Is dat wat? In dat geval zal ik em morgen ook even oppikkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:11 schreef rrrik het volgende:
Te laat, het is de aldi-pan geworden. Hij's 3cm2 groter ook nog
Hmm, dat had ik gisteren dus ook. Hoe kan ik nu het beste de pan schoonmaken? De vis is namelijk nogal gehecht geraakt aan de grillpan...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:40 schreef Lienekien het volgende:
Vis (zalm) ging bij mij trouwens niet denderend in de grillpan (het bakte aan de pan vast en ging kapot bij het omdraaien).
Heb 'm pas 1x gebruikt maar vind het nu al een goeie aankoopquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:38 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Is dat wat? In dat geval zal ik em morgen ook even oppikken![]()
Pan goed heet laten worden, 10 sec. ene kant, omdraaien, 10 sec. andere kant, daar is je blauwe biefstukquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:30 schreef Gesloten het volgende:
Morgen ga ik een lekkere grote biefstuk grillen. Iemand nog tips? Wil hem graag blue hebben![]()
Deze kan je even doorlezen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:30 schreef Gesloten het volgende:
Morgen ga ik een lekkere grote biefstuk grillen. Iemand nog tips? Wil hem graag blue hebben![]()
Wij hebben geen gasvuur, is dus geen optie denkikquote:Op zondag 2 april 2006 22:12 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik heb hier een grill plaat die 2 pitten in beslag neemt... gietzijer en dus ook loeizwaarhij is er makkelijk af te halen en dus schoon te maken / houden mischien is dat een idee ipv een pan? je kan er meer vlees op kwijt
Grillen rookt altijd wat meer dan gewoon bakken, je schroeit het vlees ook meer dan dat je het bakt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:45 schreef Martijn_77 het volgende:
Vandaag ook een grilpan gekocht net een kipfiletje gegrilld maar ik vind wel dat het behoorlijk rookt.
Ligt dat aan het feit dat de pan nog nieuw is of hebben we te veel olie gebruikt?
Volgende keer proberen dan Annemiek had dit keer wel wat olie gebruikt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:01 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, kan je kip niet beter "droog" grillen?
Doe nooit olie in de grillpan voor kip of vis.
Je moet ook geen olie in de pan doen maar het vlees of marineren of insmeren met olie, dat is de truc van de grillpan.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:01 schreef Oblivion het volgende:
Hmmm, kan je kip niet beter "droog" grillen?
Doe nooit olie in de grillpan voor kip of vis.
Ze had het ook niet in de pan maar op het vlees gedaan maar toch rookte / walmde het wel.quote:Op zondag 9 april 2006 22:25 schreef Chielus het volgende:
[..]
Je moet ook geen olie in de pan doen maar het vlees of marineren of insmeren met olie, dat is de truc van de grillpan.
ow, oke.quote:Op zondag 9 april 2006 22:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ze had het ook niet in de pan maar op het vlees gedaan maar toch rookte / walmde het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |