Meestal zie je de flits wel in je spiegelquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:33 schreef it_was_me het volgende:
Ik kom er pas na een week of 3 achter dat ik geflitst ben.
Ik ben hopelijk niet geflits vandaag, zag wel een paar keer een flitspaal voor iemand anders flitsenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:56 schreef Metro2005 het volgende:
ik doe blijkbaar iets goed want ik rij altijd te hard en ben nog nooit geflitst
Tja ik rijd meestal overdag en en dan zei ik dat nietquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:39 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Meestal zie je de flits wel in je spiegel
Je wilt niet weten hoe rustig het wasquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:02 schreef indahnesia.com het volgende:
goed zo hoor, de volgende keer mag je van mijn part ook met ruim 200 een tikkie naar links of rechts gaan op de afsluitdijk, het liefst een beetje in het midden zodat de hulpdiensten zeker laat komen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:02 schreef indahnesia.com het volgende:
goed zo hoor, de volgende keer mag je van mijn part ook met ruim 200 een tikkie naar links of rechts gaan op de afsluitdijk, het liefst een beetje in het midden zodat de hulpdiensten zeker laat komen.
Van mij mag je moeder dan degene zijn die daarna door uitwijken onder een vrachtwagen komtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:02 schreef indahnesia.com het volgende:
Same herequote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:56 schreef Metro2005 het volgende:
ik doe blijkbaar iets goed want ik rij altijd te hard en ben nog nooit geflitst
dat gaat niet meerquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:21 schreef CEx het volgende:
[..]
Van mij mag je moeder dan degene zijn die daarna door uitwijken onder een vrachtwagen komt![]()
Je vriendin of anders iemand anders uit je colletie 'dierbaren'quote:Op zondag 27 juni 2004 11:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat gaat niet meer
das volgens mij die andere dijk, N302 enkhuizen-lelystadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |