voeg me ff toe op msn, ik snap je niet helemaalquote:Op zondag 6 juni 2004 20:39 schreef Ultimora het volgende:
[..]
gewoon snijden in 2 of meer delen (polygone lasso, layer aanmaken) en experimenteren...
Das een beetje dood.quote:Op zondag 6 juni 2004 23:09 schreef Parvus het volgende:
Waar is het wedstrijdtopic gebleven?
i'm inquote:Op maandag 7 juni 2004 11:01 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Das een beetje dood.
Misschien kunnen we een nieuwe wedstrijd starten met een langere looptijd (1 week ofzo) ??
quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:07 schreef Klonk het volgende:
Ik heb hier een uitdaging, de meeste mensen vinden de multipla spuugleljik, kan gebeuren natuurlijk, ieder z'n eigen mening.
Ik ben echter een tevreden Multipla rijder (sorry, echt waar) en vraag me af wat er volgens jullie verbeterd kan worden aan de auto.
Dus de uitdaging:
[afbeelding]
Een willekeurige multipla
velgen, min 17inc!!! een spojlertje(???) achter boven!!! gewoon iets of wat sportiever!! en mijn mening ik vind die auto's nou ook niet echt een auto maar een space ding uit de ruimte :-) mijn vriend echter vind ze ook mooi!
1: photoshop normaal, dus geen multipla bashing.
2: photoshop zodanig dat jullie de auto wel aardig vinden.
Als je dan toch perse de multipla af wilt zeiken:
lelijkste auto *allertijden*
Deze auto is dus echt een TOPPIE!! *kwijl* *kwijl*quote:Op zondag 6 juni 2004 23:54 schreef Googolplexian het volgende:
Stage 2
[afbeelding]
die lelijke skirt gaat er dus weer vanaf...
Die vind ik zelf niet zo leuk, want door de aparte lijnen verneuk je snel het uiterlijk vind ik.quote:Op maandag 7 juni 2004 11:16 schreef Ultimora het volgende:
[..]
i'm in![]()
nieuwe BMW 5 serie doen oid?
Hee, Googol, ziet er goed uitquote:Op zondag 6 juni 2004 23:54 schreef Googolplexian het volgende:
Stage 2
[afbeelding]
laat die skirt maar zitten, ik ben voor andere velgen, ze doen een beetje 2D aanquote:Op zondag 6 juni 2004 23:54 schreef Googolplexian het volgende:
Stage 2
[afbeelding]
ok... jullie zeggen het maarquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:10 schreef Mons het volgende:
[..]
laat die skirt maar zitten, ik ben voor andere velgen, ze doen een beetje 2D aan![]()
de zwarte randjes op de zijkant heb ik dunner gemaakt en het hoekje bij het achterraam is mooi rond. het geeft m net dat beetje betere uitstralingquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:24 schreef BazzoS het volgende:
ik zie alleen het streepje in de voorbumper als verschil![]()
lol! sorry hoor! voor mij is het voor alsnog een "spot the difference" plaatjequote:Op donderdag 10 juni 2004 22:33 schreef MewBie het volgende:
[..]
de zwarte randjes op de zijkant heb ik dunner gemaakt en het hoekje bij het achterraam is mooi rond. het geeft m net dat beetje betere uitstraling
ik heb verder ook geen spoilers veranderd enzoquote:Op vrijdag 11 juni 2004 00:37 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
lol! sorry hoor! voor mij is het voor alsnog een "spot the difference" plaatje
ik moet echt m'n best doen om veschil te zien
tegen wie heb je het nou?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 16:15 schreef Sjoewe het volgende:
Tip: beetje meer schaduw smudgen op de velgen maakt de verlaging wat realistischer
En ik zou de wielen iets verder naar voren zetten, want omdat de auto schuin staat gaat verlagen niet precies recht naar beneden maar een beetje schuin.
tegen mij dusquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:17 schreef Mons het volgende:
ik denk tegen degene die 3 streepjes op een auto heeft veranderd.
Algemeen tegen iedereen, en specefiek tegen ultiquote:Op zaterdag 12 juni 2004 17:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
tegen wie heb je het nou?
ik gebruik www.highresautoimages.comquote:Op zondag 13 juni 2004 18:14 schreef Parvus het volgende:
kunnen jullie mij nog even wat goede donor-auto sites geven pleasssssseeeeeeee
ja oke!quote:Op maandag 14 juni 2004 10:10 schreef Sjoewe het volgende:
tering, koop een fotoshop boek....
Lees dit nou eerst eens allemaal door:
http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm
Als je dan nog vragen hebt kan je ze stellen.
CTRL + Uquote:Op maandag 14 juni 2004 14:32 schreef Slickrick het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je kleur van een de auto mooi veranderd krijg dit niet voor elkaar ?
zorgen dat je de goeie layer geselteerd hebquote:Op maandag 14 juni 2004 15:02 schreef Guusie het volgende:
[..]
ja oke!
Nu wil ik dus mijn ramen donker maken, als ik dan naar contrast ga, (via image ajustments) zegt hij "balala because the section is clear" maar ik heb hem wel met mijn lasso aangeklikt!!!
wat nu>
Alleen dat het er erg netjes uitziet.quote:Op maandag 14 juni 2004 16:51 schreef 2NutZ het volgende:
niemand een mening over mijn gefotoshopte colt?
1e keer dat ikd it doe hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |