En waarom is WE7 nog een stuk beter dan PES3?quote:Op zondag 20 juni 2004 21:11 schreef BGN het volgende:
[..]
Winning Eleven 7 International is nog een stuk beter dan Pro Evolution Soccer 3, de Japanse versie tenminste. Ik dacht dat ie het over een vreemde Amerikaanse versie had.
Hallo, ik speel dit spel al sinds International superstar soccer op de SNES dus zo'n n00b ben ik niet ( ik win met mijn ogen dicht van jullie allemaal ).quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:26 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf![]()
Probeer de De Wolf patch, die is beter en makkelijkerquote:Op maandag 21 juni 2004 22:53 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik heb em maar gekocht, geweldig spel
Nu maar de superpatch eroverheen.
Ok die superpatch snap ik geen zak van.
veel beter!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:12 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Probeer de De Wolf patch, die is beter en makkelijker
Ik vind de patch echtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:12 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Die ga ik ook eens bekijken...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:12 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ah thanksquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:51 schreef BMWM3 het volgende:
kijk is boven je filipe
Met ISS Deluxe speel ik jou van de mat!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:50 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hallo, ik speel dit spel al sinds International superstar soccer op de SNES dus zo'n n00b ben ik niet ( ik win met mijn ogen dicht van jullie allemaal ).
Je kunt ook patches downloaden voor de PS2 en die over een image heenzetten van het ps2 spel ( zie http://www.wedoit.da.ru/) met PPF-O-MATIC, en dat heb ik vaker gedaan; dus zo dom was die vraag niet.
Wie is hier nou de n00b?
De PC generatie ( lees n*e*r*d*s ) hebben ook eens een ps2 voetbalspel ontdekt en denken meteen dat spel te ownen
Ja dat heb ik al een eeuw niet meer gespeeld...maar ik wil wel een potje PES3 of WE7 tegen je spelen hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:06 schreef Praag het volgende:
[..]
Met ISS Deluxe speel ik jou van de mat!
Ik doe de career mode nooit meerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:23 schreef Inquistor87 het volgende:
Ok ik heb net alles geinstalleerd, en het werkt echt perfect. Alleen die career mode is irritant, ik weet niet hoe en wat met spelers kopen enzo
.
tis ook de bedoeling dat je een top team opbouwt hequote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:42 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik doe de career mode nooit meer
KUT spelers krijg je. En je hebt altijd dezelfde spelers. Met welk team je ook begint.!
whahaha n00bquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:42 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik doe de career mode nooit meer
KUT spelers krijg je. En je hebt altijd dezelfde spelers. Met welk team je ook begint.!
Winning Eleven 7 werd vertaald tot Pro Evolution Soccer 3. Het is vrijwel hetzelfde spel, al zitten er enkele verschillen in gameplay. Enkele maanden geleden kwam echter de nieuwe versie van Winning Eleven uit, Winning Eleven 7 International, zeg maar een soort Pro Evolution Soccer 3,5. Deze versie verschijnt niet in Europa (importeren dus, op een modded PS2), en daar zijn enkele gameplay fouten uit PES3 al verbeterd. De handsballen die je niet meer om de oren vliegen, kopballen die er niet meer automatisch ingaan enz.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 01:16 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En waarom is WE7 nog een stuk beter dan PES3?
Kan je toch gewoon zelf maken:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:59 schreef Inquistor87 het volgende:
Heeft iemand de file om Euro 2004 te spelen? Ik heb er nu 1 maar weet niet hoe het werkt.
Ja maar er is een file die ook alle namen van de teams enz. enz. heeftquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:03 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon zelf maken:
-Print de poule's uit van www.euro2004.nl of iets dergelijks
-Ga naar Cup mode
-New cup
-European cup
-Vull alle landen in
En klaar
-goeie vrije schopnemer uitkiezenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:36 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik snap echt niks van die career.
En hoe neem je vrije trappen een beetje goed?
Ben het nu op de training aan het uitproberen, dank.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
-goeie vrije schopnemer uitkiezen
-kleinste man in het muurtje uitkiezen
-daaroverheenschieten ( let op de afstand van de muur en de afstand tot het doel )
- wil je de bal laten dalen dan hou je R2 ingedrukt
- wil je de bal over de grond schieten ( handig als de muur omhoogspringt ) hou dan R1 ingedrukt
- let op de hoek van het schot; rechtsnaar beneden indrukken betekend dat de bal schuin omhoog gaat.
- let op het balkje
voila
Down gewoon The wolf patchquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:24 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Ja maar er is een file die ook alle namen van de teams enz. enz. heeft.
Die heb ik alquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:14 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Down gewoon The wolf patch
letland zit er niet bij :pquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:14 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Down gewoon The wolf patch
zie je..... als er live uitkomt dan betaal ik de cc van mijn zus ook welquote:Zoals je ziet is er geen sprake van multiplayer of Xbox Live support
In dat artikel staat NIX over de Live! dat betekent niet dat het er niet isquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
zie je..... als er live uitkomt dan betaal ik de cc van mijn zus ook wel
quote:
I heard whispers from both Konami and Microsoft that it's 95% confirmed the football sensation will be playable online.
huh? hij komt gewoon op de ps2 hoor.quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:02 schreef mordradead het volgende:
ik zie het niet zo zitten, de al totaal ingeburgerde ps2 controller en dan de xbox controlller...... geen live maar wel een goede reden om een xbox te halen
maar waarschijnlijk niet onlinequote:Op donderdag 1 juli 2004 19:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
huh? hij komt gewoon op de ps2 hoor.
ach soquote:Op donderdag 1 juli 2004 19:48 schreef mordradead het volgende:
[..]
maar waarschijnlijk niet online
Ik moet toegeven ik heb hem nu een half jaar en ik begin me steeds meer te ergeren en het word saai. Wacht gewoon op PES 4quote:Op zondag 4 juli 2004 14:20 schreef taart het volgende:
Ik ga PES3 morgen ook kopen!![]()
dat duurt me een beetje te langquote:Op zondag 4 juli 2004 14:30 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik moet toegeven ik heb hem nu een half jaar en ik begin me steeds meer te ergeren en het word saai. Wacht gewoon op PES 4
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |