\'r weer uit?
like?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:40 schreef Alcatraz het volgende:
De eerste grote verovering is binnen.
Ik moet het nog zienquote:* Topic is \'Omerta down, it did not come back after a reboot. Our technicians are working on it, we apologize for any inconvenience. We expect it back up before the end of the morning(CEST)\'
Welke server zitten zij ?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:06 schreef Wendigo het volgende:
Topic is \\\'In the best case Omerta will be up late tonight, more likely tomorrow... More information will follow\\\'
[13:04] * Set by Moritz on Tue Jul 06 12:41:45
Een bulletfactoryquote:Op dinsdag 6 juli 2004 09:58 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
like?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:23 schreef Geert-Jan het volgende:
irc.barafranca.com denk ik
welke rank heb je?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:28 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Een bulletfactory
[..](en dan in #vaffanculo )
Er staat dus dat ik naar die site moet, maar die is off. Weet iemand wat er op die site stond.. ?quote:* Connect retry #8 irc.barafranca.com (6668)
-
-tx.us.irc.barafranca.com- *** Looking up your hostname...
-
-tx.us.irc.barafranca.com- *** Found your hostname (cached)
-
-tx.us.irc.barafranca.com- *** Checking ident...
-
-tx.us.irc.barafranca.com- *** No ident response; username prefixed with ~
-
*** You\'re using an insecure proxy. See http://www.irc.barafranca.com/proxy.html for information about how to config your proxy in a safe manner.
-
Closing Link: Dark_Killah[die-zou-je-wel.willen.wetenl.hč] (You are banned from using this server)
-
* Disconnected
Ik zal eens voor je vragenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Er staat dus dat ik naar die site moet, maar die is off. Weet iemand wat er op die site stond.. ?
aaah bekend probleem, dit heb ik vorige editie ook een hele tijd gehad en toen deed die pagina het ook al nietquote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Er staat dus dat ik naar die site moet, maar die is off. Weet iemand wat er op die site stond.. ?
Ik kreeg dit als hulp-site: http://www.quakenet.org/faq/faq.php?c=4&f=116#116quote:Op dinsdag 6 juli 2004 14:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:18 schreef Patron het volgende:
Fuxl, the man with the plan en een gulle donateur bovendien!
Jij dus meerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:21 schreef Fuxl het volgende:
[..]maar iets meer dan 100K trouwens hoor
Ik snap er niet veel van, kan jij me het misschien even snel in het nl uitleggen. Bedankt voor de snelle hulp btwquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:15 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ik kreeg dit als hulp-site: http://www.quakenet.org/faq/faq.php?c=4&f=116#116
Misschien kan je er iets mee?
Je zal maar net hebben gedoneerd voor ditquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:30 schreef Gabez het volgende:
hehe en ik was te laat om te doneren
Ja je moet dus een andere proxy nemen.. Maar hoe dat moet?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:29 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik snap er niet veel van, kan jij me het misschien even snel in het nl uitleggen. Bedankt voor de snelle hulp btw![]()
* Dark_Killah ook niet, njah. Jij gooit gewoon de belangrijke mededelingen door heir op het forum keequote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:37 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ja je moet dus een andere proxy nemen.. Maar hoe dat moet?
* Dark_Killah gebruikt geen proxy\\\'s
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:38 schreef Patron het volgende:
accepteer nou eens een spontaan compliment
Ondankbare
Als je geen proxy gebruikt is het wel raar? Lukt het ook niet via de webchat?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:39 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dark_killah ook niet, njah. Jij gooit gewoon de belangrijke mededelingen door heir op het forum kee![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:03 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Als je geen proxy gebruikt is het wel raar? Lukt het ook niet via de webchat?
http://www3.barafranca.com/chat/chat.php?user=Darkkillerquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:04 schreef Dark_Killah het volgende:
[..], link
?
Bron irc.barafranca.com / #omertaquote:[18:07] <Moritz> We\\\'re currently looking for another company to host our servers...
[18:07] <Moritz> So its waiting for their price indication..
[18:07] <Moritz> Hopefully we can get temporary servers to get Omerta online today or tomorrow
[18:07] <Moritz> But more likely you should wait another 2 days
[18:08] <Moritz> We\\\'re doing what we can, but thats not so much if we have no servers yet...
[18:08] <Moritz> Ok, thats the end of this update...
[18:09] <Moritz> This server crashed too often, and we had no 24*7 support..
[18:09] <Moritz> Thats why
[18:12] <Moritz> Another question: Where are the servers gonna be hosted.
[18:13] <Moritz> Probably in the UK but, the Netherlands is also still an option
Bron irc.barafranca.com / #omertaquote:[18:18] <Moritz> Ah, another question: Will there be a reset?
[18:19] <Moritz> No, as we backed everything up, there won\'t be a reset.. At least, thats not very likely
hmmmm nog langer w88quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:10 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Bron irc.barafranca.com / #omerta
nou de laatste acht deathlines waren ook niet al te nauwkeurig, niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:45 schreef Alcatraz het volgende:
Hopen op die tijdelijke servers dan! Maar op zich is het ook wel fijn als ze zeggen morgen om 18:00 ofso gaat de boel aan. Weet je tenminste waar je aan toe bent.
Ik vind het woord 'tijdelijk' ook niet zo aanlokkelijk klinken..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:45 schreef Alcatraz het volgende:
Hopen op die tijdelijke servers dan! Maar op zich is het ook wel fijn als ze zeggen morgen om 18:00 ofso gaat de boel aan. Weet je tenminste waar je aan toe bent.
If you are running a proxy, disable it (Internet options -> COnnections -> Lan options). If you don't have that box checked, get decent in network, install NAT instead of a transparent proxyserver, like everyone should.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Precies hetzelfde
Spel is prachtig, jammer dat je het niet kan spelenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:54 schreef Wendigo het volgende:
spel is goed, alleen de servers niet
Heb je dit al geprobeerd? :quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:36 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Spel is prachtig, jammer dat je het niet kan spelen
Verder is het wachten op die tijdelijke host he..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:59 schreef Fuxl het volgende:
If you are running a proxy, disable it (Internet options -> COnnections -> Lan options). If you don't have that box checked, get decent in network, install NAT instead of a transparent proxyserver, like everyone should.
ik wacht nog steeds op de single player demoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:36 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Spel is prachtig, jammer dat je het niet kan spelen
Haha aanvragenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:21 schreef Chapter_V het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op de single player demolekker in je uppie gamen
Ja en dan je stats uploaden en dan in een ranking zetten en dan kan je nog de beste worden!!!1!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:21 schreef Chapter_V het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds op de single player demolekker in je uppie gamen
nja dat is punt 2.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:48 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ja en dan je stats uploaden en dan in een ranking zetten en dan kan je nog de beste worden!!!1!
ofzo
Stel het voor ze doen toch niks nuquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:48 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Ja en dan je stats uploaden en dan in een ranking zetten en dan kan je nog de beste worden!!!1!
ofzo
quote:[22:49] <Moritz> ok, we're discussing with some dedicated server hosters, about the configurations we want and what it will cost
[22:49] <Moritz> but it can last a while (the max. is untill sunday)
[22:50] <Moritz> but if you got any temporary servers we can hire for a few days, then you could contact me
[22:50] <Moritz> the servers we want to run the game, are huge
[22:50] <Moritz> so dont think you can do it on a P4 2.8 Ghz only
[22:51] <Moritz> we need 1 Xeon 2.4 with 1 GB ram and a backend server (MySQL) with a Dual Xeon 2.4 2GB ram
[22:51] <Moritz> we can do some payments if you can fix that for us...
[22:51] <Moritz> i will only answer PMs with serious offers
[22:52] <Moritz> Add a fast connection 10mbit to that!
K'heb het effe voorgesteldquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
nja dat is punt 2.
je kan dan tenminste wel spelen.
2 xeons hebben we op de zaak...quote:we need 1 Xeon 2.4 with 1 GB ram and a backend server (MySQL) with a Dual Xeon 2.4 2GB ram
whahahaha aan moritz?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:56 schreef Fuxl het volgende:
[..]
K'heb het effe voorgesteld![]()
Ik zag het, nu sta je helemaal als stom bekendquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:56 schreef Fuxl het volgende:
[..]
K'heb het effe voorgesteld![]()
dus hij is nu een held in omertaquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:02 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Ik zag het, nu sta je helemaal als stom bekend
[23:00] <Moritz> Roeland: no man, dont ask stupid questionsquote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:01 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
whahahaha aan moritz?
kan je response verwachten? zo ja ff posten he![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:08 schreef Wendigo het volgende:
[..]
[23:00] <Moritz> Roeland: no man, dont ask stupid questions
wat is dat nou weer voor een loze opmerkingquote:23:00] <NeoHix> PHP isn't that easy roeland
Zit jij eigenlijk op IRC?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:25 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wat is dat nou weer voor een loze opmerking
mja .net hadden ze beter kunnen gebruiken.
neen ik vind irc nogal zuigend enzo.quote:Op woensdag 7 juli 2004 00:28 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Zit jij eigenlijk op IRC?
hehhee daar zit ook wat in.quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:53 schreef Wendigo het volgende:
Mogguh
Je bent gewoon bang dat het verslavend wordt
Chatten over de messageservice van omerta is nog relaxter BUT NO!!!! OMERTA IS NOG STEEDS DOWN!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hehhee daar zit ook wat in.
mja de grootste reden is dat er op irc altijd van die 'l33t' ventjes rond lopen en die met al hun stoeren scrippies respect willen afdwingen enzo.
want het enige wat ik weet is hoe ik op een server en channel moet komen.
en het is altijd chaos. 100 mensen die 1 gesprek proberen te voeren.
en dat is zuigend.
chatten over email is veel relaxter.
ja dat bedoel ik eigenlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:14 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Chatten over de messageservice van omerta is nog relaxter BUT NO!!!! OMERTA IS NOG STEEDS DOWN!!!
Of over die vage balk bovenin natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:14 schreef Suphafly het volgende:
[..]
Chatten over de messageservice van omerta is nog relaxter BUT NO!!!! OMERTA IS NOG STEEDS DOWN!!!
Het is simpel om een offline versie te maken, tenzij ze geen programmeertaal kunnen natuurlijk, maar alleen een scripttaaltje als PHP.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:21 schreef Fuxl het volgende:
2e keer:
[22:59] <Roeland> Moritz can't you make an offline version of omerta? ^^
[23:00] <Cloud> NO
[23:00] <Cloud> he cant
[23:00] <NeoHix> Roeland how could he create that?
[23:00] <NeoHix> he really cant
[23:00] <Derlon> roeland is stupid
[23:00] <Donb||filmlaptopzet> roeland: create one yourself
[23:00] <NeoHix> PHP isn't that easy roeland
niet dus
Zal fijn spelen in je eentjequote:Op woensdag 7 juli 2004 11:50 schreef existenz het volgende:
[..]
Het is simpel om een offline versie te maken, tenzij ze geen programmeertaal kunnen natuurlijk, maar alleen een scripttaaltje als PHP.
Gewoon wat AI implementeren ala Qauke (dat kun je ook alleen spelen). Ik zeg alleen niet dat het dan ook leuk isquote:Op woensdag 7 juli 2004 12:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Zal fijn spelen in je eentjeKans dat je gekilled wordt niet zo groot enzo
Domme scripts zijn in ons kanaal niet toegestaanquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
hehhee daar zit ook wat in.
mja de grootste reden is dat er op irc altijd van die 'l33t' ventjes rond lopen en die met al hun stoeren scrippies respect willen afdwingen enzo.
want het enige wat ik weet is hoe ik op een server en channel moet komen.
en het is altijd chaos. 100 mensen die 1 gesprek proberen te voeren.
en dat is zuigend.
chatten over email is veel relaxter.
voorbeeld:quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:29 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Domme scripts zijn in ons kanaal niet toegestaan
En er zitten ook maar zo'n 30 man ipv 100
ik zou zeggen: probeer het eens
jij vraagt wat en 5 mensen bemoeien zich er mee.quote:[22:59] <Roeland> Moritz can't you make an offline version of omerta? ^^
[23:00] <Cloud> NO
[23:00] <Cloud> he cant
[23:00] <NeoHix> Roeland how could he create that?
[23:00] <NeoHix> he really cant
[23:00] <Derlon> roeland is stupid
[23:00] <Donb||filmlaptopzet> roeland: create one yourself
[23:00] <NeoHix> PHP isn't that easy roeland
Lolquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:59 schreef _GdR_ het volgende:
Heel verhaal over irc
nog even geduld dus..quote:Dear Omerta player
As you will have noticed we were running for but a few hours before the servers died and Omerta disappeared from view. This has been caused by technical problems which were beyond our control. At the moment we are working very hard to relaunch the game on better servers, so that it can run fluently and without error messages.
When we launch it will be with the game exactly as it was when the server went down, so you won't loose any of your friends/money/status etc. We hope to be live again before the end of the weekend... maybe today if the Capo Di Tuti Webhostingbusinesses smiles upon us...
...as soon as Omerta is live again we will mail you!
So! Tidy your bedrooms, clean your scooters and phone your grandmothers to tell them you love them... Omerta will be back before you know it and you can return to killing and stealing to your hearts' content!
OMERTA!
The Omerta Crew
denk dat iedereen die wel heeft gehad hoor ouwe spammerdquote:Op woensdag 7 juli 2004 14:56 schreef Suphafly het volgende:
[..]
nog even geduld dus..
nee niet lol dus.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:34 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Lol
Uhm spammerd? is het spam om iets over omerta te posten in het centrale omerta topic?quote:Op woensdag 7 juli 2004 15:04 schreef Chapter_V het volgende:
[..]
denk dat iedereen die wel heeft gehad hoor ouwe spammerd
Moet je ook niet in #omerta praten maar in #vaffanculoquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:59 schreef _GdR_ het volgende:
daarom vind ik irc zuigend.
![]()
Je kan niet doneren..quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:19 schreef _GdR_ het volgende:
kreeg het mailtje ook uiteraard.
ik denk. mooi kunnen we weer verder gamen.
nee hoor.
uitstel van executie. alsof we het niet wisten...
volgens mij wachten die gasten gewoon net zo lang totdat iedereen gedoneerd heeft, zodat ze een echte server kunnen betalen.
misschien als jullie me uit nodigen om 'gangmember' te worden.quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:36 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Moet je ook niet in #omerta praten maar in #vaffanculo
je kan toch een account kopen cq doneren dus ?quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:49 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Je kan niet doneren..![]()
* Nodigt _Gdr_ uit om gangmemver te wordenquote:Op woensdag 7 juli 2004 16:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
misschien als jullie me uit nodigen om 'gangmember' te worden.
Als je doneert heb je geen clicklimit meer, je begint meet ies meer geld, een paar auto's en een vliegtuig geloof ik en je mag nieuw account aanmkane als je dood bent ook al is de registratie dicht..quote:Op woensdag 7 juli 2004 16:55 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je kan toch een account kopen cq doneren dus ?
Klopt niet helemaal :pquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:17 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Als je doneert heb je geen clicklimit meer, je begint meet ies meer geld, een paar auto's en een vliegtuig geloof ik en je mag nieuw account aanmkane als je dood bent ook al is de registratie dicht..
Hmm klopt ja, als je broertje oid al een account heeft moet je op irc ff een admin aanschieten.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:39 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik kan me niet inschrijven, kan maar 1 account op dit ip ofzo> :S
of je broertje ingame laten afschietenquote:Op woensdag 7 juli 2004 21:44 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Hmm klopt ja, als je broertje oid al een account heeft moet je op irc ff een admin aanschieten.
Hoe lukt het met het verbouwen, man met de hamer?quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:47 schreef Chapter_V het volgende:
[..]
of je broertje ingame laten afschietenalhoewel dat nu wel ff kan duren
Fanta shokata!quote:Op donderdag 8 juli 2004 00:16 schreef _GdR_ het volgende:
nieuw knoppie op omerta.
"fun"
je kan er op klikken maar de link is verrot.
De grootste baggerregel die bestaatquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:17 schreef Fuxl het volgende:
en je mag nieuw account aanmaken als je dood bent ook al is de registratie dicht..
Jaloersquote:Op donderdag 8 juli 2004 05:19 schreef DJKoster het volgende:
[..]
De grootste baggerregel die bestaat![]()
Ja dat is dus het rare, ik heb geen broertje en niemand op deze computer heeft zich ingeschreven voor de nieuwe versie.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:44 schreef Wendigo het volgende:
[..]
Hmm klopt ja, als je broertje oid al een account heeft moet je op irc ff een admin aanschieten.
Dan moet je nog steeds effe langs #help gaanquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:15 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja dat is dus het rare, ik heb geen broertje en niemand op deze computer heeft zich ingeschreven voor de nieuwe versie.
Zondag ligt in de planning, maandag dusquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:04 schreef Wendigo het volgende:
Hmm waarchijnlijk zondag pas weer online
Eind van het weekend ligt in de planning, welk weekend staat er niet bij :squote:Op donderdag 8 juli 2004 12:07 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Zondag ligt in de planning, maandag dus
quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:07 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Zondag ligt in de planning, maandagwoensdag dus
We hebben ook niet echt een reden om het niet te zijn he?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:16 schreef Wendigo het volgende:
Pessimistische mensen allemaal
ZO van, ze zijn nog nooit optijd geweestquote:Op donderdag 8 juli 2004 12:24 schreef Wendigo het volgende:
Ah zo van dan kan het alleen maar meevallen ?
Ik zie anders niksquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:04 schreef Wendigo het volgende:
Maar ze zijn er wel uiteindelijk
quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:41 schreef Chapter_V het volgende:
you killed _GdR_ he tried to hit back but totally misses.
He had 2$ in his pocket from extorting kindergardens, from which 50% is now yours
\o/
GAME ON
Slowchat Omerta gaat sneller als ingame (als het werkt) tussen 14:00 en 18:00
quote:De juwelier rost met z'n achter de toonbank verstopte honkbalknuppel je een nieuwe betekenis van pijn in je kruis.
eindelijkquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:21 schreef Wendigo het volgende:
_GdR- heeft een nieuwe bezigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |