abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18756462
Pest on

Deeltjes
Hoe pest jij kassa meisjes graag?
Hoe pest jij kassa meisjes graag #2

[ Bericht 57% gewijzigd door Dark_Killah op 28-04-2004 22:09:19 ]
pi_18756484
je vorige deel is nog open!
Scheren is voor schapen!
pi_18756488
net iets te vroeg
pi_18756507
Nu niet meer
pi_18756564
waar ging dat vorige deel eigenlijk over?

had geen zin om het helemaal door te lezen
pi_18757075
quote:
Op woensdag 28 april 2004 21:53 schreef mcDavid het volgende:

Hoe pest jij kassa meisjes graag?
pi_18757125
quote:
Op woensdag 28 april 2004 21:53 schreef mcDavid het volgende:

[inteeltmode]
Hé, nog een zweefvlieger.
[/inteeltmode]

Over kassameisje`s misschien. Hij is echt briljant, een soort volcontinu rofl.

Bier opdrinken vóór de kassa en vragen of je het statiegeld direct terug kan krijgen werkt ook prima.
pi_18757207
Ik vind nog steeds die danoontjereclame prachtig. Die met dat bijdehante meisje
  woensdag 28 april 2004 @ 22:14:31 #10
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_18757247
door ze anaal te nemen met een banaan!
pi_18757275
quote:
Op woensdag 28 april 2004 22:10 schreef Autoreply het volgende:

[..]

[inteeltmode]
Hé, nog een zweefvlieger.
[/inteeltmode]
welke club?
reply ff hier: weufzvliegen ehm zweefvliegen ;)
pi_18757416
Heb niet alles echt doorgelezen.. maar soms is het wel leuk om ze in de war te brengen met wisselgeld.
vb.
<KassaMeisje> Dat is dan 9 euro en 87 cent aub
<Loth> zal ik er 50 cent bijgeven of liever 20 ?

WHoei... dan gaan slaan ze soms echt op tilt....
En leukste is dan heel actief je excuses aanbieden...

<Loth> Sorry hoor.. ik dacht dat je 9 euro en 47 cent zei of iets in de richting van 20 cent eronder. Ik zat even ergens anders aan te denken... etc...
** 100% * P * U * R * E -- L * O * T * H **
Mijn fotoboek
  woensdag 28 april 2004 @ 22:20:33 #13
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_18757500
Voordeel van de twijfelpost.

Laatste deel mensen, de grappen zakken al een beetje in hilariteit en dat is alleen maar natuurlijk, rouw niet om de noodzaak maar koester de herinnering .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_18757531
ik zei het jogy
  woensdag 28 april 2004 @ 22:34:15 #15
90228 gazylady2
Nieuwe avatar gezocht! ;)
pi_18758001
en toch blijf ik erbij kassameisjes verrichten goed werk, zeker met al die Irritante klanten..
* The impossible is only the untried
pi_18759465
Het hele vorige topic uitprinten en dan voor de kassa heel hardop twijfelent een grap uitkiezen
  woensdag 28 april 2004 @ 23:24:19 #17
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18759490
ik geef ze altijd voor 10 euro kleingeld, lache joh
  woensdag 28 april 2004 @ 23:25:36 #18
3185 Adelante
To let it go now
pi_18759525
ik vraag altijd of ik het beurtbalkje mee mag nemen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 28 april 2004 @ 23:27:08 #19
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_18759554
Dit topic is gedoemd te verworden tot een slowchat...
  woensdag 28 april 2004 @ 23:33:15 #20
93421 depri
Dood gaan we toch
pi_18759703
Ik wil eigenlijk wel lachen. Moet ik daar nog lang op wachten?
pi_18760569
Sommige bimbo's, ik moest eens wat afreken voor 1 euro 10. Ik betaalde met 10 euro (briefje). Toen moest ze het intypen... 1 0 nee, 1 00 00, nee, 1 0 0 nee, 1 00 00 00 00 nee, ze heeft alles geprobeerd. Ik nog aardig moet je er een dubbeltje bij?
Zij een rooie kop en aan een scanmiep veteraan vragen, chef erbij, ondertussen waren we 5 minuten verder en de chef tiepte in 1 0 00, en ja hoor toen stond het er 10,00 euro.... chef heeft ook nog maar ff geholpen met het wisselgeld.

Had ik toen dit topic maar gelezen, had ik haar kunnen laten huilen
you're the criminal mastermind
pi_18760750
Ik vind deze topic en vooral de vorige deel ontzettend triest. Ik snap de humor er niet in om werkende mensen te gaan pesten tijdens het werk. Vooral niet in de tegenwoordige staat van de vergrijzende Nederlandse bevolking. Ga ze vooral depressief maken in plaats van blij te zijn dat iemand dat werk gaat doen, straks is er niemand meer over en zul je je eigen boodschappen moeten verbouwen, lekker fijn dan. Laat staan dat je door de cassieres en kassiers te pesten je daarmee de hele rij achter je ook pest door er voor te zorgen dat die langer nutteloos moeten wachten. Dan verdien je het buiten de winkel in elkaar te worden geslagen. Verder ben ik niet van mening dat er meer kassamedewerkers een laag iq hebben dan andere mensen die dezelfde soort baan doen met een lage moeilijkheidsgraad, zoals bijvoorbeeld vakkenvullen. Ik vind het daarom totaal onzin. En voor die mafkees die in de vorige deel van deze forum typte dat hij zich af vroeg waarom geen cassiere zich ging verdedigen heb ik wel een antwoord: de topic was te triest om je echt beledigd te voelen. Zoals jullie nu wel hebben gemerkt, draai ik kassa als bijbaantje. Ik zie daar niets doms in maar een goede manier om genoeg geld te verdienen voor naast me studie Lucht- en Ruimtevaarttechniek en voor wie dan nog niet overtuigd is dat ik wel daadwerkelijk een minstens middelmatige iq heb, mag die gerust langs komen. Albert-Heijn, filiaal 1147, Martinus-Nijhofflaan in Delft.

grtn
Liefde is blind, daarom kan ze me niet vinden.
pi_18760811
quote:
Op donderdag 29 april 2004 00:19 schreef nikminator het volgende:
Ik vind deze topic en vooral de vorige deel ontzettend triest. Ik snap de humor er niet in om werkende mensen te gaan pesten tijdens het werk. Vooral niet in de tegenwoordige staat van de vergrijzende Nederlandse bevolking. Ga ze vooral depressief maken in plaats van blij te zijn dat iemand dat werk gaat doen, straks is er niemand meer over en zul je je eigen boodschappen moeten verbouwen, lekker fijn dan. Laat staan dat je door de cassieres en kassiers te pesten je daarmee de hele rij achter je ook pest door er voor te zorgen dat die langer nutteloos moeten wachten. Dan verdien je het buiten de winkel in elkaar te worden geslagen. Verder ben ik niet van mening dat er meer kassamedewerkers een laag iq hebben dan andere mensen die dezelfde soort baan doen met een lage moeilijkheidsgraad, zoals bijvoorbeeld vakkenvullen. Ik vind het daarom totaal onzin. En voor die mafkees die in de vorige deel van deze forum typte dat hij zich af vroeg waarom geen cassiere zich ging verdedigen heb ik wel een antwoord: de topic was te triest om je echt beledigd te voelen. Zoals jullie nu wel hebben gemerkt, draai ik kassa als bijbaantje. Ik zie daar niets doms in maar een goede manier om genoeg geld te verdienen voor naast me studie Lucht- en Ruimtevaarttechniek en voor wie dan nog niet overtuigd is dat ik wel daadwerkelijk een minstens middelmatige iq heb, mag die gerust langs komen. Albert-Heijn, filiaal 1147, Martinus-Nijhofflaan in Delft.

grtn
sjonge jonge zeg, get a life man, je zit topics te lezen in onz.
pi_18760946
quote:
Op donderdag 29 april 2004 00:19 schreef nikminator het volgende:

grtn
Dude.... seriously
Can I? could I? would I?
  donderdag 29 april 2004 @ 00:32:30 #25
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_18761011
quote:
Op donderdag 29 april 2004 00:29 schreef Can_I_kick_it het volgende:

[..]

Dude.... seriously
Yes, you can.