http://home.hccnet.nl/g.wessels/jpeg/leden/002_Alpitlums.jpgquote:Klonk - dinsdag 20 april 2004 @ 16:07
Ik heb hier een uitdaging, de meeste mensen vinden de multipla spuugleljik, kan gebeuren natuurlijk, ieder z'n eigen mening.
Ik ben echter een tevreden Multipla rijder (sorry, echt waar) en vraag me af wat er volgens jullie verbeterd kan worden aan de auto.
Dus de uitdaging:
Foto staat nu onder link, is genomineerd.. 8)quote:Een willekeurige multipla
1: photoshop normaal, dus geen multipla bashing.
2: photoshop zodanig dat jullie de auto wel aardig vinden.
Als je dan toch perse de multipla af wilt zeiken:
lelijkste auto *allertijden*
quote:Op woensdag 9 juni 2004 10:47 schreef Ultimora het volgende:
ik had alleen die Golf I in het suggestietopic moeten doenmaargoed ik ga hiervan ook een poging wagen.
dat lijkt allemaal maar zoquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:18 schreef MikeyMan het volgende:
Ziet er goed uit!!!
Alleen loopt dat volgens mij wel een beetje aan, met die wielen zoEn het imperiaal lijkt een keer overbelast te zijn geweest...
Netjesquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:15 schreef BazzoS het volgende:
[afbeelding]
Mijn inzending.
Wat er aan gebeurd is:
-Logo verwijdert van grille.
-Lampen kleiner gemaakt en onderlangs de rooie strip doorgetrokken
-andere velgen+kleinere banden
-zijkant gecleand
-onwijs verlaagd
ik heb het uiterlijk simpel gehouden. Als ik deze auto in het echt tegen zou komen, zou ik em zo op z'n mooist vinden
En oja, ik heb in de kofferbak geen audio, daar liggen de koffers, die bij Ulti op 't dak kunnen, vandaar geen imperiaal
ik mag niet meer, inzending is inzendingquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:34 schreef PeuRac het volgende:
Als iemand een extra uitdaging wil.
Probeer hem eens te verlengen, of maak er een voorloper van de Touran van
k heb niks veranderd... beetje mij te lopen beschuldigenquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:31 schreef BazzoS het volgende:
@Ulti, niet stiekem je inzending veranderen hevanmiddag was je imperiaal nog niet zo paarsig
Die velgenquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:15 schreef BazzoS het volgende:
[afbeelding]
Mijn inzending.
Wat er aan gebeurd is:
-Logo verwijdert van grille.
-Lampen kleiner gemaakt en onderlangs de rooie strip doorgetrokken
-andere velgen+kleinere banden
-zijkant gecleand
-onwijs verlaagd
ik heb het uiterlijk simpel gehouden. Als ik deze auto in het echt tegen zou komen, zou ik em zo op z'n mooist vinden
En oja, ik heb in de kofferbak geen audio, daar liggen de koffers, die bij Ulti op 't dak kunnen, vandaar geen imperiaal
quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die velgen
daar zat ik ook al mee, heb echt 25 velgen geprobeerd ofzo maar echt niks stond onder dat ding, om over een mooie spoiler die bij de hoekige lijn nog maar niet te spreken. die heb ik helemaal niet kunnen vinden of ik heb er overheen gekekenquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:32 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Mijn inzending:
Heb echt een hele hoop geprobeerd, maar eigenlijk past er nix op deze golf....
Velgen had ik vrij snel, maar daarvan had ik wel een goed idee wat er mooi onder zou staan.quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:39 schreef MewBie het volgende:
[..]
daar zat ik ook al mee, heb echt 25 velgen geprobeerd ofzo maar echt niks stond onder dat ding, om over een mooie spoiler die bij de hoekige lijn nog maar niet te spreken. die heb ik helemaal niet kunnen vinden of ik heb er overheen gekeken
No offence takenquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:42 schreef barf het volgende:
was in een melige bui![]()
rex mooie soep, al vind ik hem misschien wel een tikkeltje teveel. De schoonheid van deze Golf ligt in zijn eenvoud, vind ik dan. Maar goed, het is jouw keuze en als jij hem zo goed vind. Ieder zijn eigen smaak. Voor de duidelijkheid, dit is dus geen negatieve kritiek he, voordat ik dit prachtige topic verpest met eindeloze discussies over smaak.
spoilers moet ik echt nog ff mee oefenen, skirts lukt wel maar bumpersquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:44 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Velgen had ik vrij snel, maar daarvan had ik wel een goed idee wat er mooi onder zou staan.
[..]
No offence taken
Ik vind hem zelf eigenlijk ook mooier zonder die bumpers en skirt eigelijk. Maar ik wilde graag wel wat te soepen hebben. De uitdaging in deze vond ik dan ook in de afweging hoe ver ik ging. Dit kon net vond ik
EK mood?quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:47 schreef Tha_Flash het volgende:
Probeersel :
[afbeelding]
Grill zonder logo
OZ velgen
Mooi kleurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |