quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Voor wie wil weten waar we het in vredesnaam over hebben: een on-line textabased gangsterspel.
--------------------------------------------------------------------------------
Wat is onze irc-adres
Server: irc.barafranca.com
Channel 1: #fok
Channel 2: #ocfok
Wat is Omerta
Omerta is een online webgame dat zich afspeelt tijden het hoogtij van de Italiaanse maffia in de jaren 30. Je kan geld verdienen door o.a. winkels bestelen, auto's jatten en illegale dingen smokkelen. Als je het goed doet kan je zelfs een misdaadfamilie beginnen en met meerdere mensen georganiseerde misdaad plegen, zoals de stadsbank overvallen.
De site is: http://www.barafranca.com/
Hoe begin ik
In het begin zal het nog wel eens gebeuren dat je even (paar minuten hooguit) de gevangenis ingaat omdat je wordt opgepakt. Je kan er voor kiezen om je straf uit te zitten (en het begin zijn de straffen niet zo lang dus dit is wel aan te raden), maar je kan je ook vrij kopen. In het begin is het nogal frustrerend, je kansen zijn 0, geen crime lukt, je komt constant in de gevangenis en als je eens wat lukt, verdien je een paar dollar. Maar na een dagje merk je dat je kansen aardig zijn gestegen, en je steeds meer verdient, tot na een paar dagen spelen ineens 60.000 dollar verdient aan het jatten van een auto. Het is dus even doorploeteren in het begin, maar daarna gaat het heel hard. Ook kan je dan drank gaan smokkelen, om het echte grote geld te verdienen.
Het sleutelwoord is dus even doorzetten
Er zijn ook families, op dit moment pas vijf, die ook nog eens een verbond hebben maar als het er meer zijn geworden en ze zijn gegroeid zal er ongetwijfeld oorlog ontstaan, en zullen er slachtoffers gaan vallen, je kan namelijk ook mede-spelers vermoorden. In de test-versie van het spel, die iets van twee weken heeft gedraaid, is dat ook gebeurd en ook nu zijn de eerste doden al gevallen.
Onze voorlopige FOK! Familia
Doel van de FOK! Familie: we zijn eigenlijk nog geen familie maar we als je mee wilt doen moet je zoveel mogelijk geld in zamelen zodat we een FOK! familia kunnen oprichten/kopen.
Er kunnen dan 50 leden in de familie en hier staat een rijtje die voorlopig in die familie komt.
Waar staan die ranks eigenlijk voor
Rank 01 - Empty-Suit
Rank 02 - Deliveryboy
Rank 03 - Pickpocket
Rank 04 - Associate
Rank 05 - Mobster
Rank 06 - Soldier
Rank 07 - Assasin
Rank 08 - Local Chief
Rank 09 - Chief
Rank 10 - Godfather
Tussenstand
Er is wel iets van een tussenstand, maar ik heb begrepen dat hierin iets veranderd is. Details zijn te krijgen via IRC.
Ik heb zelf geen toegang tot IRC vanuit het werk, dus ik weet effe NIET waar het over gaat.
TIPS
tip 1 voor de Booze: --> www.booze.tk
tip 2 voor OC (Organised Crime) Omerta OC calculator
Fok! Familia website
dankzij Pinkelmans
Deze werkt alleen als Pinkelmans je IP heeft en je dus toestemming hebt om deze site te bezoeken.
[Dit bericht is gewijzigd door Deevay op 23-01-2004 16:16]
Geen idee deevay
He volana wat is jou status op dit moment dan?
Fuckie, ben nou in Baltimore maar kan niet meer ff reizen anders ben ik niet op tijd voor die OC
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:42 schreef uniekje het volgende:vanuit de bak...
quote:OC is toch in Baltimore ??
Op vrijdag 23 januari 2004 12:40 schreef Drannel het volgende:
aha okFuckie, ben nou in Baltimore maar kan niet meer ff reizen anders ben ik niet op tijd voor die OC
Kan niet eens een hot dog stand beroven hahaha
quote:Nou... ik schijn er nogal een hobby van te maken om neukende koppeltjes te betrappen. Helaas is er geen optie om dat koppeltje dan aan gort te schieten ofzow...
Op vrijdag 23 januari 2004 12:46 schreef Fathom het volgende:
You were caught by the cops![]()
Kan niet eens een hot dog stand beroven hahaha
Heb die caddillac gerepareerd dus we kunnen eventueel die ook gebruiken.
maakt mij geen ruk uit
En alvast sorry voor het verneuken van nieuwe topic (ja, 't was mijn eerste keer)
Ik ga het allemaal goedmaken met jullie
[Dit bericht is gewijzigd door Deevay op 23-01-2004 12:53]
Soms vraag ik me af hoe de random functie van omerta werkt
quote:Verzoek is verstuurd....
Op vrijdag 23 januari 2004 12:52 schreef Drannel het volgende:
nu de titel zelf nog
Beetje te snel geweest met "Invoeren" klikken enzo
quote:de eeuh fok familie bestaat nog niet helemaal
Op vrijdag 23 januari 2004 12:48 schreef Fathom het volgende:
Hoe word ik lid van de Fok! familie?
Ik ben Mobster btw voor in de lijst hierboven
En me eerste suc6! Success you made $7 out of it