Kheb egt geen ideequote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:04 schreef Masegate het volgende:
Waarom is hij/zij gebanned dan?
Poll: Wie heeft infiniti het beste gesoeptquote:Op maandag 19 juli 2004 14:57 schreef Masegate het volgende:
Poll: Wie heeft infiniti het beste gesoept
Je hebt gestemd op: Bond
Je IP is gejat!!!
Ondanks het gat in de hood, vin ik hem toch qua body het mooist gesoept. Alles loopt netjes door, schaduw en glans kloppen ook goed. Tip voor volgende keer: iets minder bestickeringen dus dat gat in de hood is echt nix
[flauw]quote:Op maandag 19 juli 2004 16:47 schreef BazzoS het volgende:
3 stemmen (posts) voor bond, maar maar 2 stemmen in de poll?
Stel dat ik win, ga ik wel eesn wat leuks zoekenquote:Op maandag 19 juli 2004 18:56 schreef BazzoS het volgende:
ik vond deze auto niet zo geschikt, als de volgende auto een goeie is, doe ik weer mee
quote:Op maandag 19 juli 2004 21:44 schreef ThaFreak het volgende:
poll gesloten, bond heeft dus gewonnen deze ronde en mag een nieuwe auto uitkiezen!
same here ... ik had er nog om gevraagd .. geen reactiequote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:54 schreef Henkmanz het volgende:
ey kloothommels, als de foto op de 13 is gepost en de ronde een week duurt lijkt het mij fokking duidelijk dat de poll op de 20e moet, nu heb ik godverdomme WEER voor niks gephotoshopt!
Bedankt he, voor de duidelijkheid!
tut tut tut wat een taal zegquote:Op dinsdag 20 juli 2004 10:54 schreef Henkmanz het volgende:
ey kloothommels, als de foto op de 13 is gepost en de ronde een week duurt lijkt het mij fokking duidelijk dat de poll op de 20e moet, nu heb ik godverdomme WEER voor niks gephotoshopt!
Bedankt he, voor de duidelijkheid!
-off topic geblaat-quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:24 schreef MrSkyline het volgende:
senk joe!
daar kenne we wat mee
Daar is het Offtopic topic voorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 22:49 schreef noepsoep het volgende:
[..]
-off topic geblaat-
dag sven-r-g![]()
greetz sjoerd![]()
-off topic geblaat-
Dude, ziet er weer strak uit! Alleen je velgen zien er niet uit, vooral je voorvelg.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:14 schreef Henkmanz het volgende:
okay, mijn ish:
[origineel]
[afbeelding]
[photoshop]
[afbeelding]
Veel shit veranderd, waarvan ik het meest druk ben geweest met de projector headlights en de custom paintjob.
Thx man..quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:20 schreef SiNz het volgende:
[..]
Dude, ziet er weer strak uit! Alleen je velgen zien er niet uit, vooral je voorvelg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |