Mja, nogmaals.. Actie-reactie..quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:03 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Het is een feit dat de grootste relletjes binnen de xbox topics zijn, ik zie in ieder geval minder vijandigheid in de andere topics.
quote:Cold War is een nieuwe stealthgame ontwikkeld door het Tsjechische Mindware Studios. In plaats van dat je voor de zoveelste keer in de huid kruipt van een getrainde super soldaat, of van een uitzonderlijk getalenteerde rondborstige dame, hebben de mensen van Mindware gekozen voor wat normaler, meer 'down to earth' personage. John Rawlins is de naam van de hoofdrolspeler en hij is een journalist die tijdens de Koude Oorlog in een internationaal complot verzeild raakt met als doel de Sovjet Unie te controleren.
Je wordt opgepakt en van je bezittingen ontdaan, en zonder enige overdreven skills zal je moeten zien te overleven en tegelijkertijd te weten zien te komen wat er precies aan de hand is. Er moet immers ook een mooi stukje over te schrijven zijn dat de oplage van de krant waar je voor werkt weer een beetje opkrikt. Hieronder zie je alvast een viertal sfeervolle nieuwe screenshots van dit spel, dat in 2005 door Dreamcatcher zal worden uitgegeven.
Pixelshaders,quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:44 schreef DinoPK het volgende:
Dat ziet er redelijk uit zeg. Goede resolutie in de textures, mooie models, en erg mooie lichteffecten/lichtval. De xbox is echt heer en meester op het gebied van sfeer licht moet ik zeggen, 1 van de meest opvallende dingen sinds ik ben overgestapt naar de xbox.
Omdat het alles behalve slim van mij was om er van uit te gaan dat ie ook wel op de XBOX zou komen..quote:Op woensdag 30 juni 2004 18:59 schreef DinoPK het volgende:
nee dit zijn toch echt pc screens hoor: waarom?
Volgens mij stelde ik geen vraag maar okquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:00 schreef Gamedemon het volgende:
ok...andere topic doorgelezen...allemaal geblaat maar kwam wel een vraag tegen waar ik op wou antwoorden :
Ja odin ik ga Spiderman 2 wel halen denk ik...vond het erg leuk om in deel 1 te slingeren en nu kan je het in een hele vrije stad doen...lijkt me erg leuk
Dat stuk heb ik gezien op een videoquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:07 schreef DinoPK het volgende:
Je gaat naar het hoogste gebouw, klimt helemaal naar boven, en je kijkt om je heen om de HELE stad in 3D (!!!) te zien. Kijk je naar beneden, dan zie je vanaf 400meter hoogte de autotjes nog rijden (die in de trailer erg grappig de hoek omvouwen trouwens, koplampen eerst, en dan de rest van de auto als een elastiekje). Dan besluit je om te springen, je duikt met je kop naar beneden 400 meter naar beneden, om (tijdens een soort burnout boost effect) net voor de grond je web weer weg te schieten en net boven de grond langs te scheren.
Heeeerlijk! Kan niet wachten.
Ja klopt maar weinig games zijn perfect he ! GTA heeft ook zijn irri momenten... blijft een topgame verder. Maar zelf haal ik dit ook niet hoor. Er komt teveel ander mooi speelgoed uit. Riddick bvquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:11 schreef Chevalric het volgende:
Ik weet nog niet of Spidey 2 zo gaaf wordt. IGN gaf het wel een 9.0, maar als je de review leest, lees je ook dat er toch wel allerlei kleine dingetjes zijn die mij in ieder geval zouden gaan irriteren, hoe leuk het geslinger ook is.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:35 schreef pkwarts het volgende:
ik maak het nu ook aan den lijve mee met Sailingace, maar ff proberen uit te zetten.
Raar, bij mij stond het aan opeens.. Toen ik het weer uitzette was het ook wel meteen weg..quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:33 schreef DinoPK het volgende:
ik raak trouwens die aanmeld alerts niet meer kwijt in mijn msn...
Ik heb nu alleen friends request, invite en downloadnieuws aanstaan, maar ik krijg nog steeds die %#@$# FSW alerts. (gisteren al gewijzigd, maar helaas, het mag niet baten)
wanneer komt tie uit?quote:Op woensdag 30 juni 2004 21:18 schreef Gamedemon het volgende:
tis ook bij een sitrep dino...en bij een missie switch
na het lezen van de review van IGN van spiderman heb ik nog meer zin in het spel...word een toppertje
* kepler gaat spiderman the movie maar weer eens spelen
Waar wil je op wachten bij Fable dan? Tot ie weer verkrijgbaar is?quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga voor Sudeki en RS3: BA in augustus (komen gelijk geloof ik) en dan in oktober voor HALO 2 en Fifa 2005. De rest is even afwachten (Fable, Burnout 3, DOOM 3).
viel eigenlijk best mee, slechts 3 keer een alert gehadquote:Op woensdag 30 juni 2004 20:27 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ah dan klopt het wel.. steeds als je bij een savepoint komt, en hij laad het spel vanaf dat punt dus.quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
viel eigenlijk best mee, slechts 3 keer een alert gehad![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2004 01:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Tiger Woods 2005 (LIVE. )
weet je het nou wel OF niet zekerquote:Op donderdag 1 juli 2004 10:44 schreef Ron.666 het volgende:
zeker:
* Sudeki of Fable
Twijfel:
* Fable of Sudeki
Kom dan op met je lijstje,quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:07 schreef twi het volgende:
Oei, lijstjestijd
Ik zou het eerst eens 3 maanden proberen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:19 schreef Kondros het volgende:
niemand die me kan helpen ?
Daar is het nu te laat voor denk ik..quote:Op donderdag 1 juli 2004 11:27 schreef pkwarts het volgende:
ik moet overigens ff 1 klein minpunt opmerken.
het ziet er allemaal heel mooi uit op die halo 2 screens, vooral die 2e screen vind ik erg sfeervol, alleen die schaduw daar! ze hebben nog tot half oktober ongeveer, dus ik hoop dat ze er nog snel een mooie techniek tegen aan gooien.
zonder zijn gasmasker wel jaquote:Op donderdag 1 juli 2004 11:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Deze grunt is een stuk gemener zo te zien
Halo moet je sowieso hebben gespeeld.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:18 schreef HomerJ het volgende:
Moet je Halo hebben gespeeld om Halo 2 te spelen?(story, characters etc) :$
ik denk dat iemand je in 10 minuten wel ff het verhaal kan vertellen, maar zoals strolie al zei, halo moet je zoiezo gespeeld hebben.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:18 schreef HomerJ het volgende:
Moet je Halo hebben gespeeld om Halo 2 te spelen?(story, characters etc) :$
You got that right..quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:19 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Halo moet je sowieso hebben gespeeld.
Wanneer krijg je um?quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:40 schreef HomerJ het volgende:
IK heb nog niet eens een X-box
Terug trappen, DOOD schieten, en flink vloeken op zijn lijk.quote:
Zou je ook een volle auto kunnen kapen? Of moet je dan eerst de andere 2 gasten eraf schoppen?quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:01 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Terug trappen, DOOD schieten, en flink vloeken op zijn lijk.
Geen idee, maar niets wat een granaat niet zou kunnen oplossen dusquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:10 schreef BMH het volgende:
[..]
Zou je ook een volle auto kunnen kapen? Of moet je dan eerst de andere 2 gasten eraf schoppen?
Ik heb RS 3 & Live! al.quote:Op donderdag 1 juli 2004 12:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wanneer krijg je um?.
Dan los je gelijk de hele auto opquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:12 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Geen idee, maar niets wat een granaat niet zou kunnen oplossen dus
nice....quote:Boarding School
There's something about a successful, sexy boarding event that makes even awesome halo players look stupid. There they go, tearing by in a Ghost, rounding that curve on the Zanzibar beach and BAM! Somebody drops in from above, lands on the hood of the Ghost, and boots the rider out. Of course, to finish the job, you need to then run over the carjackee.
Boarding is relatively simple if the circumstances are right, you can board anything that's close enough and slow enough. That means the best way to do it is to lie in wait and get them as they slow for a corner. Press X to board and if it's doable, you will punch, yank or flip them out of their ride. The animation is context sensitive and a different action will be [performed depending on the type of vehicle being boarded, or which side you board from.
You can board gunner and passenger seats, as well as the driver's spot, and your strategy needs to be planned. We have seen pretty funny situations, where a Hog's gunner is boarded without the driver noticing (amazingly) and the illicit gunner starts taking out the driver's compatriots. Confusion ensues (for everyone except Laughy McBastard, the gunner).
quote:What are the plans for Half-Life 2 on other platforms? And how soon can we expect to see any ports? (Mac/Linux/X-box/Cube/PS2)
[Doug Lombardi] An Xbox version is in the works, but I can't give you an exact date right now. We’re in touch with all the console platform holders and would like to bring the game to as many platforms as make sense.
We weten wat je er van vindt,quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:56 schreef HomerJ het volgende:
(realistische) racegames
realistische voetbalgamesquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:08 schreef HomerJ het volgende:
Pro Evolution Soccer zal nog dit jaar op de Xbox verschijnen. Dit heeft Konami vandaag na maanden van geruchten en valse hoop officieel bekend gemaakt.
Quote:“Pro Evolution Soccer™ is a fantastic football simulation,” added Michel Cassius, Senior Director, Xbox Platform and Marketing. “Konami’s reputation for delivering stunning match-day action that plays almost identically to the real thing is renowned across the globe. Coupled with the fantastic graphics and advanced gameplay that Xbox offers, we foresee one of the greatest transfers of all time when Pro Evolution Soccer™ signs for Xbox.”
De Xbox versie zal er visueel op vooruit gaan en ook de gameplay belooft bijgeschaafd te worden. Details zijn helaas nog niet bekend gemaakt maar vast staat dat dit geweldig nieuws is voor zowel de Xbox als de voetbal fans. Het spel staat gepland voor het vierde kwartaal van dit jaar.
Nou die zal rond oktober/november komen, maar is het al bekend of het echt deel 4 word of een opgepoetste versie van 3?
ik heb pes gespeeld en vind het een heel goed spel, het was meer een antwoord op homer zijn reactiequote:Op donderdag 1 juli 2004 17:20 schreef DinoPK het volgende:
PES nog nooit gespeeld zeker? Arcade voetbal games zijn veeeel korter houdbaar dan een schijfje PES hoor.
Beetje dom, omdat ik een cube bezitter benquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:24 schreef DinoPK het volgende:
verkeerde smileykeuze dan denk ik
Al is er voor homer's reactie wel wat te bedenken, het is een cube gamer en dan is hij dit soort spellen niet gewend. (zowieso zijn arcade racers exponentieel veel leuker dan arcade soccer games (burnout vs red card soccer bijvoorbeeld)
quote:Op donderdag 1 juli 2004 17:30 schreef twi het volgende:
Laat ik me voor de verandering maar gewoon een keertje inhouden en zeggen: "Nothing to see here, move along...."
En dan gaat het natuurlijk over de posts
quote:Developed by the legendary Shingo 'Seabass' Takatsuka and his team of footballing experts at Konami Computer Entertainment Tokyo, Inc. (Konami TYO) Pro Evolution Soccer 4 marks a quantum leap forward for both the Pro Evolution franchise and the football genre as a whole. With the series famed for its intuitive controls and the realistic movement of players on and around the ball, Konami TYO has further pushed the envelope with a wealth of new moves and tricks that flow fluidly within the fast-paced action. New free kick and penalty techniques can now be used, while an innovative indirect free kick move has been implemented to add further variety to set pieces.
This level of realism has also been extended to the game's many players. More individuality can now be found in the ways players run, move both on and off the ball, and how they control the ball. Likewise, even more advanced player stats that govern every aspect of their play affect how well players can bring a high or fast ball under control, hit it first time past an encroaching defender, or flick the ball on to a team-mate. As such, the total control that has become synonymous with the series will ensure Pro Evolution Soccer 4 is even closer to the real thing.
A new dribbling system is also available giving more control as players go one-on-one and try to pass opposing players, while crosses and cut-back passes can now be made with more precision. In keeping with this level of detail, player likenesses are also enhanced to match the noticeable individuality of the world's greatest stars. Both international and club players are instantly recognisable due to almost photo-realistic graphics, while additional realism is added via kits that get progressively dirtier as the match progresses.
Pro Evolution Soccer 4 will also boast an on-screen referee for the first time. Whereas previous versions have featured an un-seen referee, Konami TYO's game now features an official who runs up and down monitoring play - and even steps in to calm things down when the action gets heated! The referee AI has also been further refined, with advantage being played for minor infringements, while each of the referees available will react instinctively to fouls and the flow of play depending on how strict they are deemed to be.
With every aspect of Pro Evolution Soccer 4 refined and enhanced, it is no surprise that fans of the series are already hailing it as the definitive football title. Further additions to the game include more club and international teams, extra formation screens to offer total control over the way each team lines up and plays, while the ever-popular Master League has also been vastly improved. A new 'My Best Eleven' option allows fans to save their greatest teams for prosperity, and players can now be forced to retire through severe injury during the course of a Master League season, forcing the user to work around the loss of key stars and restructure around the abilities of suitable replacement players.
It all adds up to a new milestone in football gaming, and football fans will already be counting the days until Pro Evolution Soccer 4 kicks off for PlayStation 2, PC DVD and Xbox later this year...
quote:I heard whispers from both Konami and Microsoft that it's 95% confirmed the football sensation will be playable online.
quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:10 schreef HomerJ het volgende:
uit OXM (UK)
[..]
Need for speed: Undergroundquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:49 schreef wc-eend het volgende:
Ok ik ben dus totaal niet ingewijd tot de x-box wereld, heb er gister een gehad.. zie heel veel posts terug dit topic, maja..
Zijn er ook need for speed games op de x-doos?
Wat zijn de spellen die zeer goed zijn...
En welke spellen komen binnekort uit die ook goed zijn ( volgens previews enzo dan)
ze staan allemaal in dat mooie OP plaatje, maar omdat daar de namen niet bij staan en ik niet echt zin heb om allemaal titels neer te zetten, maar ff vragen: waar houd je van?quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:49 schreef wc-eend het volgende:
Ok ik ben dus totaal niet ingewijd tot de x-box wereld, heb er gister een gehad.. zie heel veel posts terug dit topic, maja..
Zijn er ook need for speed games op de x-doos?
Wat zijn de spellen die zeer goed zijn...
En welke spellen komen binnekort uit die ook goed zijn ( volgens previews enzo dan)
en NFS: hot pursuitquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:52 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Need for speed: Underground
En binnenkort:
Need for speed: Underground 2
Ik ben meer het RPG/adventure type, maar hou ook van games als splinter cell (alleen weet niet hoe het speelt op een console) en NFS: underground ken ik een beetje van de PS2 en die was wel cool, zit er veel verschil in???quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ze staan allemaal in dat mooie OP plaatje, maar omdat daar de namen niet bij staan en ik niet echt zin heb om allemaal titels neer te zetten, maar ff vragen: waar houd je van?
voor live heb je een breedband verbinding nodig, een cc en je moet elk jaar 60 euro betalen. het 1e jaar is gratis. in een starterskit zit al een headset.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:55 schreef wc-eend het volgende:
Ok bedankt, en nog een vraagje, is er iemand bekend met x-doos live en kabelfoon standaard abonement :p is dat mogelijk??? en kost x-doos live verder nog geld naast het pakket?
wat is cc?quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:57 schreef pkwarts het volgende:
[..]
voor live heb je een breedband verbinding nodig, een cc en je moet elk jaar 60 euro betalen. het 1e jaar is gratis. in een starterskit zit al een headset.
Star Wars: Knights of the old republic is een hele goede RPG, en er komen nog heel veel goede RPG's aan (op dit moment zijn er nog niet zoveel). dat zijn: Sudeki, Fable, Kotor 2 en Jade Empirequote:Op donderdag 1 juli 2004 19:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik ben meer het RPG/adventure type, maar hou ook van games als splinter cell (alleen weet niet hoe het speelt op een console) en NFS: underground ken ik een beetje van de PS2 en die was wel cool, zit er veel verschil in???
Maar ik ga iedergeval HALO nog halen.. en maybe metroid prime ook..
De Gamecube heeft 2 Pro Evolution Soccer (winning eleven) games gekregen van Konami alleen die verkochten niet goed genoeg. Net als de meeste sport titels op de gamecube.quote:Op donderdag 1 juli 2004 18:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Pro Evolution Soccer 4 PC, PS2 en uiteraard de XBOX. (Ook Konami slaat de GC over, het lijkt wel een trend..Of misschien vanwege het gebrek aan online gamen)
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Metroid prime is op de Gamecube. WEl geweldig spel iggquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik ben meer het RPG/adventure type, maar hou ook van games als splinter cell (alleen weet niet hoe het speelt op een console) en NFS: underground ken ik een beetje van de PS2 en die was wel cool, zit er veel verschil in???
Ze raken ook steeds meer exclusives kwijt aan de Xbox, die Gamecube-gastjesquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:57 schreef wc-eend het volgende:
Heb jij 'm hier in de winkel zien liggen? Ik niet namelijkquote:Op donderdag 1 juli 2004 20:00 schreef BMH het volgende:
[..]
De Gamecube heeft 2 Pro Evolution Soccer (winning eleven) games gekregen van Konami alleen die verkochten niet goed genoeg. Net als de meeste sport titels op de gamecube.
ik neem aan welke er in je xbox zitquote:Op donderdag 1 juli 2004 22:45 schreef HomerJ het volgende:
Waar kan je zien wat voor DVD speler je hebt?
Tis geen super goed spel, maar ook niet slecht. Heb me er toch redelijk mee vermaakt en op IGN krijgt het toch een 9.2quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:30 schreef HomerJ het volgende:
Z'on slecht spel?
waar is dit spel dan 5 euro? Dan haal ik er gelijk even 2.quote:Op donderdag 1 juli 2004 23:21 schreef pkwarts het volgende:
mechassault is nu al bij sommige winkels 5 euro
heb nu wel een mooi reserve hoesje
Wahhaha. Ik heb mijn exemplaar gekregen bij een Live! abo & verkocht voor 15 euroquote:Op donderdag 1 juli 2004 23:21 schreef pkwarts het volgende:
mechassault is nu al bij sommige winkels 5 euro
heb nu wel een mooi reserve hoesje
Pff. tis toch wel zon bout spel he.. echt ontzettend dom om te spelen, hoogst vervelend na een minuut of 10.. koop dan toch es een goed spel. FSW ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:05 schreef DinoPK het volgende:
[..]
waar is dit spel dan 5 euro? Dan haal ik er gelijk even 2.
Ehm als je 2e hands niet schuwt, kan je me altijd ff mailenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 01:23 schreef twi het volgende:
Mijn zoektocht naar een grote originele controller gaat door
Helemaal uit m'n dak..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:26 schreef SailingAce het volgende:
Daggla is zeker nog aan het feesten?
quote:ews
Xbox Japan boss pledges local Xbox 2 support
by GamesIndustry.biz
The next-generation Xbox will enjoy stronger local software support in the Japanese market, according to Microsoft's Tokyo game development division boss Norman Cheuk, who said that much of the studio's current work is purely positioning.
"It's too late to be number one on this version of the console," Cheuk admitted in an interview with Bloomberg Japan. "A lot of what we're doing today is to position ourselves. We're looking at the future generations where we'd like to be successful."
Despite being generally considered to be a success in North America and Europe, the Xbox has failed to establish any kind of presence in the Japanese market - with sales lagging behind the PS2 by a factor of almost 50 to one, and overall hardware market share of less than one per cent.
Much of that failure has been blamed on a lack of locally developed software, with Microsoft VP of retail sales and entertainment Peter Moore admitting last month that "you could probably argue that if we had a Japanese-centric role-playing game at the beginning of the console life cycle we would probably be in a better position today."
Japan is by far the least important of the three major global territories in terms of actual consumer sales - which are less than half of the sales figures for the USA and Europe - but with many of the world's biggest game software companies headquartered there, it's an important market to establish a console's credibility in.
Microsoft certainly seems committed to developing local software in Japan for its next-generation system, and as well as improving relations with Japanese publishers - a major PR win came at E3 when Square Enix announced that it would consider developing for the Xbox 2 platform - it has focused strongly on building up its own development presence in the Far East.
Cheuk was appointed to head up the development division in Tokyo last September, and heads up a 100-strong team there - with several of the team's designers and engineers being replaced with Japanese talent since he took over, he claims.
Ik heb ook al gebeld dat ik wat later kom,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:25 schreef twi het volgende:
De herhaling van de verlenging begint zo, Daggla
ga je naar de finale?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
De kans bestaat trouwens dat ik een paar dagen weg ben,.
Ik wil de finale in Griekenland zien en ben op zoek naar last-minute] second ticket..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:26 schreef Tain het volgende:
[..]
ga je naar de finale?
goedkope vluchten naar porto bestaan op het moment nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik wil de finale in Griekenland zien en ben op zoek naar last-minute] second ticket..
Als dat niet lukt wil ik kijken of ik een goedkope vlucht naar Porto kan vinden..
Nee, naar Griekenland ook niet..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:28 schreef Tain het volgende:
[..]
goedkope vluchten naar porto bestaan op het moment niet
Op m'n fiets..?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:38 schreef twi het volgende:
Nu beginnen te rijden, misschien ben je er dan zondagavond
JA MAG NIETquote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:42 schreef twi het volgende:
Ik zei niet WELKE zondagavond
* Dr.Daggla slaat zichzelf voor het slowchatten
Het spel ik best aardig, en voor die 5 euro.. Heb ik nog een spelletje om samen met mijn broertje (voornamelijkste speelpartner) te spelen via live.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 09:25 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Pff. tis toch wel zon bout spel he.. echt ontzettend dom om te spelen, hoogst vervelend na een minuut of 10.. koop dan toch es een goed spel. FSW ofzo
Ja, ik had het gisteren al gezien (ik denk dat het dezelfde filmpjes zijn)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:46 schreef Chocobo het volgende:
IGN's quote over de combat in Sudeki !!!!
June 30, 2004 - Recently, IGN Xbox offered a close look at the combat system in Sudeki, Microsoft's upcoming action-RPG. While words can carry a lot of weight, there's something to be said for seeing the game in action. That's why we've pieced together a few minutes of combat footage and stuck unkempt editor Hilary Goldstein's voice to walk you through the action.
Sudeki's combat is frantic, fast, and fun. Don't take our word for it, see for yourself. Now make with the clicking.
Video combat preview
http://insider.ign.com/videos/articles/527/527487p1.html
Heb je je spel in je dvd speler gezet ofzo?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:59 schreef Fliepke het volgende:
ONGELOOFLIJK!!!!
DIt is echt niet normaal, na het vullen van mijn xbox met FSW
[afbeelding]
niet dus hequote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:01 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Heb je je spel in je dvd speler gezet ofzo?
Ok.. ieder zijn spellen natuurlijk..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 10:44 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Het spel ik best aardig, en voor die 5 euro.. Heb ik nog een spelletje om samen met mijn broertje (voornamelijkste speelpartner) te spelen via live.
Ik heb zat goede spellen hoor ; FSW schaar ik zeker niet onder de goede spellen, en ja ik heb het genoeg gespeeld om die mening te vormen, te niche (wel realistisch maar te eentonig, beperkt etc, niet mijn spel dus).
Of voor rally RSC2quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:20 schreef DinoPK het volgende:
Nou op naar burnout 3 dan maar
-
Colin heeft mij echt nooit kunnen boeien..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:30 schreef DinoPK het volgende:
mwah dan heb ik het meer op Colin 4, niet om wat af te doen aan de kwaliteiten van RSC2 hoor, maar Colin 4 vind ik persoonlijk heerlijk spelen. RSC2 is net als RSC niet echt aan mij besteedt, ondanks dat het spel grafisch erg mooi is. Ook opvallend hoe weinig het spel op dit moment nog online gespeeld wordt.
Guilty Gear XX Reload anyone ??quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Colin heeft mij echt nooit kunnen boeien..
RSC 1 was wel aardig.. Maar ik ben sowieso niet zo'n fan van racespelletjes..
Geef mij maar het betere hakwerk..
Van goeie fighters ben ik trouwens ook niet vies,.
Kheb hem zelf ook.. prachtig om te spelen, maar nu zit FSW er weer tussen als ik tijd heb om te gamen. Merk toch wel dat nu LIVE zoveel spellen al biedt dat er mensen veel minder lang op 1 en hetzelfde spel blijven zitten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:30 schreef DinoPK het volgende:
Ook opvallend hoe weinig het spel op dit moment nog online gespeeld wordt.
Jup, alleen de echte die hards spelenm maandenlang hetzelfde spel..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 11:57 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Kheb hem zelf ook.. prachtig om te spelen, maar nu zit FSW er weer tussen als ik tijd heb om te gamen. Merk toch wel dat nu LIVE zoveel spellen al biedt dat er mensen veel minder lang op 1 en hetzelfde spel blijven zitten.
Ik weet niet of jij genoeg verstand hebt van games, maar de Pro Evo serie is nooit op de Game Cube verschenen. Alleen de ISS serie is ooit op de Game Cube verschenen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 20:00 schreef BMH het volgende:
[..]
De Gamecube heeft 2 Pro Evolution Soccer (winning eleven) games gekregen van Konami alleen die verkochten niet goed genoeg. Net als de meeste sport titels op de gamecube.
De Pro evo serie is een europeese naam voor Winning Eleven en die is wel degelijk op de cube verschenenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:00 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij genoeg verstand hebt van games, maar de Pro Evo serie is nooit op de Game Cube verschenen. Alleen de ISS serie is ooit op de Game Cube verschenen.
Maar niet in Europa dan, want WE komt alleen in Japan uit geloof ik..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:06 schreef HomerJ het volgende:
[..]
De Pro evo serie is een europeese naam voor Winning Eleven en die is wel degelijk op de cube verschenen
Die stilte voor die storm ookquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..], het wachten duurt zo lang..Zo tergend lang...
.
ik denk dat ze daar toch wel genoeg capaciteit voor hebben, ze rekenen er gewoon opquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:27 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Die stilte voor die storm ook![]()
Vlgs mij gaat iedereen zo masaal op de HALO2 .. dat de LIVE servers er gewoon uitklappen
Ik denk ook dat het knap lastig wordt om nog mensen te vinden om wat anders te spelen danquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar toch wel genoeg capaciteit voor hebben, ze rekenen er gewoon op
Zo ja ik hoop het maar.. anders zit je toch mooi te kijken zegquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:30 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ik denk dat ze daar toch wel genoeg capaciteit voor hebben, ze rekenen er gewoon op
Ik weet het wel zeker, LIVE staat als een huis..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:31 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Zo ja ik hoop het maar.. anders zit je toch mooi te kijken zeg
Sonyquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, LIVE staat als een huis..
Kan Sony nog wat van leren,.
quote:Het nieuwste deel uit de Dead or Alive serie van Tecmo, Dead or Alive Ultimate, heeft opnieuw vertraging opgelopen. Hoewel de Amerikaanse release datum in april al verschoven was naar het einde van de zomer, bleek ook dit niet haalbaar voor ontwikkelaar Team Ninja. De game zou nu eind oktober in de Amerikaanse winkelschappen moeten liggen.
News of the delay was first prefigured by a change in the release date shown on Tecmo's official website, and later clarified by Tecmo USA.
The absence of a playable DOA Ultimate demo from Tecmo's E3 display was a major disappointment for fans of the series, even though the new preview movie was one of the most impressive trailers of the show.
Dead or Alive Ultimate is de eerste game uit de serie die geschikt is voor de Xbox Live service. Het pakket zal bestaan uit het origineel en een opgepoetste versie van Dead or Alive 2 die grafisch vergelijkbaar zou moeten zijn met Dead or Alive 3.
Is toch et zelfde als WEquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:00 schreef Baris het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij genoeg verstand hebt van games, maar de Pro Evo serie is nooit op de Game Cube verschenen. Alleen de ISS serie is ooit op de Game Cube verschenen.
Dit is een reviewquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
FSW review op Eurogamer
Eurogamer is voor mij dan ook de gamesite op het internet..quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:15 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Dit is een review
hehe no probquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:11 schreef wc-eend het volgende:
Mijn excuus dat ik heb gezegd dat ik metroid prime nog zeker ging halen, ik was even vergeten dat dat een NGC game was, Nogmaals mijn Excuus!
Haal er meteen een cube bijquote:Op vrijdag 2 juli 2004 16:11 schreef wc-eend het volgende:
Mijn excuus dat ik heb gezegd dat ik metroid prime nog zeker ging halen, ik was even vergeten dat dat een NGC game was, Nogmaals mijn Excuus!
Nope, zou 2 games van mijn oom krijgen, hoop ze snel te krijgen, maar ga morgen ook een week weg, dus iik wacht ff afquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
hehe no prob
heb je al besloten wat je gaat halen (aan spellen)?
quote:Hoewel The Chronicles of Riddick in Europa pas in augustus verschijnt, wordt het spel in Amerika volop verkocht. In de eerste drie weken is het spel 110.000 keer over de toonbank gegaan. Verwacht wordt dat het spel met Vin Diesel in de hoofdrol binnen de kortste keren meer dan 250.000 keer verkocht zal zijn.
De goede verkoopcijfers zijn voor Vivendi Universal Games de reden om eens goed na te gaan denken. Zo zijn ze in beraad om meerdere vervolgen te maken. Daarnaast werd bevestigd dat er een PC-versie aan komt.
quote:“We support up to six players online in any race events. The most critical thing for us is that the online game didn’t suffer any loss of quality over the offline game, so we’ve made sure that we still have just as much traffic in the online modes."
Die ga ik ook halen, en dan kan ik ook eens goed meedoen met alle fokkers.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:00 schreef SailingAce het volgende:
Black arrow
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Te duurquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:03 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Iemand nog Driv3r kopen voor 45 euro?
hehe.. you funnyquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:03 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Iemand nog Driv3r kopen voor 45 euro?
jaja ze hebben de add on voor de pc dus ook omgezetquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:00 schreef SailingAce het volgende:
Black arrow
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kheb net Pitch black gekocht als voorbereiding op die gamequote:Hoewel The Chronicles of Riddick in Europa pas in augustus verschijnt, wordt het spel in Amerika volop verkocht. In de eerste drie weken is het spel 110.000 keer over de toonbank gegaan. Verwacht wordt dat het spel met Vin Diesel in de hoofdrol binnen de kortste keren meer dan 250.000 keer verkocht zal zijn.
De goede verkoopcijfers zijn voor Vivendi Universal Games de reden om eens goed na te gaan denken. Zo zijn ze in beraad om meerdere vervolgen te maken. Daarnaast werd bevestigd dat er een PC-versie aan komt.
Pc spellen spelenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jaja ze hebben de add on voor de pc dus ook omgezet
psies etzelfde weer ...maargoed dat boeit jullie niet aangezien jullie de pc versie toch niet spelen...
[..]
Praat filmquote:Kheb net Pitch black gekocht als voorbereiding op die game![]()
Ja hij mag dan wel goed verkopen in Engeland en Australie.. maar hier is het niet echt een hype ofzo. Zet hem op Ebayquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Want?
Het feit dat het een bijzonder slechte game is vind ik ook wel noemenswaardig,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja hij mag dan wel goed verkopen in Engeland en Australie.. maar hier is het niet echt een hype ofzo. Zet hem op Ebay
zou je dat in spoiler tags willen zetten ik heb em nog nooit gezienquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:10 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Pc spellen spelen
[..]
Praat film
Wist je trouwens dat hij echt in die film zijn arm uit de kom drukte voor dat shot in de boeien?
Mwah, ben ik niet zo bekend mee. Misschien dat er hier op Fok nog iemand zit die het wil hebben. 45 euro is toch een redelijke prijs? 15 euro (33 piek) onder het aankoopbedrag en één dag oud.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ja hij mag dan wel goed verkopen in Engeland en Australie.. maar hier is het niet echt een hype ofzo. Zet hem op Ebay
Ga de film dan maar snel kijkenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zou je dat in spoiler tags willen zetten ik heb em nog nooit gezien
eBay is ideaal voor recente populaire spellen. Ze bieden er zo 40-45 euro.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Mwah, ben ik niet zo bekend mee. Misschien dat er hier op Fok nog iemand zit die het wil hebben. 45 euro is toch een redelijke prijs? 15 euro (33 piek) onder het aankoopbedrag en één dag oud.
nou zeg, op gcshop voor 49,50quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Mwah, ben ik niet zo bekend mee. Misschien dat er hier op Fok nog iemand zit die het wil hebben. 45 euro is toch een redelijke prijs? 15 euro (33 piek) onder het aankoopbedrag en één dag oud.
denk dat je em niet zo snel kwijtraakt...er zijn mensen die wel Reviews lezenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:25 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
denk dat je em niet zo snel kwijtraakt...er zijn mensen die wel Reviews lezen
En hoeveel GCshops en dvdcraves zijn er in Nederland? 0quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
nou zeg, op gcshop voor 49,50
en bij dvdcrave krijg je hem voor iets van 47 euro....
En daarnaast staat het in veel winkels speelbaar opgesteld, een erg domme keuze als je het mij vraagt, maar wie ben ikquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik had ook al zoiets van, wie koopt dat nou na alle negatieve reviews,.
http://www.gcshop.nl/quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
En hoeveel GCshops en dvdcraves zijn er in Nederland? 0![]()
En hoeveel gamers bezitten een creditcard en halen spellen uit Australië? weinig
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Ik had ook al zoiets van, wie koopt dat nou na alle negatieve reviews,.
Dat zijn de bronnen!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]![]()
Times Online: 10
Playboy: 8,8
1up: 8,5
AceGamez: 8,0
Microsoft Xbox World: 8,0
Electronic Gaming Monthly: 7,5
PGNx Media: 7,5
TotalGames.net: 7,5
Games Domain: 7,0
Rewired Mind: 7,0
Leuk lijstje,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]![]()
Times Online: 10
Playboy: 8,8
1up: 8,5
AceGamez: 8,0
Microsoft Xbox World: 8,0
Electronic Gaming Monthly: 7,5
PGNx Media: 7,5
TotalGames.net: 7,5
Games Domain: 7,0
Rewired Mind: 7,0
Maar het is wel handig als je een creditcard hebt, je moet in Nederland wonen en ouder zijn dan 16 jaar.quote:
Hij sterft aan het einde van de filmquote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
zou je dat in spoiler tags willen zetten ik heb em nog nooit gezien
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:50 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat zijn de bronnen!.
misschien omdat het spel nog niet af is? en waarom verkoop je hem anders na 1 dag?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]Wat?
"Metacritic® compiles reviews from respected critics and publications for film, video/dvd, music and games."
Ze geven niet uitsluitend goede cijfers hoor
Eerst las ik geen reviews en als ik dan een rits laat zien dan zijn het opeens omgekochte slechte reviewers. Hoe triest kan je zijn.Maar Driv3r zal en moet slecht gevonden worden.
Okay, we gaan het je dan gewoon lerenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]Wat?
"Metacritic® compiles reviews from respected critics and publications for film, video/dvd, music and games."
Eerst las ik geen reviews en als ik dan een rits laat zien dan zijn het opeens omgekochte slechte reviewers. Hoe triest kan je zijn.Maar Driv3r zal en moet slecht gevonden worden.
dat lijstje van daggla, DAT zijn echte goede gamesitesquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]Wat?
Ga je weer beginnen met dat koppige gedoe,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:02 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Key questionquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom doe jij um eigenlijk na 1 dag al weg?.
black arrow lijkt me een leuk spel zeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 19:00 schreef SailingAce het volgende:
Black arrow
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Omdat ik het teveel vind lijken op GTA Double pack die ik al bezit.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:04 schreef Tain het volgende:
[..]
misschien omdat het spel nog niet af is? en waarom verkoop je hem anders na 1 dag?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Okay, we gaan het je dan gewoon leren
Ga gewoon naar gamerankings.com en kijk dan daar.
Avg Ratio: 62%
Het is al een goed teken dat je reviews leest, nu nog van de goede sites..
Oh, nu moet ik ook nog rekening gaan houden met eventueel omgekochte reviewers. Welke waarde kan je dan nog hechten een reviews? Wat verwacht je eigenlijk van een doorsnee gamer? Is het nu echt mijn eigen schuld?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ga je weer beginnen met dat koppige gedoe,.
De bronnen die jij noemt zijn op EMG na allemaal nietszeggende sites..
De bekende, gerenommeerde gamingsites (de echte pro's zeg maar) kraken massaal de game af omdat ie buggy as hell is en gewoon nog niet af.. Dat zijn ook de sites die niet ingaan op het aanbod van Atari om in ruil voor een vroege preview een hoog cijfer te geven,.
Lees Corruptie bij Gamemagazines die ook nog is.
Waarom doe jij um eigenlijk na 1 dag al weg?.
Ik begin meestal op gamerankings, dan surf ik daarvandaan door naar 2 of 3 reviews, meestal gamespot, ign, worthplaying enzo. Tenslotte lees ik nog wat user reviews, ook altijd zeer informatief.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Effe vraagje tussendoor:
Welke sites gebruiken jullie nou het liefst als referentie..?
Ik eurogamer, IGN en worthplaying...
Oh please, wie heeft er hier Driver gekochtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Oh!, wat ben jij dom zeg!
Gamerankings.com hanteert exact dezelfde bronnen als Metacritic.com waar ik altijd kijk. Dat lijstje van mij komt namelijk ook voor in de door jouw geadviseerde site.
hehequote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:29 schreef Fliepke het volgende:
Oh please, wie heeft er hier Driver gekocht.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
En jij bent hier de mongool, dit is niet de eerste domme uitspraak die je doet.
Ik heb het overigens ook zelf gespeeld in de winkel, zelfs voordat ik een review had gelezen en ik vond het meteen pure bagger.
En net zeg je nog dat ik hem wel kwijt raak.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:26 schreef twi het volgende:
Bovendien probeer jij je onder alles uit te lullen. GCShop heb je geen creditcard voor nodig, en de verzendkosten zijn peanuts, ze zijn gewoon Nederlands. Bovendien is de gemiddelde games-kopende gamer echt wel ouder dan 16 jaar (waar praaaten we in godsnaam over?) en anders koopt z'n rijke pappie het wel bij Dixons en niet bij Quasar_de_Duif omdat die 10 eurootjes goedkoper is...
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:18 schreef Quasar_de_Duif het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Oh!, wat ben jij dom zeg!
quote:En dan doen alsof ik een beginnend onwetende gamer ben.![]()
Mijn god, zit ik hier met mongolen te praten of wat?
49 euro bij de mediamarkt vriend, dus je hebt gewoon zelf teveel betaald, wie is er nou dom? En dat voor een kutgame. Nou uitloggen en naar bed, en niet te eng dromen jochie.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
En net zeg je nog dat ik hem wel kwijt raak.
Ik probeer trouwens nergens onderuit te lullen want ik heb helemaal niet beweerd dat je er een creditcard voor nodig hebt. Ik zei alleen dat het wel handig zou zijn. Het spel is geen ¤ 49,50 zoals Fliepke beweert, maar ¤ 51,50 en bovendien moet je boven de 16 zijn. En dat terwijl een groot gedeelte van de gamers onder de 16 jaar zijn. Als je niet op 10 eurotjes kijkt dan zou ik hem idd bij de Dixons halen.
get your facts straight... de gemiddelde gamer is ver boven de 16.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ik probeer trouwens nergens onderuit te lullen want ik heb helemaal niet beweerd dat je er een creditcard voor nodig hebt. Ik zei alleen dat het wel handig zou zijn. Het spel is geen ¤ 49,50 zoals Fliepke beweert, maar ¤ 51,50 en bovendien moet je boven de 16 zijn. En dat terwijl een groot gedeelte van de gamers onder de 16 jaar zijn. Als je niet op 10 eurotjes kijkt dan zou ik hem idd bij de Dixons halen.
Ja,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Wat verwacht je eigenlijk van een doorsnee gamer? Is het nu echt mijn eigen schuld?
Dat ben je ook, anders had je Driv3r niet gekochtquote:En dan doen alsof ik een beginnend onwetende gamer ben.
Daar tegenover staan ook slimme uitspraken. Die uitspraak moet ik trouwens onthouden. Bezitters van Driv3r zijn mongolen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:29 schreef Fliepke het volgende:
[..]
En jij bent hier de mongool, dit is niet de eerste domme uitspraak die je doet.
Dus? Omdat jij het pure bagger vond had iedereen van te voren kunnen weten dat het spel slecht is?quote:Ik heb het overigens ook zelf gespeeld in de winkel, zelfs voordat ik een review had gelezen en ik vond het meteen pure bagger.
Als je nou gewoon op de door ons genoemde sites (p)reviews leest hoef je je daar geen zorgen over te maken,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:21 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Oh, nu moet ik ook nog rekening gaan houden met eventueel omgekochte reviewers.
eigenlijk wel, in de previews werd ie ook afgekraaktquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dus? Omdat jij het pure bagger vond had iedereen van te voren kunnen weten dat het spel slecht is?
Misschien wel, ik heb een brede smaak en ben sneller over een spel positief dan negatief.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Dus? Omdat jij het pure bagger vond had iedereen van te voren kunnen weten dat het spel slecht is?
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Daar tegenover staan ook slimme uitspraken.
Nieuw? Ik loop hier onderhand het langst rond.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:32 schreef kulandra het volgende:
En je krijgt waarschijnlijk ook nog wat reacties omdat het nou niet echt een vriendenprijsje is. Hoewel jij vind van wel misschien, maar jij hebt dan ook echt het volle pond betaald. Een bewuste gamer met beperkt budget zoekt juist naar plekken waar ie voor zo min mogelijk geld zoveel mogelijk goede games kan kopen. Zelfs als je nog geen 16 bent. En je bent inderdaad behoorlijk opruiend bezig. Als je ergens "nieuw" bent, mag je ook wel even gewoon rustig doen. Als mensen je een beetje kennen ga je maar bijdehand doen.
Jij ook met je vriendjespolitiek. Geen kwaad woord over Fliepke.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
[..].
Vooral zo doorgaan,.
Daarmee zeg ik niet dat je goedkoop bent, daarmee zeg ik alleen dat er een hoop grote onwetende leeghoofden op deze wereld rondlopen die 45 euro uitgeven aan een hype.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:32 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
proestquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
eigenlijk wel, in de previews werd ie ook afgekraakt
guldens hebben we allang afgezworen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nieuw? Ik loop hier onderhand het langst rond.
Ik vind het nogal wat, ruim 30 piek onder de aankoopprijs na één dag.En na mijn weten is 45 euro het goedkoopst wat ik ben tegen gekomen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
met 'nieuw' bedoelt ie dus in GAM
Ik vind het nogal wat, ruim 30 piek onder de aankoopprijs na één dag.En na mijn weten is 45 euro het goedkoopst wat ik ben tegen gekomen.
normaal is dat ook best een goede prijs, maar HIER heeft iedereen de previews en reviews gelezen en gaan ze niet 45 euro (zoals jij het zegt: 100 gulden) neertellen voor een spel dat net een voldoende scoort.....
Jij strand elke winkel af op zoek naar de voordeligste prijs? Zit je zo krap?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:34 schreef kulandra het volgende:
[..]
49 euro bij de mediamarkt vriend, dus je hebt gewoon zelf teveel betaald, wie is er nou dom? En dat voor een kutgame. Nou uitloggen en naar bed, en niet te eng dromen jochie.
Niet in de XBOX topics.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Wuh? Met userid 20000-nogwat?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:38 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
En nou kappen met die persoonlijke aanvallen,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Jij strand elke winkel af op zoek naar de voordeligste prijs? Zit je zo krap?
als jij niet krap zit, waarom zit je dan zo te zeiken over dat je niet lager gaat dan 45 euroquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
En dus bestaat er geen groot gedeelte van gamers onder de 16 jaar. Wat een prachtige redenatie.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
get your facts straight... de gemiddelde gamer is ver boven de 16.
ga huilen in een hoekje met je Driv3r, en ga daarna de ek topics vullen.
uhm prijsverschillen zijn tegenwoordig veels te groot om dat niet te doen...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ach, of je nou voor 47 euro een game thuisgestuurd krijgt, of 'm voor 60 moet halen...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Uhm, noemt hij je zomaar uit het niets een mongool?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Jij ook met je vriendjespolitiek. Geen kwaad woord over Fliepke.
Jij hebt nog nooit een miskoop begaan? Knap. Maar ik koop soms dan ook impulsief. Risicovol ja, maar ik accepteer ook de gevolgen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja,.
[..]
Dat ben je ook, anders had je Driv3r niet gekocht.
En je spreek jezelf behoorlijk tegen...
Ga er maar van uit dat zeker 90% van de op internetkopende gamers boven de 16 is.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:42 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
En dus bestaat er geen groot gedeelte van gamers onder de 16 jaar. Wat een prachtige redenatie.
Als je het zelf een miskoop vind, waarom verdedig je dan de kwaliteit van de game?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Jij hebt nog nooit een miskoop begaan? Knap. Maar ik koop soms dan ook impulsief. Risicovol ja, maar ik accepteer ook de gevolgen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Als je het zelf een miskoop vind, waarom verdedig je dan de kwaliteit van de game?
Je kan er alleen niet tegen als men je op je fouten wijst?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Risicovol ja, maar ik accepteer ook de gevolgen.
Zoveel moeite kost dat niet, 't is ook nog eens een hobby van me, maargoed. Bovendien zit ik door het minder uitgeven aan mijn games waarschijnlijk minder krap dan jij, aangezien jij 45 euro voor een 2e hands game vraagt. Misschien moet je mijn eerdere tip eens volgen en op de xboxworld fora kijken, dan zie je al snel wat momenteel een gangbare prijs is voor driv3r. Die is nu nog redelijk hoog (35 a 40 euro moet lukken) maar daalt met de dag......quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:41 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
let op: nu gaat ie zeggen dat ie het geen slecht spel vind, maar het teveel vind lijken op gta:dpquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Als je het zelf een miskoop vind, waarom verdedig je dan de kwaliteit van de game?
en van dp, daar heeft ie zn hd al van volquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
let op: nu gaat ie zeggen dat ie het geen slecht spel vind, maar het teveel vind lijken op gta:dp
Je bedoelt de sites die dezelfde bronnen hanteren als mijn site?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als je nou gewoon op de door ons genoemde sites (p)reviews leest hoef je je daar geen zorgen over te maken,.
Met zulke antwoorden ben ik snel weg hier.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:37 schreef pkwarts het volgende:
[..]
eigenlijk wel, in de previews werd ie ook afgekraakt
Meen je dit serieus? Zo ja, dan mogen we toch wel stellen dat je iig het IQ hebt van een debiel.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Misschien wel, ik heb een brede smaak en ben sneller over een spel positief dan negatief.
Maar als ik met een dikke vrachtwagen tegen een lantaarnpaal rij, dan verwacht ik niet dat de vrachtwagen gaat stuiteren...
Dat vond ik al genoeg.
eigenlijk wel, in de previews werd ie ook afgekraaktquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Met zulke antwoorden ben ik snel weg hier.
Over mijn IQ, bedankt voor de belediging van ons schoolsysteem, want deze debiel zit toevallig wel op een universiteit.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Meen je dit serieus? Zo ja, dan mogen we toch wel stellen dat je iig het IQ hebt van een debiel.
Omdat jij het slecht vond is het redelijk om te stellen dat iedereen het van te voren had kunnen weten dat het een slecht spel is? Dus ook mensen die jou helemaal niet kennen en mensen die het spel eerder gekocht hebben dan jij. En niet te vergeten de mensen met een andere smaak.
Daar sta ik nog steeds achter. Maar ook daar mag niet van de doorsnee mening afgewezen worden anders krijg je het van voren. Wat een walgelijk subforum maken jullie er af en toe van.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:37 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!
!
!
Niet in GAM iig.. Je Fable-Kotor betoog was echt genant...
Ik vroeg alleen of het een juist bedrag was. Ik zal het naar beneden stellen mochten er geen reacties komen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:40 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak he.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Je bedoelt de sites die dezelfde bronnen hanteren als mijn site?
[..]
Met zulke antwoorden ben ik snel weg hier.
[..]
Meen je dit serieus? Zo ja, dan mogen we toch wel stellen dat je iig het IQ hebt van een debiel.
Omdat jij het slecht vond is het redelijk om te stellen dat iedereen het van te voren had kunnen weten dat het een slecht spel is? Dus ook mensen die jou helemaal niet kennen en mensen die het spel eerder gekocht hebben dan jij. En niet te vergeten de mensen met een andere smaak.
WAT? Laat mij nu dan zien waar ik dat zei? Beetje hier de feiten verdraaien, huichelaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:42 schreef pkwarts het volgende:
[..]
als jij niet krap zit, waarom zit je dan zo te zeiken over dat je niet lager gaat dan 45 euro
Het is wel lastig om geen doorsnee mening te hebben over iets wat feitelijk te constateren is.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Daar sta ik nog steeds achter. Maar ook daar mag niet van de doorsnee mening afgewezen worden anders krijg je het van voren. Wat een walgelijk subforum maken jullie er af en toe van.
Dat zei hij niet, dat redeneerde hij...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
WAT? Laat mij nu dan zien waar ik dat zei? Beetje hier de feiten verdraaien, huichelaar.
waarom zit je dan in bijna elke post van je te verdedigen dat het spel overal duurder is dan 50 euro of dat je een credit card nodig hebtquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:54 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
WAT? Laat mij nu dan zien waar ik dat zei? Beetje hier de feiten verdraaien, huichelaar.
Jij kan niet tussen de regels lezen? Net nog begon hij niet alleen denegrerend naar mij te doen maar ook maakt hij zelf een zeer grove fout waar hij mij zogenaamd mee te kakken probeert te zetten.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Uhm, noemt hij je zomaar uit het niets een mongool?.
Laatste waarschuwing.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zo ja, dan mogen we toch wel stellen dat je iig het IQ hebt van een debiel.
Nee, ik bedoel eurogamer, IGN en Worthplaying.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:48 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Je bedoelt de sites die dezelfde bronnen hanteren als mijn site?
Lees jij nu wel of niet? Nog een keer dan: Het is een miskoop omdat ik GTA Double Pack er te sterk op vind lijken en die heb ik al.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg, en nou opbokken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:52 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Daar sta ik nog steeds achter.
De dooddoener bij uitstek van een newbie.quote:En nieuw ben ik ook niet in GAM, ik kom er alleen niet zo regelmatig als anderen.
Ja sorry, dat had pkwarts al gezegd ja. Best wel balen dat Splinter Cell 1 en 2 ook zo op elkaar lijken. Da's dan ook geen game voor je, zeker?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:01 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Lees jij nu wel of niet? Nog een keer dan: Het is een miskoop omdat ik GTA Double Pack er te sterk op vind lijken en die heb ik al.
You betcha, beware QdDquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:02 schreef pkwarts het volgende:
om de discussie te breken doe ik hier maar ff een screenshot van de nieuwe army men voor de xbox:
[afbeelding]
nog zo'n game die je MOET hebben
Weer zo'n mooie redenatie. Meneer weet mijn financiele reilen en zeilen omdat ik een game naar zijn smaak niet goedkoop genoeg aanbied.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:46 schreef kulandra het volgende:
[..]
Zoveel moeite kost dat niet, 't is ook nog eens een hobby van me, maargoed. Bovendien zit ik door het minder uitgeven aan mijn games waarschijnlijk minder krap dan jij, aangezien jij 45 euro voor een 2e hands game vraagt. Misschien moet je mijn eerdere tip eens volgen en op de xboxworld fora kijken, dan zie je al snel wat momenteel een gangbare prijs is voor driv3r. Die is nu nog redelijk hoog (35 a 40 euro moet lukken) maar daalt met de dag......
En ik bedoelde inderdaad nieuw in GAM, maar dat snapte je zelf ook wel (hoop ik)
Omdat jij dat eerst bij mij doet, snuggere :|quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Weer zo'n mooie redenatie. Meneer weet mijn financiele reilen en zeilen omdat ik een game naar zijn smaak niet goedkoop genoeg aanbied.![]()
Nou, dat was niet zo moeilijk om te voorspellen omdat ik dat al een uur geleden aangafquote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:47 schreef pkwarts het volgende:
[..]
let op: nu gaat ie zeggen dat ie het geen slecht spel vind, maar het teveel vind lijken op gta:dp
Hij geeft anders een goede tip hoor, evenals ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:04 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Weer zo'n mooie redenatie. Meneer weet mijn financiele reilen en zeilen omdat ik een game naar zijn smaak niet goedkoop genoeg aanbied.![]()
Ik ben geen debiel, ik ben een vliegtuig!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:06 schreef twi het volgende:
[..]
Hij geeft anders een goede tip hoor, evenals ik.Wanneer ik een game zou verkopen, zou ik eerst achter die tips aangaan, in plaats van een half uur spenderen aan een vrij zinloze discussie met een stel debielen
Oh, wat stom van me om hem niet even van te voren te bellen ondanks dat ik hem totaal niet ken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook een vak he.
Hij zegt dat ie een hele brede smaak heeft en dat ie het dan een slecht spel vindt. Dan kan je er redelijk vanuit gaan dat veel mensen het een slecht spel vinden ja.
Begrijp je het trouwens nog?
Bron: InsideGamerquote:Atari heeft de eerste plek in de hitparades in diverse landen overgenomen. Enkele dagen geleden meldde het bedrijf dat DRIV3R het best verkochte spel in Engeland was.
Na Engeland heeft DRIV3R ook de eerste plaats in Australië overgenomen. En dat gebeurde vrij makkelijk: Vier uur na de release van het spel stond DRIV3R op nummer één in alle verkooplijsten. (GP)
och, je hoeft niet zo moeilijk te doen, lees gewoon eens een preview. als die niet erg lovend zijn (lees: ze kraken het af) wacht je de eerste paar reviews af (van gerespecteerde sites)quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:09 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Oh, wat stom van me om hem niet even van te voren te bellen ondanks dat ik hem totaal niet ken.
Ja is goed. Wacht even, eens kijken of dat ook een goed excuus wat werkt bij Daggla:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:55 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat zei hij niet, dat redeneerde hij...
Dat is niet de feiten verdraaien.
En het woordje humor is u ook vreemd.
Daggla, hoezo moet ik oppassen? Ken je geen humor ofzo?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
[..].
Vooral zo doorgaan,.
Je kan het net zo goed aan je goudvis vertellen denk ik,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:11 schreef pkwarts het volgende:
voor mij is het nu klaar. ik reageer er niet meer op.
Misschien om aan te tonen dat het geen onredelijke vraagprijs is?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 20:56 schreef Tain het volgende:
[..]
waarom zit je dan in bijna elke post van je te verdedigen dat het spel overal duurder is dan 50 euro of dat je een credit card nodig hebt
Mensen mongolen en debiel noemen is geen humor,quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:12 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ja is goed. Wacht even, eens kijken of dat ook een goed excuus wat werkt bij Daggla:
[..]
Daggla, hoezo moet ik oppassen? Ken je geen humor ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |