Hij zat ook nog niet vast.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:06 schreef Gerako het volgende:
[..]
Het oliedopje zit scheef.
lars bedoel je ipv ralf (fazer)?quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:08 schreef Patrick281 het volgende:
Lekker stel.
[afbeelding]
Uit de Kickstart ..
OPM, Ralf, Makster .. ze rijdt/maakt de wheelie met een ZXR400 ..
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lars bedoel je ipv ralf (fazer)?maar wel vet
ik ga het iig niet doen met mijn zxr, nu niet nooit niet
Dan is'tie te klein ..quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:09 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]Hij zat ook nog niet vast.
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:37 schreef Patrick281 het volgende:Weer zo'n naam die erop lijkt ..
![]()
Is het vandaag Nationale-Negeer-Riet-Dag ofzoquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:10 schreef Rietvaerder het volgende:
Vrouwen en autorijden
Weer een stukje paradijs minder - A348
laten we er een Nationale Dag van makenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 19:38 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is het vandaag Nationale-Negeer-Riet-Dag ofzo
quote:MOTO 73 nummer 14 verschijnt op 1 juli en heet in de wandelgangen al de V-twin-special. Allereerst is er natuurlijk een sportieve vergelijkingstest tussen de Aprilia RSV mille R, Ducati 999 en Honda VTR1000SP-2, maar verder lees je in het volgende nummer nog veertien(!) andere V-twin-testen, variërend van de kleinste (een Honda Varadero 125) tot de grootste (een Kawasaki VN2000). Met daartussen onder andere een Buell, twee Moto Guzzi’s, een Harley, een Cagiva, een Hyusung, een Yamaha Bulldog, twee Suzuki’s, een Honda, een Ducati en zelfs de nieuwe Kawasaki KLV1000.
Ik zal zorgen dat ik morgen de rechten goed krijg voor de ftp, kan er alvast geupload en doorgelinkt worden.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:01 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lars, hoe gaat het met de website? we beginnen nu echt veel materiaal te verzamelen
Ja sorry, had het wel gezien. Gaaf idee zo maar "mijn" projectje kan weer even de ijskast in, mijn vormalige werkgever wil geen turbo meer beschikbaar stellen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:49 schreef Gerako het volgende:
Hollander: Fok Motorclub [SC deel 44]
Klinkt bekend, ik ben 3 maanden met die reorganisatie bezig geweest vorig jaar.quote:Op woensdag 30 juni 2004 08:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja sorry, had het wel gezien. Gaaf idee zo maar "mijn" projectje kan weer even de ijskast in, mijn vormalige werkgever wil geen turbo meer beschikbaar stellen.![]()
Zelden zo'n kutbedrijf meegemaakt met de afwikkeling van een dienstverband, de afspraak was bijv. ook dat ik vandaag en gisteren gewoon nog zou komen werken maar dat hebben ze omgezet in verplichte extra vakantie. Uit het oog, uit het hart gaat hier behoorlijk goed op.
Wij ZX9 en ik hebben in onze post iets wat jij niet hebt.quote:Op woensdag 30 juni 2004 08:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
Ik ben het die hufterige houding nu wel gewend, dit is al de tweede keer.quote:Op woensdag 30 juni 2004 08:17 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt bekend, ik ben 3 maanden met die reorganisatie bezig geweest vorig jaar.
Toen de afspraken bij de advocaten op papier stonden hoefde ik stel op sprong ook helemaal niet meer te komen.
Daarvoor werkte ik harder dan ooit tevoren.. leuke orders binnengehaald nog.
Ik mis mijn oude werk nog iedere dag.Economie.
![]()
Maar achteraf krijg je inderdaad weinig waardering Hollander.Althans zo voelt het.
Moet me zo melden bij het CWI voor een WW aanvraag.quote:Waarom slaap je niet lekker uit trouwens.![]()
![]()
Ik heb gisteren gehoord dat mijn contract met 6 maanden verlengt gaat worden hier..quote:Op woensdag 30 juni 2004 08:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Inkomensbehoud.quote:Op woensdag 30 juni 2004 08:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
beterof niet..?
mooiquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:19 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM ik heb je geld
quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Uitzonderingen zijn er altijd....
* Hij dacht: die Stephan wacht niet eens op mij.quote:Op woensdag 30 juni 2004 09:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen idee... hij bleef ook heel ver achter op de snelweg, terwijl ie eerst zei ''ff knallen door de tunnel "
Rare jongens idd
* Hij dacht: wat gaat die Stephan nu doenquote:Op woensdag 30 juni 2004 09:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
* Hij dacht: die Stephan wacht niet eens op mij.
* Hij is bang geworden voor hoge snelheden tot 35 Kw.
Daaag Arthur.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |