Dat is geen land.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:21 schreef N4rf het volgende:
* Murravia is ook nog in Istrië geweest
Het staat nog steeds op mijn To Do lijstquote:Op maandag 28 juni 2004 16:37 schreef funnyfox het volgende:
Ben ik dan de enigste die in Groenland is geweest ??En tevens suriname aangedaan.
Bij de marine zie je nog wat van de wereldZal ff kijken waar ik nog meer geweest ben en wat nog niet rood is op de lijst.
Die landen staan al op het lijstje.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:40 schreef RicXDesign het volgende:
* Lucille is geweest in :
India
Egypte
Verenigde Arabische Emiraten
Griekenland
Polen
Slowakije
Tsjechië
Hongarije
Joegoslavie
Portugal
Spanje
Frankrijk
België
Zwitserland
Oostenrijk
Duitsland
Hey daar woon ik!!quote:Op maandag 28 juni 2004 16:35 schreef drumdude het volgende:
ben gister in Katwijk geweest
Paraguayquote:Op maandag 28 juni 2004 16:50 schreef Woutertje het volgende:
welk landje is nou nog wit midden in zuid-amerika?
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:39 schreef k_man het volgende:
Zo te zien zijn Estland, Letland en Litouwen nog wit. Daar zijn toch wel meerdere Fokkers geweest? Waaronder * rosstek .
Want daar hebben ze leeuwen en tijgers!quote:Op maandag 28 juni 2004 18:18 schreef Murravia het volgende:
Ik wil nog steeds een keertje naar Kenya.
Tijgers in Kenia?quote:Op maandag 28 juni 2004 20:02 schreef Murravia het volgende:
[..]
Want daar hebben ze leeuwen en tijgers!
quote:Op maandag 28 juni 2004 20:09 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tijgers in Kenia?
Ben ik al geweest (nou ja geweest, ik ben er overgestapt op weg naar Nepal).quote:Op maandag 28 juni 2004 16:55 schreef avw1982 het volgende:
In oktober doe ik Qatar aan. Dus nog eventjes geduld.
OMGquote:Op maandag 28 juni 2004 20:13 schreef Virus.NL het volgende:
[..]http://www.weebls-stuff.com/toons/29/
Ik ga daar ook die overstap maken voor het vliegtuig naar Nepal.quote:Op maandag 28 juni 2004 20:15 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ben ik al geweest (nou ja geweest, ik ben er overgestapt op weg naar Nepal).
Een echte golfstaat: voornamelijk zand en hier en daar het groen van een golfbaan. Overigens wel knap dat ze dat voor elkaar krijgen.
Dan moet je niet gelijk met mij gaan schrijven...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:38 schreef Litman het volgende:
psst je bent Malawi vergeten!![]()
Ik ben ook in Burkina Faso en Mali geweest. Niet in Sierra Leone natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat een hulpverlener of soldaat daar is geweest hè.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:37 schreef k_man het volgende:
Als je origineel wilt zijn moet je dus naar Afrika, het Midden Oosten of Oost Europa.
Klopt het trouwens dat Sierra Leone (en buurlanden in West Afrika) is ingekleurd. Wie daar in hemelsnaam geweest?
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 21:38 schreef qwerty_x het volgende:
Hik,
Paraguay mag dicht !
Sierra Leone staan nog open (voor de liefhebbers).quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:37 schreef k_man het volgende:
Als je origineel wilt zijn moet je dus naar Afrika, het Midden Oosten of Oost Europa.
Klopt het trouwens dat Sierra Leone (en buurlanden in West Afrika) is ingekleurd. Wie daar in hemelsnaam geweest?
Hey, leuk je weer te zien hier.quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:38 schreef nirvana het volgende:
Paraguay mag dus inderdaad dicht, en misschien over een paar maanden Brits en Frans Guyana ook, het ligt in ieder geval op mijn route, hoewel de route wel vaak genoeg wordt aangepast...
Tnx voor de info...quote:Op donderdag 1 juli 2004 16:11 schreef EagleJ het volgende:
Ik ben in Tsjechoslowakije en de DDR geweest... ooit ook nog landen; tegenwoordig in tweeën gehakt (Tsjechië - Slowakije) respectievelijk samengevoegd (DDR + BRD = Duitsland)
Ja ik zag dat-ie niet op het lijstje staat, maar op het kaartje lijkt het wel rood!quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:27 schreef Hik het volgende:
Sierra Leone staan nog open (voor de liefhebbers).
Check ut lijstje man!![]()
De vraag was niet waar je geweest was, de vraag was of je in een land was dat nog niet op de lijst stond.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:44 schreef ZFLaSH het volgende:
Waar ik al geweest ben?
Wanneer komt de nieuwe lijst / wereldkaart?quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:28 schreef Hik het volgende:
De vraag was niet waar je geweest was, de vraag was of je in een land was dat nog niet op de lijst stond.![]()
Als ik vandaag nog tijd heb doe ik het even...quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:45 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wanneer komt de nieuwe lijst / wereldkaart?
Niet voor niets m'n favoriete [TRV]-Fok!sterquote:Op donderdag 8 juli 2004 11:53 schreef Hik het volgende:
Als ik vandaag nog tijd heb doe ik het even...
Niet echt een land ook.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:06 schreef operator82 het volgende:
Ik ben ook in Patagonië geweest, nu helemaal verwoest door de economische maatschappij, maar, o, god, wat een gebied.![]()
Hij staat trouwens niet in het lijstje.![]()
Ooit wel eens OP gelezen?quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:08 schreef Outckast het volgende:
Lijstje met landen en een provincie.
Edoch wel een gebied.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet echt een land ook.
Daar kan ik u niet anders dan gelijk in geven. Desalniettemin wordt hier gezocht naar landen waar Fok!kers zijn geweest en die niet in de lijst van de OP voorkomen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:36 schreef operator82 het volgende:
Edoch wel een gebied.
Dat hoor ik natuurlijk graag...quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet voor niets m'n favoriete [TRV]-Fok!ster![]()
Staat er al wel bij... in de laatste lijst!quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vreemd dat Litouwen er nog niet bijstond. Nou ja, zet er maar bij dus.
quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:49 schreef Hik het volgende:
-knip-
He, he... dat lucht op!![]()
Jaa... zo'n dag is het een beetje vandaag!quote:
Hallo!quote:Op zondag 4 juli 2004 20:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Voormalig inwoner van Macau meldt zich. Ik zag geen wit stipje, maar het stond ook niet in de lijst.
Niet bij mij klagen...quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hallo!
Maar Hong Kong en Tibet staan wel in bovenstaande lijst. En Macau heeft exact dezelfde status als Hong Kong. Altijd gehad ook.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:26 schreef Hik het volgende:
Niet bij mij klagen...
Hij staat niet in het lijstje van de Visited Counties-site....![]()
(Hong Kong ook niet, en Tibet)
Vandaag is het een beetje stil qua relusers.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:21 schreef Hik het volgende:
[..]
Jaa... zo'n dag is het een beetje vandaag!
Heb je niet nog een lastige Fokker waat ik een beetje mee mag rondzwaaien?![]()
PicServer heeft problemen op dit moment, dus de komende dagen verwacht ik geen mogelijkheid dat ze in de lucht zijn. Mail mij maar het plaatje, dan zet ik het wel op een andere server.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:19 schreef Hik het volgende:Nou heb ik een mooi plaatje gemaakt, maar Picserver ligt eruit... kan ik 'm niet uploaden...
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:38 schreef renz0r het volgende:
Welke landen ik (meerdere keren) ben geweest?
quote:Op vrijdag 9 juli 2004 14:24 schreef Lucille het volgende:
==> BELANGRIJKE MEDEDELING <==
HET GAAT ER OM DAT JE ALLEEN VERMELDT WAT ER NOG ONTBREEKT. DAT JE IN 148 LANDEN BENT GEWEEST IS ERG LEUK, MAAR HET INTERESSEERT HIK GEEN FLIKKER. ALTHANS, NIET IN DIT TOPIC. VUL ALLEEN DE LANDEN IN DIE NOG ONTBREKEN, WANT ANDERS WORDT HET EEN PUINHOOP.
![]()
Agossie...quote:Op maandag 12 juli 2004 09:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Gibraltar wel, maar Macau niet. Treurig dit is.
Hoezo o my god?quote:Op maandag 12 juli 2004 09:25 schreef Hik het volgende:
Italië was foutje natuurlijk...
Oekraïne verbaasde mij al, ivo, maar ik wist het niet meer zeker en je meldde het hier niet (alleen Moldavië). Doe ik bij de volgende update dus.
Gelijk met Gibraltar, want dat was tot nu toe nog niet genoemd...
[..]
![]()
O-my-gód
Stoer hoor...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:04 schreef renz0r het volgende:
[..]
Hoezo o my god?![]()
Ik reis vrij veel in de vakanties
Is het niet Belárusquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:30 schreef qwerty_x het volgende:
Belorus, Kazachastan, Tadjikistan en Oekraine: inkleuren aub.
(dat lijstje met wat er nog ontbreekt is veel handiger !)
Belarus idd.quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:05 schreef Hik het volgende:
[..]
Is het niet Belárus
Dat lijstje staat al ergens (alleen net niet helemaal up-to-date)quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:05 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Wie kan er een lijstje maken van nog níet bezochte landen? Ik zoek nog een vakantiebestemming voor het najaar!
Bhutanquote:Hoe heet dat landje ten oosten van Nepal ook al weer? ('t is nog wit op de kaart) Waar je zo moeilijk in komt? Is dat iets om met Fok!Tours heen te gaan?
Dat land ken ik nietquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:28 schreef cosmick het volgende:
Mallorca mis ik nog volgens mij.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat land ken ik niet
quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Dat land ken ik niet
Wat mij betreft wel. Ik ben ook in de Verenigde Arabische Emiraten geweest op het vliegveld en dat telt ook.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Ik ben een paar uur op het vliegveld van Qatar geweest. Telt dat ook?
vast niet...
Nee, tuurlijk niet!quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:01 schreef Lucille het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Ik ben ook in de Verenigde Arabische Emiraten geweest op het vliegveld en dat telt ook.
Eerder hielden we aan: minimaal 24 uur.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:08 schreef k_man het volgende:
Je bent pas formeel in een land geweest als je langs de douane bent gekomen.
Een tijdslimiet vind ik niet zo'n goed idee (zeker als je mini landen als uitzondering gaat nemen). Dan blijft er altijd een grijs gebied waarin je niet kan zeggen of je er geweest bent of niet. Waar leg je dan de grens. Andorra is geen stad-staatje, na een uur of twee had ik het wel gezien daar en toch vind ik dat ik er echt geweest ben. Opeens worden dan landen als Luxemburg discutabel, je bezoekt de hoofdstad een dag en binnen 24 uur ga je weer weg. Waar leg je de grens dan. Ik heb een hele dag gewandeld in Liechtenstein. Heb behalve Vaduz ook andere plaatsen bezocht. Ik ben er dus echt geweest, alleen geen 24 uur. Het passeren van de douane vind ik dan een betere optie.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:15 schreef Hik het volgende:
[..]
Eerder hielden we aan: minimaal 24 uur.
Alleen voor stad-staatjes als vaticaanstad vind ik eigenlijk dat je een uurtje een bezoek kunt noemen...
Heeft Vaticaanstad eigenlijk een douane waar je doorheen moet? Ben er wel geweest (overigens geen 24 uur), maar hier staat me niets meer van bij.quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:41 schreef Lucille het volgende:
-knip-
Het douane criterium is gewoon het handigst wat mij betreft.
Geen idee, maar het zou kunnen zijn dat het net zoiets is als de grens tussen Nederland en Belgie. Formeel een grens, maar geen persoon die langs de weg staat. De grens tussen Zwitserland en Liechtenstein is ook alleen maar een slagboom die open staat zonder persoon er naast.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heeft Vaticaanstad eigenlijk een douane waar je doorheen moet? Ben er wel geweest (overigens geen 24 uur), maar hier staat me niets meer van bij.
Ligt aan de taal: volgens hunnie eige is het Belorus (in het russisch dus)quote:Op woensdag 14 juli 2004 09:47 schreef Lucille het volgende:
[..]
Belarus idd.
Wordt hier en daar nog wel eens gebruikt, maar ik vermoed dat het te veel verwarring veroorzaakte met het "gewone" Rusland ofzo...quote:Op donderdag 15 juli 2004 23:14 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Ligt aan de taal: volgens hunnie eige is het Belorus (in het russisch dus)
wat is er trouwens met de naam Wit Rusland gebeurd, zoals het vroeger heette ?
Luxemburg moet je ook gewoon een paar dagen blijvenquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:41 schreef Lucille het volgende:
Opeens worden dan landen als Luxemburg discutabel, je bezoekt de hoofdstad een dag en binnen 24 uur ga je weer weg.
Er bestaat nog steeds het idee om een TRV meet te houden tijdens een lang weekend in Luxemburg.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Luxemburg moet je ook gewoon een paar dagen blijven
Prachtig staatje.
Dat is natuurlijk wel een goed ideequote:Op zondag 18 juli 2004 21:53 schreef Lucille het volgende:
[..]
Er bestaat nog steeds het idee om een TRV meet te houden tijdens een lang weekend in Luxemburg.
Geef dit topic dan ook af en toe een schop!quote:Op maandag 19 juli 2004 12:26 schreef Hik het volgende:
Nogmaals: ik ga ze er alleen inzetten als mensen zich zelf melden... Iedereen kent wel mensen die ergens geweest zijn, dat is de kunst niet!![]()
Dan moet je Myanmar even weghalen, want ik heb nog niks gemeldquote:Op maandag 19 juli 2004 12:26 schreef Hik het volgende:
Nogmaals: ik ga ze er alleen inzetten als mensen zich zelf melden... Iedereen kent wel mensen die ergens geweest zijn, dat is de kunst niet!![]()
*proest*quote:Op maandag 19 juli 2004 16:25 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Dan moet je Myanmar even weghalen, want ik heb nog niks gemeld![]()
Kijk, zo schiet het al aardig op.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:05 schreef NashNL het volgende:
Azerbeijan. Kameroen, Koeweit, Oman, Qatar, Saoedi Arabië en Taiwan mogen rood gemaakt worden.
quote:Op maandag 19 juli 2004 19:14 schreef Lucille het volgende:
[..]
*proest*
Wow! Jij hebt nog héél veel reisverslagen neer te pennen voor ons!quote:Op maandag 19 juli 2004 22:05 schreef NashNL het volgende:
Azerbeijan. Kameroen, Koeweit, Oman, Qatar, Saoedi Arabië en Taiwan mogen rood gemaakt worden.
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:06 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Ik ga me tzt wel opofferen om Bhutan rood te kleuren, maar daar hebben jullie nu niks aan....
Vreselijk land. En als vrouw wil jij daar al helemaaaaaaaal niet heen. Ongelooflijk dat dit land niet in Bush' lijstje van schurkenstaten staat. Waren de meeste 9/11 kapers geen Saoedis? Maar dat zal wel weer te maken hebben met de innige relatie tussen Bush sr. (Carlyle Group) en de dictatorfamilie Fahd. Vrouwen in Teheran en andere Islamitische staten hebben echt een enorme hoeveelheid vrijheid t.o.v. vrouwen in Saoedi Arabië. De mensenrechten worden hier stelselmatig geschonden en iedereen vindt het OK, zolang Koning Fahd de oliekraan maar openhoudt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:38 schreef Hik het volgende:
Does vertellen over Saoedi Arabië .... * liefkijkt
Game onquote:De nog niét bezochte landen...
American Samoa
Angola
Anguilla
Antigua and Barbuda
Armenia
Barbados
Bermuda
Bhutan
British Virgin Islands
Brunei
Burundi
Cameroon
Cape Verde
Central African Republic
Chad
Channel Islands
Comoros
Congo Brazzaville
Congo Kinshasa
Cook Islands
Djibouti
Dominica
East Timor
Equatorial Guinea
Falkland Islands
French Guiana
French Polynesia
Gabon
Guadeloupe
Guam
Guinea-Bissau
Guyana
Kiribati
Kyrgyzstan
Lesotho
Madagascar
Maldives
Marshall Islands
Martinique
Mauritania
Mauritius
Micronesia, Federated States of
Monserrat
Mozambique
Nauru
New Caledonia
Niue
Norfolk Island
Northern Mariana Islands
Palau
Palestinian Authority
Papua New Guinea
Pitcairn Islands
Puerto Rico
Rarotonga & the Cook Islands
Reunion
Rwanda
Saint Kitts and Nevis
Saint Lucia
Saint Vincent and the Grenadines
Sao Tome and Principe
Seychelles
Sierra Leone
Solomon Islands
Sudan
Tonga
Turkmenistan
Turks and Caicos Islands
Tuvalu
Uzbekistan
Vanuatu
Virgin Islands
Western Sahara
Western Samoa
Yemen
Is het normaal dat ik dit plaatje niet kan zien?quote:
Kan geen plaatje zien...quote:
Misschien ook niet.quote:Op maandag 18 september 2006 23:35 schreef Hi_flyer het volgende:
Misschien leuk om dit topic weer onder de aandacht te brengen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |