Eerst wilde je geen kritiek, nu welquote:Op maandag 28 juni 2004 20:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Even een vraag :
Is de mijne echt zo slecht ?
9Is pas mijn 2de soep dus ben erg onzeker help mij lieve Mona)
Huh geen kritiek ? Zal ik wel weer niet lekker bij me hoofd geweest zijn toen sorryquote:Op maandag 28 juni 2004 20:18 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Eerst wilde je geen kritiek, nu wel![]()
maar okee, hier mijn bevindingen (rekening houdend met dat het je eerste soep is):
- slechte afwerking
- oogt lelijk
- velgen niet in verhouding
- luchthappers beetje verkeerd om, lijkt me
verder wel een goede poging (want wie durfde dit nou eigenlijk ... eerlijk... ) maar aldoende leert men. Van kritiek ga je niet dood STERKER NOGit doesn't kill ya
Genoeg goede soepers hier... lees de tutorials (echt een goede tip) en wat je erna nog niet vat kan je vragen in Photoshop Auto's Deel 6
ja, en wat betekend dnq ?quote:Op maandag 28 juni 2004 20:49 schreef Googolplexian het volgende:
poll sluit over 10 minuten.
Ik stel voor dat de volgende soepwedstrijd gaat om wie de wedstijdleiding wordt.
Zie desnoods vorige topic
Dat je bent gediskwalificeerd omdat je al je MSN vriendjes op je laat stemmenquote:Op maandag 28 juni 2004 20:59 schreef alsem het volgende:
[..]
ja, en wat betekend dnq ?
Feli _BluB_ .. Doe maar een erg mooie, soepbare auto uitzoekenquote:Op maandag 28 juni 2004 21:26 schreef Googolplexian het volgende:
_BluB_ wint.
pic a car... any car
Goed ideequote:Op maandag 28 juni 2004 20:49 schreef Googolplexian het volgende:
poll sluit over 10 minuten.
Ik stel voor dat de volgende soepwedstrijd gaat om wie de wedstijdleiding wordt.
Zie desnoods vorige topic
Omdat je deze ook al heb geshopped bij Scooterforum? Lekker makkelijk hehquote:Op maandag 28 juni 2004 23:30 schreef Kindred_Spirits het volgende:
ff nog iets,
ik zie dat blub veel stemmen heeft, maar de stemmen moeten hier wel gemeldt worden..
maar toch, feli's aan blub
ik wou eigelijk alleen winnen omdat ik een auto graag gesoept zie, niet omdat ik mijn soep beter vindt.
om deze ging het,
dus mijn vraag aan de lieve blub, zou je deze willen aanraden voor volgende shopauto:
[afbeelding]
dat is het ookquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:56 schreef BazzoS het volgende:
nu wel weer
-edit- sla ik hem op, staat er Volvo s40?
Wat is dat grijze wat bij de voorruit zit?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:51 schreef Xnimez het volgende:
Ik doe ook eens mee. Alleen kan je niet veel met deze wagen IMO (!!!)
......foto......
Veranderingen:
-Gecleaned
-Klein beetje verlaagd
-AMDB9 velgen
-Achterlichten ge-desaturate
-Ramen donkerder
-Nieuwe kleur
-Nog wat dingen
En die van mij! WHAHAHAHAquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:24 schreef ThaFreak het volgende:
Fear my soepskills![]()
![]()
waar heb jij het in godsnaam over?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:41 schreef dnzl het volgende:
[..]
Omdat je deze ook al heb geshopped bij Scooterforum? Lekker makkelijk heh![]()
Schijnheilquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:38 schreef Kindred_Spirits het volgende:
[..]
waar heb jij het in godsnaam over?
maak zelf eens een betere dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:25 schreef MrTimbo.B het volgende:
wat lelijk
komt eranquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:41 schreef alsem het volgende:
[..]
maak zelf eens een betere dan?
haha iedee is eg grappig als je de afwerking wa bter maak ist een goeie sjopquote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:57 schreef Masegate het volgende:
Zie hier het nieuwe wapen van de snelwegpolitie!![]()
[afbeelding]
Kenmerken:
- Verlaagd
- Getint glas
- Superman embleem
- Vette rims (ik zag net ineens dat die al eerder bij de Lada zijn gebruikt :S naja)
- Politie-bestikkering
- Luchthapper achter
- Nwe voorbumper/spoiler/whatever
- "I'm a jerk" licence plate
- Zwaailichten
- Spoilor on a spoiler (das nieuw)
- Luchtintake motorkap
- en nog wa kleine dingetjes diek nie eens meer weet, lol
Nou da was me eerste, ben benieuwd wat jullie d'r van vinde![]()
Ik zou wel willen, maar ben nog niet echt bedreven in fotowsjop...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:18 schreef MrTimbo.B het volgende:
[..]
haha iedee is eg grappig als je de afwerking wa bter maak ist een goeie sjop![]()
jah idd is eg snel te leren kkon er eerst ook nie veel vanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:21 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ben nog niet echt bedreven in fotowsjop...Maar al doende leert men laten we maar zeggen he...
schrappen we deze regel of?quote:- In dit topic post je alleen je final afbeelding, geen work in progress plaatjes.
waar staat die regel ?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
schrappen we deze regel of?
ga ik mijn tussendoortje ook eve posten zoquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:59 schreef Sjoewe het volgende:
nee, maar je kan gewoon de final uploaden onder de zelfde filename
Zolang je maar één foto pp post
ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ga ik mijn tussendoortje ook eve posten zo
waar slaat dat op, debiel, dat is toch niet door mij geplaatstquote:
mag je geheel zelf weten, zolang de auto maar herkenbaar blijft....quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:43 schreef MrTimbo.B het volgende:
kep nog ff vraagje: it nu de bdoeling datje de wagen tuned of gewoon zo origineel mogelijk shopt
anders maakk wel ff een street race version
jaja ik zeik maareh is die van me nog herkenbaar?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mag je geheel zelf weten, zolang de auto maar herkenbaar blijft....
cabrio, pickup mag ook zolang die maar herkenbaar blijft
ligt er net aan hoever je gaat, voor mijn part maak je er een dtm-er van, of een street-race monsterquote:Op dinsdag 29 juni 2004 23:50 schreef MrTimbo.B het volgende:
[..]
jaja ik zeik maareh is die van me nog herkenbaar?![]()
die cockpit verlaging ?quote:Op woensdag 30 juni 2004 02:09 schreef Kindred_Spirits het volgende:
mijn voorlopige versie
[afbeelding]
veranderingen:
echt heeeeeeeel veel, maar de grootste veranderingen zijn het minst zichtbaar (probeer maar s te ontdekken)
Daarom heb ik het ook niet gedaanquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:00 schreef dnzl het volgende:
Iedereen met hun 3 diers - dacht dat ik origineel was;(
Volvo Z60 T5 R
[afbeelding]
ik heb gewoon alle deuren eruit gehaaldquote:Op woensdag 30 juni 2004 10:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook niet gedaan
Lul ik had al het 2de deur weggelatenquote:Op woensdag 30 juni 2004 02:09 schreef Kindred_Spirits het volgende:
mijn voorlopige versie
[afbeelding]
veranderingen:
echt heeeeeeeel veel, maar de grootste veranderingen zijn het minst zichtbaar (probeer maar s te ontdekken)
hee he hee ,quote:Op woensdag 30 juni 2004 12:02 schreef dnzl het volgende:
Jammer dat jullie de d´r geen echte 3 deurs van gemaakt hebben maar een 5deurs zonder 4e en 5e deur.
oh sorry, maar das net zo iets als ramen blinderen, zo vast een ander ook wel doenquote:Op woensdag 30 juni 2004 11:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lul ik had al het 2de deur weggelaten
maar je heb dan wel weer de striping bijna hetzelfde als iemand andersquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:11 schreef MrTimbo.B het volgende:
[..]
hee he hee ,keb er wel een egte 3 deurs van gmaakt
[afbeelding]
Lezen moeilijk, en dan ook dubbel postenquote:Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef Sjoewe het volgende:
PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 4)
Daar blaten, hier soepen
(erg) Leukquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:58 schreef Miss_mini het volgende:
Zo mensen dit is dus mijn Volvo S40, k hoop dat jullie hem mooi vinden.
p.s volgens mij ben ik de eerste vrouw die hier aan meedoet of niet?
[afbeelding]
Dank u
OMG hij is super mooiquote:Op woensdag 30 juni 2004 16:58 schreef Miss_mini het volgende:
Zo mensen dit is dus mijn Volvo S40, k hoop dat jullie hem mooi vinden.
vind je?quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:00 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Alleen de velgen wel wat groot![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:02 schreef Sjoewe het volgende:
PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 4)
Daar blaten, hier soepen
das een persoonlijke mening he.. Het KAN wel.. Maar ik houd sowieso niet zo van bling-bling-style velgenquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:05 schreef Miss_mini het volgende:
[..]
vind je?
sorryquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:09 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
joune is ook mooi, maar jammer van je stripingquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:59 schreef MrTimbo.B het volgende:
mooi maar jmmr van die spiegel
PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 4)quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:12 schreef BazzoS het volgende:
[..]
joune is ook mooi, maar jammer van je striping
nice!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:57 schreef Masegate het volgende:
Mijn "Work in Progress". (Sinds ik het anderen ook zie doen, ga ik ook maar veranderen)
[afbeelding]
Ben benieuwd wat jullie d'r van vinde![]()
E revolvolution was van mijquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:24 schreef straight_8 het volgende:
Nou hier de mijne dan hijs is nog niet klaaar moet nog wel aantal dingen eraan doen
[afbeelding]
En jou stripig van Bazzosquote:Op donderdag 1 juli 2004 15:55 schreef MrTimbo.B het volgende:
[..]
E revolvolution was van mij
Sorry manquote:Op donderdag 1 juli 2004 16:04 schreef MrTimbo.B het volgende:
dat wijzig al en nog excuses
Velgen ook zelf bedacht of bracht BaZZos je op een goed ideequote:Op donderdag 1 juli 2004 17:20 schreef straight_8 het volgende:
Nou hier de mijne nog steeds niet af . maar reVolvolution dat is er van af.
Striping zelf bedacht van niemand gejat
[afbeelding]
fokkin n00b lees nu ffs eens al het commentaar mag in het geblaat topic hier alleen pics sjezus wil je ht niet snappen of ben je gewoon te dom om het te snappenquote:Op donderdag 1 juli 2004 17:50 schreef straight_8 het volgende:
Hmz velgen zelf bedacht . heb foto al tijdje . en niet op idee gebracht sorryy
Ik post waar ik wil. Als alle plaatjes uit het blaat topic nu gewoon in een topic met een poll gepostquote:Op donderdag 1 juli 2004 18:57 schreef Mons het volgende:
[..]
fokkin n00b lees nu ffs eens al het commentaar mag in het geblaat topic hier alleen pics sjezus wil je ht niet snappen of ben je gewoon te dom om het te snappenen met jou meerdere
quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:27 schreef Kaj_A het volgende:
Hier dus verder offtopic:
PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 5)
Ja, is dat niet mogelijk!!!??? Hahahahah!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:11 schreef Phtisicus het volgende:
EDIT: is het niet mogelijk om de stem op mezelfte veranderen in een stem voor Masegate?
Orgineel zijn er meer hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2004 13:16 schreef PeuRac het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie heeft de volvo het best verbouwd?
Je hebt gestemd op: Steve-O
Je IP is:
Lijkt me duidelijik, de enige welke orgineel is, en een van de weinige welke goed is afgewerkt (dankzij een beetje help)
Jij stemt op jezelf ?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:25 schreef Steve-O2 het volgende:
steve-O
ken der nix aan sommige zijn wel origneel maar lelijk afgewerkt en vice versa.
ja ik hou niet van tupperware bakkenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jij stemt op jezelf ?
quote:Miss_mini, kloon van permanent gebande, permanent weg
hetzelfde geld voor Kindred_Spiritsquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:38 schreef ThaFreak het volgende:
stemmen op Miss_mini kan stoppen aangezien:
uit Het Grote Ban Meld Topic Deel 17
[..]
Die zie ik nergens staan ?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hetzelfde geld voor Kindred_Spirits
maar tis wel zoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die zie ik nergens staan ?
ja hoor, poll gesloten en Masegate heeft gewonnen......quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:41 schreef Steve-O het volgende:
is het nou klaar
quote:oke de eerste de beste offtopic reactie gaat vanaf nu verdwijnen, als mensen zich niet vrijwillig aan de regels houden doe ik het wel.....
Dit topic is voor de plaatjes en pol en niet om de soep te gaan bespreken, over de soep praten mag in PTA Photoshopwedstrijd Offtopic Geblaat (deel 5) en niet hier dus
commentaar op deze regel mag ik feedback van pta!
Doe dan maar lekker extra goed je best, dan mag je volgende keer zelf iets uitzoeken. Dan kun je weer lekker een standaard, simpel te soepen auto uitzoeken ok? Of doe gewoon niet mee en zit verder nie te klage ...quote:Op donderdag 8 juli 2004 17:15 schreef straight_8 het volgende:
niet echt leuke auto om een soep te maken
Volvo 340 kontjequote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:03 schreef EvEy het volgende:
eerste post, alhoewel ik al langer hier "lurk"
en dit is mijn auto:
[afbeelding]
zeker weten! goede kritiek, ik heb zojuist nog ff die kleine dingen aangepast en gepost. (ik zet m ff in offtopic geblaat om verder erover te praten)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 18:59 schreef Blapiet het volgende:
[..]
Volvo 340 kontje![]()
Verder zou ik het achterste raam wat meer naa achteren doortrekken, vind hem een beetje raar aflopen daar. Verder wel een very sweet paintjob
Persoonlijk zou ik de banden iets dikker maken, zijn nu wel héél dun, helemaal voor een WRC auto.
disclaimer: puur bedoeld als opbouwende kritiek
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:14 schreef Masegate het volgende:
Post ook op wie je stemt, en waarom! Dit is niet alleen nuttig voor de soeper, maar ook handig ter controle...
Afgewerkt!? Je motorkap golft, je hebt witte onidentificeerbare strepen onder je auto, je sidestrip golft, je bent vergeten een stuk rolls te wissen onder je achterlichtenen en de achtergrond bevat nog een silhouwet van de Sixteen ..quote:Op maandag 12 juli 2004 21:55 schreef Steve-O het volgende:
Kindred_Spirits dan maar
geen overdreven stickers, vinyls en spoilers en mooi afgewerkt
sommige zijn wel apart maar om nou om te zeggen dat ze echt mooi zijn nee
sommige daarintegen zijn mooi strak maar minder goed afgewerkt zoals die van mij
ik zeg dus zelf al dat mijne niet goed is afgewerktquote:Op maandag 12 juli 2004 22:29 schreef qyn het volgende:
[..]
Afgewerkt!? Je motorkap golft, je hebt witte onidentificeerbare strepen onder je auto, je sidestrip golft, je bent vergeten een stuk rolls te wissen onder je achterlichtenen en de achtergrond bevat nog een silhouwet van de Sixteen ..
En het doel was natuurlijk een Rolls te soepen .. niet een Jaguar Sixteen![]()
Ik heb op Mons gestemd![]()
Kheb egt geen ideequote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:04 schreef Masegate het volgende:
Waarom is hij/zij gebanned dan?
Poll: Wie heeft infiniti het beste gesoeptquote:Op maandag 19 juli 2004 14:57 schreef Masegate het volgende:
Poll: Wie heeft infiniti het beste gesoept
Je hebt gestemd op: Bond
Je IP is gejat!!!
Ondanks het gat in de hood, vin ik hem toch qua body het mooist gesoept. Alles loopt netjes door, schaduw en glans kloppen ook goed. Tip voor volgende keer: iets minder bestickeringen dus dat gat in de hood is echt nix
[flauw]quote:Op maandag 19 juli 2004 16:47 schreef BazzoS het volgende:
3 stemmen (posts) voor bond, maar maar 2 stemmen in de poll?
Stel dat ik win, ga ik wel eesn wat leuks zoekenquote:Op maandag 19 juli 2004 18:56 schreef BazzoS het volgende:
ik vond deze auto niet zo geschikt, als de volgende auto een goeie is, doe ik weer mee
quote:Op maandag 19 juli 2004 21:44 schreef ThaFreak het volgende:
poll gesloten, bond heeft dus gewonnen deze ronde en mag een nieuwe auto uitkiezen!
same here ... ik had er nog om gevraagd .. geen reactiequote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:54 schreef Henkmanz het volgende:
ey kloothommels, als de foto op de 13 is gepost en de ronde een week duurt lijkt het mij fokking duidelijk dat de poll op de 20e moet, nu heb ik godverdomme WEER voor niks gephotoshopt!
Bedankt he, voor de duidelijkheid!
tut tut tut wat een taal zegquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:54 schreef Henkmanz het volgende:
ey kloothommels, als de foto op de 13 is gepost en de ronde een week duurt lijkt het mij fokking duidelijk dat de poll op de 20e moet, nu heb ik godverdomme WEER voor niks gephotoshopt!
Bedankt he, voor de duidelijkheid!
-off topic geblaat-quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:24 schreef MrSkyline het volgende:
senk joe!
daar kenne we wat mee
Daar is het Offtopic topic voorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:49 schreef noepsoep het volgende:
[..]
-off topic geblaat-
dag sven-r-g![]()
greetz sjoerd![]()
-off topic geblaat-
Dude, ziet er weer strak uit! Alleen je velgen zien er niet uit, vooral je voorvelg.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:14 schreef Henkmanz het volgende:
okay, mijn ish:
[origineel]
[afbeelding]
[photoshop]
[afbeelding]
Veel shit veranderd, waarvan ik het meest druk ben geweest met de projector headlights en de custom paintjob.
Thx man..quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:20 schreef SiNz het volgende:
[..]
Dude, ziet er weer strak uit! Alleen je velgen zien er niet uit, vooral je voorvelg.
Staat er duidelijk dacht ikquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:39 schreef Bond het volgende:
Om deze keer onduidelijk uit te sluiten vind ik dat deze ronde sluit op dinsdag 27 juli (is dat een dinsdag?) om 15:00 uur, voor bepaalde mensen.Als dit voorstel niet goed is geef dan maar commentaar in het slowchat gedeelte.
Dude, maak er wat moois van dan. Als het zo makkelijk is, ga dan eens aan de slag met een eigen shit maken ipv donormateriaal, of maak er een cabrio van ofzo. Mogelijkheden zijn eindeloos, jij kijkt gewoon niet ver genoeg. Ik ga geen andere auto kiezen.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:04 schreef MrSkyline het volgende:
deze is zo makkelijk :S
wit kan je alle mee doen wat je wilt, en hij is uit zo'n hoek dat je dr alles op kan plakken, heb je niet iets moelijkers?
cabrio is lelijk, en simpel, je neemt een deel van een astra cabrio en je bent klaar, ik ga m wel cellshaden ofzo, misschien andere wielen en wat bestickering.quote:Op woensdag 28 juli 2004 12:04 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dude, maak er wat moois van dan. Als het zo makkelijk is, ga dan eens aan de slag met een eigen shit maken ipv donormateriaal, of maak er een cabrio van ofzo. Mogelijkheden zijn eindeloos, jij kijkt gewoon niet ver genoeg. Ik ga geen andere auto kiezen.
Waar blijft de poll Henk?quote:Op woensdag 28 juli 2004 00:52 schreef Henkmanz het volgende:
nieuwe pic:
Poll is dan dus Woensdag 4 augustus om 15:00
poll was elke dinsdag imoquote:Op maandag 13 september 2004 08:21 schreef Bond het volgende:
Poll!!!!![]()
Wat is dat?quote:Op maandag 13 september 2004 14:16 schreef Pino_666 het volgende:
[afbeelding]
ja maar nu zijn we inmiddels al 2 weken verderquote:Op maandag 13 september 2004 13:56 schreef Mons het volgende:
[..]
poll was elke dinsdag imo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |