Ik weet het! Maar er is hier niet zoveel werk in de horeca, en ik wil als het kan nog een beetje normale werktijden hebben. Ik moet namelijk ook nog kranten bezorgen....quote:Op maandag 21 juni 2004 16:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kun je niet ergens achter de bar staan ???
dat verdient een stuk meer !!!
Ik ben rustig hoor, gewoon ontbijten met Wodka, dat helpt.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:rustig DIGGER, rustig
En de supermarktbazen zuigen.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja dan zou ik dus dat krantenbaantje meteen opzeggen...
In de horeca is altijd werk te vinden...
Zou inderdaad wel zo langzamerhand tijd worden voor EW om te bevallen van jullie tifootje.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:48 schreef DIGGER het volgende:
Zou in deze hools dan de banner eindelijk z'n invulling krijgen? Of zo niet, in welk nummer dan? #381?
Dat werd tijd zegquote:Op maandag 21 juni 2004 16:55 schreef just me het volgende:
Zo.. boodschappen gedaan, wat opgeruimd en voor het oog ziet het er hier weer netjes uit!
. ik kreeg zaterdagavond onverwacht een logé die van mij niet meer met de auto naar Rotterdam mocht rijden en ik voelde me enigszins opgelaten voor de zooi hierquote:Op maandag 21 juni 2004 16:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat werd tijd zeg
Als je met hier Hools bedoelt, dan ben je die bende die Harry in de kelder heeft gemaakt, wel vergeten op te ruimen.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:55 schreef just me het volgende:
Zo.. boodschappen gedaan, wat opgeruimd en voor het oog ziet het er hier weer netjes uit!
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:58 schreef just me het volgende:
. ik kreeg zaterdagavond onverwacht een logé die van mij niet meer met de auto naar Rotterdam mocht rijden en ik voelde me enigszins opgelaten voor de zooi hier
Probleem is alleen dat kranten bezorgen weinig tijd & inspanning kost, maar het wel goed verdient. Ik vind het wel lekker, tis wel onnozel vroeg je bed uit maar dan heb ik ook even een uur om lekker alles op een rijtje te zetten in m'n hoofd.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja dan zou ik dus dat krantenbaantje meteen opzeggen...
In de horeca is altijd werk te vinden...
Ik zal maar niet kijken.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je met hier Hools bedoelt, dan ben je die bende die Harry in de kelder heeft gemaakt, wel vergeten op te ruimen.
Dan ga je toch in een manege werken.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:02 schreef tuindwerg het volgende:
Ik moet echt oppassen dat ik mezelf niet vergaloppeer...
Ciao.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:05 schreef Bjoro het volgende:
tot morgen allemaal !!!!!
Dat zeg ik. (Gamma.)quote:Op maandag 21 juni 2004 17:11 schreef DIGGER het volgende:
Tot morgen en COME ON ENGLAND!!!
kende hem ook al van gisterquote:Op maandag 21 juni 2004 17:20 schreef tong80 het volgende:
Die is oud Pascal.
*glimlachje kwam hier wel ff bovendrijven, en dat voor een walrusje*quote:Op maandag 21 juni 2004 17:29 schreef tong80 het volgende:
Hij gaat trouwens bij Lenie 't Hart werken in Pietersburen bij de zeehonden opvang.
Omdat ie graag met robben op de bank zit.
Net verzonnen, weet nog niet of ie leuk is.
Moet beter kunnen.
vanmiddag op verzoek van Myrte een concert van Monster Magnet op video gekekenquote:Op maandag 21 juni 2004 17:34 schreef tong80 het volgende:
Rock 'n roll eindelijk eens een verstandige opmerking in hools.
Cool.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:36 schreef Doc het volgende:
[..]
vanmiddag op verzoek van Myrte een concert van Monster Magnet op video gekeken
ik ben behoorlijk klaar met LK kan ik je vertellen tong, maar ik vinnut zielig voor umquote:Op maandag 21 juni 2004 17:44 schreef tong80 het volgende:
Cool.
Je treft het maar. Voor hetzelfde geld houdt ze van Lenny Kravitz. ( Grapje Bluezz )
The Horror. The Horror!!quote:Op maandag 21 juni 2004 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool.
Je treft het maar. Voor hetzelfde geld houdt ze van Lenny Kravitz. ( Grapje Bluezz )
Dat was Apocalyps now.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:49 schreef Doc het volgende:
[..]
The Horror. The Horror!!
Was-ie zo slecht? Ik heb 'm ooit (1993 of zo) op Pinkpop gezien. Alleen het optreden van The Jayhawks was slechter ...quote:Op maandag 21 juni 2004 17:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik ben behoorlijk klaar met LK kan ik je vertellen tong, maar ik vinnut zielig voor um
Sorry, niet bepaald rock wat ik nu luister.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:33 schreef Doc het volgende:
Rock N Roll Motherfuckers
Hier wordt het leeftijdsverschil weer eens duidelijk. Begin jaren tachtig kocht ik het orgineel. Van Tears for Fears.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Sorry, niet bepaald rock wat ik nu luister.
*Gary Jules-Mad World*
Die heb ik wel eens gehoord. Iets te 'vrolijk' voor zo'n nummer, IMO.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier wordt het leeftijdsverschil weer eens duidelijk. Begin jaren tachtig kocht ik het orgineel. Van Tears for Fears.
One is mooi. Enter Sandman ja, dat mag ik van jou natuurlijk niet minder vinden.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
One is geniaal
En natuurlijk Enter Sandman
Idd.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:11 schreef Da_Sandman het volgende:
One is geniaal
En natuurlijk Enter Sandman
Overcomequote:Op maandag 21 juni 2004 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Hier schalt Live ff lekker door de tent
The distancequote:Op maandag 21 juni 2004 18:30 schreef tong80 het volgende:
Overcome
Ik was nooit een fan. Maar zag ze op Lowlands en liet m'n vooroordelen varen.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:33 schreef pascalheister het volgende:
Tong vind Live zowaar goed/leuk of iets wat er op lijkt![]()
![]()
Movie trivia is rechtdoor, derde topic linksaf, en na het slotje het subforum in. Dan kan je het niet missen...quote:Op maandag 21 juni 2004 17:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat was Apocalyps now.
Daar waren ze sneller geweest met het antwoord.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Movie trivia is rechtdoor, derde topic linksaf, en na het slotje het subforum in. Dan kan je het niet missen...
URL?quote:Op maandag 21 juni 2004 19:11 schreef SCH het volgende:
de volkskrant column van bert wagendorp over dick is echt geniaal
ik nam aan dat dit niet in 2001 was...quote:Op maandag 21 juni 2004 18:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was nooit een fan. Maar zag ze op Lowlands en liet m'n vooroordelen varen.
UwReetLikken? - goed hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 19:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
URL?
ikke nog geeneen volgens mijquote:Op maandag 21 juni 2004 19:16 schreef methodmich het volgende:
Ik heb nu al weer zo'n 20 albums uit 2004. Dat wordt rot met de eindlijst straks.
En het wat draai je nu topic is rechtsaf, dan rechtdoor naar het Muziek-forum, eerste deurtje links, trapje af, kan je daar ook niet missen......quote:Op maandag 21 juni 2004 18:46 schreef Doc het volgende:
Movie trivia is rechtdoor, derde topic linksaf, en na het slotje het subforum in. Dan kan je het niet missen...
Jawel ik was verliefd en lag met grasprietjes in de mond in de buitenlucht mee te zingen.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:15 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ik nam aan dat dit niet in 2001 was...
Ja we weten nu wel dat je ervoor betaald hebtquote:Op maandag 21 juni 2004 19:22 schreef SCH het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 2
Ik heb die briljante column hier even neergezet - ik moest ervoor betalen, dus LEZEN!!!
dat zal dan wel geholpen hebben, ik kwam als fan en ben zwaar teleurgesteld vertrokken (bij live, de rest van LL natuurlijk niet)quote:Op maandag 21 juni 2004 19:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawel ik was verliefd en lag met grasprietjes in de mond in de buitenlucht mee te zingen.
Ik vind dat altijd zo stom, om te betalen voor iets op het web, terwijl ik de krant thuis heb. Maar hoe prop ik die krant in mijn computer.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja we weten nu wel dat je ervoor betaald hebt, wil je dat we een collecte voor je gaan houden ofzo???
*gelezen*quote:Op maandag 21 juni 2004 19:22 schreef SCH het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 2
Ik heb die briljante column hier even neergezet - ik moest ervoor betalen, dus LEZEN!!!
Quote-ie mij terwijl ik ongeveer de enige ben die niet zegt welke muziek-ie op heeft staanquote:Op maandag 21 juni 2004 19:23 schreef golfer het volgende:
[..]
En het wat draai je nu topic is rechtsaf, dan rechtdoor naar het Muziek-forum, eerste deurtje links, trapje af, kan je daar ook niet missen......
Jij stemt zeker ook op dingen zoals www.destomstewisselooit.nlquote:Op maandag 21 juni 2004 21:50 schreef pascalheister het volgende:
Vonlanthen
ff spammen
http://www.wijwillencruijff.nl/
daar krijg je wel rode wangetjes vanquote:Op maandag 21 juni 2004 22:42 schreef golfer het volgende:
Doe maar een Frans wijntje met een Guiness ernaast.
neequote:Op maandag 21 juni 2004 22:43 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Jij stemt zeker ook op dingen zoals www.destomstewisselooit.nl
Dat nummer staat ergens hoog in mn topzoveel slechtste nummers ooit, bahquote:Op maandag 21 juni 2004 22:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overcome is het enige goede nummer van Live.
Bij mij is het de spreekwoordelijke uitzondering.quote:Op maandag 21 juni 2004 22:54 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Dat nummer staat ergens hoog in mn topzoveel slechtste nummers ooit, bah
Egniequote:Op maandag 21 juni 2004 22:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Heb het dit jaar pas voor het eerst gehoord.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:08 schreef Suijk het volgende:
Overcome is echt walgelijk veel gedraaid na die vliegtuigen. Dit liedje werd nou juist steeds slechter hoe meer ik het hoorde.
quote:Op maandag 21 juni 2004 22:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Het is een goed nummer, maar het beste neequote:Op maandag 21 juni 2004 22:53 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Gogo England!![]()
![]()
Een wedstrijd EK-waardig.
quote:Op maandag 21 juni 2004 23:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens een heerlijke voetbalavond weer
Ik heb ook lang getwijfeld, wou eigenlijk ook wel gaan Sneaken, maar het werd achteraf gelukkig gezien de voetbal...quote:Op maandag 21 juni 2004 23:51 schreef just me het volgende:
[..]ik heb er geen spijt van dat ik mijn golfles gemist heb!
Nuh, geloof dat het overal anders is...quote:Op maandag 21 juni 2004 23:57 schreef Bluezz het volgende:
Sneak is toch overal op dinsdag
Als het weer morgenmiddag/avond meezit, mis ik Denemarken-Zweden en Italie-Bulgarije, want dan ga ik weer 18 holes qualifying lopen op de golfbaan.quote:Op maandag 21 juni 2004 23:51 schreef just me het volgende:ik heb er geen spijt van dat ik mijn golfles gemist heb!
Dan zal ik wel enorm gaan scoren.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:06 schreef just me het volgende:
Goed zo!! in gedachten zal ik je caddy zijn
Trustuh Justme.quote:trustuh Hools tijd om te gaan slapen!
gezellig!! wel geluk maar geen weeënquote:Op dinsdag 22 juni 2004 07:31 schreef DIGGER het volgende:
Mogguh.
Gisteren met DG erbij naar Engeland gekeken, bracht geluk
Nog iemand in opperbeste stemmingquote:Op dinsdag 22 juni 2004 07:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Moggûh.![]()
Elke dag voetbal 365 (of 366) dagen per jaar, 24 uur per dagquote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:05 schreef SCH het volgende:
vanavond al weer voetbal, wat een leven
Hmm, last van wisselende stemmingen, SCH?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:21 schreef SCH het volgende:
Advocaat is niet de enige die verkeerd wisselt...........
HOEVEN (ANP) - Twee spoorwerkers zijn in de nacht van maandag op dinsdag om het leven gekomen toen een intercity uit Amsterdam op hun onderhoudswagen botste
zelfs het weer hier in het westen is wisselvallig !!!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 09:21 schreef SCH het volgende:
Advocaat is niet de enige die verkeerd wisselt...........
HOEVEN (ANP) - Twee spoorwerkers zijn in de nacht van maandag op dinsdag om het leven gekomen toen een intercity uit Amsterdam op hun onderhoudswagen botste
van harte !quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:03 schreef SCH het volgende:
The Mama's en the papa's - mijn mem is jarig
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
van harte !
*vraagt aan: Stevie Wonder - Happy Birthday to you
speciaal voor MemSCH !
Dan mik ik Mother's Milk van de RHCP wel in de CD Speler.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:03 schreef SCH het volgende:
The Mama's en the papa's - mijn mem is jarig
pww?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wiskunde had ik kunnen weten, maar voor de rest een prima pww.
Rondje op mijn kosten, mag ook wel na een toetsengemiddelde voor Engels van een 9.5 het laatste gedeelte van het jaar.
ProefWerkWeek.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
pww?
Na-aper.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:37 schreef Da_Sandman het volgende:
proef
werk
week
Dat zeg ik, mother's milk.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:14 schreef SCH het volgende:
Het is geen mama, geen mother maar Mem
is het ook....1 mem 2 memmen ???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:14 schreef SCH het volgende:
Het is geen mama, geen mother maar Mem
Schoppen om het schoppen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Typische SunChaser column. Als ie maar ergens tegen aan kan schoppen, vind die kerel steeds irritanter worden...
Dat is ie standaard na 11:00.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:17 schreef pfaf het volgende:
[..]
wat is die FP traag zeg.....
Reactie plaatsen dan maar?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
Hij valt trouwens wel heel erg door de mand als ie niet weet wie de spelers allemaal zijn, maar wel weet dat het stuk voor stuk volgevretenvedette's zijn...
Good point.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat schoot even door mn hoofd, maar daar pas ik dus voor want dan doe ik precies wat ie wil...
Anti-Advocaat.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:25 schreef Bjoro het volgende:
wat is nou weer een AA ???
Hoe denk je dat ik met 2 adressen tegelijk online kan zitten?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:29 schreef pfaf het volgende:
Trillian LG, trillian.
doen wel meer mensen hoor die indruk willen maken en dan engels woorden gaan gebruiken terwijl er normale nederlandse termen voor zijn !quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Potverdorie, boel Engels in m'n vorige post.
Om het even in het Nederlands te zetten:quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doen wel meer mensen hoor die indruk willen maken en dan engels woorden gaan gebruiken terwijl er normale nederlandse termen voor zijn !
waaruit maak jij op dat ik jouw engels niet begreepquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:33 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Om het even in het Nederlands te zetten:
Ik was ook niet zo heel erg blij met Advocaat, maar het is nu eenmaal al gebeurd, en daar kan je lekker niets aan doen.
Ik maak op dat jij een verwijtende toon naar mij schoot, dus gooide ik het even in het Nederlands, om te laten zien dat ik zowel Engels als Nederlands beheers.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:34 schreef Bjoro het volgende:
[..]
waaruit maak jij op dat ik jouw engels niet begreep
Verander dan de namen! Heb je ook nergens last van, en het chat veel makkelijker / overzichtelijker.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik met 2 adressen tegelijk online kan zitten?
Oh God, dit is triest.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Verander dan de namen! Heb je ook nergens last van, en het chat veel makkelijker / overzichtelijker.
rechtermuisknop -> rename contact -> Pieterquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Oh God, dit is triest.
uitgekrulkde ingevroren koeielul zegt:
ik speel en msnnaam, spelletje met imand
uitgekrulkde ingevroren koeielul zegt:
wii verzint de meligste naam
Dat proces heb dan lang geduurd.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Typische SunChaser column. Als ie maar ergens tegen aan kan schoppen, vind die kerel steeds irritanter worden...
Een verwijtende toon ????quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik maak op dat jij een verwijtende toon naar mij schoot, dus gooide ik het even in het Nederlands, om te laten zien dat ik zowel Engels als Nederlands beheers.
hmmm, lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:37 schreef Bluezz het volgende:
pfafje, eitje
Als je eens een keer wat mensen erop aanspreekt ben je direct een landverraderquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het ook niet erg dat heel Nederland voor Oranje is, maar ik hekel het negativisme zo... Ik ken irl niet zo veel mensen die net zoveel om het spelletje geven als ik, maar het is wel leuk om met hen in de kroeg voetbal te kijken. En als ze dan verliezen hoor ik ze niet zeuren, maar komen ze me troosten
ja nog maar 3,5 dag !!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:57 schreef just me het volgende:lieve Hools van me!!
nog even en dan is het weer weekend
Ik doe 100% met je mee. Maar zou Sneijder eindelijk in de basis staan?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als je eens een keer wat mensen erop aanspreekt ben je direct een landverrader
Vanavond duimen voor Denemarken en Italië en morgen genieten van de Duitse nederlaag en een briljante Robben en Sneijder. It´s So Easy
het zou ook maar zo 2-2 kunnen worden bij Denemarken - Zwedenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Vanavond duimen voor Denemarken en Italië
I hope soquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:08 schreef pascalheister het volgende:
het zou ook maar zo 2-2 kunnen worden bij Denemarken - Zweden
Ik denk niet dat de Denen tegen de Tsjechen willen spelen. Die gaan dus gewoon vol voor de winst.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
het zou ook maar zo 2-2 kunnen worden bij Denemarken - Zweden
Kijk, met jou ken ik lullen, Italie door en de Krauts eruit.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Vanavond duimen voor Denemarken en Italië en morgen genieten van de Duitse nederlaag en een briljante Robben en Sneijder. It´s So Easy
gelukkig dat de gedeelde smart nog altijd halve smart is danquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja
Tegen de Letten moeten wij het spel maken, zij hebben geen Nedved of Ballack rondlopen die we voor de voeten moeten lopen. Ik maak uit Advocaat zijn woorden soms op, dat dat zijn motivatie is om Sneijder niet te gebruiken. Dat is inderdaad niet zijn sterktste kant. (voorzichtig uitgedrukt)quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:00 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik doe 100% met je mee. Maar zou Sneijder eindelijk in de basis staan?
Aldus onze toekomstige nieuwe theologie studente te Kampen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:22 schreef tuindwerg het volgende:
Middag Hools!
Nog weer wat cijfers opgehaald vandaag, het ging van een 4,6 op M&Otot een 9,1 op Godsdienst.
We moeten zeker het spel maken... alleen erg oppassen voor de counter en dan komt alles goed want Tjechie pownt Duitsland morgen!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tegen de Letten moeten wij het spel maken, zij hebben geen Nedved of Ballack rondlopen die we voor de voeten moeten lopen. Ik maak uit Advocaat zijn woorden soms op, dat dat zijn motivatie is om Sneijder niet te gebruiken. Dat is inderdaad niet zijn sterktste kant. (voorzichtig uitgedrukt)
de reinste vorm van discriminatie !!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:19 schreef DIGGER het volgende:
M'n vrouw verdiend gewoon al 6 weken d'r pecunia met bankzitten, bon bons en Oprah
Dat bepaal ik zelf wel jah!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag mensen!
Maar ik ben altijd enorm aan het lullen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Een verwijtende toon ????
was meer een ondervinding en dat wil nog steeds niet zeggen dat ik dit Engels niet begrijp.
en aan het feit dat jij zowel Ned als Eng beheerst heb ik nooit aan getwijfeld !
Ik dacht dat alleen de zwangere vrouw last heeft van buien!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:32 schreef DIGGER het volgende:
Dat bepaal ik zelf wel jah!
Nee hoor,ook eikels zoals die Hagenees,ze lullen tijdens een voetbalwedstrijd de oren van je kopquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen de zwangere vrouw last heeft van buien!
nee, de zwangere vrouw heb de buien, ik heb er last van!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen de zwangere vrouw last heeft van buien!
Ik was nog rustig, had je me tijdens NL - Tsjechie of Italia - Zweden moeten horenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:39 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee hoor,ook eikels zoals die Hagenees,ze lullen tijdens een voetbalwedstrijd de oren van je kop
Of Letland.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:51 schreef Suijk het volgende:
Maar DIGGER, je wilt dus Duitsland uit het toernooi, dat heeft als consequentie dat NL wel doorgaat, toch?
Het zou in ieder geval wel enorm lachen zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:57 schreef Suijk het volgende:
Letland kan idd ook nog. Maar zit je daar echt op te wachten?
ja, kan toch niet anders, of wou je meedoen ????quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:57 schreef Suijk het volgende:
Letland kan idd ook nog. Maar zit je daar echt op te wachten?
ha ha haquote:
kijk je uit voor de konijntjes ??quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:54 schreef golfer het volgende:
Golfertje komt heel even langs voor een drankje.
Ben zo weer weg, richting de golfbaan voor 18 holes en hapje, dus pas laat vanavond weer aanwezig.
Geil! Dan kom ik daar mijn bier kopen!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:23 schreef tuindwerg het volgende:
Wheee, ik ben weer terug van sollicitatiegesprek.... En ik ben direct aangenomen!
Ik mag maandag al beginnen, als kassamiep.![]()
Even vanuit Weert zeker!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Geil! Dan kom ik daar mijn bier kopen!
het eerste wat nu in me opkomt is een of ander liedje van de vliegende panters.......quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:23 schreef tuindwerg het volgende:
Wheee, ik ben weer terug van sollicitatiegesprek.... En ik ben direct aangenomen!
Ik mag maandag al beginnen, als kassamiep.![]()
Gelukkig doen ze niet aan spaarzegels, pasjes en dat soort dingen!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het eerste wat nu in me opkomt is een of ander liedje van de vliegende panters.......
Niet dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:45 schreef rubbereend het volgende:
gefeli trouwens tuindwerg, heb je ook zegeltjes?
misschien kunnen we diit wetenschappelijk benaderen. tuindwerg kun je een foto van je achterwerk posten en dit wekelijks herhalen dan kunnen wij kijken of de bewering van Suijk klopt.......quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:49 schreef Suijk het volgende:
Kassamiep. Pas je wel op, want je krijgt een dikke kont van dat werk...
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien kunnen we diit wetenschappelijk benaderen. tuindwerg kun je een foto van je achterwerk posten en dit wekelijks herhalen dan kunnen wij kijken of de bewering van Suijk klopt.......
beetje jammer, 2 wekelijks is ook goed hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:55 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
Dubbeldekkenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het eerste wat nu in me opkomt is een of ander liedje van de vliegende panters.......
Eenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:55 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
![]()
Leuke plaats voor een VBL meet!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:48 schreef Thetallguy het volgende:
Nettorama Hoogeveen
Adres Openingstijden
Nettorama Hoogeveen
Alteveerstraat 10
7907 AA HOOGEVEEN
0528-276425
Maandag 8.00-20.00
Dinsdag 8.00-20.00
Woensdag 8.00-20.00
Donderdag 8.00-21.00
Vrijdag 8.00-21.00
Zaterdag 8.00-18.00
tada
Nee van ''quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Eenvan "Bekijk het maar" ?
Voor het Jaeger-vakquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Leuke plaats voor een VBL meet!
Nee, eenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Eenvan "Bekijk het maar" ?
ik zie al een mooie rij voor de kassa van tuindwerg verschijnen...... met allemaal lastige klantenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:02 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Leuke plaats voor een VBL meet!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:04 schreef pfaf het volgende:
Voor het Jaeger-vak [afbeelding]
We willen je alleen maar helpen hoor!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:04 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Nee, eenvan "Dahaag, kijk lekker naar je eigen kont."
![]()
Vrouwen vatten echt altijd alles verkeerd op!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:07 schreef Suijk het volgende:
We willen je alleen maar helpen hoor!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:09 schreef pfaf het volgende:
Ik zou deze nog wel ff doorkijken tuindwerg, misschien kun je nog afzeggen.![]()
Hoe pest jij kassa meisjes graag?
op een scooter natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Een supermarkt meet
We kunnen dan ook heel stoer met dat blikje Jaeger voor de ingang hangen he...
Bij ons in het dorp, op de brink naast de Manta's is ook tof, moet je wel minimaal 150 dB uit je kenwood kunnen pompen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Een supermarkt meet
We kunnen dan ook heel stoer met dat blikje Jaeger voor de ingang hangen he...
Geweldigquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k was ze net aan t opzoeken, zodat tuindwerg een beetje weet wat ze kan verwachten
Hoe pest jij kassa meisjes graag?
Hoe pest jij kassa meisjes graag #2
Wat een zjroentje ben je tochquote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:17 schreef pfaf het volgende:
Bij ons in het dorp, op de brink
Nog even wel ja...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:38 schreef Inquistor87 het volgende:
Middag
*roept Harry..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:43 schreef SCH het volgende:
Ik heb liefde nodig
't is al overquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
*roept Harry..
das snelquote:Op dinsdag 22 juni 2004 17:44 schreef SCH het volgende:
[..]
't is al over
jim carrey..... de man die geweldige films afwisseld met bagger films.....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Don't you want somebody to loooooooooooove
You neeeeeeed somebody to loooooooooove
Jefferson Airplane in de Jim Carrey uitvoering is
quote:Fan Heerenveen huilend voor rechter
Huilend zat een fan van SC Heerenveen gisteren voor de politierechter. De 23-jarige Sneker schoot vol toen de rechter hem voorhield hoe hij zich na rellen op het Zwolse treinstation, eind januari, op de terugweg angstig opsloot op de trein-wc. Daar belde hij langdurig met zijn vriendin.
De Sneker stond gistermiddag samen met twee andere voetbalfans terecht. Ze behoorden tot de groep die ongeregeldheden veroorzaakte in de trein richting de wedstrijd Vitesse- SC Heerenveen op zaterdag 24 januari.
Voor officier van justitie Oebele Brouwer was het een historische dag. Het was voor het eerst in zijn zes jaren als voetbalofficier dat er fans van SC Heerenveen terecht stonden. ,,De club baalt hier ontzettend van'', hield Brouwer de drie nog eens voor. Hij stelde ,,met enige verbazing'' dat sommige fans blijkbaar ,,smoorbezopen de trein ingaan''.
Op het Zwolse station sloeg die 24ste januari de vlam in de pan. De in totaal 81 fans werden na een confrontatie met de politie teruggestuurd naar Leeuwarden. Op de terugreis ontstond er voor ¤10.000 schade. Acht fans werden aangehouden, tegen de helft van hen ontbrak bewijs. De vierde verdachte verschijnt binnenkort voor de kinderrechter.
Brouwer eiste voor de Sneker veertig uur werkstraf. Hij gooide op het Zwolse treinperron met bierflesjes en vernielde op de terugweg in de trein een lichtbak. Hij was boos over de opstelling van de politie, verklaarde hij. ,,Ik gooide dat flesje omdat iedereen gek was.''
Achteraf schaamt hij zich voor zijn daden. ,,Het was onverantwoordelijk.'' Drank deed een hoop. Zijn tasje die middag op weg naar Arnhem bevatte naast pakjes appelsap en Sultana's zeven flesjes bier. Die dronk hij op tijdens de treinreis, samen met vier gekregen blikjes bier. Toen de Sneker gisteren volschoot tijdens de zitting bood rechter Ben Kuizenga hem een bekertje water aan. Smalend: ,,Bier kan niet.''
Officier Brouwer had de zwaarste eis (zestig uur werken) in petto voor een 25-jarige man uit Kootstertille. Deze supporter sloopte een tl-buis en gooide die uit het treinraam. Verder wordt hij verdacht van het gooien met bierflesjes, blikjes en/of vuurwerk. De man kreeg op de dag van de wedstrijd een levenslang stadionverbod van zijn voetbalclub.
Een 23-jarige man uit Damwoude geldt als de aanstichter van alle ellende. Bij het binnenstappen van de trein in Heerenveen gooide hij met een bierflesje het raam van de treindeur kapot. De verdachte stelde zelf het raam uit stoerheid te hebben stukgegooid. Direct kreeg hij spijt. ,,Ik dacht: als die jongens nu maar niet door mij niet naar het voetbal mogen.''
Via de conductrice werd geregeld dat hij de schade zou vergoeden. Maar inmiddels was de Zwolse politie via de mobilofoon al bericht over vernielingen in de trein. Zo kwam het dat in Zwolle een grote politiemacht klaarstond. Buiten alle proporties, vonden de fans.
Het Openbaar Ministerie geeft ze daarin wel een beetje gelijk. Daarom moeten alleen die fans voorkomen die in de fout gingen voordat, aldus Brouwer, ,,de pleuris uitbrak in de trein''. De raadslieden stelden dat de drie al zwaar zijn gestraft. De Damwoudster kreeg van SC Heerenveen een stadionverbod van 2,5 jaar en van de KNVB 1,5 jaar. De man uit Kootstertille heeft van Heerenveen een stadionverbod tot 2007 en van de KNVB tot 2009. Tegen de Sneker is een verbod nog onderweg. De rechter legde alle drie de mannen een werkstraf van dertig uur op.
Van het feit dat jij een krant hebt gelezen???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:23 schreef FrankyMcG het volgende:
SCH, ben je al weer een beetje bijgekomen:
[..]
Je ex is het probleem?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Zo, en nou opzouten allemaal, ik mot vanavond met mijn ex naar dipl. uitreiking van vegetakind, en ik heb d'r helemaal geen zin an
vegakind.. veel plezier dan !!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Zo, en nou opzouten allemaal, ik mot vanavond met mijn ex naar dipl. uitreiking van vegetakind, en ik heb d'r helemaal geen zin an
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:34 schreef Bluezz het volgende:
Mijn pa heeft het voorgelezen hoor!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:28 schreef SCH het volgende:
Van het feit dat jij een krant hebt gelezen???
Nee niet echt![]()
ik wil je wel lees-les gevenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik kijk alleen de (vieze) plaatjes!
Graag!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:42 schreef just me het volgende:
ik wil je wel lees-les geven![]()
schriftelijk welteverstaanquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Graag!
Femke Halsema?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik kijk alleen de (vieze) plaatjes!
Gatver! Niet ZO vies he?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:45 schreef SCH het volgende:
Femke Halsema?
Lousewies v/d Laan dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Gatver! Niet ZO vies he?
Ik ben niet pervers hoor!
Wie?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Lousewies v/d Laan dan?
D 66, dacht ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:56 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wie?
Copy-paste in Google, en dan plaatjes zoeken!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:07 schreef just me het volgende:
Franky.. je kunt wel lezen!!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:49 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Copy-paste in Google, en dan plaatjes zoeken!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:57 schreef methodmich het volgende:
SCH loopt achter...
Het is tegenwoordig Jaap Poot Fries ipv Aap Noot Mies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |