quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Linkse users houden hun hand op de knip en geven geld van anderen uit. Dat geeft een fijner gevoel.
Pronk, Kok, Melkert, Bos, Marijnissen, Halsema.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:05 schreef Maerycke het volgende:
Linkse mensen zijn uiteraard veel positiever... Kijk bijvoorbeeld naar mij!
Oh wacht!
Nevermind!
Kijk bijvoorbeeld naar Ype!
Die is harstikke positief
Nee, politici zijn ongelukkige mensen, anders zaten ze niet in de politiek. Ze willen continu iets naar hun hand zetten.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar is dat dan een duidelijke indicator voor levensgeluk?
Nee het is andersom. Rechtse mensen zijn nou eenmaal chagerijnige zwartkijkersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:06 schreef Adelante het volgende:
mensen die hun gesteldheid van hun politieke voorkeur laten afhangen
Ik vraag me gewoon af of er een causaal verband tussen te vinden is.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:06 schreef Adelante het volgende:
mensen die hun gesteldheid van hun politieke voorkeur laten afhangen
Nou zeg jij hetquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
Ik noem het liever naïef.
en linkse mensen zijn azijnzeikers pur sang?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:07 schreef du_ke het volgende:
Nee het is andersom. Rechtse mensen zijn nou eenmaal chagerijnige zwartkijkers.
Maar de manier waarop dat gebeurt kan weldegelijk iets impliceren op die manier.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, politici zijn ongelukkige mensen, anders zaten ze niet in de politiek. Ze willen continu iets naar hun hand zetten.![]()
![]()
Maar is dat dan wel persé iets negatiefs? Aangezien je het nu wel zo brengt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:08 schreef daReaper het volgende:
[..]
Nou zeg jij het
maar inderdaad
Natuurlijk ben je gelukkiger als je zo kortzichtig bent dat je de slechte dingen van iets niet kan inzien.
hoe verklaar je de SP-stemmers danquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:07 schreef Ype het volgende:
Ik vraag me gewoon af of er een causaal verband tussen te vinden is.
Het kan dus ook precies andersom zijn. Dat positief ingestelde mensen sneller links zullen stemmen bijvoorbeeld.
Nee die zijn lief en vrolijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
en linkse mensen zijn azijnzeikers pur sang?
okeej, dan is er een verband!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:09 schreef du_ke het volgende:
Nee die zijn lief en vrolijk.
Ik heb het niet over individuele gevallen, ik heb het over de grote lijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:09 schreef Freeflyer het volgende:
wat is er rechts aan mijn avatar dan ?
Ik ben SP-stemmer.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:09 schreef Adelante het volgende:
[..]
hoe verklaar je de SP-stemmers dan
Behalve natuurlijk als die enge rechtse mensen uit eigenbelang de sociale zekerheid en samenleving afbreken die onze ouders en grootouders opgebouwd hebbenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet per sé negatief, maar het verklaart wel de beslissingen van de linkse mensen in de politiek. Niet ver genoeg doorkijken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:09 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar is dat dan wel persé iets negatiefs? Aangezien je het nu wel zo brengt.
Met in gedachten weidevelden vol bloemen, vlinders en een regenboog.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is toch een door een conservatieve moslim op de kop van het dak gegooide moslim?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:09 schreef Freeflyer het volgende:
wat is er rechts aan mijn avatar dan ?
Maar zelfs van dergelijke baggerstrategieën kunnen we nog de zonnige kant inzien.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk als die enge rechtse mensen uit eigenbelang de sociale zekerheid en samenleving afbreken die onze ouders en grootouders opgebouwd hebben.
Ja, kijk eens naar die koppen van Melkert en Kok.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee het is andersom. Rechtse mensen zijn nou eenmaal chagerijnige zwartkijkers.
Maar dat kan je van rechts ook zeggen, als we bijvoorbeeld kijken naar het milieu.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:10 schreef daReaper het volgende:
[..]
Niet per sé negatief, maar het verklaart wel de beslissingen van de linkse mensen in de politiek. Niet ver genoeg doorkijken.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:11 schreef Ype het volgende:
[..]
Met in gedachten weidevelden vol bloemen, vlinders en een regenboog.
Ik had dit voor me gehoudenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:10 schreef Ype het volgende:
Ik ben SP-stemmer.
links = geitewollensokkenneukersquote:
Ja Frau verdonk blijft zelfs vrolijk kijken als ze een leif klein moslimkindje destrot heeft afgebetenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, kijk eens naar die koppen van Melkert en Kok.![]()
[afbeelding]
Is dat omdat je alles van de negatieve kant ziet?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik had dit voor me gehouden
Maar als jij linkse mensen positief vind en rechtse mensen zwartkijkers waar staan dan de realisten in de wereld?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:02 schreef Ype het volgende:
Laatst bedacht ik me opeens dat avatars van linkse users vaak een positieve uitstraling hebben dan van rechtse users. Zou dit potentieel komen omdat linkse mensen positiever in het leven staan?
owh.... je bent alleen maar aan het generaliseren.... (naar links trekjequote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:10 schreef Ype het volgende:
Ik heb het niet over individuele gevallen, ik heb het over de grote lijn.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja Frau verdonk blijft zelfs vrolijk kijken als ze een leif klein moslimkindje destrot heeft afgebeten.
integendeelquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:14 schreef Ype het volgende:
Is dat omdat je alles van de negatieve kant ziet?
Maar zijn ze positief ingesteld?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:14 schreef Represent het volgende:
Ennuh positief,... 'k vind ze nogal angstig als er een normaal iemand opstaat zoals Pim... Beetje panisch, niet reeel ingesteld. Maar omdat 9 van de 10 PvdA'ers en GL'ers met zo'n zelfgenoegzaamheid hun definities (geen meningen in hun ogen) verkondigen, en alles en iedereen die anders denkt met totaal teniet doende argumenten aanvallen, vind'k ze gewoon gevaarlijk. En je ziet wat ervan komt.
Atoomenergie bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:12 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar dat kan je van rechts ook zeggen, als we bijvoorbeeld kijken naar het milieu.
Of de stress en angst in de samenleving.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
links = geitewollensokkenneukers
Ik zeg niet persé dat ik het vind, ik stel het ter discussie middels mijn notie van verschillende avatars.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:14 schreef JaapB het volgende:
[..]
Maar als jij linkse mensen positief vind en rechtse mensen zwartkijkers waar staan dan de realisten in de wereld?![]()
ik vind je nu al vrij agressief voor een positievelingquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:16 schreef du_ke het volgende:Nee dit is een lief schaapje dat vrij in de wei rond kan huppelen
.
Rechtse mensen zouden dit lammetje met honderd broertjes in een heel klein hokje vetmesten omdat dat efficiënter is.
Ja, dat moet van mijn studie. Dit is een onderzoekstopic.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:15 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
owh.... je bent alleen maar aan het generaliseren.... (naar links trekje)
aaah mooi, wat hall je uit mijn avatar dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:16 schreef Ype het volgende:
Ik zeg niet persé dat ik het vind, ik stel het ter discussie middels mijn notie van verschillende avatars.
Ja, Jan Maorijnissen zou ook het liefst alle geboren meisjes willen laten doden.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja Frau verdonk blijft zelfs vrolijk kijken als ze een leif klein moslimkindje destrot heeft afgebeten.
Atoomcentrales moeten ook sluiten, want het kan oliecentrales nooit vervangen gezien de huidige olievoorraad. Atoomcentrales bouwen zorgt a) voor een enorme toename van potentiele terroristische doelwitten en b) voor een enorme toename van radioactief vervuild restafval.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:15 schreef daReaper het volgende:
[..]
Atoomenergie bijvoorbeeld
Onze huidige energiebronnen beginnen wel zo langzamerhand op te raken.
2 mogelijkheden: atoomenergie, of groene energie.
Natuurlijk gaan al die linkse mensen voor groene energie, omdat atoomenergie ze te gevaarlijk is, maar ze denken nooit aan horizonvervuiling.
Ze willen per sé alle atoomcentrales laten sluiten, zonder er over na te denken dat ze daarna geen nieuwe groene aanslagen kunnen plannen via het internet, omdat die paar windmolens niet genoeg energie kunnen leveren.
Ik noem maar ff wat.
Is onzin opzichquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:15 schreef daReaper het volgende:
[..]
Atoomenergie bijvoorbeeld
Onze huidige energiebronnen beginnen wel zo langzamerhand op te raken.
2 mogelijkheden: atoomenergie, of groene energie.
Natuurlijk gaan al die linkse mensen voor groene energie, omdat atoomenergie ze te gevaarlijk is, maar ze denken nooit aan horizonvervuiling.
Ze willen per sé alle atoomcentrales laten sluiten, zonder er over na te denken dat ze daarna geen nieuwe groene aanslagen kunnen plannen via het internet, omdat die paar windmolens niet genoeg energie kunnen leveren.
Ik noem maar ff wat.
Maar je noemt geen alternatieven. Dat is nou precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:19 schreef Ype het volgende:
[..]
Atoomcentrales moeten ook sluiten, want het kan oliecentrales nooit vervangen gezien de huidige olievoorraad. Atoomcentrales bouwen zorgt a) voor een enorme toename van potentiele terroristische doelwitten en b) voor een enorme toename van radioactief vervuild restafval.
Ik zou het dus niet vooruitkijken willen noemen.
Sociaal of niet, het levensgeluk neemt er wel door toe.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:17 schreef RigorMortis het volgende:
Ik ben rechts en trek ook een vrolijke bek op mijn avater.
Linkse mensen, die zich er fijn bij voelen, dat zoveel mogelijk verantwoordelijkheden bij de overheid liggen, hoeven zich minder druk te maken, dan rechtse mensen, die veelal werkzaam zijn in management e.d. Aangezien dat meer verantwoordelijk met zich meebrengt, kan ik me voorstellen dat zij meer zorgen hebben dan de hand-ophoudende linkse luie flikkers. Wie is er nou sociaal?
Komt omdat je geen lammetjes mag pestenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik vind je nu al vrij agressief voor een positieveling
Blauw vlak met gekleurde cirkeltjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
aaah mooi, wat hall je uit mijn avatar dan?
Nu kunnen we nog wel zonder, maar over een paar jaartjes zal de olie toch echt te schaars zijn... Then what? Het hele land volstampen met windmolens? Ik denk dat geclusterd langs de snelwegen nog niet genoeg zal zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is onzin opzich. Het idee is om een deel van de fossiele brandstoffen te vervangen door 'groene' methoden van energieopwekking. Dat zal een deel horizonvervuiling opleveren maar je kan b.v. windmolens ook anders plaatsen zodat er veel minder horizonvervuiling is b.v. geclusterd of langs snelwegen.
En we hebben 1 kerncentrale in NL. Daar kunnen we echt eenvoudig zonder.
leuk... hoe ga je dit dan wetenschappelijk onderbouwen ?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:17 schreef Ype het volgende:
Ja, dat moet van mijn studie. Dit is een onderzoekstopic.
Had ie maar niet in de wei moeten gaan lopenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:21 schreef du_ke het volgende:
Komt omdat je geen lammetjes mag pesten.
Bijna GroenLinks dusquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:21 schreef Ype het volgende:
Blauw vlak met gekleurde cirkeltjes.
Wat betreft jouw avater:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:02 schreef Ype het volgende:
Laatst bedacht ik me opeens dat avatars van linkse users vaak een positieve uitstraling hebben dan van rechtse users. Zou dit potentieel komen omdat linkse mensen positiever in het leven staan?
Jawel, het enige alternatief wat haalbaar is voor een land als Nederland is kleinschalige energievoorziening. Dus bijvoorbeeld bio-centrales in woonwijken en zonnepanelen op daken van huizen, mogelijk gecombineerd met windmolens bij de kustregio's voor het bedrijfsleven.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:20 schreef daReaper het volgende:
[..]
Maar je noemt geen alternatieven. Dat is nou precies wat ik bedoel.
Mwoa, half-half.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:20 schreef pberends het volgende:
Dora is toch ook links?
extreem middenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is dit positief of negatief?
Als GroenLinks equivalent staat aan blauw vlak met gekleurde cirkeltjes wel ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Bijna GroenLinks dus
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:21 schreef daReaper het volgende:
[..]
Nu kunnen we nog wel zonder, maar over een paar jaartjes zal de olie toch echt te schaars zijn... Then what? Het hele land volstampen met windmolens? Ik denk dat geclusterd langs de snelwegen nog niet genoeg zal zijn
Kan dat wel, extreem midden?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
extreem midden
Het zwarte is om het plaatje uit de achtergrond te laten springen, hence ook de witte voeten.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:22 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Wat betreft jouw avater:
Veel zwart, dus sober en negatief.
Jij bent blank (witte voeten)
Jij suggereert iemand te neuken. Die heeft eveneens witte voeten, dus blank (oehoeh).
De voeten van de genomen persoon zijn groter dan de jouwe (- -> oeh, zou het een man zijn?).
Of je bent verkapt rechts en neukt je avater gewoon Pimmetje of heb je een blanke vriendin met hele grote voeten. Ik zou van geen van beide antwoorden blij of gelukkig worden.
Dit terzijde.
Ja D66quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kan dat wel, extreem midden?
Zijn domme mensen positief ingesteld... nee, ze kunnen niet logisch beredeneren, en 'k vind positief wat anders dan dom of ontwetend. Zijn anarchisten positiever? Nee, ze houden zich afzijdig van veel feiten, zijn Oost-Indisch doof, dus nee, ze zijn niet positief, ze houden zich zelf dom.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:15 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar zijn ze positief ingesteld?
Zou jij blij zijn met zo'n stinkende bio-centrale naast je huis? En overal in Nederland van die lelijke zonnepanelen op de daken word je denk ik ook niet heel blij van hoor... En de kuststreken vol met molens, sja, waar wil je ze neerzetten? Op de dijken? Mooi hoor. In de weilanden? Doei boertjes!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:23 schreef Ype het volgende:
[..]
Jawel, het enige alternatief wat haalbaar is voor een land als Nederland is kleinschalige energievoorziening. Dus bijvoorbeeld bio-centrales in woonwijken en zonnepanelen op daken van huizen, mogelijk gecombineerd met windmolens bij de kustregio's voor het bedrijfsleven.
Maar ik had het dus vooral over jouw oplossing.
Áls ik zou mogen stemmen, is dit een verkeerde gok op mijn stem.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja D66.
tuurlijk, je bent dan wel positief nog negatief ingesteld enquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Kan dat wel, extreem midden?
Als je op avatars doelt is duidelijk dat juist linkse mensen niet hun smoel bij hun menning willen laten zien. Zou dat iets zeggen over hoe sterk hun overtuiging is en hoe positief ze zijn?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:16 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik zeg niet persé dat ik het vind, ik stel het ter discussie middels mijn notie van verschillende avatars.
voor het CDA niet directquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:27 schreef pesci het volgende:
Mijn avatar is duidelijk een fallussymbool.
En sex is positief, toch?
Nee het is een stuk wapentuig, agressief dus. Dus eng en rechtsquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:27 schreef pesci het volgende:
Mijn avatar is duidelijk een fallussymbool.
En sex is positief, toch?
Je snapt dat dit nergens op gebaseerd is hoop ik?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:26 schreef Represent het volgende:
[..]
Zijn domme mensen positief ingesteld... nee, ze kunnen niet logisch beredeneren, en 'k vind positief wat anders dan dom of ontwetend. Zijn anarchisten positiever? Nee, ze houden zich afzijdig van veel feiten, zijn Oost-Indisch doof, dus nee, ze zijn niet positief, ze houden zich zelf dom.
Ultra-links is dom, links (SP), kan logisch beredeneren, dan kun je het alleen nog maar over hun invalshoek hebben.
Dus nee, utral links is dom. Links is anders dan rechts. Amen...
Gaat heen en vermenigvuldigt u?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor het CDA niet direct
Gek dat je naam dan onder die voeten staat.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:26 schreef Ype het volgende:
[..]
(ik neuk graag vrouwen uit andere culturen/ van andere rassen).
By the way, volgens de huidige norm, zijn er geen verschillende rassen. Dus de laatste 2 woorden van je zin vergeet ik maar.quote:
[..]
van andere rassen).
Hey now, het is wel een verdomd mooi vormgegeven stuk wapentuig!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee het is een stuk wapentuig, agressief dus. Dus eng en rechts.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:30 schreef pesci het volgende:
Gaat heen, trouw en vermenigvuldigt u?
![]()
Een goede bio-centrale hoeft helemaal niet te stinken hoor. En zonnepanelen zien er prachtig uit, en zolang ze op de bovenkant van huizen geplakt zitten, zullen er weinig mensen last van hebben en het is een ideaal alternatief voor wat je noemde, aangezien restenergie gecentraliseerd kan worden om voor nuttige doeleinden gebruikt te worden. En de kuststreken hoeven dan helemaal niet vol molens. Die gooi je gewoon een eind de zee in of cluster je. Dan hoef je niet langs de hele kuststrook te bouwen. Weilanden staan al helemaal vol met windmolens, als je er ooit geweest bent. En toch zie je nog behoorlijk wat Nederland uit bouwgrond bestaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:26 schreef daReaper het volgende:
[..]
Zou jij blij zijn met zo'n stinkende bio-centrale naast je huis? En overal in Nederland van die lelijke zonnepanelen op de daken word je denk ik ook niet heel blij van hoor... En de kuststreken vol met molens, sja, waar wil je ze neerzetten? Op de dijken? Mooi hoor. In de weilanden? Doei boertjes!
Tja, daarom ben ik ook VVD'er...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
![]()
Ik overdrijf ja, ik zeg dit ook meer met het oog op GreenPeace, dan op de gemiddelde linksstemmerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:24 schreef du_ke het volgende:
[..]Je overdrijft niemand wil de complete energievoorziening door windmolens over laten nemen. Die komen nooit veel verder dan een paar procent. En je overdrijft nogmaals, met onze gasvoorraad en import uit b.v. Rusland kunnen we nog zeker een jaar of 50 voort. Tegen die tijd is met wat geluk kernfusie commercieel beschikbaar en klaar
.
Groene energie is vooralsnog een aanvulling en geen alternatief.
Verder is er b.v. waterkrachtstroom uit Norowegen te importeren.
Nee hoor, ik heb hier mijn echte naam zelfs en als je mijn smoel wilt zien, ga je maar gezellig naar mijn fotoboek. Dat idee dat je hier suggereert zie ik veelal precies andersom eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:27 schreef JaapB het volgende:
[..]
Als je op avatars doelt is duidelijk dat juist linkse mensen niet hun smoel bij hun menning willen laten zien. Zou dat iets zeggen over hoe sterk hun overtuiging is en hoe positief ze zijn?
Nu zouden we er heel misschien zonder kunnen, maar wat jij aandraagt is slechts uitstel van het onvermijdelijke. Daarbij vergeet je dat om die groene stroom op te wekken heel veel grijze stroom nodig is dus het is nog maar de vraag of je daadwerkelijk uitstel bewerkstelligt of dat je slechts een groen gordijn er voor hangt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is onzin opzich. Het idee is om een deel van de fossiele brandstoffen te vervangen door 'groene' methoden van energieopwekking. Dat zal een deel horizonvervuiling opleveren maar je kan b.v. windmolens ook anders plaatsen zodat er veel minder horizonvervuiling is b.v. geclusterd of langs snelwegen.
En we hebben 1 kerncentrale in NL. Daar kunnen we echt eenvoudig zonder.
U gaat dus niet door voor de koelkast.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
tuurlijk, je bent dan wel positief nog negatief ingesteld en
laat je emoties en gevoelens compleet afhangen van
de voorkeur van je vrienden en familie
Ben ook lid van Greenpeace en een linkse milieurakkerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:34 schreef daReaper het volgende:
[..]
Ik overdrijf ja, ik zeg dit ook meer met het oog op GreenPeace, dan op de gemiddelde linksstemmerHoe het tegenwoordig zit met de ontwikkeling van kernfusie weet ik eerlijk gezegd niet, dus daar kan ik dan ook niet zo veel op mee praten...
Moet je rechtse mensen 's zien kijken als ze een moslim zien.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:34 schreef MikeyMo het volgende:
Zijn linkse mensen positief? Moet je ze eens zien kijken als ze weer eens Verdonk op TV zien...
Maar de reden dat dit allemaal nog niet aanwezig is, is vast een goede... (ik weet het niet, jij mag het zeggenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:33 schreef Ype het volgende:
[..]
Een goede bio-centrale hoeft helemaal niet te stinken hoor. En zonnepanelen zien er prachtig uit, en zolang ze op de bovenkant van huizen geplakt zitten, zullen er weinig mensen last van hebben en het is een ideaal alternatief voor wat je noemde, aangezien restenergie gecentraliseerd kan worden om voor nuttige doeleinden gebruikt te worden. En de kuststreken hoeven dan helemaal niet vol molens. Die gooi je gewoon een eind de zee in of cluster je. Dan hoef je niet langs de hele kuststrook te bouwen. Weilanden staan al helemaal vol met windmolens, als je er ooit geweest bent. En toch zie je nog behoorlijk wat Nederland uit bouwgrond bestaan.
geeft niks, ik ben al kei positief ignesteldquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
U gaat dus niet door voor de koelkast.
maar daarvan wordt niet geopperd dat ze positief ingesteld zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Moet je rechtse mensen 's zien kijken als ze een moslim zien.
Als je mijn sig. ook had gelezen had je gezien dat het een gevoel van dankbaarheid teweegbrengt bij mij. Dankbaarheid jegens de persoon die mijn avatar heeft gemaakt c.q. aangepast. En het geeft mij geen gevoel van macht als ik vrouwen uit andere culturen neuk. Ik vind het gewoon fijn, net als bij alle andere vrouwen die ik graag zou neuken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:31 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Gek dat je naam dan onder die voeten staat.
Geeft dat een gevoel van macht, als je vrouwen uit andere culturen neukt?
quote:[..]
By the way, volgens de huidige norm, zijn er geen verschillende rassen. Dus de laatste 2 woorden van je zin vergeet ik maar.
Moet je linkse mensen 's zien kijken als ze een Christen zien.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:36 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
da's minder erg dan dat schaap in de weiquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:36 schreef RichardQuest het volgende:
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
geeft niks, ik ben al kei positief ignesteld
Lid van, of actief deelnemer?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben ook lid van Greenpeace en een linkse milieurakker.
En toch zo'n reëel beeld.
Moet je een gelovige eens zien kijken als ze een Atheïst zien.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet je linkse mensen 's zien kijken als ze een Christen zien.
psiesquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:38 schreef bramos-elvis het volgende:
Linkse mensen zijn positiever ingesteld omdat ze een plank voor de kop hebben! Rechtse mensen zien die problemen wel en zijn dus somberder omdat het allemaal niet zo soepeltjes gaat zoals links dat wil en wenst.
Tuurlijk, maar dat ligt er dan weer aan wat je wilt zienquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:35 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hier mijn echte naam zelfs en als je mijn smoel wilt zien, ga je maar gezellig naar mijn fotoboek. Dat idee dat je hier suggereert zie ik veelal precies andersom eigenlijk.
volgens mij ben je dan eerder levensmoe,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:38 schreef daReaper het volgende:
Lid van, of actief deelnemer?
Ga je ook op treinsporen zitten enzo?
Onzin maar vertel, bronquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:35 schreef JaapB het volgende:
[..]
Nu zouden we er heel misschien zonder kunnen, maar wat jij aandraagt is slechts uitstel van het onvermijdelijke. Daarbij vergeet je dat om die groene stroom op te wekken heel veel grijze stroom nodig is dus het is nog maar de vraag of je daadwerkelijk uitstel bewerkstelligt of dat je slechts een groen gordijn er voor hangt.
dat is dan ook het grote probleem, het afval. Zodra daar een goede afdoende en veilige oplossing voor is laat ik een groot deel van m'n bezwaren varen. Maar tot die tijd ga ik voor de combinatie van groene en fosseile stroomquote:Ook kernenergie zou een overbrugging naar iets anders kunnen vormen, over 40 jaar als we amper nog fossiele brandstoffen hebben en de energie onbetaalbaar is geworden is het te laat om nog iets anders te plannen. Daarbij is kernenergie vele malen veiliger geworden dan 30 jaar geleden.
Je moet wel zorg dragen dat het afval goed wordt verwerkt en dat dit mogelijk kan worden hergebruikt, maar ook op dit punt zie je duidelijke parallen met de huidige milieuzorg.
Och ik heb daar niet zoveel problemen mee. Dan zou ik eerder wat doen aan het gebruik door auto's en vliegtuigen.quote:En om eerlijk te zijn is het zonde om ruwe aardolie en aardgas te verbranden terwijl je er ook heel veel kunststoffen en veel meer van kunt maken. Je gebruikt nu dus een goede bouwstof als brandstof. Vreemde zaak als je het mij vraagt.![]()
Het geeft teveel macht aan het volk?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:37 schreef daReaper het volgende:
[..]
Maar de reden dat dit allemaal nog niet aanwezig is, is vast een goede... (ik weet het niet, jij mag het zeggen)
Denk het ook ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
volgens mij ben je dan eerder levensmoe,
dan positief ingesteld
Neuh slechts zeer passief lidquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:38 schreef daReaper het volgende:
[..]
Lid van, of actief deelnemer?
Ga je ook op treinsporen zitten enzo?
Ja ok, ik doelde dus op de actieve deelnemersquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh slechts zeer passief lid.
Absoluut, daarom stelde je die onwaarheid dan ook waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:40 schreef JaapB het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat ligt er dan weer aan wat je wilt zien![]()
Hij schijnt een adresje in Harderwijk te hebben die dat pistool graag overneemtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Moet je Melkert eens zien als die een doorgeladen pistool ontvangt.![]()
enjoy every day that is given to youquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Denk het ook ja.
Maar ja, het leven is terminaal, nothing we can do 'bout it.
Oh?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij schijnt een adresje in Harderwijk te hebben die dat pistool graag overneemt.
Maar drugsgebruik was goed toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:44 schreef pberends het volgende:
Omdat het fucking hippies zijn die nou eenmaal meer drugs gebruiken?
http://www.democrates.net/milieu/groeneleugen.htmquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onzin maar vertel, bron.
[..]
Maar vertel eens eerlijk, toen de grijze stroom werd ontdekt is er toen ook onmiddelijk al iets gedaan aan het afvalprobleem? En helaas is heel veel onderzoek naar oplossen van het afvalprobleem gestaakt doordat het denkbeeld bij de mensen is gebracht en versterkt dat kernenergie levensgevaarlijk is.quote:dat is dan ook het grote probleem, het afval. Zodra daar een goede afdoende en veilige oplossing voor is laat ik een groot deel van m'n bezwaren varen. Maar tot die tijd ga ik voor de combinatie van groene en fosseile stroom.
[..]
En daar ga je dan de fout mee in want het is allemaal uitstel van executie, een verlengen van het lijden zogezegd. Allemaal druppels op de gloeiende plaat die op olie wordt gestookt. En als je niet weet wat er nog meer met de grondstof aardolie kan worden gedaan zou ik eens te rade gaan bij Shell in Pernis.quote:Och ik heb daar niet zoveel problemen mee. Dan zou ik eerder wat doen aan het gebruik door auto's en vliegtuigen..
uuhhh... neem 9 van de 10 besluiten van de PvdA of GL, en je snapt het. Zo niet dan heb JIJ een probleem, want als je dat inzicht nieteens hebt, moet je nieteens in zo'n discussieform zittne... beetje voorgeschiedenis weten graag.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:30 schreef Ype het volgende:
[..]
Je snapt dat dit nergens op gebaseerd is hoop ik?
Waar uit op te maken is dat de doelstelling te halen is met een investering van 2 het bedrag dat we in de JSF willen steken. Lijkt mij een eenvoudige keuzequote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:50 schreef JaapB het volgende:
[..]
http://www.democrates.net/milieu/groeneleugen.htm
http://www.induplo.nl/duplomaat/artikel/acOtCf4B
Waar google al niet goed voor is
[..]
Nee daar werd niet direct wat aan gedaan en dat heeft vele mensen het leven gekostquote:Maar vertel eens eerlijk, toen de grijze stroom werd ontdekt is er toen ook onmiddelijk al iets gedaan aan het afvalprobleem? En helaas is heel veel onderzoek naar oplossen van het afvalprobleem gestaakt doordat het denkbeeld bij de mensen is gebracht en versterkt dat kernenergie levensgevaarlijk is.
Ik weet dat er o.a. kunststoffen van gemaakt worden. Maar ik vermoed zo dat waneer er geen aardolie meer gebruikt hoeft te worden voor vervoer dat de besparing dan groot genoeg is om nog jaren lang kunststof te makenquote:En daar ga je dan de fout mee in want het is allemaal uitstel van executie, een verlengen van het lijden zogezegd. Allemaal druppels op de gloeiende plaat die op olie wordt gestookt. En als je niet weet wat er nog meer met de grondstof aardolie kan worden gedaan zou ik eens te rade gaan bij Shell in Pernis.
Sommige dingen uit je rijtje zijn inderdaad slecht, anderen vallen nog nogal te bezien. Ongetwijfeld kun je nog een half uurtje doorgaan, maar of je in dat halve uurtje nog veel meer voorbeelden kunt bedenken durf ik zeer te betwijfelen. Uiteraard heeft links fouten gemaakt, maar niemand had zo zitten zeiken op paars als Pim er niet zo mee was begonnen. Paars heeft nog altijd meer goed gedaan dan fout, en sommige dingen die je noemt zijn ook afkomstig uit het huidige kabinet of het huidige kabinet is er op zijn minst medeverantwoordelijk voor, aangezien ze er tot nu toe niets aan hebben gedaan. Nu hebben we een totaal rechts kabinet en daarover valt ook al een pracht van een waslijst te schrijven in dezelfde trant als jij hier nu doet. Daarentegen zat in paars ook nog een rechtse partij en een middenpartij. Die hebben ook zeker een bijdrage geleverd aan de punten die jij hier nu als extreem negatief profileert.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:59 schreef Represent het volgende:
[..]
uuhhh... neem 9 van de 10 besluiten van de PvdA of GL, en je snapt het. Zo niet dan heb JIJ een probleem, want als je dat inzicht nieteens hebt, moet je nieteens in zo'n discussieform zittne... beetje voorgeschiedenis weten graag.
* Paars komt met verzelfstandiging van de NS,
* GL wou rugnummers voor de ME'ers, en ze mogen niet meer streng/slaan optreden,
* Semi-verzelfstandigen van de ziektefonds premies, waar de onderlaag de dupe van is,
* mislukt intergratie beleid,
* Rekening rijden,
* Overvloed van regels, waar het MKB zwaar de dupe van is, en waarom er zoveel faillisementen zijn, en mensen vaak er vanaf zien om zelfstandig ondernemer te worden (ARbo dienst etc.),
* Hypocriete gedoe van Kok bij PvdA van de rijken steeds rijker, en dan als commissaris je zakken vullen onder het mom van dat we anders topmensen verliezen in Nederland,
* In stand houden van zwarte scholen, want hierop toezien is discriminatie![]()
* Het niet inzichtelijk mogen maken (GL) van trends naar afkomst. Zodoende hadden we eerder trends kunnen zien en DIE aanpakken, ipv in de lucht roeien,
En zo kan ik nog wel een half uur door gaan. En nu ga je alles weer in twijfel proberen te trekken, en in gaan op details. 't Is gewoon zo simpel als dit,... alles is naar de verdommenis geraakt, Nederland boete land (ivm snelheidsboetes), wachtlijsten, de armen die armer worden, openbaar vervoer is kut, met de auto is rond de spits nergens meer te komen, en dat is allemaal groetendeels gekomen door het niet adequaat handelen van Paars, met de PvdA voorop. Nu is het naar de klote, en dan ziet het CDA de gevolgen, en nu lopen ze weer te wijzen naar de CDA dat het hun schuld is.en gaan ze weer allemaal demonstreren. Waar ze LN/LPF op afmaakte (zonder argumentatie) lopen ze nu zelf te verkondigen alsof zij het wiel hebben uitgevonden.
't Stop ermee, watn ik krijg altijd pijn in m'n kop als ik met die domme ultra-linkse loop te praten... stelletje'en.
Dat zijn ze ook niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:37 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
maar daarvan wordt niet geopperd dat ze positief ingesteld zijn
Draaien we de rollen om... goeie punten van paars... Kom maar op!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:04 schreef Ype het volgende:
[..]
Sommige dingen uit je rijtje zijn inderdaad slecht, anderen vallen nog nogal te bezien. Ongetwijfeld kun je nog een half uurtje doorgaan, maar of je in dat halve uurtje nog veel meer voorbeelden kunt bedenken durf ik zeer te betwijfelen. Uiteraard heeft links fouten gemaakt, maar niemand had zo zitten zeiken op paars als Pim er niet zo mee was begonnen. Paars heeft nog altijd meer goed gedaan dan fout, en sommige dingen die je noemt zijn ook afkomstig uit het huidige kabinet of het huidige kabinet is er op zijn minst medeverantwoordelijk voor, aangezien ze er tot nu toe niets aan hebben gedaan. Nu hebben we een totaal rechts kabinet en daarover valt ook al een pracht van een waslijst te schrijven in dezelfde trant als jij hier nu doet. Daarentegen zat in paars ook nog een rechtse partij en een middenpartij. Die hebben ook zeker een bijdrage geleverd aan de punten die jij hier nu als extreem negatief profileert.
Dit is wel hele linkse commentaar hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:04 schreef Ype het volgende:
[..]
Sommige dingen uit je rijtje zijn inderdaad slecht, anderen vallen nog nogal te bezien. Ongetwijfeld kun je nog een half uurtje doorgaan, maar of je in dat halve uurtje nog veel meer voorbeelden kunt bedenken durf ik zeer te betwijfelen. Uiteraard heeft links fouten gemaakt, maar niemand had zo zitten zeiken op paars als Pim er niet zo mee was begonnen. Paars heeft nog altijd meer goed gedaan dan fout, en sommige dingen die je noemt zijn ook afkomstig uit het huidige kabinet of het huidige kabinet is er op zijn minst medeverantwoordelijk voor, aangezien ze er tot nu toe niets aan hebben gedaan. Nu hebben we een totaal rechts kabinet en daarover valt ook al een pracht van een waslijst te schrijven in dezelfde trant als jij hier nu doet. Daarentegen zat in paars ook nog een rechtse partij en een middenpartij. Die hebben ook zeker een bijdrage geleverd aan de punten die jij hier nu als extreem negatief profileert.
CDA is rechts ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:29 schreef Represent het volgende:
[..]
Draaien we de rollen om... goeie punten van paars... Kom maar op!
Ik wil het totaal tegenspreken dat Pim zo op Paars zeikte en dat daarom dat geneuzel over Paars is begonnen. Iedereen zag dat het slecht ging, alleen niemand had een alternatief... En JA! Pim was die stem, maar niet de enige die dacht,... ben IK nou zo achterlijk, of zijn ZIJ nou zo dom... (laatste is een feit).
Maar nu een totaal rechts kabinet? Is CDA rechts?
Ja hallo, hier kan ik wat mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:29 schreef SoNoS het volgende:
[..]
Dit is wel hele linkse commentaar hoor
Je schrijft heel veel, maar eigelijk zeg je helemaal niks.
Kom eens met duidelijk argument!
Ja, daar plukken we nu de vruchten vanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:43 schreef Ype het volgende:
[..]
CDA is rechts ja.
En voordat Pim zo op paars zat te zeiken, heb ik vrijwel niets slechts vernomen van paars eigenlijk.Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik me pas echt in politiek ben gaan interesseren na Pim, maar sindsdien heb ik wel geprobeerd er meer over te weten te komen. Maar hoe ik de periode daarvoor zag, vond ik het gewoon prima gaan. Slechte dingen waren er ook wel, maar niets kan volkomen goed gaan natuurlijk.
Ik denk dat de gevolgen van linkse beslissingen meevielen in de economisch goeie tijden. Mensen zijn ook minder kritisch als ze meer geld te besteden hebben denk ik. Daarom zeurt men nu meer over het uitgegeven geld, omdat men nu pas kritischer gaat kijken waaraan het uitgegeven is.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:43 schreef Ype het volgende:
CDA is rechts ja.
En voordat Pim zo op paars zat te zeiken, heb ik vrijwel niets slechts vernomen van paars eigenlijk.Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik me pas echt in politiek ben gaan interesseren na Pim, maar sindsdien heb ik wel geprobeerd er meer over te weten te komen. Maar hoe ik de periode daarvoor zag, vond ik het gewoon prima gaan. Slechte dingen waren er ook wel, maar niets kan volkomen goed gaan natuurlijk.
En daarbij zijn opkomende problemen gebagatelliseerd of vooruitgeschoven (WAO, asielbeleid), waarmee Nederland vervolgens in economisch mindere tijden met de rekening hiervan wordt gepresenteerd.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:43 schreef freud het volgende:
[..]
Ik denk dat de gevolgen van linkse beslissingen meevielen in de economisch goeie tijden. Mensen zijn ook minder kritisch als ze meer geld te besteden hebben denk ik. Daarom zeurt men nu meer over het uitgegeven geld, omdat men nu pas kritischer gaat kijken waaraan het uitgegeven is.
in geval van asielbeleid is dat onzinquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:51 schreef Davitamon het volgende:
[..]
En daarbij zijn opkomende problemen gebagatelliseerd of vooruitgeschoven (WAO, asielbeleid), waarmee Nederland vervolgens in economisch mindere tijden met de rekening hiervan wordt gepresenteerd.
Het bagettaliseren van problemen komt voort imo uit een in leven gehouden taboe die totaal buiten verband gebruikt wordt. Het gebrek aan financiele visie voor de toekomst is iets wat links plaagt, maar een partij als de VVD mag imo als regeringspartner net zo goed verantwoordelijk gehouden worden. Nu willen linkse partijen toch ook vooral maar maatregelen nemen die onze kinderen moeten betalen? Maar goed, wat boeit dat, want het scoort nu goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:51 schreef Davitamon het volgende:
En daarbij zijn opkomende problemen gebagatelliseerd of vooruitgeschoven (WAO, asielbeleid), waarmee Nederland vervolgens in economisch mindere tijden met de rekening hiervan wordt gepresenteerd.
Als CDA rechts is, is die Bos een hetro...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:43 schreef Ype het volgende:
[..]
CDA is rechts ja.
Ja, goed argument dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:48 schreef Represent het volgende:
[..]
Als CDA rechts is, is die Bos een hetero...
Ahja, en in hoeverre is links daar totaal verantwoordelijk voor?quote:Aan het einde van paars bijna een miljoen WAO'ers, wachtlijsten, slechte intergratie. Als je in die tijd met politie agenten en onderwijzers ging praten, kan je NU alles veel beter in context zetten, en alles herleiden...
Niet. In een coalitie is het per definitie nooit totaal de schuld van 1 partij. Daar valt imo weinig over te discussieren. Maar goed, een kabinet laten vallen was misschien nog rampzaliger uitgevallen. Het moeilijke is, is dat je nu niet kan zien hoe de aangedragen alternatieven uitgepakt zouden hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja, goed argument dus.
[..]
Ahja, en in hoeverre is links daar totaal verantwoordelijk voor?
Deze is ook bekend, ontkennen, in twijfel trekken, nuanceren.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja, goed argument dus.
[..]
Ahja, en in hoeverre is links daar totaal verantwoordelijk voor?
Net als rechts die dan verantwoordelijk zijn voor de andere helftquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:31 schreef Represent het volgende:
[..]
Deze is ook bekend, ontkennen, in twijfel trekken, nuanceren.
Al waren ze maar verantwoordelijk voor de helft, voor een deel. Dan moeten ze ook hun kop van hun romp schamen.
Ik vermoed dat er wat evenwicht nodig is voor de eeuwige linkse klaagzangen over onze participatiemaatschappij. Een eigen ikoon, dat heb je tenminste zelf in de hand...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:02 schreef Ype het volgende:
Lees voor de grap de recensies in de Volkskrant en de Oor eens voor 'lieve en vrolijke' recensies van linksgeoriënteerde media.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Correctie, een beetje manager is PvdA-lid voor zijn of haar netwerk want wiens brood men eet diens woord men spreekt. Vooral in de overheids- en semi-overheidssector vind je deze parasitaire medewerkers terug.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:17 schreef RigorMortis het volgende:
Ik ben rechts en trek ook een vrolijke bek op mijn avater.
Linkse mensen, die zich er fijn bij voelen, dat zoveel mogelijk verantwoordelijkheden bij de overheid liggen, hoeven zich minder druk te maken, dan rechtse mensen, die veelal werkzaam zijn in management e.d. Aangezien dat meer verantwoordelijk met zich meebrengt, kan ik me voorstellen dat zij meer zorgen hebben dan de hand-ophoudende linkse luie flikkers. Wie is er nou sociaal?
Pro_jeex is toch ook links?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:23 schreef Ype het volgende:
[..]
Mwoa, half-half.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:19 schreef RichardQuest het volgende:
Links is koel.
Een beetje manager werkt niet bij de overheid. Maar voor de rest klopt het wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:50 schreef Bela het volgende:
[..]
Correctie, een beetje manager is PvdA-lid voor zijn of haar netwerk want wiens brood men eet diens woord men spreekt. Vooral in de overheids- en semi-overheidssector vind je deze parasitaire medewerkers terug.
![]()
Mwoa, dat valt mij nou niet op. Integendeel eigenlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:11 schreef Untitled1 het volgende:
Nee, ze zijn simpeler
Waarom?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:03 schreef Ype het volgende:
Voortplanting acht ik trouwens positief, even voor de goede orde.
quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:21 schreef duhuh het volgende:
[afbeelding]
Deze lacht nooit ,en als hij lacht lacht hij het geld uit je portomonnee.
Neuh,jij wel in bed?quote:Op woensdag 23 juni 2004 03:23 schreef Steijn het volgende:
[..]Wat een onzin, jij hebt de beste man zeker nog nooit meegemaakt.
Nee, ik ben vaak genoeg op het ministerie geweest, en Zalm heeft echt wel humor.quote:Op woensdag 23 juni 2004 03:36 schreef duhuh het volgende:
[..]
Neuh,jij wel in bed?
Neuken is zo fijn.quote:Op woensdag 23 juni 2004 03:19 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Waarom?
Zalm is wel geinig.quote:Op woensdag 23 juni 2004 03:45 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee, ik ben vaak genoeg op het ministerie geweest, en Zalm heeft echt wel humor.
Mwhahahaheheeeeequote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:19 schreef Ype het volgende:
[..]
Atoomcentrales moeten ook sluiten, want het kan oliecentrales nooit vervangen gezien de huidige olievoorraad. Atoomcentrales bouwen zorgt a) voor een enorme toename van potentiele terroristische doelwitten en b) voor een enorme toename van radioactief vervuild restafval.
Ik zou het dus niet vooruitkijken willen noemen.
Werken is inderdaad een van de uit te besteden zaken voor de regelaar. Vandaar dat deze voldoende 'neefjes' binnenhaalt en deze als horige tussenpersonen benoemt.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:31 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Een beetje manager werkt niet bij de overheid. Maar voor de rest klopt het wel.
Dat van mij is een nuancering, MITS dat het geval is... daar gaan we neits op baseren, dombo...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net als rechts die dan verantwoordelijk zijn voor de andere helft.
Okay, bedankt voor de uitleg.quote:Op woensdag 23 juni 2004 04:27 schreef mechatronics het volgende:
[..]
Mwhahahaheheeeeeboehoehoee..., nee ik zou het eerder wat praten noemen zonder het eens te laten onderzoeken door een specialist. Nu ben ik geen specialist maar ik, als werktuigbouwer, intresseer me wel in dat soort dingen. Hier een paar puntjes.
Die zonnepanelen van je, die zijn ongelooflijk giftig, en ze gaan niet oneindig mee, dusss, wat als het op is? Gaat misschien wel langer dan 100 jaar mee, maar dan nog, na 100 jaar heb je dan toch een hele baal hoog-toxinaal afval met al die zonnepanelen die laatste tijd heel snel gemaakt zijn.
Die windmolens mag je niet eens overal plaatsen, en daar ben ik het wel mee eens, want je moet half Nederland vol zetten met die dingen wil je nog aan de 50% komen van de energie die we nodig hebben, als je de 50% al haalt.
Die atoomcentrales die nu door de USA gebouwd worden zijn meltdown-proof, dus geen Tsjernobyl (er zit een spelfout in, denk ik , sorry) meer. En terroristen-proof. Ach, als ze een paar kleine bommen plaatsen bij de hoofdkabels en allemaal tegelijk laten ontploffen zit NL ook een week of wat zonder energie... En die reactors, die zitten zeker onder 5 meter gewapend beton. Das n flinke bunker al zeg ik het zelf. En wil je ze terroristen-proof maken? Dan zou ik maar eens zorgen dat een paar linkse stemmers eens gaan zorgen voor de bewaking van die atoomkoffers in rusland, er zijn er nu al 50 gestolen, nog 150 over. Bewaking is er zo goed als niet. Zown koffer midden in Amsterdam bij het Centraal Station / vliegveld doet nog wel heel wat schade, waar het WTC 9-11 bij in het niet valt...
En je eerste zin, heb je wel gelezen wat je schreef? Atoomcentrales zijn vele male krachtiger als ze hetzelfde oppervlak hebben. Laten we zeggen een veld van een vierkante kilometer ofzo.
Je kan natuurlijk elke maat hebben die je wil, ongeveer.
Het enige waar ik over inzit is dat afval. Maar dat vin ik minder erg dan die hele ozonlaag die verknetterd wordt door al die (bio-) gassen. Hier in NZ hebben ze nu zelfs fart-tax. Als je dus een koe hebt moet je belasting betalen, omdat dat beest methaan uitblaast uit zn achterste, net als mensen, t is gewoon een goed biogasje, en om 1 of andere reden moet je daarvoor dan betalen.
KORTOM
Linkse mensen denken naar mijn mening alles te weten en het maar eventjes te vertellen zonder nou echt de gevolgen en/of andere mogelijkheden te bekijken. En uiteraard meegaan met de media zijn ze vaak ook goed in.
![]()
Ik zou het gekunsteld noemen...quote:Op woensdag 23 juni 2004 11:40 schreef RigorMortis het volgende:
Wat een kut topic!
Oef! Alleen al de zuurheid van dit berichtje. Daar kan geen Volkskrant of Oor recentie tegen op. (Ik wist helemaal niet dat het Oor links was. Ik dacht dat het een muziekblad was. Vast een foutje van mijn kant.)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:44 schreef Bela het volgende:
[..]
Lees voor de grap de recensies in de Volkskrant en de Oor eens voor 'lieve en vrolijke' recensies van linksgeoriënteerde media.
Lache, over wie heb je het eigenlijk?quote:Op woensdag 23 juni 2004 05:13 schreef Bela het volgende:
[..]
Werken is inderdaad een van de uit te besteden zaken voor de regelaar. Vandaar dat deze voldoende 'neefjes' binnenhaalt en deze als horige tussenpersonen benoemt.
Nee, uit een tijdschrijven van een collega die meer tijd kwijt was met verplicht overleg met aanstuurders (die van de hoed noch de rand wisten en pas beslissingsmandaten hadden nadat ook zij weer uitgebreid aan het rapporteren waren geweest) dan hij tijd nodig had om de professionals op de werkvloer tot medewerking te bewegen aan een automatiseringsproject.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:59 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Lache, over wie heb je het eigenlijk?
Of moet ik deze frustraties soms zoeken in de privé sfeer? Tegen een werkgever/baas van je die meer verdient en ook nog eens boven je staat (maar waarschijnlijk, zoals de meeste managers, ook hoger opgeleid is)Cry me a river...
Maargoed, jalousie is dan ook al zo oud als de mensheid
Je hebt hier gedeeltelijk gelijk, imo. Eerste alinea: kwalijke zaak. Tweede: De rol van (top)managers bij een bedrijf wordt vaak overschat, door succes of mislukkig van en bedrijf/activiteit compleet aan deze manager toe te schrijven (ik praat nou wel over midden/top niveau manager). Wat jij in die laatste zin zegt ie daar het compleet tegenovergestelde van en imo ultiem simplistisch gesteld.quote:Op woensdag 23 juni 2004 15:08 schreef Bela het volgende:
[..]
Nee, uit een tijdschrijven van een collega die meer tijd kwijt was met verplicht overleg met aanstuurders (die van de hoed noch de rand wisten en pas beslissingsmandaten hadden nadat ook zij weer uitgebreid aan het rapporteren waren geweest) dan hij tijd nodig had om de professionals op de werkvloer tot medewerking te bewegen aan een automatiseringsproject.
We zijn in onze maatschappij doorgeschoten in het aanstellen van aanstuurders en daarom kost onze arbeid verschrikkelijk veel geld. De aanstuurder produceert immers niets maar kost wel budget en tijd van productiemedewerkers.
Wat ben je toch weer negatief.quote:Op woensdag 23 juni 2004 14:13 schreef Lemmeb het volgende:
Nee. Ze zijn alleen naiever.
Niks negatiefquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:29 schreef Toad het volgende:
Wat ben je toch weer negatief.
Kijk eens naar deze belgische chick van de sp.a ( pvda in NL )
http://www.freyaweb.be
zo positief
Nee, maar dat zeg ik ook niet.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:19 schreef Ype het volgende:
[..]
Mwoa, dat valt mij nou niet op. Integendeel eigenlijk.
Maar ik mag aannemen dat jij dan over een enorm gezond verstand beschikt?
Ik heb juist het idee dat er wat meer exemplaren zijn die hun zaak wat radicaler bekijken...quote:Op woensdag 23 juni 2004 18:52 schreef Untitled1 het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik ook niet.
Ze bekijken alles socialer (duh) en simpeler... "alles is wel op te lossen door samen te werken"
Maar rechtse mensen denken daar wat ingewikkelder over... en zo is het ook in de werkelijkheid
Mensen zijn egoistisch en dat zal nooit veranderen... delen?
links doet tenminste wat tegen die misstandenquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:58 schreef jantine het volgende:
linkse mensen zijn ZO positief ingesteld dat ze menen overal tegen te moeten gaan demonstreren en bijkans een hartaanval krijgen van al die verschikkelijke misstanden in de wereld. zelfs het de het lot van dekaalkontige warhoofdbaviaan 3 continenten verder levert ze zowat een hartaanval op als ze daar aan denken.
Dat het een achterlijk topic is? Nee hoor, dat staat nog als een paal boven water.quote:Op woensdag 23 juni 2004 00:10 schreef Ype het volgende:
maar daarbij gaat de essentie verloren.
Jah, bleren. Lekker constructief.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:27 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
links doet tenminste wat tegen die misstanden
Omdat ie niet met je naar bed wil zeker.quote:Op woensdag 23 juni 2004 04:06 schreef duhuh het volgende:
Mag ik het een hele geniepige vreselijke gast vinden?
quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:30 schreef DoN_S1X0rZ het volgende:
[..]
Jah, bleren. Lekker constructief.
True, maar ik heb liever dat ze constructief aan een select aantal onderwerpen werken, dan dat ze bij elke scheet gaan schreeuwen. Alles oppakken is gewoon niet werkbaar, en dat blijkt maar al te vaak. Op die manier worden de goeie initiatieven van links ondergesneeuwd door bijzaken en kunnen ze weinig constructief bijdragen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:27 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
links doet tenminste wat tegen die misstanden
Hey vier je fantasie ergens anders uit,viespeuk.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:33 schreef DoN_S1X0rZ het volgende:
[..]
Omdat ie niet met je naar bed wil zeker.![]()
De echte kiezer zag natuurlijk allang in dat de Partij van de Arbeid een doodsvonnis had getekend door het vvd programma uit te voeren. Kijk maar naar de levensloze houding van Kok en Melkert..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:22 schreef Bela het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dat merkt je bijvoorbeeld bij de SP en bij GroenLinks :')
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Maar ook bij de PvdA wordt wat afgelachen
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Rechtse users hebben minder humor, dat is een gegeven.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:02 schreef Ype het volgende:
Dat wantrouwen jegens de autoritaire macht is volgens mij juist het positieve aan links zijn. Zoals je geen vrede kunt hebben zonder oorlog, heb je geen positief 'levensgevoel' zonder rechts.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Rechtse users hebben minder humor, dat is een gegeven.. Ik denk niet trouwens dat linkse users gemiddeld positiever in het leven staan. Het linkse levensgevoel, zo daar sprake van is, wordt altijd aangewreven dat het uitgat van het goede van de mens. Dit is een vrij oppervlakkige analyse. Cultuurpessimisme treft men vooral bij links aan. Alsmede een diep wantrouwen tav de gevestigde orde of iig mensen met macht.
Dat lijkt mij ook het positieve. En iets dat je niet ziet bij het rechtse levensgevoel. Vreemd genoeg echter wordt precies tegenovergesteld altijd beweert dat links gaat voor het goede in de mens en rechts denkt dat de mens helemaal niet goed is. Dat is het vreemde wat ikmeven wil aanhalen. Kampioenen van het optimisme zijn juist de libertairisten, die denken dat we het zowat helemaal zonder regels kunnen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat wantrouwen jegens de autoritaire macht is volgens mij juist het positieve aan links zijn. Zoals je geen vrede kunt hebben zonder oorlog, heb je geen positief 'levensgevoel' zonder rechts.
Als linksige, help ik graag mijn Marokkaanse buurman met alledaagse dingen en beukt hij natuurlijk met alle plezier iemand voor mij in elkaar.
Maar dat is het rare net....libertairen en ultra-konservatisme gaan hand in hand.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:18 schreef Ryan3 het volgende:
Kampioenen van het optimisme zijn juist de libertairisten, die denken dat we het zowat helemaal zonder regels kunnen.
Ja, dat komt omdat de moraal als rechtvaardiging genomen wordt voor de grote ongelijkheid die dan zal bestaan. Die grotere ongelijkheid is eigenlijk de reden waarom hun "utopie" nooit zal werken, maar dat zullen ze niet toegeven en gooien het dus op de moraal van mensen met wie het maatschappelijk slecht gaat. Daar tegenaan, als ze hulp vragen, wordt dan Karpman's triangel van sjuuun e.d. gegooid en je hebt een perfect systeem waarin armoede, uitbuiting, ongelijkheid e.d. worden gerechtvaardigd en onder het tapijt geveegd. D66 is nu met recht dus een conservatieve partij geworden. Iedereen die liberaal is heeft daar niets meer te zoeken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:32 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Maar dat is het rare net....libertairen en ultra-konservatisme gaan hand in hand.
Het is echter op zijn minst curieus te noemen dat liberalen voor een strict gedefinieerde en slanke rol van de overheid zijn, zoals je ook in rechtse landen tegenkomt. In linkse socialistische landen gedijt het overheidsorgaan echter dikwijls uit tot monsterlijke proporties en begaat het misdaden tegen de mensen waarvoor die eigenlijk zou moeten zorgen die een individu nooit of te nimmer zou kunnen uitvoeren.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:18 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens de truc zit hem er idd wrs in dat het rechtse levensgevoel uitgaat van het goede bij machthebber en het slechte bij het gewone volk. Terwijl dus links vermoedt dat slechtheid overal tegenkomt, maar tot excessen kan leiden bij mensen die (ongecontroleerde) macht in handen hebben.
Klassiek links heb je het over, maar dat behoort net als de gestaalde kaders tot het verleden. De recente geschiedenis in Nederland leert dat rechts de grote uitgevers waren (met een uitdijende overheidssector) en links de verantwoordelijke uitgevers. Dus die tegenstelling gaat niet meer op. Ook links is voor een minimale overheid en deregulatie, alleen wel verantwoord.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:54 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Het is echter op zijn minst curieus te noemen dat liberalen voor een strict gedefinieerde en slanke rol van de overheid zijn, zoals je ook in rechtse landen tegenkomt. In linkse socialistische landen gedijt het overheidsorgaan echter dikwijls uit tot monsterlijke proporties en begaat het misdaden tegen de mensen waarvoor die eigenlijk zou moeten zorgen die een individu nooit of te nimmer zou kunnen uitvoeren.
Als de gemiddelde rechtse user, wie dat ook mogen zijn, minder humor heeft dan een links iemand als jij, dan heeft ie waarschijnlijk geen hartslag meer. Ik kan me nog een topic van jou herinneren wat ook te boek diende te staan als grappig. Mijn god, ik heb nog nooit zo'n suffe lul als jij aan het werk gezien. Slaapverwekkend.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Rechtse users hebben minder humor, dat is een gegeven.. Ik denk niet trouwens dat linkse users gemiddeld positiever in het leven staan. Het linkse levensgevoel, zo daar sprake van is, wordt altijd aangewreven dat het uitgat van het goede van de mens. Dit is een vrij oppervlakkige analyse. Cultuurpessimisme treft men vooral bij links aan. Alsmede een diep wantrouwen tav de gevestigde orde of iig mensen met macht.
Waar haal je het in hemelsnaam vandaan. Cognitieve dissonantie heeft bij jou een gigantische vlucht genomen. Recht lullen wat krom is, dat is hetgeen waar je goed ik bent.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klassiek links heb je het over, maar dat behoort net als de gestaalde kaders tot het verleden. De recente geschiedenis in Nederland leert dat rechts de grote uitgevers waren (met een uitdijende overheidssector) en links de verantwoordelijke uitgevers. Dus die tegenstelling gaat niet meer op. Ook links is voor een minimale overheid en deregulatie, alleen wel verantwoord.
ja tuurlijk: Beginconcepten nieuwe Groen Links campagne uitgelekt...quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Rechtse users hebben minder humor, dat is een gegeven..
Inkoppen is en blijft niet leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja tuurlijk: Beginconcepten nieuwe Groen Links campagne uitgelekt...
volgens mij is dit leuker aan de reacties te peilen dan een fotoshopplaatje van een linkse knakker waarop Verdonk een glimlach van oor tot oor heeft van de ketchup...
Sjek mijn Avatar ouwe pijp, die pas DOPE!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:02 schreef Ype het volgende:
Ik ken voldoende voorstanders van een planeconomie die met een aantal van de meest repressieve en fascistische regimes aller tijden dwepen. 't Is maar wat je links noemt.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat wantrouwen jegens de autoritaire macht is volgens mij juist het positieve aan links zijn.
Uhhm, 'links' heeft juist een gigantisch staatsorgaan nodig om de herverdeling van welvaart op te leggen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat wantrouwen jegens de autoritaire macht is volgens mij juist het positieve aan links zijn. Zoals je geen vrede kunt hebben zonder oorlog, heb je geen positief 'levensgevoel' zonder rechts.
Wat zeggen ze dan allemaal?quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:49 schreef DeGroeneRidder het volgende:
[..]
Ik ken voldoende voorstanders van een planeconomie die met een aantal van de meest repressieve en fascistische regimes aller tijden dwepen. 't Is maar wat je links noemt.
Een betrouwbare overheid!quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:56 schreef Davitamon het volgende:
[..]
Uhhm, 'links' heeft juist een gigantisch staatsorgaan nodig om de herverdeling van welvaart op te leggen.
Ik bedoel, jij bivakkeert altijd in ONZ toch? Als rechtse user? Dat bewijst dan toch mijn stelling...?quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja tuurlijk: Beginconcepten nieuwe Groen Links campagne uitgelekt...
volgens mij is dit leuker aan de reacties te peilen dan een fotoshopplaatje van een linkse knakker waarop Verdonk een glimlach van oor tot oor heeft van de ketchup...
1 user is representatief voor een volledige subpopulatie? Lekker verder brallen prutser.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik bedoel, jij bivakkeert altijd in ONZ toch? Als rechtse user? Dat bewijst dan toch mijn stelling...?
Zo worden dan de tegenstellingen na verloop van tijd overbrugd. Immers ook rechts is niet voor kritiekloos op de marjkt gooien van overheidstaken verzorgd door monopolisten als de NS of KPN als daar nog geen markt is.quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klassiek links heb je het over, maar dat behoort net als de gestaalde kaders tot het verleden. De recente geschiedenis in Nederland leert dat rechts de grote uitgevers waren (met een uitdijende overheidssector) en links de verantwoordelijke uitgevers. Dus die tegenstelling gaat niet meer op. Ook links is voor een minimale overheid en deregulatie, alleen wel verantwoord.
Ik begrijp dat je je graag ergens tegen wilt kunnen afzettenquote:Op donderdag 24 juni 2004 13:13 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, dat helpt wel als je Nederland wilt volgen in het voetbal tegen de rest van Europa :pquote:Op zondag 27 juni 2004 18:44 schreef sjun het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je je graag ergens tegen wilt kunnen afzetten
Nee, dat zou ook wel eens leuk zijn, ik wil ook wel eens iemand in mekaar beukenquote:Indien nodig kunnen de rollen vanuit emancipatoire gedachte ook eens worden omgedraaid zodat jij noch je buurman zich door de ander bevoogd hoeft te voelen.
Is dit een illustratie van links positivisme conform de draadtitel propageert?quote:Op maandag 28 juni 2004 00:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ja, dat helpt wel als je Nederland wilt volgen in het voetbal tegen de rest van Europa :p
[..]
Nee, dat zou ook wel eens leuk zijn, ik wil ook wel eens iemand in mekaar beuken
Rechtse honden in elkaar beuken is erg positief. Ook al kan je nog beter wat kogels door hun kop jagen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 06:15 schreef sjun het volgende:
[..]
Is dit een illustratie van links positivisme conform de draadtitel propageert?
Hebben we hier de nieuwe Jan Mulder te pakken? stenigen is toch echt originelerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:34 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Rechtse honden in elkaar beuken is erg positief. Ook al kan je nog beter wat kogels door hun kop jagen.
Het wordt al duidelijker dat de extreem (rechts) monitor vermoedelijk betaald van onze belastingcenten nog wat antidemocratische krachten in ons land op links vergeten is.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:34 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Rechtse honden in elkaar beuken is erg positief. Ook al kan je nog beter wat kogels door hun kop jagen.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:34 schreef Skyclad het volgende:
[..]
linkse honden in elkaar beuken is erg positief. Ook al kan je nog beter wat kogels door hun kop jagen.
Binnenkort een column in de Volkskrant, en een commerciële schnabbel bij RTL.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hebben we hier de nieuwe Jan Mulder te pakken? stenigen is toch echt origineler![]()
Denk je? Wie loopt het eerste te zeiken als er op de uitkering gekort wordt?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:40 schreef du_ke het volgende:
Oh ja en gemiddeld genomen zijn linkse mensen gelukkig wat minder op geld belust. Dat vind ik toch een verademing
.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Denk je? Wie loopt het eerste te zeiken als er op de uitkering gekort wordt?
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:47 schreef pberends het volgende:
[..]
morele superioriteit en naïviteit worden wel eens verwardquote:Op dinsdag 6 juli 2004 16:50 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ja, dat denk ik wel. Ookal omdat de linkse ideologie moreel superieur is kunnen ze meer van het leven genieten. Met als gevolg een positieve instelling.
leuke smileyquote:
Al die LPF/VVD stemmers uit de klasse van IQ onder de 50 en geen opleiding. Jeweetwel, degenen die zo hard klagen dat buitenlanders die hier komen met een universitair diploma hun banen stelen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Chargering, we kunnen beter stellen: Of diegenen die voor verhoging van criminaliteit zorgen.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:58 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Al die LPF/VVD stemmers uit de klasse van IQ onder de 50 en geen opleiding. Jeweetwel, degenen die zo hard klagen dat buitenlanders die hier komen met een universitair diploma hun banen stelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |