Is dat wat? In dat geval zal ik em morgen ook even oppikkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:11 schreef rrrik het volgende:
Te laat, het is de aldi-pan geworden. Hij's 3cm2 groter ook nog
Hmm, dat had ik gisteren dus ook. Hoe kan ik nu het beste de pan schoonmaken? De vis is namelijk nogal gehecht geraakt aan de grillpan...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef Lienekien het volgende:
Vis (zalm) ging bij mij trouwens niet denderend in de grillpan (het bakte aan de pan vast en ging kapot bij het omdraaien).
Heb 'm pas 1x gebruikt maar vind het nu al een goeie aankoopquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:38 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Is dat wat? In dat geval zal ik em morgen ook even oppikken![]()
Pan goed heet laten worden, 10 sec. ene kant, omdraaien, 10 sec. andere kant, daar is je blauwe biefstukquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:30 schreef Gesloten het volgende:
Morgen ga ik een lekkere grote biefstuk grillen. Iemand nog tips? Wil hem graag blue hebben![]()
Deze kan je even doorlezen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:30 schreef Gesloten het volgende:
Morgen ga ik een lekkere grote biefstuk grillen. Iemand nog tips? Wil hem graag blue hebben![]()
Wij hebben geen gasvuur, is dus geen optie denkikquote:Op zondag 2 april 2006 22:12 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik heb hier een grill plaat die 2 pitten in beslag neemt... gietzijer en dus ook loeizwaarhij is er makkelijk af te halen en dus schoon te maken / houden mischien is dat een idee ipv een pan? je kan er meer vlees op kwijt
Grillen rookt altijd wat meer dan gewoon bakken, je schroeit het vlees ook meer dan dat je het bakt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Vandaag ook een grilpan gekocht net een kipfiletje gegrilld maar ik vind wel dat het behoorlijk rookt.
Ligt dat aan het feit dat de pan nog nieuw is of hebben we te veel olie gebruikt?
Volgende keer proberen dan Annemiek had dit keer wel wat olie gebruikt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:01 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, kan je kip niet beter "droog" grillen?
Doe nooit olie in de grillpan voor kip of vis.
Je moet ook geen olie in de pan doen maar het vlees of marineren of insmeren met olie, dat is de truc van de grillpan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:01 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, kan je kip niet beter "droog" grillen?
Doe nooit olie in de grillpan voor kip of vis.
Ze had het ook niet in de pan maar op het vlees gedaan maar toch rookte / walmde het wel.quote:Op zondag 9 april 2006 22:25 schreef Chielus het volgende:
[..]
Je moet ook geen olie in de pan doen maar het vlees of marineren of insmeren met olie, dat is de truc van de grillpan.
ow, oke.quote:Op zondag 9 april 2006 22:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ze had het ook niet in de pan maar op het vlees gedaan maar toch rookte / walmde het wel.
quote:Op maandag 3 juli 2006 19:43 schreef Nijna het volgende:
Van mijn ouders heb ik een grillplaatje gekregen, zo'n gietijzeren ding wat gewoon op het fornuis gaat. Nu heb ik al wel wat dingen geprobeerd, maar een visje erop lukt niet zo goed. Het blijft vastplakken of het dondert uit elkaar... Heb ik niet stevig genoege vis erop, is er iets wat ik aan mn "techniek" kan bijschaven... iemand tips/trucs.ideeën?
Kipfilet gaat bijvoorbeeld wel aardig goed, maar dat is volgens mij qua structuur steviger dan vis (dus valt minder snel uit elkaar...)
Idd, als het nodig is sommige dingen vooral vis en zo leg ik zo in de panquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:29 schreef THEFXR het volgende:
ik vet hetvlees/vis met olijfolie in
Blijft het dan niet aan de pan (plakken) hangen als je een vis zomaar op de gril pan legt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:38 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, als het nodig is sommige dingen vooral vis en zo leg ik zo in de pan
Valt best mee heb de eerste paar keer voor gebruik de pan goed in geolied. En doe dat nu nog steed regelmatigquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 22:16 schreef Thorical het volgende:
[..]
Blijft het dan niet aan de pan (plakken) hangen als je een vis zomaar op de gril pan legt?
Die zit nu in het TNT kerstpakket.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb deze gekregen in mijn kerstpakket
[afbeelding]
Merk Bodum, hoewel dat een bekend merk is ben ik het in dit topic nog niet tegengekomenDing is loeizwaar en gaat vandaag in première met een paar moten zalm
Dan pak je de bus.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef Stereotomy het volgende:
Da's hier 20 km vandaan, beetje moeilijk op de fiets
Ja, moet je doenquote:Op woensdag 30 juni 2004 17:42 schreef kweetgeennaam het volgende:
De lekkerste knoflookolie maak je trouwens zelf door verse knoflooktenen (duurder dan gewone, maar llont de moeite) in een fles goede olijfolie te gooien. Ziet er nog leuk uit ook!
Ja, dat had 'ie twee jaar geleden even moeten doen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, moet je doen
Vooral als je botulisme wilt oplopen
Zoek even goed uit hoe het veilig kan(goed verwarmen bijvoorbeeld) voordat je zoiets post
Fijn die oude topickickquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat had 'ie twee jaar geleden even moeten doen.
Even kijken of 'ie nog reageert. Als hij dat niet doet kunnen we de conclusie trekken dat het niet goed gegaan isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat had 'ie twee jaar geleden even moeten doen.
Ik ga em ook bestellen nu!! Mijn vriend vond het een topding....quote:Op zondag 19 september 2004 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Een leuke keukentool die ik 2 jaar geleden al had gekocht: de Misto Gourmet Olive Oil Sprayer.Eigenlijk is het gewoon een spuitbus die je middels de dop op kunt pompen zodat er overdruk ontstaat, en de (olijf)olie in een mist eruit gespoten wordt. Ideaal om vlees vochtig te maken voordat het op de grill gaat!
Ja precies, in plaats van dat je doodgaat aan verstopte aderen, ga je dood aan kanker.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:04 schreef Greys het volgende:
Het is dus vast ook goed voor de lijn om dat ding vaak te gebruiken ipv gewoon met boter in de koekepan?Ik ga zometeen even bij de Marskramer hier kijken of ze er eentje hebben!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja precies, in plaats van dat je doodgaat aan verstopte aderen, ga je dood aan kanker.
En natuurlijk omdat grillen lekker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |