dankquote:Op zondag 27 juni 2004 20:30 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Alle foto's op grootbeeldformaat![]()
Speciaal voor OPM's trage i-netverbinding.
Ik zie daar echt geen ABS op hoor.quote:
ABS? anti-block system? Ik zie nergens ABS in terug op die foto.quote:
Doh, dat zwarte ronde ''ding'' is toch de ABS... dat heeft mijn vader ook op zijn FJR-ABS..quote:Op zondag 27 juni 2004 20:31 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik zie daar echt geen ABS op hoor.
Misschien aan de andere kant?
Je ziet toch dat ABS systeem... dat zwarte ronde ''ding''.......quote:Op zondag 27 juni 2004 20:37 schreef PatrickM het volgende:
[..]
ABS? anti-block system? Ik zie nergens ABS in terug op die foto.
Overigens levert Hyosung helemaal geen motoren met ABS
Idd, de nieuwe SV650 (zowel N als S) is ubergeilquote:Op zondag 27 juni 2004 20:37 schreef PatrickM het volgende:
Ennuh... wat ik al zei... ik vind het een hele mooie fiets, mooier dan de SV650 (zowel oude als nieuwe model, de naakte dan... de halftop SV650S (de nieuwe alleen) vind ik een ubergeile motor (de oude vind ik vier keer niks))
Opzich vind ik de N wel mooi, alleen die tellerquote:Op zondag 27 juni 2004 20:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Idd, de nieuwe SV650 (zowel N als S) is ubergeil![]()
![]()
Die foto van die Hyosung is ook van de andere kant gemaakt...quote:Op zondag 27 juni 2004 21:04 schreef PatrickM het volgende:
Hier trouwens een behoorlijk onduidelijke pic:
[afbeelding]
als je goed kijk zie je iets achter de voorvork vlak bij de wielnaaf een zilver plaatje met zwart knopje oid zitten... dat is de sensor, en daar zit dan nog een ring met openingen a la Honda of een soort kartel a la BMW, maar aangezien het geen goede close-up is, is het bijna niet te zien...
Geloof mij nou, op Hyosung motoren zit echt geen ABS, en is volgens mij ook totaal niet leverbaar met ABS (dus ook niet als optie) Ennuh... als je dat zwarte hart bedoeld, dat is gewoon waar de remschijf mee aan het wiel is vast gezet (is volgens mij een half zwevende remschijf)quote:Op zondag 27 juni 2004 21:06 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die foto van die Hyosung is ook van de andere kant gemaakt...
Op welke site?quote:Op zondag 27 juni 2004 21:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar waarom staat het dan op de site?
Van Hyosungmotors.com...quote:Op zondag 27 juni 2004 21:10 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Op welke site?
quote:Front Brake
Double Disc (ABS Type)
Hij heeft echt geen ABS...quote:Op zondag 27 juni 2004 21:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik zit nu ff benedenZal het straks doen, nadat ik PatM ervan heb overtuigd dat ie ABS heeft
Ok ik geloof je, maar kijk hier eens dan, onderaan.. http://www.hyosungmotors.com.au/gt650.htmlquote:Op zondag 27 juni 2004 21:18 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Hij heeft echt geen ABS...
http://www.hyosungmotors.com/english/s_engjpl_gt650.htm
BRAKE SYSTEM:
DOUBLE DISK front
DISK rear
¢¹ FORK & DISK
Front suspension with flexible damping is equipped with Ø41 upside-down fork for comfortable riding position and harmonization with rider.
Tension and damping position are adjustable for rider's needs. Ø300 double disk materialized optimal braking distrbution offers powerful braking as well as substantially performance to deal with delicate braking
Zodra ik antwoord heb zal ik het gelijk postenquote:Van: Patrick van der Meulen [pvdmeut at kabelfoon punt nl]
Verzonden: zondag 27 juni 2004 21:21
Aan: 'info at greenib punt nl'
Onderwerp: Hyosung Comet 650
Is de Hyosung Comet 650 ook leverbaar met ABS?
Met vriendelijke groet,
Patrick van der Meulen
Ik denk dat ze daar iets ander mee bedoelen (wat weet ik ook niet, ben zoekende op Google, maar voorlopig nog geen resultaat)quote:Op zondag 27 juni 2004 21:19 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ok ik geloof je, maar kijk hier eens dan, onderaan.. http://www.hyosungmotors.com.au/gt650.html
heb ik die? wat heeft dat voor nut?quote:Op zondag 27 juni 2004 21:47 schreef ZX9R het volgende:
Mijn brommer heeft ook semi zwevende remschijven voor. Net als die brommer van OPM.
Volgens mij heeft het te maken met krachtverdeling over de schijf.quote:Op zondag 27 juni 2004 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb ik die? wat heeft dat voor nut?
quote:Op zondag 27 juni 2004 21:59 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het te maken met krachtverdeling over de schijf.
En je kunt het zien aan die O-ringetjes waarmee de schijf vastzit.
Daardoor lijkt het alsof de schijf een heel klein beetje los zit.
Sommige motoren hebben echt zwevende schijven. Die rammelen als je eraan komt. Net alsof het niet goed vastgezet is.
Ik slaap morgen lekker uitquote:Op zondag 27 juni 2004 22:00 schreef ZX9R het volgende:
Truste!
Morgen weer vroeg uit de veren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |