puss in bootsquote:
Mijne zitten er vanaf dag 1 opquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:37 schreef _BluB_ het volgende:
ik vind die stickers niet echt heel erg orgineel
Iets te laat voorquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:05 schreef Blapiet het volgende:
ik zou je stickers iets doorzichtig maken, ze liggen nu zo OP je foto i.p.v. erin
Ik denk dat ie bedoeldt dat ze premade van www.digimods.co.uk afkomenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mijne zitten er vanaf dag 1 op
Ow ja kloptquote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik denk dat ie bedoeldt dat ze premade van www.digimods.co.uk afkomen
Verder niet erg maar ze komen zo vaak langs.
De luchtinlaat aan de zijkant heb ik inderdaad alleen voor het uiterlijk erop gezet. Zinloos is het zeker, maar dat zijn volgens mij de meeste dingen die iedereen op de auto's zet in dit topic.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:17 schreef Sjoewe het volgende:
* Luchthapper voorop is scheef, dwz niet in perspectief.
* Hetzelfde geldt voor je tankdop
Hoop dat je er wat aan hebt.
Luchtinlaten aan de zijkant worden toch voor je remschijven achter gebruikt (d.w.v. rijwind diw je schijven koelt?)quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:17 schreef Sjoewe het volgende:
* Overdaad schaad, je lucht inlaten aan de zijkant zijn er mooi opgesoept maar een beetje veel van het goede. Bovendien klopt de plek 'anatomisch' niet. Het rooster zit over de voordeur heen (waarvan de naad compleet weg is) De tweede loopt het achterportier in. Als de motor voorin zit zijn zulke lucht inlaten zinloos. Het ziet er dus wel mooi uit, maar wil je realistischer soepen dan moet je met dat soort dingen rekening houden
Het kan wel, maar deze is wel erg grootquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:46 schreef Blapiet het volgende:
[..]
Luchtinlaten aan de zijkant worden toch voor je remschijven achter gebruikt (d.w.v. rijwind diw je schijven koelt?)
@soeper: ik zou de achterdeuren wegshoppen, krijg je een soort coupé achtige S40 waarbij je probleem met de achterdeuren gelijk verholpen zijn
het roze blijft,... 't is een vet kleurtje voor deze autoquote:Op zondag 4 juli 2004 00:09 schreef Sjoewe het volgende:
* Ditch the pinkHet is bijvoorbeeld bij de komlamp te saturated. De schaduwen zijn te roze zo.
* De middelste grill klopt niet echt hij moet wat meer naar links beginnen en wat verder naar rechts eindigen (vooral de onder hoek) en ik zou à lá de originel onderste naast de rechter hoek een schaduwtje (donkerder stukje) maken zodat het lijkt alsof de grill in de auto valt.
*Je voorband is wel erg wobbeliebobbelie. c 'n p even een stukje van het origineel eroverheen. Dan zie je er niks meer van.
*kleine details weer bij kleuren zoals de ruitensproeiers en de naden van de motorkap, die horen gewoon zwart
zo skilled ben ik nog niet hoorquote:Op zondag 4 juli 2004 00:15 schreef Sjoewe het volgende:
ik bedoelde meer van doe het opnieuw, en spreid de kleur over de 3 color gebieden. Meer in light en minder in dark
Probeer het realistisch te houden....het ziet er nu zo getekend uit.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:57 schreef Phtisicus het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst ook maar eens een poging gedaan tot het tunen van een auto in Photoshop. Als iemand nog nuttige tips heeft dan post het maar. Dus niet van: "ik vind die kleur niet mooi"![]()
[afbeelding]
ben der eindelijk klaar mee, best nog wel een werkjequote:Op dinsdag 6 juli 2004 11:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Wanneer komt de poll ?
* ThaFreak weet niet hoe die een poll maakt.
Ik zocht geloof ik op \'rims\'... (bijvoorbeeld bij google onder afbeeldingen)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:19 schreef Steve-O het volgende:
waar kan ik van die chrome pooier velgen vinden van een redelijke kwaliteit
Sterker nog, het is bij heel veel auto's zoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:14 schreef Masegate het volgende:
[..bladiebla..]
Verder nog een vraagje: Zijn er auto's waarbij de remklauwen zo zitten als bij BazzoS? Nee toch? Of toch wel? Naja....
En tot slot: veel leuke soepjes!
Dank u, was me nog nooit opgevallenquote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Sterker nog, het is bij heel veel auto's zo
-edit- zie hier:
http://www.highresautoimages.com/porsche/carreragt28.jpg
Kan iemand kommentaar geven op mijn soep? Dan kan ik daar de volgende keer rekening mee houden, alvast bedankt.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:14 schreef Bond het volgende:
Het idee achter deze soep was een beetje de RR style te behouden en dan dat zo'n sjonnie hem verpest met zijn stikers![]()
Wat is er veranderd:
Cabrio gepakt van een Z9 concept car
Ramen erop gemaakt
Velgen van BBS
Veel stikkers![]()
Veel meer dat er niet bijstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |