Hoe kun je een layer gray-scalen zonder dat de achtergrond meegaat?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:45 schreef MotionMan0 het volgende:
selecteren, zwart wit maken, en dan met de brightness en contrast klooien
Whahahaha Cesco eindelijk iemand die wel nadenkt over de vraag .... (?!?)quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:09 schreef Cesco het volgende:
allemaal maar een beetje zeuren over die strip, terwijl er maar een ding echt verandert moet worden: het nummerbord!!
alsof ik ga geloven dat dat de originele velgen zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:42 schreef Blapiet het volgende:
't origineel staat bovenin 't topic,....
En de koplampen willen ook niet mooi
[afbeelding]
Nou ja,... 't is iig de versie van waarvanaf ik werkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:46 schreef Demon-X het volgende:
[..]
alsof ik ga geloven dat dat de originele velgen zijn
ow enne voor je de contrast omlaag gaat gooien van die strips doe eerst ff desaturate
suc6
wat is datquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:43 schreef Kindred_Spirits het volgende:
of je doet net als ik deed met de auto 2 post hierboven
je delete Photoshop zooi.. installeerd Fireworks MX en maakt 20x eenvoudiger en beter zo iets als ik daar deed.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:46 schreef Demon-X het volgende:
alhoewel aan die soep van je te zien wil k et niet weten
nou jippy.. vooral die lensflares als mislampenquote:Op woensdag 9 juni 2004 00:46 schreef Demon-X het volgende:
[..]
wat is dat
alhoewel aan die soep van je te zien wil k et niet weten
k zat zelf meer aan zoiets te denken
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |