quote:De Hyosung Comet 650. Er is al veel over geschreven in de pers en de Comet heeft al zijn opwachting gemaakt op televisie bij "RTL Autowereld" en bij "De 6e versnelling". Zoveel aandacht is eigenlijk geen verrassing; de introductie van een nieuw motormerk is uniek in Nederland.
Safe Motors stelt innovatie en vernieuwing centraal in haar activiteiten. Het ligt in deze zienswijze dan ook voor de hand dat de introductie van de Hyosung door Safe met open armen ontvangen wordt. Alle vestigingen van Safe Motors zijn dan ook dealer geworden van het voor Nederland nieuwe Koreaanse merk (in de overige Europese landen is Hyosung al geruime tijd actief).
De Hyosung in het algemeen en de Comet 650 in het bijzonder zijn een sterke aanvulling op de huidige motorfietsmerken en -modellen in de markt. En zeker niet in de laatste plaats heeft de Comet een zeer plezierig prijskaartje. Voor slechts Eur 5.990,- rij je al weg op deze 79 PK sterke tweecylinder.
De naam is even wennen, maar wie rekent hoeft niet lang na te denken om op te stappen. Overtuig jezelf en kom naar een van onze vestigingen voor een proefrit.
Technische gegevens
Motor DOHC V-Twin 90'
Inhoud 650cc
Cylinders
2
Kleppen/cyl 4
Koeling
vloeistof
Carburatie
carb.
2/4 takt
4
kW
59
PK 79
Max vermogen bij Tpm
9.000
Koppel (Nm)/Tpm
68/7.500
Tankinhoud
17 lit.
Versnellingen
6
Drooggewicht
180kg
Gevallen?quote:Op zondag 27 juni 2004 17:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ikke
Hoe dat zo? Onderuit gegleden? Onderuit geremd?quote:Op zondag 27 juni 2004 18:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Maandag 2 weken terug
quote:Op zondag 27 juni 2004 18:57 schreef Rietvaerder het volgende:
woehahahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhahahahahhaa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je creditcard dan?quote:Op zondag 27 juni 2004 19:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
okdan bestel ik ze zelf. riet ik heb nog een 5 sec filmpje van je hier, maar kan ik niet posten. zien? is niet veel bijzonders eigenlijk...
Hahaha je avatar en ondertitelquote:Op zondag 27 juni 2004 19:17 schreef ZX9R het volgende:
Nais Avatar Riet!
nopequote:Op zondag 27 juni 2004 19:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je creditcard dan?
donequote:Ja, mail maar effe....
Hoe ga je dan bestellenquote:Op zondag 27 juni 2004 19:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nope
quote:Op zondag 27 juni 2004 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Niemand zegt wat over de motor waar het thema op gebaseerd is![]()
OMG !!quote:Op zondag 27 juni 2004 18:54 schreef ZX9R het volgende:
Sorry OPM. Ik wilde hem niet verkleinen.
Foto van mij in de NJoy:
[afbeelding]
Zit nu benee,quote:Op zondag 27 juni 2004 19:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
riet, mail es terug
tja, wat zal ik zeggen...tis een nakedquote:Op zondag 27 juni 2004 20:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Zeg jij eens iets over de Comet
valt niks te zienquote:Op zondag 27 juni 2004 20:11 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM zie mail
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tja, wat zal ik zeggen...tis een nakeden praktisch een soes
![]()
![]()
![]()
serieus: strak uiterlijk en net wat je al zei, nieuw niet al te duur en dan wat opleukenkun je een hele vette bike hebben
wil nu ff telebankenquote:Op zondag 27 juni 2004 20:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
valt niks te zien?
Heb het toch gestuurd.... zet het hier wel neer, haal ik het zo weg.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wil nu ff telebanken
Alle foto's op grootbeeldformaatquote:Op zondag 27 juni 2004 20:25 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
luc, pics pls?
dankquote:Op zondag 27 juni 2004 20:30 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Alle foto's op grootbeeldformaat![]()
Speciaal voor OPM's trage i-netverbinding.
Ik zie daar echt geen ABS op hoor.quote:
ABS? anti-block system? Ik zie nergens ABS in terug op die foto.quote:
Doh, dat zwarte ronde ''ding'' is toch de ABS... dat heeft mijn vader ook op zijn FJR-ABS..quote:Op zondag 27 juni 2004 20:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zie daar echt geen ABS op hoor.
Misschien aan de andere kant?
Je ziet toch dat ABS systeem... dat zwarte ronde ''ding''.......quote:Op zondag 27 juni 2004 20:37 schreef PatrickM het volgende:
[..]
ABS? anti-block system? Ik zie nergens ABS in terug op die foto.
Overigens levert Hyosung helemaal geen motoren met ABS
Idd, de nieuwe SV650 (zowel N als S) is ubergeilquote:Op zondag 27 juni 2004 20:37 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh... wat ik al zei... ik vind het een hele mooie fiets, mooier dan de SV650 (zowel oude als nieuwe model, de naakte dan... de halftop SV650S (de nieuwe alleen) vind ik een ubergeile motor (de oude vind ik vier keer niks))
Opzich vind ik de N wel mooi, alleen die tellerquote:Op zondag 27 juni 2004 20:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd, de nieuwe SV650 (zowel N als S) is ubergeil![]()
![]()
Die foto van die Hyosung is ook van de andere kant gemaakt...quote:Op zondag 27 juni 2004 21:04 schreef PatrickM het volgende:
Hier trouwens een behoorlijk onduidelijke pic:
[afbeelding]
als je goed kijk zie je iets achter de voorvork vlak bij de wielnaaf een zilver plaatje met zwart knopje oid zitten... dat is de sensor, en daar zit dan nog een ring met openingen a la Honda of een soort kartel a la BMW, maar aangezien het geen goede close-up is, is het bijna niet te zien...
Geloof mij nou, op Hyosung motoren zit echt geen ABS, en is volgens mij ook totaal niet leverbaar met ABS (dus ook niet als optie) Ennuh... als je dat zwarte hart bedoeld, dat is gewoon waar de remschijf mee aan het wiel is vast gezet (is volgens mij een half zwevende remschijf)quote:Op zondag 27 juni 2004 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die foto van die Hyosung is ook van de andere kant gemaakt...
Op welke site?quote:Op zondag 27 juni 2004 21:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar waarom staat het dan op de site?
Van Hyosungmotors.com...quote:Op zondag 27 juni 2004 21:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Op welke site?
quote:Front Brake
Double Disc (ABS Type)
Hij heeft echt geen ABS...quote:Op zondag 27 juni 2004 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zit nu ff benedenZal het straks doen, nadat ik PatM ervan heb overtuigd dat ie ABS heeft
Ok ik geloof je, maar kijk hier eens dan, onderaan.. http://www.hyosungmotors.com.au/gt650.htmlquote:Op zondag 27 juni 2004 21:18 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hij heeft echt geen ABS...
http://www.hyosungmotors.com/english/s_engjpl_gt650.htm
BRAKE SYSTEM:
DOUBLE DISK front
DISK rear
¢¹ FORK & DISK
Front suspension with flexible damping is equipped with Ø41 upside-down fork for comfortable riding position and harmonization with rider.
Tension and damping position are adjustable for rider's needs. Ø300 double disk materialized optimal braking distrbution offers powerful braking as well as substantially performance to deal with delicate braking
Zodra ik antwoord heb zal ik het gelijk postenquote:Van: Patrick van der Meulen [pvdmeut at kabelfoon punt nl]
Verzonden: zondag 27 juni 2004 21:21
Aan: 'info at greenib punt nl'
Onderwerp: Hyosung Comet 650
Is de Hyosung Comet 650 ook leverbaar met ABS?
Met vriendelijke groet,
Patrick van der Meulen
Ik denk dat ze daar iets ander mee bedoelen (wat weet ik ook niet, ben zoekende op Google, maar voorlopig nog geen resultaat)quote:Op zondag 27 juni 2004 21:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ok ik geloof je, maar kijk hier eens dan, onderaan.. http://www.hyosungmotors.com.au/gt650.html
heb ik die? wat heeft dat voor nut?quote:Op zondag 27 juni 2004 21:47 schreef ZX9R het volgende:
Mijn brommer heeft ook semi zwevende remschijven voor. Net als die brommer van OPM.
Volgens mij heeft het te maken met krachtverdeling over de schijf.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb ik die? wat heeft dat voor nut?
quote:Op zondag 27 juni 2004 21:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het te maken met krachtverdeling over de schijf.
En je kunt het zien aan die O-ringetjes waarmee de schijf vastzit.
Daardoor lijkt het alsof de schijf een heel klein beetje los zit.
Sommige motoren hebben echt zwevende schijven. Die rammelen als je eraan komt. Net alsof het niet goed vastgezet is.
Ik slaap morgen lekker uitquote:Op zondag 27 juni 2004 22:00 schreef ZX9R het volgende:
Truste!
Morgen weer vroeg uit de veren!
Is toch ook zoquote:Op maandag 28 juni 2004 00:01 schreef Patrick281 het volgende:
Fantastisch dat de 4'takt motoren terug zijn..de echte racemotoren zijn weer terug ..
Is dat te laat om te rijden dan ..quote:Op maandag 28 juni 2004 00:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat klopt Pepijn. Toen Luc zijn ZX eenmaal op de aanhanger stond was het al half 3... dus eigenlijk hebben we van 11:45 tot 15:00 onder het afdak van het benzinestation gestaan
Hmmm ..quote:Op maandag 28 juni 2004 00:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..] Is toch ook zo
Nee, maar wel te nat.... heb je de foto van de regen niet gezien?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Is dat te laat om te rijden dan ..![]()
Geef mij maar 4 takt...quote:Op maandag 28 juni 2004 00:06 schreef Patrick281 het volgende:
Hmmm ..2'takt ..
250 cc is ook over in 2008 ..
O-ringen zijn afdichtingen .. dit zijn "gewone"metalenringen strikt gezien.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]Volgens mij heeft het te maken met krachtverdeling over de schijf.
En je kunt het zien aan die O-ringetjes waarmee de schijf vastzit.
Daardoor lijkt het alsof de schijf een heel klein beetje los zit.
quote:Op zondag 27 juni 2004 21:59 schreef ZX9R het volgende:
Sommige motoren hebben echt zwevende schijven. Die rammelen als je eraan komt. Net alsof het niet goed vastgezet is.
Ik niet ..quote:Op zondag 27 juni 2004 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Ik slaap morgen lekker uit![]()
Dat zijn toch die Suzuki klonen. Volgens mij heb ik die op de beurs gezien. Afwerking was identiek aan de Suzuki's. Voor die paar stuivers extra weet ik wel wat ik koop danquote:Op zondag 27 juni 2004 19:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Niemand zegt wat over de motor waar het thema op gebaseerd is![]()
en ondeugend zou nog 1tje plannen op termijn en ik ga wel ff kijken in dieren (aug), het is toch hier in de buurt maar ik denk niet dat ik zal meerijden (of de hele fok MC moet meerijden…missch dat ik dan ga twijfelen…)quote:Op maandag 28 juni 2004 00:17 schreef Patrick281 het volgende:
Ik niet ..Laat ik maar eens gaan maffen.
![]()
Geef je nog een voorzet voor de volgende meet .. ik hoop een beetje dat Gerako volgende week kan.
Superbike.quote:Op maandag 28 juni 2004 00:24 schreef ondeugend het volgende:
Oww straks in September weer zo'n feestje
Omdat iedereen daar bijna niet zonder kan..en sommigen helemaal niet .. Muziekquote:Op maandag 28 juni 2004 07:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Waarom die 1e (vrij simpele)?
laat we het niet hopenquote:
Lekkerrr..quote:Op maandag 28 juni 2004 08:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat bedacht ik me dus ook, het zou wel passen in het rijtje als je naar de rest vd aanpassingen kijkt (waar ik tot nu achter ben gekomen, tenminste)quote:Op maandag 28 juni 2004 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekkerrr..
Klinkt wel alsof je machinie niet echt standaard tuning is.
Ik neem aan dat dat echte kms zijn in mijn sig, en dat dat wel redelijk klopt met 220 op de teller toch? Maar idd, ben benieuwd tot hoever hij doorgaatquote:Op maandag 28 juni 2004 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Lekkerrr..
Klinkt wel alsof je machine niet echt standaard tuning is.
Ø Zie ook je signatuur..
dat je dat uithoudt; sinds gisteren had ik alweer een week niet geredenquote:Ik heb trouwens al 2 weken niet gereden ..
.. en de rest van de week wordt weer errug nat vanaf morgen.
Dan heb je wel een sterke tellerawijking, maar het zou zomaar kunnen.. tot 9% geloof ik ..quote:Op maandag 28 juni 2004 08:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat echte kms zijn in mijn sig, en dat dat wel redelijk klopt met 220 op de teller toch? Maar idd, ben benieuwd tot hoever hij doorgaatdan zou ik wel over die 210 komen
[..]
dat je dat uithoudt; sinds gisteren had ik alweer een week niet geredendat gaat echt kriebelen hoor. Toen het vd week zulk raar weer was (regen dan weer zon) zat ik om het uur te twijfelen of ik hem uit de schuur zou halen…
Ik dacht dat dat standaard was, zo’n afwijking. Heb ik jullie wel eens horen zeggen (meen ik). En tja, hij ging redelijk snel door naar de 220, maar missch had ik wind mee…quote:Op maandag 28 juni 2004 08:30 schreef Patrick281 het volgende:
Dan heb je wel een sterke tellerawijking, maar het zou zomaar kunnen.. tot 9% geloof ik ..
Normaal heeft een 400 boven de 160 niet echt accelerend vermogen trouwens.
Als jij dat wel voelt dan is tuning toch wel in de verdenking.
Begrijpelijkquote:Tja ben een beetje zuinig op de motor.![]()
![]()
Ik wordt liever na op de fiets dan dat motortjes wegsmelt van de nattigheid.
quote:Net even voor een collegaatje gezongen:meisjes met rode haren..
Ze heeft een kleurspoelingkje met roodis normaal blond.
Dat nog welquote:Je had iedereen moet zien in onze niet praten cultuur.![]()
Klein glimlachje kon er wel af
Ik heb kort 230 gereden, en ook nog 200 in de bocht .. als ik dat rijdt dan neem ik die snelheden ook aan als de werkelijke snelheid.quote:Op maandag 28 juni 2004 08:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat standaard was, zo’n afwijking. Heb ik jullie wel eens horen zeggen (meen ik). En tja, hij ging redelijk snel door naar de 220, maar missch had ik wind mee…
[..]
Begrijpelijkhoe zit het met je zoektocht naar een 250? (KR1 bijv?)
quote:Op maandag 28 juni 2004 09:44 schreef Patrick281 het volgende:
Ghe ghe nu snap ik een edit ergens anders weer..
quote:Beetje geprikkeld door een opmerking over saaie posts ..OPM.
Weer een supersnelle edit, deze laatste zin. Toen ik op de quote knop drukte stond ie er nog nietquote:Niet dat je verhaal gewoon niet 100 % waar is.
Ik had hem zelfs al 2 keer geedit ..quote:Op maandag 28 juni 2004 09:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Weer een supersnelle edit, deze laatste zin. Toen ik op de quote knop drukte stond ie er nog niet
De vorige 2 meets met de BMW wel te verstaan ..quote:Op maandag 28 juni 2004 09:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb kort 230 gereden, en ook nog 200 in de bocht .. als ik dat rijdt dan neem ik die snelheden ook aan als de werkelijke snelheid.![]()
![]()
![]()
Het is dus niet zo inderdaad..
Ja, dat is iets anders dan zo'n 25kw Bandit hequote:Op maandag 28 juni 2004 08:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
komt ie opeens voorbij met ik schat 170/180, dus ik erachteraan
noot: ik heb naam + mailadres van de antwoordgever 'gecensureerd' i.v.m. privacyquote:Van: C**** ***** [**** at greenib punt nl]
Verzonden: maandag 28 juni 2004 9:18
Aan: 'Patrick van der Meulen'
Onderwerp: RE: Hyosung Comet 650
Goededag,
Nee de Comet 650 is niet leverbaar met ABS.
Vriendelijke groet Corno
C**** *****
Spare parts
Greenib B.V.
parts at greenib punt nl
tel. 0031(0)71-3051518
fax 0031(0)71-3019380
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Patrick van der Meulen [mailto:pvdmeul at kabelfoon punt nl]
Verzonden: zondag 27 juni 2004 21:21
Aan: info at greenib punt nl
Onderwerp: Hyosung Comet 650
Is de Hyosung Comet 650 ook leverbaar met ABS?
Met vriendelijke groet,
Patrick van der Meulen
--
Deze email is gecontroleerd door Caiway Virusvrij.
Voor meer informatie, zie http://www.caiway.nl/
Hoe kan je .. moet dat collegaatje het zonder je doen!quote:Op maandag 28 juni 2004 10:58 schreef PatrickM het volgende:
Maar ja... ik blijf in iedergeval zeker tot morgen thuis, daarna kijk ik wel... als ik me bij het voortbewegen weer enigzins normaal voel, dan ga ik weer lekker arbeiden
Dan ga je eens een blokje hardlopen of naar de sportschool.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Het is hier heeeeeel saai thuis, ik had liever nog een weekje willen werken
Dat snap ik eigenlijk niet je heb dat ding toch gekocht op mee te rijden ??quote:Op maandag 28 juni 2004 08:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Tja ben een beetje zuinig op de motor.![]()
![]()
Ik wordt liever na op de fiets dan dat motortjes wegsmelt van de nattigheid.
[
Eens, die ik heb gekocht was ongeveer 2000km in 2 jaar mee gereden en daar is ie niet beter van geworden. Enige voordeel was dat ie altijd binnen heeft gestaan en dus niet noemenswaardig is verkleurd.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat snap ik eigenlijk niet je heb dat ding toch gekocht op mee te rijden ??
ik pak iedere kans dat ik kan rijden aan, en voor een beetje regen laat ik hem niet staan hoor,
naar mijn mening kan je hem beter verslijten door rijden dan door poetsen,
Is geen directe collegaquote:Op maandag 28 juni 2004 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe kan je .. moet dat collegaatje het zonder je doen!
Tja, maar ik start hem gewoon niet voor kleine stukjes.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat snap ik eigenlijk niet je heb dat ding toch gekocht op mee te rijden ??
ik pak iedere kans dat ik kan rijden aan, en voor een beetje regen laat ik hem niet staan hoor,
naar mijn mening kan je hem beter verslijten door rijden dan door poetsen,
Hoe zit het met werk enzo ..of heb je nu heel veel vrije tijd ..quote:Op maandag 28 juni 2004 12:16 schreef hollander172 het volgende:
Ga zo ook maar weer eens een rondje sturen, gisteren alleen de motor naar huis gereden en verder geen km's gemaakt.Moet zo eerst de auto ff wegbrengen zodat ie afgemeld kan worden voor de APK, weer 290,- lichter. :'(
Voordeel van thuiswonen... advies van oudersquote:Op maandag 28 juni 2004 11:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou gewoon deze week nog thuis blijvenDie 3 daagjes
![]()
* mee eensch is... mijn motor krijgt bijvoorbeeld hooguit een keer per maand (liefst minder) een wasbeurt. Vind het gewoon zonde van m'n tijd. Bovendien wordt ie toch wel weer gewoon vuil. Alleen als er echt hardnekkige vuil op zit was ik 'm eerder, maar dan nog steeds met de franse slagquote:Op maandag 28 juni 2004 12:09 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Dat snap ik eigenlijk niet je heb dat ding toch gekocht op mee te rijden ??
ik pak iedere kans dat ik kan rijden aan, en voor een beetje regen laat ik hem niet staan hoor,
naar mijn mening kan je hem beter verslijten door rijden dan door poetsen,
Heb jij een accesoire aansluiting op je motor? Als je die hebt - de meeste Beemers hebben er eentje bij de bobine's, en ik heb 'm zowel bij de bobines als eentje op m'n stuurquote:Op maandag 28 juni 2004 12:37 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En voor de accu zal het ook wel niet goed zijn al 2 weken stilstaan ..
Moet die gebruiksaanwijzing nog steeds ophalen bij de BMW dealer .. alweer vergeten van het weekend terwijl ik er op 50 meter voorbijreed.Dan weet ik waar ik hem kan aansluiten om bij te laden ..
Ik had pas vorige week het oliepijlglaasje gezien bij toeval .. dus een accesoireaansluiting .. zou kunnen.quote:Op maandag 28 juni 2004 12:49 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Heb jij een accesoire aansluiting op je motor? Als je die hebt - de meeste Beemers hebben er eentje bij de bobine's, en ik heb 'm zowel bij de bobines als eentje op m'n stuurhet nut daarvan is me nog steeds niet duidelijk, maar goed... het is wel handig om stroom vanaf te tappen voor bijvoorbeeld continuspanning voor autoradio
- kun je daar een plug voor kopen en die aan de kabels van je acculader monteren. Dan is het gewoon een kwestie van in je accesoire stekker stoppen en hij gaat bijladen
voor de details hoe het precies werkt moet je bij een BMW dealer zijn
Mwah weet ik nog niet, vanmorgen op sollicitatiegesprek geweest maar dat was echt helemaal niks. Functie was wel aardig maar die mensen.....quote:Op maandag 28 juni 2004 12:37 schreef Patrick281 het volgende:
Hoe zit het met werk enzo ..of heb je nu heel veel vrije tijd ..
Tjee, was even langs mijn bureau gelopen toen je hier was.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah weet ik nog niet, vanmorgen op sollicitatiegesprek geweest maar dat was echt helemaal niks. Functie was wel aardig maar die mensen.....Zo stijf ben ik ze alleen in Engeland tegengekomen.
Begin me steeds meer te ergeren aan nederlanders, wat zijn we eigenlijk toch een saai kutvolk.
Wat zeg jij nou ???quote:Op maandag 28 juni 2004 11:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan ga je eens een blokje hardlopen of naar de sportschool.![]()
![]()
Dat was inderdaad niet aardig van me om niet even langs te lopen.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:11 schreef Patrick281 het volgende:
Tjee, was even langs mijn bureau gelopen toen je hier was.![]()
We zitten er sterk over te denken en je past nog wel in een koffer. Grootste struikelblok voor mijn vriendin was haar moeder maar die zei gisteren zelf van "als je de kans hebt, gewoon doen!".quote:Maar als je gaat emigreren dan ga ik wel met je mee.
moet je maar geen Postbank hebben, he dan duurt een overmaking van bankrekening 4 tot 5 werkdagenquote:Op maandag 28 juni 2004 16:33 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM, had je het geld al over gemaakt? Ik heb nog niks ontvangen.....
technisch ben ik een leek, dan stel ik wel eens de domste vragen maar hierover ben ik de kenner. geloof mij, 4 tot 5 werkdagen. ik werk er dagelijks meequote:Op maandag 28 juni 2004 17:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja nog effe..... maximaal een dag hoor. Vroeger.
dat is een betaalopdracht direct van jouw giro rekening. dit gaat om een overboeking tussen 2 verschillende banken, en omdat je een giro rekening hebt duurt dat wat langer. het is en blijft een kutrekening, die giro. ook als je een keer je pas kwijt bent, geld opnemen met je paspoort is er niet bijquote:Nu word het er realtime vanaf gehaald en realtime bij gestort...
Als ik NU zou tanken word het gelijk van de rekening afgehaald....
dan hebben ze het gestort bij de Postbank, maar ik ben benieuwd wanneer jij je geld hebt. ik heb iig gisteren overgemaaktquote:Op maandag 28 juni 2004 17:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan moet ik je toch tegenspreken... ik verkoop regelmatig dvd's aan mensen die per bank betalen en dat staat er binnen een dag bij.....
Maare, ik geloof je wel hoor
lekkerquote:Dit kan er trouwens gebeuren als je met een band zonder ZR-kenmerk voor een langere tijd 300km/h ga rijden
[afbeelding]
Koop dus altijd een ZR band met zo'n motor....
Vanaf de Postbank is het sinds kort verandert .. realtime ..of het andersom ook zo is schat ik in van niet.quote:Op maandag 28 juni 2004 17:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
technisch ben ik een leek, dan stel ik wel eens de domste vragen maar hierover ben ik de kenner. geloof mij, 4 tot 5 werkdagen. ik werk er dagelijks mee
[..]
dat is een betaalopdracht direct van jouw giro rekening. dit gaat om een overboeking tussen 2 verschillende banken, en omdat je een giro rekening hebt duurt dat wat langer. het is en blijft een kutrekening, die giro. ook als je een keer je pas kwijt bent, geld opnemen met je paspoort is er niet bij
Verhaal .. meer pics??quote:Op maandag 28 juni 2004 17:18 schreef Rietvaerder het volgende:
Dit kan er trouwens gebeuren als je met een band zonder ZR-kenmerk voor een langere tijd 300km/h ga rijden
[afbeelding]
Koop dus altijd een ZR band met zo'n motor....
dat wist ik niet, ik betaal nooit vanaf een giro rekening. alleen naar een giro, en dat duurt (tenminste op mijn werk) altijd 4 tot 5 werkdagen. maarja, laten we hopen dat het sneller gaat en riet zijn geld snel heeft.quote:Op maandag 28 juni 2004 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
Vanaf de Postbank is het sinds kort verandert .. realtime ..of het andersom ook zo is schat ik in van niet.
En ook dat ligt aan de Postbank ..![]()
Dit is de bijbehorende topic op M-F: http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/66833/1quote:Op maandag 28 juni 2004 18:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Verhaal .. meer pics??
Is dat niet net zo'n klein onderdeeltje als bij de auto .. wat je er net zo goed nieuw in kan zetten?quote:Op maandag 28 juni 2004 20:18 schreef ZX9R het volgende:Mijn brommer is weer thuis!
Morgen eens bellen voor een nieuwe gebruikte thermostaat
OPM is toch wat vergeten, ondanks dat hij het dagelijks doet .. is net autorijden ..quote:Op maandag 28 juni 2004 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja?
Bron:quote:NIVEAU 1
Niveau 1 is een cursus circuitgewenning die gericht is op piloten met weinig of geen circuitervaring.
De cursus begint met een briefing van een half uurtje. Daarna verzamelen de deelnemers in de pitlane van Circuit Zolder waar ze worden opgedeeld in groepjes van maximum 10 deelnemers. De deelnemers verkennen gedurende de ganse namiddag samen met de instructeurs het circuit. De instructeurs tonen aan een laag tempo de ideale lijnen zodat de deelnemers snel vertrouwd raken met het circuit.
Het circuitrijden (5 sessies van 20 minuten) wordt afgewisseld met enkele theoriesessies. Hier ligt het accent vooral op veilig circuitrijden, zowel actief als passief. Deze lessen bieden ook de gelegenheid om vragen te stellen aan de instructeurs. Op deze manier wordt het leerproces van de cursisten versneld.
DATA:
woensdag 14 april 2004
woensdag 12 mei 2004
woensdag 26 mei 2004
woensdag 30 juni 2004
PRIJS: ¤ 100
NIVEAU 1+
Omdat we uit ervaring weten dat voor veel motorrijders de stap van niveau 1 naar niveau 2 of het vrij rijden iets te groot is, hebben we vanaf 2004 een tussenstop ingelast: niveau 1+.
De cursus niveau 1+ begint waar de cursus niveau 1 stopt. Deze cursus wordt gegeven over een ganse dag. We beginnen met 3 sessies (van elk 20 minuten) onder begeleiding, waar er gereden wordt aan een tempo dat te vergelijken is met het eindtempo van niveau 1.
Daarna volgen er 2 sessies 'vrij rijden' (ook weer telkens 20 minuten) waarbij de instructeurs nog wel op de baan blijven om de deelnemers te begeleiden.
De theoriesessies zijn bij bij niveau 1+ al iets specifieker dan bij niveau 1.
DATA:
vrijdag 16 april 2004
maandag 3 mei 2004
vrijdag 26 mei 2004
vrijdag 9 juli 2004
vrijdag 6 augustus 2004
PRIJS: ¤ 105
NIVEAU 2
Niveau 2 staat open voor alle deelnemers met aantoonbare circuitervaring, die bij voorkeur het niveau 1+ met succes hebben beeindigd.
Tijdens niveau 2 zal aan de hand van een vademecum meer aandacht worden besteed aan rijtechnieken. Gedurende 6 theoriesessies worden alle aspecten van het motorrijden grondig doorgelicht. We werken in groepjes van ongeveer 10 deelnemers. Elke groep wordt begeleid door een theorie-instructeur en 2 praktijkinstructeurs.
Deelnemers aan niveau 2 rijden 7 sessies van 20 minuten en aan het einde van de dag is er nog eens 1 uur vrij rijden voorzien.
DATA:
maandag 19 april 2004
vrijdag 21 mei 2004
vrijdag 4 juni 2004
vrijdag 11 juni 2004
maandag 12 juli 2004
vrijdag 30 juli 2004
maandag 9 augustus 2004
maandag 6 september 2004
vrijdag 24 september 2004
PRIJS: ¤ 160
En je loopt trouwens achter.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:58 schreef Gerako het volgende:
[..]
9 juli mag ik weer. Alleen dan geen cursus maar alleen maar vrij rijden.
Dat heb ik inderdaad even gemist, ook dat interview.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En je loopt trouwens achter.![]()
Fok Motorclub [SC deel 44]
Opzich miste je weinig aan het interview met Wil .. hij zei zelf al er veel te lang uit te zijn.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:08 schreef Gerako het volgende:
[..]Dat heb ik inderdaad even gemist, ook dat interview.
Ik vind het juist erg jammer dat de 2takt aan het verdwijnen is, en ook uit de race wereld nu.
De RS250 challenge is vorig jaar ook al opgeheven in Nederland [afbeelding]
Minder boeiend is het inderdaad niet geworden, helemaal niet nu Gibernau zo goed meedoet, alleen vond ik het wel jammer dat er toen 4takten mee gingen rijden, je hebt immers ook de Superbikes al.quote:Op maandag 28 juni 2004 22:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Opzich miste je weinig aan het interview met Wil .. hij zei zelf al er veel te lang uit te zijn.
Ik las pas een interview met Jurgen van den Goorbergh dat hij het wel jammer vind.
Met een 2'takt zijn de grenzen kleiner om er echt hard mee te gaan, en dat is wat hij mist tegenwoordig.
Maar we kunnen niet zeggen dat het racen er minder spectaculair op geworden is.
Alleen die 2'takt had altijd wel iets magisch, iets ongrijpbaars.
Het aantal highsiders is volgens mij ook wel afgenomen.
quote:Op maandag 28 juni 2004 21:21 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja?
quote:Op zondag 27 juni 2004 21:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
riet, mag ik je nog es vragen...
om deze 2 toe te voegen aan mijn avatar?
leg uitquote:Op maandag 28 juni 2004 21:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OPM is toch wat vergeten, ondanks dat hij het dagelijks doet .. is net autorijden ..
.. dan vergeet je soms wat je allemaal gedaan hebt he OPM.
Doelde op je kreet voor Riet .. en de overboeking.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]leg uit?
Slecht idee, dan gebruik je nog minder weg/bandcontact voor het remmend vermogen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ik kreeg vrijdag een opmerking van een oom over remmen, naar aanleiding daarvan een topic geopend over Alleen met je voorrem remmen?.
Wat vinden jullie daarvan?
Die kreet snapte ik maar die overboeking niet, want ik heb het zondag meteen overgemaaktquote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:34 schreef Patrick281 het volgende:
Doelde op je kreet voor Riet .. en de overboeking.
tja, in dat topic worden verschillende dingen gezegd, ik vroeg me nl. ook af of het slecht was voor je motor om alleen met de voorrem te remmen.quote:Slecht idee, dan gebruik je nog minder weg/bandcontact voor het remmend vermogen.
Achterrem doet niet zoveel dat is waar, maar het helpt wel en houd ook de motor stabiel.
(Als je licht begint met je achterrem duikt deze iets in de veren waardoor je beter voor kan remmen)
Zal het topic'es doornemen..
Het ongeluk met de Bimota remde ik ook alleen voor ..![]()
![]()
In je topic over het autorijden schrijf je over het autorijden dat je soms rhuis komt en niet meer weet waar en hoe je gereden hebt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]Die kreet snapte ik maar die overboeking niet, want ik heb het zondag meteen overgemaaktniet vergeten dus, maarja zoals ik al zei: dat kan wat langer duren bij de Postbank.
[..]
tja, in dat topic worden verschillende dingen gezegd, ik vroeg me nl. ook af of het slecht was voor je motor om alleen met de voorrem te remmen.
Als er geen rood in zat wel..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
Misschien heeft een van jullie interessen in een paar nieuwe Dainese handschoenen, met een linkje naar het topic
[TK] Dainese motor handschoenen z.g.a.n
Beetje ver gezocht .. maar ok onderzoekende fase.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tja, in dat topic worden verschillende dingen gezegd, ik vroeg me nl. ook af of het slecht was voor je motor om alleen met de voorrem te remmen.
dus tochquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:00 schreef Patrick281 het volgende:
In je topic over het autorijden schrijf je over het autorijden dat je soms rhuis komt en niet meer weet waar en hoe je gereden hebt.
Overboekingen doe je ook dagelijks dus i.c.m. die noodkreet naar Riet .. gaat er dan een lichtje branden.
Dus het is of in de lengte of in de breedte.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:25 schreef Patrick281 het volgende:
Beetje ver gezocht .. maar ok onderzoekende fase.
Ken je die groeven in de schijven .. slijtage dus.
Als je altijd alleen voor remt moet je harder in de ankers waardoor je schijven sneller aan vervanging toe zijn.
Tevens is het een grotere belasting voor je balhoofdlagers en in mindere mate voorvork/vering.
goeie tipquote:Als je schijven warm zijn moet je ook niet je rem ingeknepen houden bij het stoplicht.
Dan kan de schijf op de plek van de remklauw de warmte niet kwijt en riskeer je kromme schijven..
Serieus ..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
In de 1 en de koppeling iets op laten komen en vasthouden?
Linkervoet op de grond en met rechts de achterrem pakken, die wordt bij de meesten toch nooit warm.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
goeie tipmaar hoe doe je dat dan als je op een helling staat? Dan kan ik mijn lichte fiets echt niet met mijn benen tegenhouden. In de 1 en de koppeling iets op laten komen en vasthouden?
Doe ik inderdaad ook, heb je je handen ook vrij om de koppeling mooi op te laten komen als je moet optrekken.. sommige dingen neem ik echt aan voor normaal .. dus dat iedereen dat al doet ..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Linkervoet op de grond en met rechts de achterrem pakken, die wordt bij de meesten toch nooit warm.![]()
Hij loopt al 2 meets achter.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
betere tipkun jij trouwens mee zondag?
Cool!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Net gebeld met beerens motoren, hij had geen idee wat er allemaal aan gedaan was (mijn motor) maar morgen was hij weer in Duitsland en dan kan hij de naam van de vorige eigenaar achterhalen.
Donderdag zou ik terugbellen, dan ga ik contact opnemen met die Duitser. Eens kijken wat hij mij kan vertellen
Je kan ze ruilen lijkt me bij de zaak waar je ze gekocht hebtquote:Op dinsdag 29 juni 2004 08:46 schreef SterkStaaltje het volgende:
Misschien heeft een van jullie interessen in een paar nieuwe Dainese handschoenen, met een linkje naar het topic
[TK] Dainese motor handschoenen z.g.a.n
Auwquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
In de 1 en de koppeling iets op laten komen en vasthouden?
wat voor sticker? Afstand boeit toch nietquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
Cool!
Ik ga deze week ook eens de BMW dealer bellen aan de hand van de sticker op mijn voorspatbord.
Misschien dat ze nog wat historie in de computer hebben, vooral de kilometerstand ..
Vrijdag heb ik vrij om de teller te laten repareren die bij de Assen meet kapot ging.
Snelheid doet het wel, afstand niet meer ..
En mocht de kilomterstand n.a.v. die BMW dealer niet kloppen kunnen ze gelijk de motor terugnemen.![]()
![]()
ik weet het (nu)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Auw![]()
![]()
![]()
Neinquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weet het (nu)geld al binnen?
Gewoon zo'n dealersticker op het voorspatbord. Ben benieuwd..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat voor sticker? Afstand boeit toch nietblijft je km stand lekker laag
heb je dat boekje nu al eens opgehaald
?
das waar!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:47 schreef Patrick281 het volgende:
In de verzekeringspapieren staat huidige km stand 10.999 ..
.. als ik een ongeluk krijg dan is de stand hetzelfde.
Vond ik ook heel erg irritant, toen mijn teller het niet deed.quote:Verder is het niet handig met tanken, inschatten hoe ver je nog kan rijden.
Ik ben gewend veel met de dagteller te werken.
Nee, de kaartjes heb ik niet meer en ze deed moeilijk over het beetje zwart wat er op zit van m'n handvatrubberquote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:26 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Je kan ze ruilen lijkt me bij de zaak waar je ze gekocht hebt
Don't think so.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vraagje: is dit wat voor mijn zxr? (past het uberhaupt?)
Wat ga je kopen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben ff de nerd uithangen @ Alternate
Wat je ook kan doen (afhankelijk van de situatie) is goed naar de weg kijken. Zoals jullie misschien ook al is opgevallen is de weg hier en daar nogal ongelijk, door met je achterwiel precies in een kuiltje te gaan staan sta je ook makkelijk stil op niet al te steile hellingen. Voor mij werkt dit hier in de buurt best aardig en anders inderdaad de achterrem er even bij pakken.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:40 schreef Patrick281 het volgende:
Doe ik inderdaad ook, heb je je handen ook vrij om de koppeling mooi op te laten komen als je moet optrekken.. sommige dingen neem ik echt aan voor normaal .. dus dat iedereen dat al doet ..![]()
ik mag toch wel op vakantie gaan?quote:Hij loopt al 2 meets achter.
Het is even snel gegaan tijdens de vakantie.
Als je je ZXR wil verhogen kan dat heel makkelijk, zorg dat je de achterkant omhoog houdt en draai de bout waar je achterbrug aan het frame vast zit omhoog tot de gewenste hoogte.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Vraagje: is dit wat voor mijn zxr? (past het uberhaupt?)
zou jammer zijn als je niet meekon, maar het ziet er naar uit dat we in overijssel/gelderland gaan rijden. tenminste, als ondeugend de route op tijd af heeft maar dat vertrouw ik haar wel toequote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:14 schreef hollander172 het volgende:
Ik weet niet of ik mee kan zondag, waar wordt er eigenlijk gereden?
Don't think so ..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zou jammer zijn als je niet meekon, maar het ziet er naar uit dat we in overijssel/gelderland gaan rijden. tenminste, als ondeugend de route op tijd af heeft maar dat vertrouw ik haar wel toe![]()
Gerako heeft ook nog niet gereageerd over zijn route.. heb hem toch al 2 keer geroepen ..quote:Op maandag 28 juni 2004 14:21 schreef ondeugend het volgende:
De route van ondeugend gaat in de loop van volgende week vorm krijgen
Maar es proberen deze week dan!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:18 schreef hollander172 het volgende:
Als je je ZXR wil verhogen kan dat heel makkelijk, zorg dat je de achterkant omhoog houdt en draai de bout waar je achterbrug aan het frame vast zit omhoog tot de gewenste hoogte.
Beter idee is even ringen ertussen doen maar daarvoor moet wel je achterbrug gedemonteerd worden.
als er wat meer ruimte tussen het achterwiel en de onderkant van de zadels kan komen dan graag, want dat ziet er wat strakker uit. En wat is er mis met extremer stuurgedrag?quote:Waarom zou je het uberhaubt willen eigenlijk? Je krijgt een veel extremer stuurgedrag.
Lees mijn eerderepost nog maar eens over het verhogingsetje.. je weet toch dat het in het leven geen kwestie van kiezen is maar van compromissen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
En wat is er mis met extremer stuurgedrag?
okquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:23 schreef Patrick281 het volgende:
Gerako heeft ook nog niet gereageerd over zijn route.. heb hem toch al 2 keer geroepen ..![]()
Je kan om het uit te proberen eerst die schroef gewoon omhoog draaien en als het bevalt voor de zekerheid ringen eronder doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Mwah, ok dus alleen zelf stellen met die schroef is beter. Maar onderdelen van een 750 passen vaak toch ook op een 400? Nouja, doet er niet toe. Ik ga straks ff snel kijken of ie nog wat omhoog kan
Een heuze Sweex CF-card reader voor in het PCMIA slot van de laptop.... reuze handig voor die 9 euroquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
Wat ga je kopen.![]()
Merk je dat zo erg dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:38 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je kan om het uit te proberen eerst die schroef gewoon omhoog draaien en als het bevalt voor de zekerheid ringen eronder doen.
Pas je wel op tijdens je eerste ritje?
Ik wil nog steeds die 3 foto's van Zeeland.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een heuze Sweex CF-card reader voor in het PCMIA slot van de laptop.... reuze handig voor die 9 euro
Ik ga hem ff testenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Een heuze Sweex CF-card reader voor in het PCMIA slot van de laptop.... reuze handig voor die 9 euro
Geeft niks.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ie maar niet weer kapot gaat dan! Nieuw thermostaatje kost bijna niks...
Die dingen gaan (praktischquote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ie maar niet weer kapot gaat dan! Nieuw thermostaatje kost bijna niks...
Vroegâh was alles beter.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:10 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Geeft niks.
De ANWB brengt me wel weer naar huis dan!![]()
Neem de oude even mee.. dat je zeker de goede hebt.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:24 schreef ZX9R het volgende:
Ik ga dat ding zometeen ophalen.
De monteur is hem nu uit een sloop ZX9R aan het halen!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:26 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Neem de oude even mee.. dat je zeker de goede hebt.Moet je hem er nog uithalen..
Dat is meer voor ahum meer ervaren rijders die een specifiek doel met de motor hebben, om te racen dus. Voor de gewone weg zou ik het laten zoals het nu is of wil je met net zo'n heftig schudde en uitbrekende motor als Rossi elke bocht uitkomen?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Daar zeg je wat…maar het is instelbaar dus heel slecht zal het niet zijn toch?
Ok!! Ik hoop dat alle bouwjaren hetzelfde koelsysteem hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:30 schreef ZX9R het volgende:
[..]De monteur is hem nu uit een sloop ZX9R aan het halen!
ZX9R uit '96.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ok!! Ik hoop dat alle bouwjaren hetzelfde koelsysteem hebben.![]()
Kewl .. daar wil ik bij zijn...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]of wil je met net zo'n heftig schudde en uitbrekende motor als Rossi elke bocht uitkomen?
Ik ook, flink ophogen Jesse die achterkant en wat harder de bochten in.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kewl .. daar wil ik bij zijn...![]()
![]()
En dan niet alleen voor remmen Jess...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik ook, flink ophogen Jesse die achterkant en wat harder de bochten in.![]()
Dat geeft wel meer spektakel.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En dan niet alleen voor remmen Jess...![]()
ahum, dus als ik hem wat opschroef zal ik dat enorm merken. Ok, ik zal voorzichtig doen dan.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:31 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is meer voor ahum meer ervaren rijders die een specifiek doel met de motor hebben, om te racen dus. Voor de gewone weg zou ik het laten zoals het nu is of wil je met net zo'n heftig schudde en uitbrekende motor als Rossi elke bocht uitkomen?
Euhm ja, bij veel ophogen (wat het mooiste cosmetische resultaat geeft) zal je heel snel merken dat de motor de bochten "invalt". (Wel fijn zoals Pep opmerkte maar dan wel op een circuit)quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ahum, dus als ik hem wat opschroef zal ik dat enorm merken. Ok, ik zal voorzichtig doen dan.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
okIJsselmeer lijkt mij ook wel wat
Gerako
?
Jij hebt nu toch tijd zat!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:44 schreef Gerako het volgende:
[..]
a.s. zondag lukt voor mij niet, komt ook nog bij dat er ook wel een beetje planning aan vooraf moet gaan, ik weet niet de hele route uit mijn hoofd en moet hier en daar nog even een wegnr of plaatsje opschrijven waar we langs moeten.
Nee, valt tegen. Of eigenlijk mee voor mij, ik heb nu een vakantiebaan gevonden als uitzendkracht bij Tempo-Team.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij hebt nu toch tijd zat!![]()
![]()
Waar jullie het over is de veervoorspanning als ik het goed volg.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 12:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zou het niet doen OPM..... als het zoveel beter zou rijden had Kawasaki dat al vast voor je gedaan... nu ga je misschien de hele uitbedachte geometrie verstoren
OK .. goedemorgen dan.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 16:53 schreef Gerako het volgende:
[..]
Nee, valt tegen. Of eigenlijk mee voor mij, ik heb nu een vakantiebaan gevonden als uitzendkracht bij Tempo-Team.
Dus niet meer alle tijd van de wereld voor mij.
Werk trouwens `s nachts en ben nu dus net wakker.
Nee, niet voordat ik een blank vizier heb en die ga ik dit weekend even halen, samen met een back-protector.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OK .. goedemorgen dan.![]()
![]()
Rij je met de mille naar het werk?
Het oliedopje zit scheef.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, mooie foto's he......
Hij zat ook nog niet vast.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:06 schreef Gerako het volgende:
[..]
Het oliedopje zit scheef.
lars bedoel je ipv ralf (fazer)?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:08 schreef Patrick281 het volgende:
Lekker stel.
[afbeelding]
Uit de Kickstart ..
OPM, Ralf, Makster .. ze rijdt/maakt de wheelie met een ZXR400 ..
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lars bedoel je ipv ralf (fazer)?maar wel vet
ik ga het iig niet doen met mijn zxr, nu niet nooit niet
Dan is'tie te klein ..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Hij zat ook nog niet vast.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:37 schreef Patrick281 het volgende:Weer zo'n naam die erop lijkt ..
![]()
Is het vandaag Nationale-Negeer-Riet-Dag ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Vrouwen en autorijden
Weer een stukje paradijs minder - A348
laten we er een Nationale Dag van makenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is het vandaag Nationale-Negeer-Riet-Dag ofzo
quote:MOTO 73 nummer 14 verschijnt op 1 juli en heet in de wandelgangen al de V-twin-special. Allereerst is er natuurlijk een sportieve vergelijkingstest tussen de Aprilia RSV mille R, Ducati 999 en Honda VTR1000SP-2, maar verder lees je in het volgende nummer nog veertien(!) andere V-twin-testen, variërend van de kleinste (een Honda Varadero 125) tot de grootste (een Kawasaki VN2000). Met daartussen onder andere een Buell, twee Moto Guzzi’s, een Harley, een Cagiva, een Hyusung, een Yamaha Bulldog, twee Suzuki’s, een Honda, een Ducati en zelfs de nieuwe Kawasaki KLV1000.
Ik zal zorgen dat ik morgen de rechten goed krijg voor de ftp, kan er alvast geupload en doorgelinkt worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lars, hoe gaat het met de website? we beginnen nu echt veel materiaal te verzamelen
Ja sorry, had het wel gezien. Gaaf idee zo maar "mijn" projectje kan weer even de ijskast in, mijn vormalige werkgever wil geen turbo meer beschikbaar stellen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:49 schreef Gerako het volgende:
Hollander: Fok Motorclub [SC deel 44]
Klinkt bekend, ik ben 3 maanden met die reorganisatie bezig geweest vorig jaar.quote:Op woensdag 30 juni 2004 08:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja sorry, had het wel gezien. Gaaf idee zo maar "mijn" projectje kan weer even de ijskast in, mijn vormalige werkgever wil geen turbo meer beschikbaar stellen.![]()
Zelden zo'n kutbedrijf meegemaakt met de afwikkeling van een dienstverband, de afspraak was bijv. ook dat ik vandaag en gisteren gewoon nog zou komen werken maar dat hebben ze omgezet in verplichte extra vakantie. Uit het oog, uit het hart gaat hier behoorlijk goed op.
Wij ZX9 en ik hebben in onze post iets wat jij niet hebt.quote:Op woensdag 30 juni 2004 08:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
Ik ben het die hufterige houding nu wel gewend, dit is al de tweede keer.quote:Op woensdag 30 juni 2004 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt bekend, ik ben 3 maanden met die reorganisatie bezig geweest vorig jaar.
Toen de afspraken bij de advocaten op papier stonden hoefde ik stel op sprong ook helemaal niet meer te komen.
Daarvoor werkte ik harder dan ooit tevoren.. leuke orders binnengehaald nog.
Ik mis mijn oude werk nog iedere dag.Economie.
![]()
Maar achteraf krijg je inderdaad weinig waardering Hollander.Althans zo voelt het.
Moet me zo melden bij het CWI voor een WW aanvraag.quote:Waarom slaap je niet lekker uit trouwens.![]()
![]()
Ik heb gisteren gehoord dat mijn contract met 6 maanden verlengt gaat worden hier..quote:Op woensdag 30 juni 2004 08:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Inkomensbehoud.quote:Op woensdag 30 juni 2004 08:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beterof niet..?
mooiquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:19 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM ik heb je geld
quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Uitzonderingen zijn er altijd....
* Hij dacht: die Stephan wacht niet eens op mij.quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen idee... hij bleef ook heel ver achter op de snelweg, terwijl ie eerst zei ''ff knallen door de tunnel "
Rare jongens idd
* Hij dacht: wat gaat die Stephan nu doenquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
* Hij dacht: die Stephan wacht niet eens op mij.
* Hij is bang geworden voor hoge snelheden tot 35 Kw.
Daaag Arthur.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |